Ah Daphne, wat jammer. Bij mij ook geen kloppend hartje te zien. Vruchtje is maar grote van zwangerschap van 6 weken. Dus waarschijnlijk gestopt met groeien. Ze hebben bloed genomen om de hcg te meten. Morgen bel ik voor de uitslag maar verwacht geen goed nieuws. Gyn geeft het maar een hele kleine kans. Bloedverlies keert telkens terug...
Ow nee Daphne, ik gunde het je zo... Hoop dat je lichaam zich snel herstelt en je het een plekje kunt geven zodat je weer opnieuw kunt beginnen. Heel veel sterkte voor jullie x Bij 7 weken moet het inderdaad wel een kloppend hartje laten zien op de echo. Ik hoop nog voorzichtig met je mee Ely, maar ik ben ook bang dat het niet goed is :'( Wat verdrietig!! Sterkte met wachten en met het vervolg x
Heel veel sterkte daphne! Heel verdrietig dit. Ely jij ook veel sterkte met het wachten op je bloed uitslag. Knuffel! Zojuist lekker gesport. Best wel trots op mezelf al stond ik tussendoor best vaak te rillen op mn benen. Even geen traplopen nu, want dat komt niet goed. Heb ontzettend zin in een sinaasappel maar moet met een kwartier naar de tandarts.... Geen goede combinatie.. Is het bij jullie ook zulk prachtig weer?
Lieve Ely en Daphne, heel veel sterkte voor jullie, meiden!! Wat naar dat het zo loopt!! Daphne, kan dit ook weer verband houden met je prot. C?
Jij ook heel veel sterkte Ely! Ik hoop dat alles toch goed is. Ga heel hard duimen voor een goede uitslag morgen!
Heel veel sterkte ely en daphne! Tjonge, wat een berichte.. Zit hier met traantjes in de ogen. Kan me wrs maar voor een fractie inbeelden hoe jullie je nu voelen 😞
Lieve Ely, ook heel verdrietig zeg succes met wachten, ik weet hoe lang dit kan duren ook al is het 'maar' een dag. Hoop ontzettend dat het als nog positief uitpakt.. maar ook ik zou dezelfde gedachte hebben. Mariska, dat weet ik om eerlijk te zijn niet. Het is wel bekend dat vrouwen die dit hebben een verhoogde kans op miskramen hebben. Dit is nu de tweede keer. Het zou er mee te maken kunnen hebben, al heb ik zelf meer het idee dat het door aanleg komt. Ik kan in ieder geval een stuk verder komen in een zwangerschap, dat is tenminste bewezen en er is eigenlijk nooit wat over miskramen verteld, meer over dat de kans dat er weer een doodgeboorte voor komt bij mij met het huidige behandelplan minder dan 15% is. Maandag moet ik nog wel naar de arts, dit ga ik wel even vragen, puur ter nieuwsgierigheid of dit ermee te maken heeft
Potverdorie Daphne en Ely, wat een verdrietige berichten. Heel veel sterkte beiden! Haha nee dan is dat het niet, sorry Vind het zo lastig te bepalen wat ik waar voel, er zit zoveel in mijn lijf en zeker als je het nog nooit gevoeld hebt. Die was heel blij dat ik weer zwanger ben, verder wil hij eerst wachten tot de eerste echo voordat hij de blijdschap verder kan toelaten. Hij vindt het lastig mij zo te zien, zo misselijk en vermoeid en probeert mij zoveel mogelijk te ontlasten.
Bedankt voor je lieve berichtje! Ik vind het absoluut niet leuk/fijn dat dit gebeurd is, maar heb wel zoiets, als het dan mis moet gaan, 100x liever nu, dan nog 1 keer meemaken in een later stadium waarbij ik het hartje, bewegingen en zijn groei gezien heb.
❤ 1 t/m 15 november 2015 ℳama's ❤ Leden Olivia23 1-11 7nov12, 28 jaar, 3e kindje 2-11 Daffie12, 29 jaar, 2e kindje 2-11 Ely, 28 jaar, 1e kindje 3-11 Hopefull89, 26 jaar, 2e kindje 4-11 Liedx, 28 jaar, 2e kindje 4-11 BertxBirgit, 24 jaar, 2e kindje 5-11 Mariska1985, 29 jaar, 2e kindje (4e zwangerschap) 5-11 LVtje, 30 jaar, 1e kindje 5-11 Magnolia83, 31 jaar, 2e kindje (4e zwangerschap) 5-11 Anoniem451, 34 jaar, 1e kindje 5-11 Amanda81 , 33 jaar 2e kindje 5-11 Kristieniminie, 26 jaar, 1e kindje 5-11 Trotter, 31 jaar, 4e kindje (★★ 22+2 week) 5-11 VdMB, 29 jaar, 1e kindje 6-11 Engeltje1985, 29 jaar, 2e kindje 6-11 Mamavanlise, 31 jaar, 2e kindje 6-11 MamavanF2009, 36 jaar, 3e kindje (2e van kindje samen) 7-11 ButterflyNova, 29 jaar, 1e kindje (3e zwangerschap) 7-11 Rijn, 24 jaar, 1e kindje 9-11 AichaS, 31 jaar, 2e kindje 9-11 Ingrid25 25 jaar, 1e kindje 9-11 Bubbels1985, 29 jaar, 2e kindje 10-11 Dromer83, 32 jaar, 1e kindje (2e zwangerschap) 10-11 Izi, 28 jaar, 1e kindje 10-11 rvdc, 26 jaar, 1e kindje 10-11 lastande 11-11, b4bi3tj3, 35 jaar, 1e kindje (★ 27 weken) 11-11 Cherryon, 32 jaar, 3e kindje 11-11 Loth, 29 jaar, 2e kindje 11-11 Ananas9, .. jaar, 1e kindje 14-11 Jynn, 34 jaar, 2e kindje 14-11 Djamillia, 29 jaar, 4e kindje 15-11 Daphne91, 23 jaar, 2e kindje (★ 26,5 week) 15-11 Ras 15-11 Tries123, 32 jaar, 2e kindje 16-11 Nuf Afspraken 16-3 7nov12 - Intake vk 18-3 LVtje - eerste echo gyn 18-3 kristieniminie - eerst afspraak gyn 18-3 Dromer83- 1e echo 19-3 ButterflyNova - eerste echo gyn 19-3 Ananas9 - afspraak huisarts 20-3 Magnolia83 - eerste echo 20-3 Cherryon - eerste afspraak zkh 20-3 BertxBirgit - eerste echo 23-3 Daffie12 - eerste echo 23-3 Daphne91 - eerste afspraak gyn 24-3 Ely - eerste echo 24-3 Tries 123 - eerste echo 25-3 Mariska1985 - eerste echo gyn 25-3 MamavanF2009 - eerste echo 26-3 Engeltje1985 - 1e afspraak vk + echo 26-3 AichaS - eerste echo 26-3 VdMB - eerste afspraak vk 27-3 Anoniem451 - eerste echo 30-3 rvdc, eerste echo + intake vk 01-04 Liedx - intake dokter 01-04 Mamavanlise - eerste echo 01-04 Rijn - eerste echo 01-04 Izi - eerste echo 01-04 Jynn - eerste echo + intake gyn 02-04 Amandauit81- eerste echo 03-04 Djamilla - eerste afspraak vk 08-04 Izi - Intake vk 09-05 Loth - eerste echo + intake vk 13-04 AichaS - termijn echo Wij steunen ℳvℳ: ButterflyNova / LVtje / Engeltje1985 / Magnolia83 /Mariska1985 / Rijn / Trotter / rvdc / Daffie12 / Izi / Jynn Snelzoeken: lijstbeheer Zelf de lijst wijzigen? Druk op Quote en haal alles vooraan tussen de [ ] weg en achteraan de [ / QUOTE ] Wil je iets aangepast hebben vermeld dit dan duidelijk in kleur in je berichten. Nieuwe dames wees welkom, vermeld je uitrekende datum leeftijd en of het je eerste kindje is.
Welkom! Ik heb je gegevens toegevoegd. Je leeftijd had je niet in je berichtje vermeld, wil je deze nog doorgeven?
Sterkte ely en Daphne! Dikke knuffel voor jullie. Hier een redelijke dag achter de rug. Weinig misselijk geweest. Alhoewel ik nu wel weer wat voel komen. Zo ff makkelijk eten en dan nog een uurtje werken. En dan weer naar bedje toe. Eten, werken, slapen
Pff, ik kan ineens trek krijgen in de gekste dingen en dat kan per minuut weer veranderen. Herkenbaar?
@Daphne, Ik hoop voor je dat dit de laatste keer is! Bij ons is nooit een oorzaak gevonden voor miskramen (10/11 weken), En is gezegd dat bij ons de kans zo'n beetje 50/50 is, zo niet hoger op weer een MK! Zo verschrikkelijk dat je er niks aan kunt doen he?! Ik hoop dan ook dat er bij jullie maandag duidelijkheid gegeven kan worden of evt bijstellen van het plan eventueel!
Daphne, wat ontzettend verdrietig. Hoop dat je het een plekje kunt geven na wat je al hebt mee moeten maken. Hoop dat je snel opnieuw zwanger mag worden.
Jeetje Daphne en Ely wat ongelooflijk zwaar klote zeg. (sorry voor mijn taal) Ik had nog zo gehoopt dat het toch nog mee zou vallen voor jullie. Butterflynova. Ik denk inderdaad dat als je maagzuur had gehad je dit wel had gemerkt. Ik voel het echt in mijn slokdarm branden en 's avonds loopt het me nog net niet de keel in. Het is even een week weg geweest maar nu heb ik er weer last van na het eten. Vooral avondeten dan. Ik was vandaag op bezoek bij mijn schoonouders en moest wel 4 keer naar de wc in die paar uurtjes dat ik daar was. Zegt mijn schoonmoeder tegen me, goh wat moet jij vaak plassen??? . Ik heb er maar van gemaakt dat ik veel had gedronken. haha. Ik hoop dat we het snel kunnen vertellen want volgens mij vermoed ze wat.
Jup zat hier net te denken aan een broodje appelmoes Gelukkig smaakt m'n wrap ook wel aardig. Manlief zal raar staan te kijke als ik heb broodje appelmoes voor schotel