Hopefull wat goed!!! Ben echt blij voor je! Mag ik vragen waarom je zo vroeg al een echo hebt gehad?? Lv ik snap de schrik die je hebt. Maar probeer wel lekker te genieten. Doemdenken gaat je ook niet opvrolijken... Hier vanacht een heel vage en enge droom gehad... Achteraf komt deze droom al vaker voor, maar ik kon niet terug halen waar ik die rare gedachte vandaan haalde... Brr hopelijk krijg ik hem niet meer. Wij hebben 30 MAART onze eerste echo en smiddags intake verloskundige. Duurt nog zolang!!....... Ik heb trouwens nog helemaal geen last van de geur uit de containers van mvm.. Ruikt niet fijn, maar ga er niet van gruwelen eigenlijk.. Of is dit heel raar. Verder nog steeds geen klachten. Wel is mijn man het met mij eens dat mijn borstel voller zijn.. Niet zozeer groter, maar wel voller. Gisteren jeukten ze wel steeds... En niet al mijn bh's zitten even netjes meer...
Dag allemaal, Gefeliciteerd met jullie zwangerschap. Ik wil graag ook op de lijst. Ik ben vermoedelijk 11/11 uitgerekend. Ik ben 29 jaar en dit is ons 2e kindje. 9 april intake vk en 1e echo. Duurt lang!
❤ 1 t/m 15 november 2015 ℳama's ❤ Leden Olivia23 1-11 7nov12, 28 jaar, 3e kindje 2-11 Daffie12, 29 jaar, 2e kindje 2-11 Ely, 28 jaar, 1e kindje 3-11 Hopefull89, 26 jaar, 2e kindje 5-11 Mariska1985, 29 jaar, 2e kindje (4e zwangerschap) 5-11 LVtje, 30 jaar, 1e kindje 5-11 Magnolia83, 31 jaar, 2e kindje (4e zwangerschap) 5-11 Anoniem451, 34 jaar, 1e kindje 5-11 Amanda81 , 33 jaar 2e kindje 5-11 Kristieniminie, 26 jaar, 1e kindje 5-11 Liedx, 28 jaar, 2e kindje 5-11 Trotter, 31 jaar, 4e kindje (★★ 22+2 week) 5-11 VdMB, 29 jaar, 1e kindje 6-11 Engeltje1985, 29 jaar, 2e kindje 6-11 Mamavanlise, 31 jaar, 2e kindje 6-11 MamavanF2009, 36 jaar, 3e kindje (2e van kindje samen) 7-11 ButterflyNova, 29 jaar, 1e kindje (3e zwangerschap) 7-11 Rijn, 24 jaar, 1e kindje 9-11 AichaS, 31 jaar, 2e kindje 9-11 Ingrid25 25 jaar, 1e kindje 9-11 Bubbels1985, 29 jaar, 2e kindje 10-11 Dromer83, 32 jaar, 1e kindje (2e zwangerschap) 10-11 Izi, 28 jaar, 1e kindje 10-11 rvdc, 26 jaar, 1e kindje 10-11 lastande 11-11, b4bi3tj3, 35 jaar, 1e kindje (★ 27 weken) 11-11 Cherryon, 32 jaar, 3e kindje 11-11 Loth, 29 jaar, 2e kindje 14-11 Jynn, 34 jaar, 2e kindje 14-11 Djamillia, 29 jaar, 4e kindje 15-11 Daphne91, 23 jaar, 2e kindje (★ 26,5 week) 15-11 Ras 16-11 Nuf Afspraken 13-3 Magnolia83 - Intake MvM 16-3 7nov12 - Intake vk 18-3 LVtje - eerste echo gyn 18-3 kristieniminie - eerst afspraak gyn 19-3 Dromer83- 1e echo 19-3 ButterflyNova - eerste echo gyn 20-3 Magnolia83 - eerste echo 20-3 Cherryon - eerste afspraak zkh 23-3 Daffie12 - eerste echo 23-3 Daphne91 - eerste afspraak gyn 24-3 Ely - eerste echo 25-3 Mariska1985 - eerste echo gyn 25-3 MamavanF2009 - eerste echo 26-3 Engeltje1985 - 1e afspraak vk + echo 26-3 AichaS - eerste echo 26-3 VdMB - eerste afspraak vk 27-3 Anoniem451 - eerste echo 30-3 rvdc, eerste echo + intake vk 01-04 Mamavanlise - eerste echo 01-04 Rijn - eerste echo 01-04 Izi - eerste echo 02-04 Amandauit81- eerste echo 03-04 Djamilla - eerste afspraak vk 08-04 Izi - Intake vk 09-05 Loth - eerste echo + intake vk 13-04 AichaS - termijn echo Wij steunen ℳvℳ: ButterflyNova / LVtje / Engeltje1985 / Magnolia83 /Mariska1985 / Rijn / Trotter / rvdc / Daffie12 / Izi Snelzoeken: lijstbeheer Zelf de lijst wijzigen? Druk op Quote en haal alles vooraan tussen de [ ] weg en achteraan de [ / QUOTE ] Wil je iets aangepast hebben vermeld dit dan duidelijk in kleur in je berichten. Nieuwe dames wees welkom, vermeld je uitrekende datum leeftijd en of het je eerste kindje is.
Welkom Loth! Gefeliciteerd. Hoe voel je je? "M" veel succes vandaag met MvM, hoop op een mooie knaltest! Hoe laat komt ze?
Loth gefeliciteerd. Hier op het moe zijn na helemaal geen kwaaltjes. Het maakt me zo onzeker. Heb bij de andere zwangerschappen wel kwaaltjes gehad, vooral de hele dag misselijk en nu niks.
Mag ik heel even 'zeuren'? Die misselijkheid.. ik kan vandaag niet eens normaal werken.. probeer nu twee crackers naar binnen te stoppen in de hoop dat het minder wordt. Verder ook zo moe! Gisteren avond voelde ik me heel beroerd, lag om 22:00 uur al in bed te trillen van de misselijkheid. Daardoor ook een onrustige nacht gehad.. Ik heb er alles voor over maar dit is wel een beetje lastig
Even een vraagje over MvM. Had me daar al willen aanmelden, maar doordat ik ziek was en alle twijfel die daar bij hoort nog niet van gekomen. Maar als ze langs komen voor een afspraak is dat alleen tijdens kantooruren? Want ik werk fulltime, dus dan gaat een afspraak plannen nog heeeeel erg lastig worden en pas over 2 weken wat worden.
Toen ik zwanger was van m'n oudste kwamen de MVM langs in de avond, ik werkte toen ook fulltime dus moest ook wel. @Butterfly lekker even klagen hoor, dat mag echt wel. Het is af en toe ook echt wel afzien!
Butterfly, klagen mag. Ook al ben ik wel een klein beetje jaloers. Ik voel echt helemaal niets. Het is dat de test zwanger aan geeft en de menstruatie uit blijf anders zou ik het niet eens weten. Het geeft bij mij wel onrust. Djamila snap dus wat je bedoeld, ook al heb ik nog geen andere zwangerschappen meegemaakt. Zou wel graag iets meer bevestiging willen hebben dat er wat gebeurd in mijn lijf.
Butterfly,herkenbaar ik had dat gister ook..vannilevla hielp misschien voor jou ook? Succes vandaag,hopelijk vanavond weer wat rustiger!
Lekker klagen hier. Dat mogen we allemaal toch! Ivy ik snap je heel goed. Ik heb ook nauwelijk echte symptomen. Niet misselijk of wat, alleen dat ik sochtends even wat moet eten als ik in de auto stap. Anders gaat het mis. Verder nauwelijks. Ik wil ook niet de hele dag twijfelen. Maar vooral naar komende zondag toe maakt het me heel onzeker en zou ik het liefst de eerste echo afwachten... Maar ik weet ook dat wij niet nog 2 weken onze mond kunnen houden. Dat gaat nooit lukken en dan verraden we onszelf... Das ook niet leuk. En mijn schoonouders hebben al wel hun vermoedens denk ik.
Ik zie overal mvm voorbij komen hier,het is misschien heel erg maar ik ben zo aan het twijfelen.. Ik heb het bij mijn eerste zwangerschap wel gedaan maar pfff zodra ik die dop open deed draaide mijn maag 10 keer om.. Geen pretje. Maarja het is natuurlijk wel voor het goede doel..
Hier begint de misselijkheid ook de kop op te steken, gelukkig nog niet heel erg... geeft ook wel enige vorm van gerustheid, die kwaaltjes. Ik kan mij voorstellen als je helemaal niets voelt dat dat een raar gevoel heeft... rvdc, wij zijn ook niet echt sterk in zwijgen en dan is het inderdaad leuker om het toch maar zelf te zeggen dan dat ze er per ongeluk achter komen he Ga je het gewoon vertellen of maak je er iets speciaals van?
Bedankt dames! Weinig mensen weten het nog en dus fijn dat ik hier even mijn ei kwijt kan. Vanillevla, dat is een goede. Moet ik dat wel eerst even in huis halen. Wij zijn niet van die vla eters. Moet zeggen dat het water me al wel in de mond loopt bij het idee, dat lijkt me prima
Izi, heel herkenbaar! Dit had ik ook in mijn eerste zwangerschap, nu weer. Ik kreeg bij 11 weken ineens misselijkheid. Daarom zijn kwaaltjes ook een teken van zwanger zijn en voel ik me daar onzeker door. Aan de andere kant fijn uiteraard haha
He meiden, wat jammer van al die misselijkheid! Ben toch wel blij dat ik er geen last van heb, hoewel de afwezigheid van kwaaltjes me ook wel wat onzeker maakt. Misschien helpen bj jullie ook gember capsules? Hoorde via via dat die heel goed helpen tegen de misselijkheid.
Ik voel me goed. Wel moe en met vlagen misselijk. Tijdens mijn eerste zwangerschap had Ik helemaal geen kwaaltjes. Toen was Ik blij dat ik de baby ging voelen, daarvoor was niet te merken dat ik zwanger was. Gaan jullie de combinatietest doen? Waarom wel of niet?
Denk het wel, ik weet dat het een kansberekening is maar mocht de kans nu heel groot zijn of er iets anders schokkends uit komen dan wil ik dat wel weten en daarover kunnen beslissen. Moet me nog wel even goed inlezen hoor!
Ivm mijn leeftijd ga ik sowieso combinatietest laten doen. Maar aangezien ik een risicogeval ben, zullen ze wel alles uitpluizen vooraf.