1 t/m 15 november 2015 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Mariska1985, 25 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loth

Loth Bekend lid

2 nov 2011
    721
    96
    28
    NULL
    NULL
    Sterkte Daphne!

2. rvdc

rvdc Actief lid

11 apr 2014
    467
    0
    16
    NULL
    NULL
    Sterkte daphne!
    Een hele warme knuffel!

3. dromer83

dromer83 Actief lid

4 nov 2013
    473
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sterkte Daphne. Niet leuk als je zo in onzekerheid zit. Ik hoop voor je dat alles toch nog goed komt. Digi knuf.

4. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    Ah nee Daphne, wat ontzettend verdrietig! :(
    Heel veel sterkte.

5. 7nov12

7nov12 Bekend lid

13 sep 2012
    948
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh Daphne wat naar 😢

6. aichaS

aichaS Lid

20 nov 2014
    58
    0
    6
    NULL
    NULL
    Sterkte Daphne, hoop voor goed nieuws! Ik weet hoe het is

7. Jynn

Jynn Fanatiek lid

21 nov 2011
    1.054
    0
    0
    O bah, sinds vandaag mega duizelig. Ik was even vergeten dat ik dat bij mijn vorige zwangerschap ook had omdat mijn bloeddruk al erg laag is van zichzelf. Dus maar weer een dropje op zijn tijd.

8. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    Wat vervelend Jynn, ik had het voor NOD al.
    Zat ik even voorover gebogen om wat te lezen en dan kwam de duizeling als ik weer naar het beeldscherm keek. Heb ook maar wat dropjes aangeschaft. Ben helemaal niet zo van de dropjes haha.

9. Loth

Loth Bekend lid

2 nov 2011
    721
    96
    28
    NULL
    NULL
    Ik was met sporten gisteren even heel duizelig.

Ik vind het zo verschrikkelijk moeilijk om mijn mond te houden deze keer, maar ik wil echt nog wel een paar weken wachten.

10. aichaS

aichaS Lid

20 nov 2014
    58
    0
    6
    NULL
    NULL
    Vandaag voor het eerst echt misselijk kan de geur van het koken ook niet meer aan! Wanneer gaan jullie het vertellen??

11. Mariska1985

Mariska1985 Fanatiek lid

7 jan 2014
    3.156
    233
    63
    NULL
    NULL
    Daphne (en andere meiden met bloedverlies) heel veel sterkte dames!

Als de echo goed is gaan wij het vertellen.
    Vanmiddag ook ineens heel weeïg/misselijk tijdens lunch in kantine van t werk, bah!!

12. Tries123

Tries123 Actief lid

20 okt 2013
    486
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij wachten ook tot na de echo volgende week, en dan vertellen we het een select groepje
    Opa's/oma's/naaste vrienden

Iedereen kent onze geschiedenis dus lijkt me heerlijk om eens GOED nieuws te vertellen...

13. Jynn

Jynn Fanatiek lid

21 nov 2011
    1.054
    0
    0
    Ik ook! Wat ik ook smeer, niks helpt. Vorige zwangerschap eczeem in mijn gezicht. Was vreselijk, liep echt voor joker.

14. Jynn

Jynn Fanatiek lid

21 nov 2011
    1.054
    0
    0
    O lieve Daphne, het hoeft echt niet zo te zijn! Mijn zoontje is het levende bewijs. Maar ik snap je gevoel helemaal en hoop nog steeds dat het voor jou ook goed komt. Blijf voor je duimen hoor!

15. 7nov12

7nov12 Bekend lid

13 sep 2012
    948
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoe is het met de onzekere dames?
    Vanmorgen was ik ineens niet kotsmisselijk. Heel fijn maar dan denk ik ook gelijk ojee dat kan toch niet? Gaat het wel goed dan? Gelukkig kan m'n man me wel altijd geruststellen, die is huisarts en heeft dan vaak een mooi verhaal voor me haha. Naja ik wacht nog even in spanning af tot vrijdag de echo is! En ik ben blij dat ik vanmorgen een eierkoek naar binnen kreeg, voel ik me net ff wat minder slap.

16. b4bi3tj3

b4bi3tj3 Actief lid

6 mrt 2015
    275
    0
    16
    Noord Holland
    Hier vanmorgen wederom roze bloedverlies bij t afvegen... maakt me toch weer bang ondanks dat ik geen krampen of zo heb. Morgen zien we het wel. Net nog even getest en wel n knaller dus wie weet...:)

17. LVtje

LVtje Fanatiek lid

20 jan 2014
    3.128
    1.100
    113
    Vrouw
    Joy, hier vanmorgen de eerste keer moeten spugen :(
    Tandenpoetsen vond mijn lijf blijkbaar even niet zo grappig. Nu maar even met pijn en moeite een bakje yoghurt naar binnen aan het werken.

Van de ene kant wel "fijn" dat de kwaaltjes wat toenemen, maar erg fijn zijn die kwaaltjes ook weer niet haha.

18. Izi

Izi Actief lid

25 feb 2015
    456
    180
    43
    Meiden in onzekerheid, blijf voor jullie duimen.

Van kwaaltjes hier nog steeds niets te bekennen. Vind het toch raar, en blijft onzeker gevoel geven. Gisteren mvm aan de lijn, morgen komt ze langs. Dan maar hopen op een knaltest!

19. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    Goedemorgen lieve dames!

He wat vervelend. Koken gaat me tot nu toe nog aardig af, gelukkig! Gisteren mooi zalm in de oven gegooid ;)

Ik hoop dat we donderdag een mooi kloppend hartje te zien krijgen dan kunnen we onze ouders gaan inlichten en kan ik het mijn beste vriendinnen gaan vertellen. Ik vind het toch wel fijn als ik er met wat mensen over kan praten plus dat ik dan geen smoesjes hoef te verzinnen. Rest van de familie en vrienden / kennissen wil ik het pas later vertellen!

Had je gisterenavond misschien later nog wat gegeten? Ik werd wakker en was de eerste paar seconden niet misselijk, dacht hé wat fijn maar daarna kwam het hoor.. :) Ook met moeite toch wat weg gewerkt anders kom ik ook helemaal niet vooruit ;)
    Eierkoeken lijken me alleen niets, zo klef :p Ik was al blij dat beschuit naar binnen ging.

En ik vind kaas ineens zo lekker :(

Fijn dat je man HA is! Wij hebben ook een arts in de familie, is soms wel even prettig om mee te praten.

Dat mag wel wegblijven toch ;) Vermoeidheid, rugpijn, duizelig etc. ik vind het allemaal prima maar die misselijkheid :)

Kon je daarna weer je tanden poetsen :p

:(:( Mag ik eerlijk zijn? Dat klinkt niet heel goed.. Ik weet dat het 50/50 kan zijn.. Mijn vorige MK begon ook zo en ik heb geen kramen gehad. Uiteraard duim ik voor je maar houdt rekening met het ergste..

Ik ga proberen het weer uit te zingen op kantoor vandaag.. ;)

20. rvdc

rvdc Actief lid

11 apr 2014
    467
    0
    16
    NULL
    NULL
    Sterkte b4, hoop dat het allemaal goed gaat.

Hoe was je intake bij de verloskundige 7nov12?

Vandaag mn laatste vrije dag van deze week. Ben gister om 9 uur gaan slapen en om 8 uur vanochtend wakker geworden:$
    Had het nodig denk ik.
    Straks even naar de sportschool.
    Fijne dag vandaag dames!

Deel Deze Pagina