1 t/m 15 november 2015 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Mariska1985, 25 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamavanF2009

MamavanF2009 Niet meer actief

Wow, die slaapt lekker door zeg Wappelke, heerlijk!
    Mijn Lief doet altijd de laatste fles en die is inmiddels best een beetje gesloopt omdat hij dan meestal pas rond half 12 naar bed kan.
    En zijn wekker gaat om kwart voor 6.
    Doe ons dus ook maar zulke nachten, dat is zowat de klok rond joh.

Oja, vakantie.. wij gaan al jaren niet, er was nooit geld voor en dit jaar gaat we zéker niet want over precies 3 maanden gaan we trouwen.
    Dus dan is er geen geld meer over voor vakantie :)

2. Liedx

Liedx Fanatiek lid

11 mrt 2013
    1.890
    404
    83
    Nederland
    Marrit wat pijnlijk dat de kleine bijt met voeden!

bess032 wat latig dat je niet weet waar Nina slecht op reageert! Haha me-time.. wat is dat?

EvelyndeB fijn dat het weer wat beter gaat met voeden. Dat is het lastige aan borstvoeding dat je niet kunt zien hoeveel de kleine krijgt. Heerlijk hè je kindje dragen!
    Heerlijk op vakantie naar Frankrijk!

ButterflyNova fijn dat het zo goed gaat bij jullie! Wij zijn 2 maanden geleden op vakantie gegaan maar dat was geen succes met een ziek meisje en T. die daar niet wilde slapen 's nachts. Over een maandje gaan we 1,5 week naar Engeland. Hopelijk gaat dat beter. Waar wil jij naartoe gaan?

MamavanF2009 fijn dat het nu zo goed gaat met M! Heerlijk dat je je nu geen zorgen meer hoeft te maken over hoe hij groeit!
    Wat leuk dat je over 3 maanden gaat trouwen! Ben je er bijna klaar voor?

wappelke heerlijk dat jullie meisje het zo goed doet en goed slaapt!

Hier gaat het ook goed. Nu we wat meer een ritme gekregen hebben is het echt genieten.
    Ik ben vorige week begonnen met de eerste voeding af te bouwen. T drinkt nog steeds precies 2 uur na de vorige voeding weer dus we zitten nog op de 8 a 9 voedingen per dag met vaak nog een slokje tussendoor.
    Afgelopen nacht heeft hij voor het eerst doorgeslapen, van 1 tot half 8. Tot nu toe had ik ongeveer elke nacht 2 voedingen.
    2 dagen geleden zijn we met de eerste hapjes begonnen.

Zal ik een Facebook groep maken en jullie een link sturen in een privéberichtje?

3. MamavanF2009

Doe mij maar een linkje ja :) Leuk!
    We zijn er nog niet klaar voor hoor, moet nog een hoop gebeuren maar de belangrijkste dingen zijn geregeld.
    Gisteren de afspraak gemaakt voor onze tattoo, die we in plaats van ringen doen.
    Lief is namelijk niet van de sieraden en ik wil mijn verlovingsring niet vervangen.
    En aan mijn andere ringvinger draag ik de eerste ring die ik van Lief kreeg dus mijn vingers zijn al bezet :D
    En toevallig, héél toevallig ben ik gék op tattoos dus ik ben heel blij dat ik eindelijk weer kan (eerder was er geen geld voor helaas, ik wacht na mijn laatste al 12 jaar :$ )

4. Liedx

Liedx Fanatiek lid

11 mrt 2013
    1.890
    404
    83
    Nederland
    Ik heb de Facebook groep gemaakt. Laat me weten als je de link via een privébericht wilt krijgen.

5. Liedx

Liedx Fanatiek lid

11 mrt 2013
    1.890
    404
    83
    Nederland
    Je hebt een pb.

Ook leuk een tattoo in plaats van een ring! Het is dus geen tattoe-ring maar een tattoo op een andere plek?
    Ga je een grote bruiloft plannen?

6. MamavanF2009

Gezien en lid geworden :) thnx!

Nee het word een (treur)wilg op onze onderarm; Lief rechts, ik links, zodat ze altijd naast elkaar zijn als we samen lopen :)
    We trouwen ook onder een treurwilg, op een heel mooi natuurterrein.
    Het wordt een intieme, kleine bruiloft met max. 40 mensen, inclusief wijzelf, dus niets groots.
    Voor Lief wordt het de 2e keer dus hij wilde het sowieso anders en kleiner dan toen en ik heb altijd een kleine bruiloft gewild.
    Het wordt een handfastceremonie, met veel keltische invloeden en symboliek.
    Ik kijk er enorm naar uit, is ook zo leuk voor onze 3 jongens dat we straks écht bij elkaar horen :)

7. wappelke

wappelke Actief lid

10 jul 2015
    274
    51
    28
    Vrouw
    Ik ontvang ook graag een pb

8. Liedx

Liedx Fanatiek lid

11 mrt 2013
    1.890
    404
    83
    Nederland
    pb gestuurd.

9. EvelyndeB

EvelyndeB Fanatiek lid

26 feb 2015
    1.576
    298
    83
    Eindhoven
    Ik ook graag pb!

En klinkt prachtig MamavanF!

10. Liedx

Liedx Fanatiek lid

11 mrt 2013
    1.890
    404
    83
    Nederland
    MamavanF2009 dat klinkt super, ook dat de tattoo naast elkaar zijn als jullie samen lopen!
    Ik heb me even verdiept in de handfastceremonie, leuk!

EvelyndeB je hebt een pb.

11. Marrit1988

Marrit1988 Bekend lid

24 apr 2015
    737
    1
    18
    Vrouw
    Ik wil de link ook!
    In februari zijn we 5 dagen naar de Ardennen geweest. Ging perfect. Deze zomer naar de zee voor 2 weken. Zie ik ook helemaal zitten!

12. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    Kom maar door met die pb :)

We gaan richting het zuiden van Europa voor vakantie Liedx. Wat jammer dat het voor jullie niet zo lekker liep. Waar waren jullie naar toe? Hopelijk gaat Engeland beter! Gaan jullie vliegen?

13. Liedx

Liedx Fanatiek lid

11 mrt 2013
    1.890
    404
    83
    Nederland
    Marrit1988 & ButterflyNova jullie hebben pb.

ButterflyNova heerlijk het zuiden van Europa! Is dat in de zomervakantie?
    Zo'n 2 maanden geleden waren we in Drenthe op een vakantiepark. Een keer dichtbij huis.
    We gaan naar Engeland met de auto omdat we veel moeten rijden. Heb er echt super veel zin in. Het wordt alleen wel heel erg druk met iedere dag waarschijnlijk een paar bezoeken van vrienden. Maar wel heel leuk!

14. Liedx

Liedx Fanatiek lid

11 mrt 2013
    1.890
    404
    83
    Nederland
    Leuk dat er meer en meer bij de Facebook groep komen!

Heeft iemand ooit nog wat van b4bi3tj3 gehoord of lees je misschien zelf nog mee? Ik blijf maar aan het laatste berichtje denken over dat Q. een paar keer gestopt was met ademen. Hoop zo dat jullie vechtertje (bijna) bij jullie thuis is.

15. hopefull89

hopefull89 Actief lid

23 feb 2015
    218
    0
    0
    NULL
    NULL
    haii :) doe mij ook maar een pb'tje ,leuk!

Over vakantie; wij gaan dit jaar weer lekker naar Kroatie, nu al zin in!
    wat een heerlijke week dit, onze spruit slaapt tegenwoordig van 20.00 tot 07.30 door hihi heerlijk!

16. Liedx

Liedx Fanatiek lid

11 mrt 2013
    1.890
    404
    83
    Nederland
    Je hebt een pb.

Heerlijk op vakantie naar Kroatië! En fijn dat de kleine doorslaapt! Lekker van genieten!

17. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    Zijn er dames die 's avonds of 's ochtend een pap fles geven? Ik twijfel een beetje om dit te gaan doen. Heb Biobim in huis gehaald.

18. EvelyndeB

EvelyndeB Fanatiek lid

26 feb 2015
    1.576
    298
    83
    Eindhoven
    @hopefull, dat deed onze kleine meid ook, maar mijn productie nam zo af dat ik snachts extra ben gaan voeden.. Maar nog steeds niets te klagen natuurlijk

@Butterflynova, nope, wij niet. Heb er over gedacht toen madame afviel, maar nu gaat t weer goed. Waarom zou je t willen doen? Wat zijn je voors en tegens?

19. hopefull89

hopefull89 Actief lid

23 feb 2015
    218
    0
    0
    NULL
    NULL
    EvelyndeB, dat is iets waar ik niet over mee kan praten,wij geven flesvoeding ;) Kan jouw productie nog weer op gang komen zoals het was? Of blijft het dan zo?

Butterflynova; wij geven 's avonds in haar laatste flesje 1 schepje(1 eetlepel) rijstebloempap. Staat op het pakje dat 2 a 3 schepjes ook al mag,maar aan 1 heeft ons boeffie genoeg voor de nacht. in de ochtend en overdag geven wij dat nog niet :)

20. Liedx

Liedx Fanatiek lid

11 mrt 2013
    1.890
    404
    83
    Nederland
    Gisteren was ik bij het cb waar me geadviseerd werd om dit te gaan doen. Het vult de maag wat langer waardoor er een kans is dat je baby langer door gaat slapen 's nachts. Ik denk dat je hiet hiervoor wilt doen?
    We gaan het misschien vanavond proberen. Ik geniet altijd alleen zo van de laatste voeding waarna T. heel lief bij me in slaap valt en we hem zo in bed kunnen leggen.

Deel Deze Pagina