Hier gisteren ook de eerste spuitjes. Ocharme :s ze heeft wat verhoging gehad en vooral veel pijn! Normaal huilt ze bijna nooit en gisteren een hele avond aan het krijsen geweest, zelfs bij ons op schoot was het niet goed.. Zo zielig!
@mamavanF2009, ben nou wel nieuwsgierig wat de reden was voor jullie om niet meer voor de vaccinaties te gaan? Ik hoor het steeds vaker in mijn omgeving moet ik zeggen Zelf doen wij het wel,ik weet niet..vind het altijd nog wel een veilig gevoel ofzo haha Groeien jullie ukkies ook zo belachelijk snel? ik denk soms wel eens dat ik niet te vaak de andere kant op moet kijken want dan is er al weer een cm bij hihi.
Ja hier nu ook een groeispurtje volgens mij, ze heeft bijna 8 weken maat 50 aan gehad dus mag ook wel Heb veel maat 62 cadeau gekregen! Jullie ook? Wat vaccinaties betreft, lees er zoveel verschillende dingen over.. Twijfel zelf nogal over de BMR..
Amaj, 8 weken maatje 50! Das lang! wij zitten sinds week 8 aan maatje 62. Ons meisje is al 10cm gegroeid op 2 maanden tijd
Daarmee mss idd. Hier is het klein en groot: ik ben maar 1,63 en men man 2m! dus een gek zicht als je ons ziet lopen Ik ga denk ik de kleinste van ons gezinnetje zijn!
Troost je hier ia papa 2 meter en onze oudste wordt al geschat op 1,88 (al weet ik niet helemaal hoe ze die schatting hebben gedaan) ik ben zelf 1.70 dus ik word ook mini-mama haha
1,70 is toch niet klein voor een vrouw? 1,88 daarentegen is wel heel groot voor een meisje! hoop voor haar dat dat geen waarheid wordt! Is niet handig denk ik.. Als man moet je groot zijn vind ik, lekker sexy!
Ik vind het lastig dat goed uit te leggen omdat er dan al snel een discussie uit kan ontstaan. Dat heb ik hier op het forum al vaak zien gebeuren en al is dit een apart topic, er kan altijd op ingehaakt worden en ik moet eerlijk zeggen dat ik weinig trek heb in weer zo'n felle discussie waarin ik me moet uitleggen, verantwoorden en verdedigen. Dat zal bij jullie misschien een heel stuk minder zijn maar je weet nooit wie er nog meer meeleest en er op inspeelt. Het is vaak zo'n welles-nietes verhaal en daar hou ik niet zo van Maar in ieder geval heb ik er iets teveel akelige dingen over meegemaakt, gehoord, gezien en gelezen om nog vertrouwen te hebben in vaccinaties waarvan je helemaal niet eens precies weet wat er in zit en hoe het nu écht werkt.
Oja en ons ukkie groeit inderdaad enorm snel Dat was de eerste maand wel anders, toen groeide hij nauwelijks omdat ik te weinig voeding in mijn melk had. Toen ik noodgedwongen over moest gaan op flesvoeding ging het als een trein en nu zit hij al in maatje 62. Terwijl hij met 44 begon
Bertxbirgit; nee 1,70 is voor een vrouw inderdaad niet zo klein haha maar zo ga ik mij wel voelen naast mijn kerel van 2 meter en mijn ''kleine'' meid van 1,88 dus ik hoop inderdaad ook wel dat dat ietsje kleiner uitvalt, maar het scheelt wel dat de nieuwe generaties steeds langer worden haha MamavanF2009-> ja snap ik wel inderdaad Ik zou er zelf geen discussie om starten,ben van mening dat ieder zijn eigen keuzes moet kunnen maken,zonder zich daar alsmaar voor te moeten verantwoorden inderdaad, een andere keuze is niet per definitie verkeerd toch?
Ja precies. Ik zal een ander er ook absoluut nooit om veroordelen als diegene het wél doet. Mijn ideeën en meningen zijn niet per definitie de waarheid (al is het wel míjn waarheid) en daarom zal en kan ik nooit beweren dat ik het enige juiste doe. Ik zal altijd, bij alles, blijven nadenken en (lichte) twijfels houden maar voor mijn gevoel, ons gevoel (ook dat van mijn Lief) doen we nu het juiste. Wat mij zo tegenstaat aan de discussies hierover (en daarom meng ik me er ook nooit in) is dat het hard tegen hard gaat, dat er veel veroordeeld wordt en dat mensen met de grond gelijk gemaakt worden enkel en alleen omdat ze anders denken dan de ander. Ik zie niet wat daar mis mee is, het zou maar een saaie en voorspelbare boel worden als iedereen hetzelfde zou vinden en doen. Maar waarom er dan maar zo'n enorme ruzies om maken? En andere beschuldigen alleen omdat ze anders denken of zijn? Ik snap dat niet!
Helemaal mee eens mamavanF2009 maarja ik zie het maar zo,dat de mensen die dat blijkbaar nodig vinden ,veelal alleen maar zulke ''helden'' zijn, vanachter het veilige toetsenbord Gewoon je gevoel en gezond verstand gebruiken, en als de gemaakte keuze juist voelt,dan is het dus goed.
Niets van aantrekken mamavanf! Lekker doen wat je zelf het beste vind! doen wij ook met bepaalde dingen hoor. Geen enkele opvoeding zal ooit de helemaal juiste zijn, maar elk kindje wordt uiteindelijk groot he
Hier ook de 1ste spuitjes gehad dinsdag! Even geweend, maar nadien veel geslapen. Ook lichte verhoging (37,7), maar dat was snel weer voorbij. Ze is nu wel licht ziekjes. Ze heeft een hoestje en een loopneus. Maar dat lijkt nu ook al geminderd. Hopelijk morgen helemaal genezen. Ze is nu 60cm en 5,560kg. Draagt maatje 68. Vorige zondag babyborrel gehad en ook veel kleding gekregen. Al een geluk dingen die ik ook mooi vind. Ikzelf zou nooit kleding geven, veel te riskant... Mijn zus (bovendien meter van Olivia) kwam nog af met kleding in maat 62! die was nog niet echt mee... Ze groeit inderdaad supersnel! Ongelooflijk! Zo'n schatje!!!
Oooow ja ik zie heel af en toe iets hier maar heb nogal weinig te melden gehad. Zullen we het weer wat actiever proberen te maken dan?
Met een kindje toch minder tijd plus dat ik ook op FB actief ben ik clubjes Maar wil wel bijdragen aan wat meer content hier
zijn er hier ook mama's weer aan het werk? heb gisteren mijn eerste dag gehad en jeetje wat mis ik mijn kleine meid dan zeg... kijk nu ook weer uit naar vanavond dat ik dr weer lekker mag knuffelen