Oeps beetje laat hier,kwam steeds van alles tussen maarrr de tweede echo was ook top! Alles ging super. Termijnecho op 9 april
Ja hoor, dat mag de eerste was met 6 weekjes, dit omdat ik vorig jaar een miskraam heb gehad, nu de "normale" met 8 weekjes en de termijnecho..tja had hem zelf ook pas met 12 weekjes verwacht maargoed het wordt dus al met 10 weekjes.
Bij mij doen ze dat ook. Maar ik heb een medische indicatie. Mijn bloeddruk wordt goed in de gaten gehouden en de rest. Ik had vandaag weer een controle en ook een echo. wel veel hoor 3 keer in twee weken maar het is voor een goed doel. Bloeddruk was wel 100/160 dus veel te hoog. Nu moet ik een bloeddrukmeter mee naar huis 10 april. Dan moet ik weer op controle. 10 april nieuwe apspraak
Das inderdaad behoorlijk hoog die bloeddruk! Krijg je geen medicijnen? Oh meiden...ik heb weer wat! Er is een waterpokken epidemie in onze familie...en ik heb ze waarschijnlijk nog niet gehad dus gevaarlijk voor mij en de beeb! Huisarts gebeld, staat niks in m'n dossier of ik het gehad heb, dus advies gekregen om de Gyn te bellen. Catharina gebeld, natuurlijk net 3 min na half 5 dus moest spoed nummer bellen. Straks gelijk na m'n werk langskomen (ben om 20.00 klaar) om bloed te gaan prikken. Dan kunnen ze checken of ik antistoffen in mijn bloed heb. Pfffffffff.....stress!!! En bandenpijn gelijk daardoor!
Dank voor de uitleg, hier doen ze dat niet.. vandaar de vraag. Ik vroeg bij het maken van de volgende afspraak ook om een echo met 8 weken maar dat doen ze niet Aaahh Mariska, wat een stress!
De hoge bloeddruk zit in de familie. Mijn moeder en zus slikken er medicatie voor en voor mij was dat tot nog toe niet nodig. Nu willen ze die monitoren en als hij te hoog blijft krijg is er waarschijnlijk iets voor. Ik hoop dat het niet nodig is. Hoe gaat het verder met jou Butterfly? Verloopt alles goed? Mariska wat vervelend joh. Ik kan me voorstellen dat je daar stres van hebt. Ik hoop dat je bloedonderzoek goed is. Sterkte meid. Djamila wat fijn dat je tabletjes mee krijgt meid. Het is inderdaad niet fijn als je zo misselijk bent en er ook moet zijn voor je gezin. sterkte en ik hoop dat je je snel wat beter voelt.
Welkom femmel! We schelen een dagje.. Combinatietest kiezen we niet voor want we hebben zo iets van alles is welkom een abortus ziet er dan toch niet in voor ons als er wat mis blijkt te zijn.. Verder heb ik nog een vraagje.. Wij wilden met onze kleine man in juli op vakantie en nu ik zwanger ben twijfel ik enorm.. Ik zou dan 23 weken zijn volgens mij en we wilden een lange reis boeken (vliegen zo 9 uurtjes)..wie heeft hier ervaring mee en zegt gewoon doen? Ik zou dan met 25 weken dan terug komen
Butterfly, oh ik dacht altijd dat dat gewoon overal zo ging! Ik heb zelf verder geen medische Indicatie,bloeddruk enzo is verder gewoon prima gelukkig.Ik denk dat het puur met de mk te maken heeft. Wanneer heb jij de volgende dan weer? Pas met 12 weken?
Hier ook zoveel echo's, doen ze hier standaard als je in de mmm zat ze de gyn de vorige keer. Heb de eerste met 6 weken gehad (onverwacht wegens bruinverlies) Daarna met 7 weken, volgende week met 9 weken en daarna gewoon de termijnecho. Wel fijn zoveel echo's, zeker in die eerste spannende weken. @mariska: sterkte, kan me de stress goed voorstellen. Hopelijk heb je genoeg antistoffen. @vakanties: ik zou gewoon gaan zolang je je prima voelt. Wij gaan in juni nog naar curacao, ben dan rond de 18-19 weken. Heerlijk even weg, en daar kan ik indien nodig ook gewoon rustig aan doen.
Volgende echo is met 10 en halve week. Dan ook bloedprikken enz. @vakantie Als alles goed blijft gaan vliegen wij als ik 20 weken zwanger ben naar de VS. Je buik schijnt dan nog niet zo in de weg te zitten. Zou lekker gaan mits jij je er prettig bij voelt.
Curaçao is ook hier de planning😄😄😄 alleen wij in juli ben dan 23 weken als alles goed is..
Wij gaan naar Turkije. Ik ben dan 18 weken en bij terugkomst 20. Denk dan mag ik iig Nog mee in het vliegtuig. Lijkt mij geen probleem verder, zolang je maar kijkt wat voor eisen de maatschappij aan zwangere vrouwen stelt. Volgens mij is dat voor mij alleen een zwangerschapsverklaring.
Vakanties: waar je ook even naar moet kijken zijn de voorwaarden van de reisverzekering. Mocht je onverhoopt toch een verloskundige nodig hebben bijvoorbeeld. Hier de vakantie afgelast. We hadden een grote reis eind oktober in de planning naar zuid-Afrika. Dat gaan we maar even niet doen Nu gaan we eind juli nog heerlijk een weekje in Nederland weg.
Hier wordt de misselijkheid met de dag erger. Heb medelijden met vl maar ik lig alweer in bed. Pfff wat gaan die dagen toch langzaam voorbij... wou dat ik al 14 weken was. Vandaag n bloeddruk meter gekocht bij kruidvat omdat ik er aan twijfel of hij niet te hoog blijft. Heb druk op mn middenrif. 3x getest. Blijft rond de 135 om 80 dus zit net onder de grens van verhoogd. Mn vorige zwangerschap heb ik tegen vergiftiging aangezeten dus liever niet meer.
Nee dat snap ik b4bi3tj3, ik heb een zwangerschapsvergiftiging gehad en dat is inderdaad geen pretje. Wat vervelend dat hij hoog blijft. Wel handig dat je het nu thuis kunt testen. Mijn vriend komt vandaag ook naar mijn ouders toe en dan rijden we morgen terug. Geen wilde plannen hier. Gaan jullie nog wat leuks doen?