Rood bloedverlies is gisterenvoormiddag overgegaan in bruinverlies. Tegen de avond bijna niets meer. Nu nog heel klein beetje en bij afvegen. Heel veel stress voor de echo straks! Duim allemaal heel hard voor mij!!!
Ik duim voor je Ely. Ik hoop zo dat alles goed is voor je. succes. @hier. Wij moeten morgen om 11:15 voor de echo en ik vind het ook weer zo spannend. De vorige keer wisten we bij de echo dat het foute boel was dus ik zit hem hier nu flink te stressen. Vandaag maar wat afleiding zoeken.
Lieve Jynn, dat snap ik, maar ik weet gewoon dat het foute boel is.. ik heb nu al bijna 24 uur menstruatieachtige krampen en bloedverlies wordt steeds meer. Ik moet pas a.s. maandag komen voor een echo dus dat duurt ook nog wel even, gelukkig ben ik vrij vandaag maar hoe ik dat morgen moet doen weet ik nog niet ik hou jullie op de hoogte, maar verwacht er zelf niet veel meer van helaas. Zo begon mn vorige miskraam ook en tijdens mijn zwangerschap verloor ik alleen druppeltjes bloed, nooit zoveel dus van daar dat ik min of meer de hoop op een goede afloop opgegeven heb. Ely, dikke knuffel! Ik duim voor je!
De intaken bij de vk was gisteren wel weer heel vertrouwd en het maakt het ook weer wat echter ☺ ze hebben ook iets nieuws, centering pregnancy. Dan heb je geen reguliere vk controles maar je controles in groepsverband met 1 vaste vk. Ik ben heel benieuwd! Wij hebben het nog niet verteld, we wachten eerst even de echo van aanstaande vrijdag af. En volgende week hebben we vakantie dus ik denk dat we het daarna pas gaan vertellen. Ik ben wel heel benieuwd hoe ver ik nou ben. De vk schatte me eerst op 10 weken maar na mijn verhaal over mijn cyclus op 8 of 9 weken. Ik denk nu pas 7 weken.... Mmm ben benieuwd ☺
Heel veel succes dromer! Centering pregnancy 7nov12? Kun je dat misschien wat meer uitleggen? Fijn dat je weer een vertrouwd gevoel hebt. Dat is toch wel heel belangrijk lijkt mij.
Bedankt dames!! Ik ga straks even lekker met wat thuiswerk en daarna voor een lange wandeling. Het zonnetje schijnt heerlijk dus die pakken we weer lekker mee vandaag. Daphne Heel veel sterkte meid. Ik hoop natuurlijk dat ook jij een gezonde baby krijgt in november. Het zou zo mooi zijn, zo'n grote groep november mama's. Butterflynova hoe gaat het nu met de misselijkheid? Ik heb er gelukkig alleen 's avonds last van als ik op bed lig. En heb jij ook zo'n last van maagzuur? Is er ook iemand die weet hoe het met Magnolia gaat???
Nog steeds aanwezig, het lijkt alsof ik alleen vloeibare dingen makkelijk weg krijg. Drinken, soep.. heb net mijn broodje in de soep gedipt. Dat ging wel makkelijk naar binnen. De misselijkheid begint nu wel weer te irriteren dus zo maar weer wat eten, maar wat Klinkt misschien stom maar weet niet zo goed of ik last heb van maagzuur, heb wel dat ik veel moet boeren en ik het gevoel heb alsof het eten in mijn keel zit. Magnolia heeft gisteren een vroege echo gehad, was dat hier al bekend? Daar was gelukkig een kloppend hartje te zien!
Hoi allemaal, ik kom er even tussen. Ik ben zwanger van onze eerste en 11 nov uitgerekend (tenminste volgens de calculator op internet). A.s. donderdag naar de huisarts. Ik ben Nederlandse maar woon in België. Heb eigenlijk bijna nergens last van alleen vaker plassen.
Als je last hebt van maagzuur heb je het wel geweten hoor. Zal dus iets anders zijn. Een vol gevoel en veel lucht in de maag. Logisch ook als je zwanger bent 😊 Als je echt maagzuur hebt lijkt het net of je hele slokdarm aan het wegbranden is. Geen fijn gevoel! Je voelt dan ook precies de inhoud van je maag omhoog komen. Had hier vorige zwangerschap heel even last van rond de 30 weken. Was na 2 weken al voorbij doordat men meisje toen al aan het indalen was.
Centering pregnancy houdt in dat je tussen de 12 en 36 weken in principe niet op de gewone vk controle komt. In plaats daar van zijn er ongeveer 8 a 10 geplande bijeenkomsten met je groep en je vk. Het is dan een sessie van 2 uur waarbij je zelf je bloeddruk meet en de vk je buik onderzoekt. Je hebt dan ook even tijd om de andere dames te spreken of wat folders ofzo te lezen. Dan is er Nog het gezamenlijke deel waarbij je met de hele groep in gesprek gaat over de fase van je zwangerschap. Er is dan ruimte voor uitwisseling en het stellen van vragen. Er is volgens mij ook een keer een bijeenkomst dat je man met je mee gaat. En vanaf 36 weken ga je op individuele controle. En als je tussendoor een keer privé een afspraak wil dan kan dat ook. Dat is een beetje het verhaal wat ik heb onthouden ervan. Is voor mij iets heel nieuws, komt volgens mij uit Amerika over. Ze zijn bij de vk praktijk hier net mee begonnen en waren erg enthousiast. Ik ga waarschijnlijk 2 april beginnen met de 1e bijeenkomst. En hier ook bijna een vloeibaar dieet.....
Maagzuur is heel naar!!! Heb ik vorige 2 zwangerschappen steeds flink la g last van gehad. Het kwam steeds rond de 15 weken en ging weer rond de 36 weken..... Tja ik moest er echt mee leren leven. Ik denk dat je nu nog iets anders voelt als ik je zo lees. Waarschijnlijk denk je straks misschien 'o jak dit is last van maagzuur hebben 😱' Ik moet trouwens ook veel boeren 😮
Ooowja, dat maagzuur... ik werd er 's nachts vaak wakker van, met het zuur letterlijk in mijn keel... brrrrrr Vandaag iets minder misselijk, ook wel eens fijn, kan iets meer eten. Gebruik nu ook floradix, voor extra ijzer, kan helpen om wat weer energie te krijgen want ik lig zowat de hele dag op de bank of in bed. Begint nu spannend te worden, nog 8 dagen tot de eerste echo, tel de dagen af Hoe reageren jullie mannen trouwens? Die van mij zegt dat het heel onwerkelijk is omdat hij mij alleen maar ziek ziet zijn maar verder nog niks kan zien aan mijn buik. Pas als ik begin te groeien gaat hij het echt beseffen, net als bij onze jongste (oudste heeft hij niet meegemaakt). Hij is wel heel lief en zorgzaam, voor mij maar ook voor de jongens
Lieve meiden.. Bij deze wil ik me toch echt afmelden. Wachten tot maandag heeft inmiddels geen zin meer, net het vruchtje verloren helaas. Ik wil jullie allemaal een hele fijne zwangerschap toewensen, dat er in november maar veel gezonde kleintjes geboren mogen worden. Veel liefs, Daphne