1 t/m 15 november 2015 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Mariska1985, 25 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jynn

Jynn Fanatiek lid

21 nov 2011
    1.054
    0
    0
    hè leuk op dezelfde dag!!!

2. b4bi3tj3

b4bi3tj3 Actief lid

6 mrt 2015
    275
    0
    16
    Noord Holland
    Jeeeeeej Tries... super!

3. Mariska1985

Mariska1985 Fanatiek lid

7 jan 2014
    3.156
    233
    63
    NULL
    NULL
    Izi en rvdc heel veel sterkte meiden! Wat enorm klote!! Dikke knuffel!

Dames met een positieve echo: proficiat!!
    (Weet even niet meer uit m'n hoofd wie allemaal, was 6 pagina's bijlezen na een drukke werkdag)

4. anoniem451

anoniem451 Actief lid

30 mrt 2014
    117
    0
    0
    NULL
    NULL
    rvdc en izi heel veel sterkte.

Gelukkig ook positieve echo's.

Ik heb hier vanavond intake van MvM gehad. Wil iemand mij op de lijst daar bij zetten? Ik had echt een knal streep terwijl ik best veel gedronken had vandaag (minstens 1,5 liter).

5. Daffie12

Daffie12 Actief lid

29 dec 2013
    137
    0
    0
    Hilversum
    Wat een fijn nieuws Tries!

Izi en RvdC, sterkte met dit verwerken.

6. Loth

Loth Bekend lid

2 nov 2011
    721
    96
    28
    NULL
    NULL
    Izi en rvdc; sterkte!

Meiden met een goede echo, wat fijn! Ik las dat iemand niet kan wachten voor de 2e echo de 15e. Troost je, Ik mag de 9e pas voor de eerste keer.

7. Liedx

Liedx Fanatiek lid

11 mrt 2013
    1.890
    404
    83
    Nederland
    Wat ontzettend rot voor je :( heel veel sterkte! Knuffel

8. Liedx

Liedx Fanatiek lid

11 mrt 2013
    1.890
    404
    83
    Nederland
    Fijn dat de andere echo's wel goed gegaan zijn.
    Wij hebben vanochtend ook een positieve echo gehad, een kloppend hartje en precies 8 weken gerekend.

9. Izi

Izi Actief lid

25 feb 2015
    456
    180
    43
    Bedankt lieve meiden voor alle steun.

Butterfly, het is een bbz maar de gyn heeft nog de hoop dat mijn lichaam het zelf kan oplossen en er geen o.k. voor nodig is. Morgen gaan ze dus opnieuw kijken of we op een natuurlijke manier kunnen afwachten, maar wel onder strenge controle.

Alle meiden met mooie echo's, gefeliciteerd! Ik zal af en toe nog wel komen spieken hoe het hier gaat.

10. dromer83

dromer83 Actief lid

4 nov 2013
    473
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo meiden.
    Ik heb even een vraag. Heeft er hier wel is iemand last van steken in de onderbuik? Ik heb ze nu en het voelt ech niet tof. :(

11. Tries123

Tries123 Actief lid

20 okt 2013
    486
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen

Ik denk dat je banden pijn hebt dromer
    Heb ik ook al 1,5 week. Een stekend scheurend gevoel door je hele onderbuik. Vooral bij onverwachte bewegingen

Gisteren hebben we mijn ouders de echo's laten zien. Ze waren zo blij... Maar toch nog voorzichtig. Logisch ook, zo staan we er zelf ook in. Vanavond schoonouders inlichten... Wel allemaal heel sneaky zodat onze kleine man het allemaal niet in de gaten heeft. En dat valt niet mee want meneer steekt altijd graag overal z'n nieuwsgierige neus in en heeft alles in de gaten.

Hier nu eindelijk een klein beetje rust. Eerste echte mijlpaal is bereik... Volgende week en die week erna weer een echo en dan kan ik hopelijk langzaam gaan geloven dat het eindelijk gelukt is. Bij ons weten heel veel mensen van onze situatie dus het zal niet lang duren voor we het wat meer bekend gaan maken, maar ik wacht sowieso nog wel 2 echo's af.
    Vannacht ook eindelijk een beetje rustig geslapen... Heerlijk!

Ik ga trouwens nog een week of 2 door met utro. De gyn zei dat ik er in principe mee kan stoppen, maar ikzelf vind het nog eng om te stoppen. De gyn snapte dat en heeft nog voor 2 weken voorgeschreven. Ik heb echt een hele lieve gyn. Gister toen ik binnen kwam keek hij me aan en zei: spannend he meis.
    Toen ik uiteindelijk de echo kreeg, durfde ik niet op het scherm te kijken, maar hij zei echt binnen 5 sec als eerste de verlossende woorden: ik zie een hartslag in de baarmoeder!

Ik hoop dat er meer dames snel een goede echo zullen hebben!!!
    Wie mogen er vandaag???

12. Mariska1985

Mariska1985 Fanatiek lid

7 jan 2014
    3.156
    233
    63
    NULL
    NULL
    Pfff...met m'n hart in m'n keel onderweg naar het zh. Ben zo bang!
    Heel herkenbaar Tries!

13. BertxBirgit

BertxBirgit Fanatiek lid

17 feb 2015
    1.925
    514
    113
    Vrouw
    Zaakvoerder 'Het geitenwollen sokje'
    Mol (België)
    Pff Izi wat naar! Heel veel sterkte!

Dames, kent nog iemand dit? Over het algemeen wel een hele dag misselijk maar als ik water drink wordt dit alleen nog maar erger! Echt verschrikkelijk want ik drink bijna niets anders dan water, moet me er nu echt toe aanzetten om voldoende te drinken :(

14. BertxBirgit

BertxBirgit Fanatiek lid

17 feb 2015
    1.925
    514
    113
    Vrouw
    Zaakvoerder 'Het geitenwollen sokje'
    Mol (België)
    Veel succes Mariska en de ander dames natuurlijk!

15. Tries123

Tries123 Actief lid

20 okt 2013
    486
    0
    0
    NULL
    NULL
    Veel succes Mariska

Laat je het even weten?

16. Jynn

Jynn Fanatiek lid

21 nov 2011
    1.054
    0
    0
    Pfff Tries, krijg er kippenvel van. Idd en lieve gyn!

Succes dames met de echo's! Hier nog 1 week wachten!

Zit nog steeds bij mijn ouders met mijn evenwichtsstoornis. Het lijkt vandaag eindelijk ietsje beter te gaan. Maar het gaat bij lange na niet zo snel als ik zelf gehoopt had. Gelukkig ben ik hier nog een halve week. Ik kan nu met veel moeite wel een meter of tien los lopen. Het is toch wat....
    Deze week is het in ieder geval makkelijk te verbergen op mijn werk 😊 kan me ook niet verspreken.

17. LVtje

LVtje Fanatiek lid

20 jan 2014
    3.128
    1.100
    113
    Vrouw
    Hier een paar dagen afwezig geweest vanwege een druk weekend en daarna twee dagen training. Ben echt gesloopt hoor.

Lees helaas ook verdrietige berichten hier :(
    Izi en rvdc, heel erg veel sterkte. Dikke knuffel.

Succes aan iedereen die vandaag mag voor een echo.

18. Tries123

Tries123 Actief lid

20 okt 2013
    486
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh Jynn
    Zo'n evenwicht stoornis lijkt me vreselijk. Ik heb dat een keer bij m'n pa gezien Die werd er ook kotsmisselijk van. Heb jij dat ook?
    Ik hoop dat je je snel beter voelt.

19. hopefull89

hopefull89 Actief lid

23 feb 2015
    218
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ohh wat naar Izi, heel veel sterkte!

Ik ben hier al eventjes niet meer geweest, dus dadelijk maar eventjes helemaal bij lezen :)
    Hier gaat het goed, wel heel misselijk.. liep laatst in de albert heijn met manlief, ging prima tot ik op de kaasafdeling kwam pfff die lucht! Ik naar buiten en mijn vriend de boodschapjes zelf maar eventjes gedaan, mijn neus draait op het moment echt overuren maar ja.

*dromer, dat is denk ik de bandenpijn ;) dat heb ik ook, als ik ineens te snel opsta of als ik moet niezen of hoesten enzo.

20. b4bi3tj3

b4bi3tj3 Actief lid

6 mrt 2015
    275
    0
    16
    Noord Holland
    Bandenpijn?? Heb ze ook wel eens. Als ze niet aanvoelen als menstruatiekrampen dan zal t er wel gewoon bijhoren denk ik dan maar

Deel Deze Pagina