1 t/m 15 november 2015 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Mariska1985, 25 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MiniMiNo

MiniMiNo Actief lid

11 mrt 2015
    130
    60
    28
    NULL
    NULL
    Dat maak. niet uit,hoeft je niet te verontschuldigen ;). Had het ook nog nergens kenbaar gemaakt,dus je kon t ook niet weten :).

Oooo wat jammer,als je alleen naar een van de eerste echo's moet gaan.... Ik hoop dat mijn vriend elke keer mee kan,zo fijn om dit samen mee te mogen maken!

2. aichaS

aichaS Lid

20 nov 2014
    58
    0
    6
    NULL
    NULL
    Hier een kloppend hartje!!!!! Zo blij! En het was 1.1 cm!! Als ik het goed onthouden heb.. Echt super na een mk durf je gewoon niet meer op die stoel te liggen!!!! Was echt zo opgelucht toen ik het hartje zag kloppen horen mocht ik het niet was volgens verloskundige niet handig voor het vruchtje pffff op naar de termijnecho!

3. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    Wat fijn! Wanneer mag je terug voor de termijnecho? Hopelijk kan je man dan wel mee.

4. aichaS

aichaS Lid

20 nov 2014
    58
    0
    6
    NULL
    NULL
    13 april mag ik weer en mijn man kan dan gewoon mee.. Maar ik doe dit niet meer alleen naar een echo hartstikke eng! Maar ben lekker opgelukt en hopen dat alles zo goed blijft tot aan november!!!

5. rijn

rijn Actief lid

15 aug 2014
    350
    1
    18
    NULL
    NULL
    Wat een goed nieuws weer allemaal! Een hele opluchting! Gefeliciteerd allemaal!

Zijn hier nou ook nog meiden die eigenlijk geen klachten hebben, behalve vermoeidheid? Wordt er toch wel een beetje onzeker van.:) vandaag wel een paar steken in m'n rechterborst.

Nog 6 nachtjes slapen...

6. b4bi3tj3

b4bi3tj3 Actief lid

6 mrt 2015
    275
    0
    16
    Noord Holland
    Nog dames geinteresseerd in een gratis echo in Almere op 10 april? je moet dan tussen 10 en 13 weken zwanger zijn. Laat het me even weten, dan stuur ik je een pb met de contactgegevens door :)

7. b4bi3tj3

b4bi3tj3 Actief lid

6 mrt 2015
    275
    0
    16
    Noord Holland
  8. Ananas9

Ananas9 Actief lid

4 jul 2009
    163
    13
    18
    Vrouw
    West-Vlaanderen
    Ikke! Moet alleen vaker plassen meer niet. Vermoeid een beetje maar komt ook door mijn werk als schoonmaakster :(

9. dromer83

dromer83 Actief lid

4 nov 2013
    473
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee ik heb de laatste lijst gepakt die erbij stond. Maar ik had het al gezien en haar er tussen uit gehaald. Ik heb ook de ouwe afspraken even er uit gehaald. Je mag checken als je wilt maar volgens mij is hij nu goed??? :)

10. Jynn

Jynn Fanatiek lid

21 nov 2011
    1.054
    0
    0
    Fijn al die knipperende lichtjes!
    Ik begon ook langzaam omhoog te kruipen in de lijst van afspraken, eindelijk! Nog 6 dagen. ...
    Vandaag even naar buiten geweest, maar dat viel ff vies tegen. Nou staat er ook 3-4 weken voor een evenwichtsstoornis, maar ik denk dat natuurlijk in 2 weken wel ff af te ronden. .... Helaas. Werd ik ook nog ff kotsmisselijk. Steeds rond een uur of 4 begint dat. Wat dat betreft wel lekker dat ik even niet kan werken. Weet niet hoe ik dat zou moeten verbergen.

11. aichaS

aichaS Lid

20 nov 2014
    58
    0
    6
    NULL
    NULL
    Hey dames vandaag bij de echo vroeg ik mij ook af of je eigenlijk nu kan zien of het mogelijk een tweeling is maar zag helemaal niets.. Is denk ik te vroeg.. Wie heeft hier ervaring mee??

12. Mariska1985

Mariska1985 Fanatiek lid

7 jan 2014
    3.156
    233
    63
    NULL
    NULL
    Ja, ervaring mee Aicha,
    Bij mij was het vorig jaar bij de eerste echo niet te zien.
    Wel bij de tweede.
    Maar dat is volgens mij wel zeldzaam hoor :)

13. Tries123

Tries123 Actief lid

20 okt 2013
    486
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij mij dinsdag wel gecheckt
    Maar leek er vooralsnog eentje

14. dromer83

dromer83 Actief lid

4 nov 2013
    473
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij ons was het er gelukkig maar één. Twee zou ook wel welkom zijn hoor. Morgen intake in het ziekenhuis. Wel verwennerij allemaal want de arts wil ook nog even kijken dus weer een echo.

De meiden met afspraken wil ik succes wensen voor morgen.

fijne avond.

15. anoniem451

anoniem451 Actief lid

30 mrt 2014
    117
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ga mijn bed opzoeken. Ben erg moe en misselijk. Was even bang dat het eten er allemaal uit zou komen.

Ik zal morgen na de intake niks van me kunnen laten horen, want ga meteen door naar mijn ouders, mijn moeder en ik zouden nl. dit weekend een weekendje weg wat al een hele poos gepland stond. Dus tot na het weekend.

16. Jynn

Jynn Fanatiek lid

21 nov 2011
    1.054
    0
    0
    anoniem, zover ik zo snel kan zien ben jij de enige met een echo vandaag. Ik wens je Veel succes!!!!

17. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    Rustig aan Jynn! Neem je tijd.

Volgens mij zie je dat direct wel bij de eerste echo? Of het moet een apart geval zijn :)

Al had ik vannacht wel gedroomd dat mijn kindje gegroeid was en er daarnaast een mini beebje te zien was, dat was waarschijnlijk gestopt met groeien. Vaag!!

Dames met afspraken / echo's vandaag, veel succes!!

18. Jynn

Jynn Fanatiek lid

21 nov 2011
    1.054
    0
    0
    Als al mijn dromen op het moment uit zouden komen had ik geen leven meer hoor. Ik heb echt de meest bizarre dromen op het moment. Normaal kan ik ze nog wel verklaren, maar nu gaan ze werkelijk alle kanten op. Ik herken er trouwens wel van mijn vorige zwangerschap terwijl ik ze helemaal vergeten was. Dus zal wel weer een fase zijn 😊

19. Djamila

Djamila Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.221
    3
    0
    Bah bah die misselijkheid is niet te hebben. Vanaf het moment dat ik opsta tot het moment dat ik in slaap val continu misselijk. Gelukkig hoef ik niet over te geven. Eten lukt ook heel goed want dan ben ik even niet misselijk. Zodra ik stop met eten meteen weer misselijk.
    Ik hou me de hele dag staande voor de kids en als ik moet werken, maar zodra de kids in bed liggen en ik niet nog moet werken zak ik k.o. Op de bank. Val ook echt meteen in slaap.
    Ben blij als ik weer een beetje mens kan zijn.

20. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    Haha ik heb ook elke nacht weer een ander avontuur. :D

Ben je al bij de huisarts geweest? Ik lees hier veel over dames die medicijnen krijgen, al moet je dat zelf wel willen. Hopelijk voel je jezelf snel een beetje beter.

Deel Deze Pagina