Alleen mijn vader en mijn schoonmoeder weten het, maar wil het al zo graag aan vriendinnen vertellen. Die vragen continue wanneer ik nou eens een kleintje neem en of t al zover is etc... dus nu moet ik heel hard liegen of iedereen ontwijken hihi
's morgens douche ik altijd en maak dan ook ff de binnenkant schoon met mn vingers. daarna direct de nieuwe bollen erin, mvb in mn onderbroek en klaar. Ik heb de wekker op mn telefoon elke dag om 12.30 staan, zodat ik er in mn lunchpauze aan denk om ze weer te pakken. 's avonds gewoon voor het slapen gaan...
Thanks dames Ik ga het inderdaad gewoon 1x per dag even beetje uitspoelen Voel me zo smerig op het moment... Al is het voor het goede doel...
Lekker spul, die utro lees is Ben alleen tijdens het wandelen duizelig geworden en voel me nu ook energieker. Maar goed ook, vanavond een borrel met de ouders op mijn werk. Ik kom met de auto, dus heb een goed excuus Zou ik anders ook doen, ga echt niet in mijn eentje in het donker over straat fietsen, daar woon ik te ver voor achteraf. Ik hik er wel een beetje tegenaan om morgen de leidinggevende te informeren, mijn hoofd wil gewoon normaal werken en geen "last" voor iemand zijn, maar mijn lijf werkt niet zo lekker mee. Gelukkig is morgen degene er die zelf tijdens haar zwangerschappen zelf heel ziek is geweest. De andere is niet zo medelevend....
Lastig hè? Maakt het morgen dan misschien wat makkelijker? Ik heb besloten nog even mijn mond te houden.
Goeie avond. Magnolia wat ontzettend Klote zeg. Ik duim voor je. Butterfly wat fijn meid. En helemaal na alles wat je al heb meegemaakt. Geniet er lekker van. Dat probeer ik ook. Hier vandaag de hele dag misselijk en hoofdpijn gehad. Bijna overgegeven. Daar heb ik zo'n hekel aan. Bah!! Nu even lekker in bad en proberen te ontspannen Vanavond vroeg op bed en morgen weer vroeg op.
Ben net terug van de huisarts. Ze heeft ook een echo (uitwendig) gedaan maar ze zag alleen een zwangerschapsring. Dus nu moeten we over 2 weken terugkomen. Ze zei dat het vaker voorkomt dat je nu nog niks ziet maar over 2 weken wel. Misschien ben ik ook wel minder ver dan gedacht want had natuurlijk juist de eerste dag van mijn laatste menstruatie niet bijgehouden. P.S. voor de volledigheid van de lijst ... ik ben 28 jaar en 2 april moet ik weer naar de huisarts (zij doet ook de echo's).
Wat fijn dat je een kloppend hartje zag ButterflyNova! Wij gaan het volgende week aan onze ouders en misschien zwager vertellen. Werk wacht ik nog even mee, liefst zo lang mogelijk dit keer. Vorige zwangerschap was ik precies 1 maand in dienst toen ik zwanger werd, dus mijn zwangerschap staat ze nog vers in het geheugen We gaan 23,24 en 25 april weg met mijn werk, en ben 24 april jarig. Dus dan zal het wel opvallen dat ik op mijn eigen verjaardag niks drink. Ga het ook pas de dag voor we weggaan vertellen.
ik heb de 24e van maart weer een echo. Ik zag hem er nog niet bij staan op de lijst. Fijne nacht dames.
Spannend butterfly morgen! Hopen dat er 'goed' op gereageerd wordt op je werk. Hier een hele rare dag achter de rug... Telkens wel bruine afscheiding, geen bruine afscheiding... Werd er helemaal tureluurs van en heel onzeker. Het was ook nog eens rustig op het werk, waardoor ik ook nog eens tijd had om er over na te denken.... Nu niks meer, dus heb er echt weer vertrouwen in. Heb verder ook geen krampen ofzo... Alleen een druk gevoel down there (in de zin van bezig zijn) Moet ook gewoon niet zoveel piekeren. Ga nu alweer nadenken, wat als er geen hartje is over 10 dagen.. Kunnen we niet even vooruit spoelen??? Welterusten meiden.
Goedenavond Ik heb weer even bijgelezen na een erg drukke week en als ik dan thuis was lag ik languit op de bank even uit te rusten. Diegene met mooie echo's gefeliciteerd. En voor diegene met slecht nieuws een virtuele knuffel. Hier heeft afgelopen maandag MvM gebeld, maar zat toen in een vergadering en kon niet opnemen. Ze had ingesproken dat ze weer zou bellen, maar nog niks gehoord. Wat zouden jullie doen morgen gewoon het 0800 nummer maar eens bellen, denk dan maar in mijn lunchpauze. Ik werk nu 36 uur, dat is de ene week 4 dagen en de andere week 5. Ik moet me er nog in verdiepen, maar denk dat ik eerst 4 uren ouderschapsverlof wil opnemen, zodat ik 4 dagen kan gaan werken. Ik ben de hoofdkostverdiener, dus zal niet het meest minder gaan werken. Ml zal mogelijk een dag minder gaan werken, dan hoeven we maar 3 dagen opvang. Verder lees ik hele herkenbare verhalen over vieze geuren. Ik kan bijvoorbeeld wel over mijn nek gaan van de geur van koffie (lust ik sowieso niet, maar vind het normaal niet stinken). En ook andere dingen die ik normaal nooit ruik, maar nu ineens wel. Ook smaakt de thee me ineens niet meer, dus na een paar bakjes stap ik op het werk over op water/ranja. Ik zeg op het werk dat het vast nog door de griep komt, dit gebruik ik mooi nog even.
Gisterenavond tijdens sporten ineens supermisselijk. Getverderrie.... erg lastig. Vannacht wel heerlijk geslapen ondanks dat. Kon ook niet anders na n aantal slechte nachten.
Goedemorgen allemaal! Vanmorgen toch voor de tweede keer deze week een beetje een naar gevoel in m'n buik. Is het honger? Is het misselijkheid? Tot nu toe krijg ik het wel weg met een kopje thee en een liga. Net ook een bolletje gegeten en kan het nu geen misselijkheid meer noemen gelukkig, maar wel gewoon nog dat het rommelt.... Ik hoop zooooo dat echte misselijkheid me bespaard blijft... Ik vind dat echt vreselijk..... Gisteren gebeld door MvM. Ze komen maandag. 1 dag voor m'n echo... Toen ik ophing voelde het gelijk heel raar... Ik weet nog niet eens of het goed zit.... Misschien dat ik vandaag wel bel om een afspraak te maken NA m'n echo... Ik wil namelijk niet te veel op de zaken vooruit lopen, gek he? Vandaag nog dames een echo??
Ik heb straks om kwart voor 3 een echo. Zelfs heel slecht van geslapen deze nacht :s ben zo bang dat ik geen kloppend hartje zie. Pff, maak me helemaal gek want er is helemaal geen reden voordat het niet goed zou zijn! Gekke ik.. Veel succes aan de andere dames die vandaag een echo hebben!
7nov12, Cherryon, BertxBirgit, succes vandaag met jullie afspraken! Hoop dat jullie met mooie verhalen terug komen.
Succes dames vandaag! Hopelijk allemaal mooie echo's vandaag! Gister had ik een redelijke dag qua misselijkheid, maar vandaag is het weer prut. Zolang ik stil blijf zitten gaat het wel, maar helaas moet ik toch echt vanalles goed. Wie geeft me even een schop onder m'n reet?