❤ 1 t/m 15 november 2015 ℳama's ❤ Leden Olivia23 1-11 7nov12, 28 jaar, 3e kindje 2-11 Daffie12, 29 jaar, 2e kindje 2-11 Ely, 28 jaar, 1e kindje 3-11 Hopefull89, 26 jaar, 2e kindje 5-11 Mariska1985, 29 jaar, 2e kindje (4e zwangerschap) 5-11 LVtje, 30 jaar, 1e kindje 5-11 Magnolia83, 31 jaar, 2e kindje (4e zwangerschap) 5-11 Anoniem451, 34 jaar, 1e kindje 5-11 Amanda81 , 33 jaar 2e kindje 5-11 Kristieniminie, 26 jaar, 1e kindje 5-11 Liedx, 28 jaar, 2e kindje 5-11 Trotter, 31 jaar, 4e kindje (★★ 22+2 week) 5-11 VdMB, 29 jaar, 1e kindje 6-11 Engeltje1985, 29 jaar, 2e kindje 6-11 Mamavanlise, 31 jaar, 2e kindje 6-11 MamavanF2009, 36 jaar, 3e kindje (2e van kindje samen) 7-11 ButterflyNova, 29 jaar, 1e kindje (3e zwangerschap) 7-11 Rijn, 24 jaar, 1e kindje 9-11 AichaS, 31 jaar, 2e kindje 9-11 Ingrid25 25 jaar, 1e kindje 9-11 Bubbels1985, 29 jaar, 2e kindje 10-11 Dromer83, 32 jaar, 1e kindje (2e zwangerschap) 10-11 Izi, 28 jaar, 1e kindje 10-11 rvdc, 26 jaar, 1e kindje 10-11 lastande 11-11, b4bi3tj3, 35 jaar, 1e kindje (★ 27 weken) 11-11 Cherryon, 32 jaar, 3e kindje 14-11 Jynn, 34 jaar, 2e kindje 14-11 Djamillia, 29 jaar, 4e kindje 15-11 Daphne91, 23 jaar, 2e kindje (★ 26,5 week) 15-11 Ras 16-11 Nuf Afspraken 13-3 Magnolia83 - Intake MvM 16-3 7nov12 - Intake vk 18-3 LVtje - eerste echo gyn 18-3 kristieniminie - eerst afspraak gyn 19-3 Dromer83- 1e echo 19-3 ButterflyNova - eerste echo gyn 20-3 Magnolia83 - eerste echo 20-3 Cherryon - eerste afspraak zkh 23-3 Daffie12 - eerste echo 23-3 Daphne91 - eerste afspraak gyn 24-3 Ely - eerste echo 25-3 Mariska1985 - eerste echo gyn 25-3 MamavanF2009 - eerste echo 26-3 Engeltje1985 - 1e afspraak vk + echo 26-3 AichaS - eerste echo 26-3 VdMB - eerste afspraak vk 27-3 Anoniem451 - eerste echo 01-04 Mamavanlise - eerste echo 01-04 Rijn - eerste echo 01-04 Izi - eerste echo 02-04 Amandauit81- eerste echo 03-04 Djamilla - eerste afspraak vk 08-04 Izi - Intake vk 13-04 AichaS - termijn echo Wij steunen ℳvℳ: ButterflyNova / LVtje / Engeltje1985 / Magnolia83 /Mariska1985 / Rijn / Trotter / rvdc / Daffie12 / Izi Snelzoeken: lijstbeheer DAMES, willen jullie op de lijst of willen jullie dat er iets gewijzigd wordt? Graag in kleur aangeven in je bericht. Het is anders heel lastig te filteren in die vele berichten. Als je NIEUW bent ook graag even je leeftijd en hoeveel kindjes je evt. al hebt.
Dat mag zeker, gefeliciteerd! Hoe oud ben je en is dit jullie eerste kindje? Olivia, ik zie dat we van jou ook nog niet alle gegevens hebben?
Hey wat leuk. Nog iemand op de 10e. Wanneer mag je voor het eerst heen voor controle? Hier de 19e. Erg spannend weer allemaal. Gefeliciteerd met je zwangerschap!!
Gefeliciteerd en welkom! Wat een hoop zwangeren al in deze periode zeg Spannend izi. Ik heb dan ook m'n eerste echo. Mag je s ochtends al komen? Pdf nog drie weken aftellen. Duurt zo lang!
Butterflynova, ik had het ook al in kleur aangegeven en een paar keer zonder. Maar snap dat het Veel info is om te verwerken. Wil ook best meehelpen met de lijst trouwens als dat mag. Ik Heb 1 april eerste echo plus intake gyn en steun ook mvm.
Rijn, ja 3 weken lijken nu nog wel heel ver weg. Ik mag gelijk om 9 uur komen, moet ik de wekker zelfs voor zetten En ook mamavanlise heeft dan eerste echo zie ik. Hoop op mooie berichten voor ons alle.
Jou data staan er nu goed op toch ? Zo niet sorry en wees vrij om het zelf aan te passen! Sommige dames durven dat niet zo goed, snap ik maar als je het aan durft.. GRAAG! WAT GEWELDIG! Zo blij voor je, heb je een mooie echo foto meegekregen?
Hier even stress gehad. Vanmorgen wat bruinverlies. Omdat ik morgen weekendje weg zou gaan toch maar ff gebeld naar het ziekenhuis. Mocht meteen komen. Echo gemaakt, maar gyn zei al dat het op deze termijn heel lastig is omdat alles nog zo klein is. Er was iig een mooie vruchtzak te zien met een klein vruchtje erin. Tot zover zag het er keurig uit passend bij de termijn. Het was onduidelijk om te zien of er nu wel of geen hartje klopte maar dat was volkomen normaal zei de gyn. Het leek wel of er wat knipperde maar het hele beeld bewoog wel overal wat dat dat is nog even afwachten. Ondanks dat ik blij ben dat er iig iets zit nog niet heel eg gerustgesteld. Als je googelt op hoe groot een vruchtje moet zijn op deze termijn zegt iedere site wel wat anders. Vl is beetje boos dat ik toch blijf zoeken en me vervolgens druk maak of het niet te klein is omdat de gyn duidelijk heeft gezegd dat het er voor nu goed uit ziet. Zegt natuurlijk nog niks over het verkoop want kan alle kanten op. Woensdag bij de echo moet het iig goed gegroeid zijn en duidelijk een hartje zichtbaar. Heel spannend dus. Hopen dat het bruinverlies wegblijft. Ondertussen wel aan het afvragen wat ik met het weekendje weg moet doen nu. zo lastig.
WAT GEWELDIG! Zo blij voor je, heb je een mooie echo foto meegekregen?[/QUOTE] Dankjewel! Ja wel een foto gekregen eigenlijk gewoon zwart met een heeeeeel mooi hartje!!
Hopefull, SUPER! Wat een geruststelling dat alles goed groeit en dat je het hartje hebt kunnen zien. LVtje, wat een stress, wel prettig dat je gelijk terecht kon. Weekendje weg moet wel kunnen toch als de gyn zegt dat het allemaal goed zit?
Gefeliciteerd met je mooie echo hopefull!! LVTJE waarom zou je niet weg kunnen dit weekend? Voel je je niet lekker? Met het bruinverlies is het heel erg afwachten, hoeft echt niets te betekenen. Ik heb het bij mijn oudste zoon rond deze terijn ook een week gehad, het is helaas echt afwachten. Wel fijn dat je langs de gyn kon! Ik moest toen nog een paar weken wachten op een echo 😮 Hier slaap ik ook slecht. Ik lag vannacht ook weer anderhalf uur wakker grrr. En hele bizarre dromen!! De misselijkheid slaat echt nu als een bom in hier! 😵
He wat een stress zeg, dan schrik je toch he! Fijn dat je gelijk mocht komen en dat het er voor 6 weken goed uit zag. Vaak is het dan nog te vroeg voor een hartje. Zolang het bruinverlies is zou ik proberen niet te veel zorgen te maken, dat mag je van mij pas doen als het rood wordt Al is dat natuurlijk veel makkelijker gezegd dan gedaan, I know! Ik snap dat vl een beetje boos is, die wil niet dat jij je druk gaat maken terwijl de gyn je net gerust heeft proberen te stellen. Waar ga je naar toe? Ik zou gewoon lekker gaan, kan goed zijn die ontspanning. Of je nu thuis zit of ergens waar je lekker even weg bent, je lichaam die merkt dat niet direct Behalve als je lekker relaxt wordt. Dikke knuffel!
Vervelend zeg, ik was blij dat ik vannacht gewoon doorgeslapen heb. Heb wel het idee dat ik onrustiger slaap. En die misselijkheid, zo vervelend! Hopelijk houdt je alles binnen Ik zit nu aan een AH smoothie om de misselijkheid te drukken.
De reden dat ik twijfel is omdat ik met vriendinnen ga. Mocht het mis gaan dan vind ik het wel prettig om samen met mijn vriend te gaan. Maar van de andere kant is even er tussenuit ook wel fijn en des te sneller gaan de dagen natuurlijk. Heb de laatste keren bij het afvegen iig geen bruinverlies meer, dus dat is gunstig. @7nov12: oh dat is ook vreselijk dat lange wachten toen. Gelukkig was het bij jou destijds niks. Denk dat als ik niet in behandeling was bij het ziekenhuis ik ook echt nog geen echo gehad zou hebben.
Hoi dames! Raar dromen doe ik nog niet maar ik moet wel om de 2 à 3 uur het bed uit om te plassen ' s nachts... ook niet bevorderlijk voor de nachtrust...en elke nacht rond dezelfde uren, ik kan er bijna mijn klok op gelijk zetten. Maarja, het hoort erbij zeker... @LV'tje ik had gisteren ook 2 x paar druppels slijm met wat bruinverlies bij, echt schrikken he? Maar voorlopig heb ik er geen last meer van dus hopelijk was het niets! gebeurt wel vaker hoor ik, maar is toch niet fijn, ik was ook helemaal in paniek...
Hey Magnolia. Heel veel succes morgen met je echo. Ik ga heel hard voor je duimen dat alles er goed uitziet. Hier vandaag lekker rustig aan gedaan. 's avonds wel moe en vroeg naar bed. Morgen weer vroeg uit de veren voor vrijwilligerswerk. fijne avond dames.
Smoothies en vruchtensappen gaan er hier nu echt heel goed in! Als ik nergens trek in heb dan is een versgeperst sapje vakantie de oplossing. Gelukkig ook.niet zo'n slecht 😊