Iedereen succes die morgen een echo heeft! Aan de meiden die bloedverlies hebben, heel veels sterkte! Ik hoop dat het niks te betekenen heeft. Wij hebben voor aankomende dinsdag de 24 een afspraak kunnen plannen, zo spannend!
Dames Veel succes met de echo's! Hier vannacht gedroomd over Veel bloedverlies, zo blij dat ik wakker werd en het een dom bleek te zijn. Tja, was er gisteren ook wel Veel mee bezig dus het was te verwachten. Hoop alleen dat het geen voorbode is maar een stukje verwerking. ook vanmorgen geen bloedverlies te bekennen en snel en testje gedaan. Maar de test streep stond er al lang voor de controle streep er stond, dus ik krijg weer langzaam vertrouwen erin!
Wat een echo's vandaag! Veel plezier allemaal!!! Hopelijk op allemaal vrlijke knipperlichtjes. Tegelijk duim ik ook nog steeds voor de dames met bloedverlies. Hier gaat t nog steeds goed. te goed naar m'n zin. Behalve moeheid en last van m'n rug na een dag werken. Hopelijk blijft t allemaal zitten binnen. Fijne dag vandaag
Oh, de zenuwen gieren door m'n lijf, terwijl ik me eigenlijk helemaal geen zorgen maak. Maar kan niet wachten! Heb hem pas om 15:00. Ook succes aan alle andere dames die vandaag de echo hebben. Ben stiekem wel benieuwd of ik hier überhaupt rechtmatig post. Ik heb nooit mijn cyclus bijgehouden, en daarbij had ik nog een onregelmatige cyclus vanwege mijn vorige zwangerschap ook. Dus heb maar iets gegokt op basis van mijn laatste mensturatie Dus misschien zetten ze me wel terug naar eind oktober.
Jeetje dames, wat lees ik nu toch allemaal? Voor de dames met bloedverlies, heel veel sterkte en we duimen! Wat is dat toch onzeker 23-3 Daffie12 - eerste echo 23-3 Daphne91 - eerste afspraak gyn 23-3 blondie21 - tweede echo Jullie veel succes vandaag. Dit weekend was ik heel erg moe, misselijkheid lijkt af te nemen en dat geeft me gelijk weer zorgen..
Dames even een vraagje..ik voel echt in mijn buik helemaal niets.. En dat maakt mij zorgen!!! Wel nog moe en sochtend bij het tandenpoetsen braakneigingen .. Ben nu 7 weken en kan niet wachten op de echo van donderdag! Succes met de echo's vandaag!
Aisha, ik heb mijn vorige zwangerschap ook tot bijna 16 weken niks gevoeld (toen begon hij een beetje te bewegen). Echt helemaal niks daarvoor. Maar ik wist niet beter en de echo's waren altijd goed. Dus het hoeft echt niks te betekenen hoor.
Behalve af en toe een steekje voel ik ook nog niets, niet zo gek als je bedenkt hoe klein het nog is. Die vermoeidheid en braakneigingen zeggen hopelijk genoeg
Geen zorgen is makkelijker gezegd dan gedaan Het is vreselijk spannend, logisch dat jij je zorgen maakt. Doe ik ook hoor!! Is het trouwens een idee om een banner in je handtekening te zetten?
Hier ook maar weinig klachten behalve moe. Ik kan dus ook nog steeds niet geloven dat de tig testen die ik gedaan heb allemaal de waarheid spreken Helemaal ook omdat ik 10 jaar terug pfeifer heb gehad. De vermoeidheid die ik nu heb, lijkt er erg op. Pff tijd om een week door te schuiven. En dan nog twee dagen.
Ik weet niet hoe Pfeiffer voelt maar zo voel ik me ook denk ik, vl moest gisteren we lachen. We waren aan het shoppen maar ik leek wel een zombie. Was er totaal niet bij. Bij thuiskomst in slaap gevallen op de bank. Rijn, ik hoop dat de dagen voorbij vliegen!
Ik ben ff afwezig want we gaan een weekje weg met z'n viertjes. Hopelijk volgende week veel mooie verhalen en echo's 😊
Je kan op iemand zijn banner klikken en dan kom je op de site van die banner. Hier stel je de geboortedatum in en kopieer je de code naar je handtekening. succes.