1 t/m 15 november 2015 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Mariska1985, 25 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tries123

Tries123 Actief lid

20 okt 2013
    486
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal
    Vandaag even lekker geshopt met m'n mams
    Voornamelijk gekeken naar lange shirts
    Ik heb de broeken maar even gelaten voor wat het is...

Hier voel ik me redelijk
    Wel moe, en regelmatig een weeïg gevoel, maar als ik dan wat eet gaat het wel weer...
    Ben aan het afbouwen met utro. Ik mocht er van de gyn al helemaal mee stoppen, maar durfde dit zelf niet. Maar ik lijk me wel beter te voelen nu ik minder utro gebruik (misschien is dit ook iets psychisch hoor)
    Verder merk ik wel echt al dat ik "groei".

Hoe gaat het verder met de dames hier???

2. Jynn

Jynn Fanatiek lid

21 nov 2011
    1.054
    0
    0
    Wat knap dat je de utro af bent gaan bouwen. Ik merk inderdaad dat mijn broeken op mijn buik drukken en dat ik dat echt niet prettig vind.
    Volgens mij is de tijd hier stiekem een uur terug gegaan, want ik lig al lang op bed. Moe moe moe.
    Dan speelt die evenwichtsstoornis ook nog een aardig rolletje mee. Hoop dat ik daar eind van de week toch wel vanaf ben.
    Mijn zoon trekt zich van het uur verschil weinig aan. Naar bed is prima, gaat hij toch lekker liggen zingen. Heb al 20 keer de wielen van de bus gehoord. .....

3. dromer83

dromer83 Actief lid

4 nov 2013
    473
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo.

Hier vandaag last van steken. Ik denk dat het slaaptekort is en het concert van gisteren. Vandaag de hele dag rondgelopen op een rommelmarkt dus misschien niet zo gek?? Het voelt erg vervelend maar vrijdag was alles goed en de dagen daarvoor had ik het ook.

Fijne avond.

4. Jynn

Jynn Fanatiek lid

21 nov 2011
    1.054
    0
    0
    30-3 Bubbels1985 p - eerste echo
    30-3 Trieske86- eerste echo
    30-3 BertxBirgit - tweede echo

Veel succes dames!

5. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    Veel succes! Hoe laat mogen jullie?

6. LVtje

LVtje Fanatiek lid

20 jan 2014
    3.128
    1.100
    113
    Vrouw
    Succes vandaag met jullie echo's dames!!

Hier echt een rotnacht gehad. Vanaf 4 uur wakker gelegen van giga rugpijn. Vanmiddag maar proberen een oog dicht te doen.

7. MiniMiNo

MiniMiNo Actief lid

11 mrt 2015
    130
    60
    28
    NULL
    NULL
    Succces vandaag!!

8. LVtje

LVtje Fanatiek lid

20 jan 2014
    3.128
    1.100
    113
    Vrouw
    Gister trouwens wel even een bijzonder moment.

We waren gister bij oma om het nieuws met haar te delen. Zo bijzonder, is haar eerste achterkleinkind. Ze begon keihard te huilen, ze was zooooo blij. Was het enige wat ze zich nog gewenst had in haar leven.
    Maar vervolgens rent ze haar balkon op, komt ze terug met een mega bos bloemen ...... Ze wist het gewoon, en schoonma had echt niks verteld maar ze had het gevoeld. Dus toen we gister belde of ze thuis was is ze snel naar de bloemist gegaan. Zo bizar!

9. bess032

bess032 Actief lid

28 mrt 2015
    211
    0
    16
    NULL
    NULL
    LV dat is wel speciaal! Een moment om nooit meer te vergeten en voor altijd te koesteren.

10. rijn

rijn Actief lid

15 aug 2014
    350
    1
    18
    NULL
    NULL
    Wauw wat een bijzonder verhaal! Prachtig zeg!

Succes meidn die voor de echo mogen!

11. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    Dat is bijzonder zeg! Voor mijn opa en oma is het ook het eerste achterkleinkind. Ben ook heel benieuwd naar hun reacties straks.

12. Mariska1985

Mariska1985 Fanatiek lid

7 jan 2014
    3.156
    233
    63
    NULL
    NULL
    Wat gaaf LV!
    Mooi verhaal!

13. Trieske86

Trieske86 Lid

16 mrt 2015
    51
    0
    0
    Breda
    Om 10 uur een echo gehad, kleintje was verstopt achter het schaambot, maar voorzichtig een dansje 😆 er was een knippertje te zien.
    ik heb bewust gekozen om geen inwendige echo te nemen, verdere onderzoeken konden dus niet gedaan worden, maar het zag er voor nu goed uit zover ze kon zien.
    dus rustig verder genieten voor nu en bij de intake krijg ik een verwijzing voor de termijn echo en dan zullen we meer zie hopelijk....
    lieve groetjes

14. rijn

rijn Actief lid

15 aug 2014
    350
    1
    18
    NULL
    NULL
    Voorzichtig gefeliciteerd dan maar;) super hoor!!!

15. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    Wat fijn! Mag ik vragen waarom je daar bewust voor gekozen hebt? Heb je een mooie echo foto meegekregen?

16. Tries123

Tries123 Actief lid

20 okt 2013
    486
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat fijn Trieske! Altijd leuk dit soort nieuws

Hier lijk ik me steeds beter te gaan voelen en stiekem vind ik dat een beetje eng. Soms "vergeet" ik gewoon dat ik zwanger ben.
    Nog 2 nachtjes slapen en dan hopelijk weer een goede echo...

17. 7nov12

7nov12 Bekend lid

13 sep 2012
    948
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mooi verhaal LV!

Ik ben weer terug van een weekje vakantie. Er is lekker gekletst hier haha, 30 pagina's verder! Ik haak hier weer aan.

Mijn zoontje heeft de waterpokken en zit helemaal onder, zo sneu. hij slaapt er ook slecht door en ik daardoor dus ook. Vannacht kon ik om de 2 uur eruit voor hem. Oef ben gebroken!

Hier ben ik eigenlijk steeds moe. In de avond lig ik om 9 uur in bed.....😴

18. Jynn

Jynn Fanatiek lid

21 nov 2011
    1.054
    0
    0
    Heb je zelf antistoffen voor waterpokken ivm je zwangerschap?

Wat hier erg hielp was om in een washandje havermout (gewoon de allergoedkoopste is prima) te doen, elastiekje er omheen en dat in het badje hangen. De enzymen die vrij komen drogen de blaasjes in. Zou het wel in een babybadje doen, want het is een troep in je bad, die enzymen.
    Ook de verkoelende spray tegen waterpokken kan ik je van harte aanbevelen. Ik werk zelf in de kinderopvang en heb het ook bij mijn eigen zoontje gebruikt en vind het erg fijn en verlichtend spul. Succes met de kleine man! Hopelijk heb je wel een fijne vakantie gehad!

19. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    Welkom terug, heerlijk zo'n vakantie :)

Wel balen dat je zoontje de waterpokken heeft, pas je op voor jezelf?

20. Kristieniminie

Kristieniminie Actief lid

24 apr 2014
    239
    0
    0
    Wat een mooi verhaal LV-tje, voor mijn opa en oma is het ook het eerste achterkleinkind.
    En we gaan ook voor een viergeslacht. Als het een jongetje is langs mijn vriend zijn kant en bij een meisje bij mij. :) (lijkt mij ergens logisch... :p)

Ik heb al een paar dagen helemaal geen smaak meer van mijn eten. Tis te zeggen, sommige dingen smaak ik wel nog, maar de meeste dingen smaken allemaal naar niets... ook niet bevorderlijk om te eten...

Deel Deze Pagina