Hallo dames, Ik kwam er vandaag achter dat ik me hier ook mag melden Als ik beetje door tel vanaf einde ongesteldheid dan kom ik uit op 2 november. Het wordt onze tweede. We hebben al een mannetje van 8 maanden. Was meteen de eerste keer raak. Absoluut niet verwacht. Dacht dat het wel iets langer zou duren, maar wel super blij mee natuurlijk. Maar is toch ook wel spannend hoe dat straks zal gaan met 2 van die jonge kids.
Gefeliciteerd Daffie ☺ Mijn jongste zoon is dan bijna even oud als jouw kind denk ik. Hoe voel je je?
Dank je Ik zie dat ze bijna een maandje schelen. Hij is van 20-06. Ik voel me prima! Ik ben mijn vorige zwangerschap vrij gemakkelijk doorheen gefietst, dus ik hoop dat me dat geluk dit keer weer is gegund. En voor de rest hier natuurlijk ook
❤ 1 t/m 15 november 2015 ℳama's ❤ Leden 1-11 7nov12, 28 jaar, 3e kindje 2-11 Ely, 28 jaar, 1e kindje 5-11 Mariska1985, 29 jaar, 2e kindje (4e zwangerschap) 5-11 LVtje, 30 jaar, 1e kindje 5-11 Magnolia83, 31 jaar, 2e kindje (4e zwangerschap) 7-11 ButterflyNova, 29 jaar, 1e kindje (3e zwangerschap) Afspraken 4-3 LVtje - Huisarts (standaard hier ivm 1e zwangerschap) 11-3 ButterflyNova - Intake MvM 16 -3 Asun - 2e echo 18-3 LVtje - eerste echo gyn 25-3 Mariska1985 - eerste echo gyn snelzoekfunctie: lijstbeheer
Welkom en proficiat aan de nieuwe dames! Wie van jullie gebruikt er utrogestan? Tot wanneer blijf je het gebruiken? Ik heb soms best last met inbrengen van krampjes, herkenbaar? Verder voelt het goed hoor! En veel laat van m'n boobs! Ben heel erg benieuwd naar de echo!! Nog 22 dagen
Hoi dames! Ik meld me ook graag aan! Ik ben 06 november uitgerekend van ons tweede wonder, hebben al een dochter van net 2! Heb 's avonds een flink opgeblazen buik en wat krampen. Verder doen m'n boobs aan de zijkant zeer maar zijn verder juist heel zacht. Ik was op NOD 's morgens ongesteld met bruinverlies alleen zette dit niet door! Dus 1 dag na nod deze test! Al aangemeld voor MvM!
Ik gebruik ook utrogestan. Voorlopig gebruik ik het tot mijn 1e echo, 24/03. Ik heb niet veel last bij het inbrengen. Vraag me wel soms af of het diep genoeg zit... Ben wel eens wakker geworden 's nacht van buikkrampen. Misschien ook van de utrogestan? Welkom Engeltje 1985!
Hier valt het enorm mee met de klachten. De eerste zwangerschap was heel relax. Alleen spugen tussen week 8 en 14. De rest nergens last van. Wel kleine ongemakjes hoor. Zoals jeuk! Nu weer. Dat was een van de signalen dat ik dacht. He misschien is het wel raak. Hahaha op mijn onderbenen. Goed insmeren helpt enorm. En verder voel ik helemaal niks! Vorige keer had ik dat ook en toen dacht ik nog ; nou een signaal dat ik zwanger ben zou fijn zijn. Daarna begon ik met spugen. Dus nu vind ik het wel even prima dat ik niks merk 😜
Pfff hier gisteravond heel slecht eraan geweest. We waren in een restaurant toen ik ineens heel duizelig werd. Bleef licht in m'n hoofd en voelde me helemaal trillerig. Even later kreeg ik darmkrampen/diarree. De halve nacht nog wakker gelegen van dat rare gevoel. Heel eng, heb dat nog nooit gehad. Gelukkig is dat nu wel over, alleen nog last van m'n darmen.
Oh ja! Die jeukende bovenbenen @Amanda! Had ik later in de zwangerschap maar daar kon ik ook gek van worden! 1e keer niet gespuugd alleen supermisselijk vanaf week 9. We zullen zien dit keer! Ik wil alleen al zoooveel maar je bent nog maar zo kort zwanger he? Hahahah! Ik zou dt keer wel een originele manier willen om het te vertellen maarja hoe doe je dat met een tweede? En dan niet zo'n t-shirt maar echt iets leuks!
Hallo dames! Wat gaan jullie hard! Asum: wat een verschrikkelijk nieuws. Het spijt me voor je. Sterkte de komende tijd. Welkom nieuwe! LVtje dat lijkt me schrikken! Rustig aan hè! Hier: nog steeds geen afspraak met de verloskundige gemaakt. Ik denk dat ik maandag of dinsdag maar ga bellen. Voor moeders voor moeders heb ik me wel al aangemeld. Wacht nog tot ik terug gebeld wordt voor een afspraak. Verder gaat het goed. Ik speel volleybal, en merkte zaterdag bij de wedstrijd dat vier sets wat te veel is dus ik heb mijn coach laten weten dat ik zwanger ben en we hebben afgesproken dat ik tijdens de wedstrijd aangeef als het niet meer gaat, dan wisselt hij me direct. Bij ons weten best veel mensen het. Sowieso mijn drie beste vriendinnen, mijn ouders en mijn coach nu dus ook.
❤ 1 t/m 15 november 2015 ℳama's ❤ Leden 1-11 7nov12, 28 jaar, 3e kindje 2-11 Ely, 28 jaar, 1e kindje 5-11 Mariska1985, 29 jaar, 2e kindje (4e zwangerschap) 5-11 LVtje, 30 jaar, 1e kindje 5-11 Magnolia83, 31 jaar, 2e kindje (4e zwangerschap) 5-11 Anoniem451, 34 jaar, 1e kindje 7-11 ButterflyNova, 29 jaar, 1e kindje (3e zwangerschap) Afspraken 4-3 LVtje - Huisarts (standaard hier ivm 1e zwangerschap) 11-3 ButterflyNova - Intake MvM 16 -3 Asun - 2e echo 18-3 LVtje - eerste echo gyn 25-3 Mariska1985 - eerste echo gyn snelzoekfunctie: lijstbeheer Ben zo vrij geweest, mezelf er tussen te zetten, wat dat is door alle berichtjes denk ik over het hoofd gezien. Helaas kan ik mijn naam niet laten wijzigen op het forum. Vanmorgen een digitale test gedaan en die zei 2-3 weken, dus dat klopt. Nu maar eens uit gaan zoeken hoe het zit met huisarts/verloskundige inseinen etc. Met hoeveel weken is het gebruikelijk dat je een echo krijgt?
Gefeliciteerd nieuwe zwangere dames! Volgens mij krijg je bij een ongecompliceerde zwangerschap een echo met 12 weken. Als ze niet zeker van de termijn zijn dan kun je er al 1 met 8 weken krijgen. Zo is het bij mij nu 2x gegaan. En dan met 20 weken weer een echo 😊
Jeetje LVtje, lijkt me inderdaad schrikken zeg! Wij zijn ook al aan het nadenken hoe we het iedereen gaan vertellen. Origineel zijn is zo moeilijk haha.
Kijk voor inspiratie eens op Pinterest bij 'Pregnancy Announcement'. Welkom nieuwe dames! 5-11 is een hippe datum
❤ 1 t/m 15 november 2015 ℳama's ❤ Leden 1-11 7nov12, 28 jaar, 3e kindje 2-11 Ely, 28 jaar, 1e kindje 5-11 Mariska1985, 29 jaar, 2e kindje (4e zwangerschap) 5-11 LVtje, 30 jaar, 1e kindje 5-11 Magnolia83, 31 jaar, 2e kindje (4e zwangerschap) 5-11 Anoniem451, 34 jaar, 1e kindje 6-11 Engeltje1985, 29 jaar, 2e kindje 7-11 ButterflyNova, 29 jaar, 1e kindje (3e zwangerschap) Afspraken 4-3 LVtje - Huisarts (standaard hier ivm 1e zwangerschap) 11-3 ButterflyNova - Intake MvM 16 -3 Asun - 2e echo 18-3 LVtje - eerste echo gyn 25-3 Mariska1985 - eerste echo gyn snelzoekfunctie: lijstbeheer