Nou ik had wel gelezen van dames die het gebruikte om de doorbloeding van de baarmoeder te bevorderen bij de innesteling. Ook op aanraden gyn. Maar ik wacht wel af of het gaat gebeuren en op met welke termijn.
Bij mij is het ook aangeraden om de bloedvaten wat te verwijden zodat er zoveel mogelijk bloed en voedingsstoffen doorheen kunnen. Aangezien mijn placenta niet goed groeide, proberen ze op die manier toch zoveel mogelijk door te laten.
Even snel, maar alles was goed! Mooi kloppend hartje en goed gegroeid, was nu 24 mm. Berekening zit nu op 9.1 week. Moet voorlopig wel in het ziekenhuis voor controles, dus zal pas rond 16 weken naar de normale verloskundige kunnen. Maar belangrijkste is dat alles goed is
Ze hebben net gebeld dat ze het toch niet willen starten omdat ze geen bewijzen kunnen vinden dat het daadwerkelijk helpt en ze weten ook niet wat eventueel de nadelige gevolgen zouden zijn. Volgens mij staat het nog in de kinderschoenen, ik kwam er niet zelf mee en je verzint het ook niet ter plekke lijkt me.
Magnolia en Rijn veel sterkte. Dames met een knipperlichten, super. Ik moet nog wachten tot vrijdag dan eindelijk de eerste echo, ben zo nieuwsgierig. Btw in de lijst staat eerste afspraak Vk maar krijg ook een echo.
Toch nog maar even een berichtje. Er was dus geen kloppend hartje te zien. En aangezien ik nu al bijna negen weken zou zijn, is het dus ook onmogelijk dat dit nog moet komen. Ook al wil ik dat nog niet geloven. Ik heb al duizend keer berekend of het toch niet nog zou kunnen... Ik heb voor morgen een afspraak bij de gyn. Grote kans dat ik dan gelijk voor curretage mag,omdat het er al zolang zit. Stiekem hoop ik dat het er vannacht nog afkomt, maar ik vrees het ergste. Aan de andere kant hoop ik dat ik morge gelijk voor curretage kan, dan is het maar gebeurd. Misschien dat ik nog wat van me laat horen. Hangt ervan af hoe ik me voel morgen.
Magnolia en rijn heel veel sterkte de komende tijd. Ik zat wel even een traantje weg te vegen na het lezen van de berichten. Ik gun jullie zo veel moois op baby en zwangerschapsgebied. Heel veel sterkte en kracht toegewenst. Dames met goeie echo's van harte gefeliciteerd met de mooie berichten. @Hier. Vandaag naar het ziekenhuis geweest. Ik heb al een paar dagen veel pijn in mijn buik en kan er ook slecht van slapen dus vandaag maar even gebeld om te overleggen. Ik moest maar even langs komen vandaag. Obstipatie en een veel te hoge bloeddruk. Gelukkig geen blaasontsteking. Wel moet ik rustig aan doen en heb ik movicolon mee gekregen voor de obstipatie. Alles was verder goed gelukkig. De kleine groeit goed door. Ik kreeg sowieso al extra controle maar als dat niet zo was geweest kreeg ik die nu wel. Verder weer heerlijk gewerkt. Wat kan je genieten als je iets doet waar je van houd.
Rijn en magnolia heel veel sterkte. Ik zou vanmorgen toen we stonden op het werk bijna flauwvallen, kon net op tijd gaan zitten. Heb daardoor de collega's ook maar verteld waardoor het kwam.
Rijn en Magnolia wat verdrietig heel veel sterkte. Jynn wat fijn een mooie echo! Gefeliciteerd En fijn dat ze je zo goed in de gaten houden. Ik stond vanmorgen op de weegschaal en ik ben nu sinds het begin van de zwangerschap 3 kg kwijt ik voel me ook zo ellendig steeds. Weinig eetlust en veel misselijk. Ik heb zo weinig energie. En die mannetjes vragen zoveel energie.
Het hartje klopt en goed ook☺! Ben zo opgelucht! Over 2 weken de termijnecho. Rijn en Magnolia, heel veel sterkte!
Wat fijn! Heb je een foto meegekregen? Vind het leuk om andere echo foto's te zien Ik moet ook nog 2 weken wachten (minus 1 dag) voor de termijnecho. Lijken eeuwen te duren... Vannacht had ik gedroomd dat we zelf met een apparaat konden spieken, we zagen een mooi kindje maar daarna gingen we naar de gyn en die kon geen hartslag vinden? Terwijl het kindje wel bewoog.. Pff.. mijn grootste angst!
Rijn en magnolia, heel veel sterkte Dames met goede echo's: gefeliciteerd Hier ook nog even een bericht van mij Gister kwam MvM langs en moest ik de test doen. Tot m'n schrik bleef de test heel licht. Ik kon me helemaal niet meer op haar verhaal concentreren en kon alleen maar naar de test kijken. Dit was voor mij alle keren het begin van het einde. Dit in combinatie met het feit dat ik me eigenlijk steeds beter ging voelen, was ok bang dat het klaar was. Ik moest nog 2 uur wachten op de echo en heb 2 uur lang alleen maar kunnen huilen.... Maar... Met de echo... Het hartje klopte gewoon en frummel is gegroeid van 5mm naar 14mm Wat een opluchting!! Nu heb ik 8 april en 15 april weer een echo....
❤ 1 t/m 15 november 2015ℳama's ❤ Leden Olivia23 1-11 7nov12, 28 jaar, 3e kindje m j geheim 2-11 Daffie12, 29 jaar, 2e kindje m j geheim 2-11 Mami3 m j geheim 3-11 Hopefull89, 26 jaar, 2e kindje m j geheim 3-11 LVtje, 30 jaar, 1e kindje m j geheim 4-11 BertxBirgit, 24 jaar, 2e kindje m j geheim 5-11 Mariska1985, 29 jaar, 2e kindje (4e zwangerschap) m j 5-11 Anoniem451, 34 jaar, 1e kindje m j geheim 5-11 Amanda81 , 33 jaar 2e kindje m j geheim 5-11 Trotter, 31 jaar, 4e kindje (★★ 22+2 week) m j geheim 5-11 VdMB, 29 jaar, 1e kindje m j geheim 6-11 Engeltje1985, 29 jaar, 2e kindje m j geheim 6-11 Mamavanlise, 31 jaar, 2e kindje m j geheim 6-11 MamavanF2009, 36 jaar, 3e kindje (2e van kindje samen) m j geheim 7-11 Kristieniminie, 26 jaar, 1e kindje m j geheim 7-11 ButterflyNova, 29 jaar, 1e kindje (3e zwangerschap) m j geheim 7-11 Trieske86, 28 jaar, 1e kindje (partner al dochter van 4) m j geheim 8-11 Femmel, 29 jaar,2e kindje m j geheim 9-11 AichaS, 31 jaar, 2e kindje m j geheim 9-11 Ingrid25 25 jaar, 1e kindje m j geheim 9-11 Bubbels1985, 29 jaar, 2e kindje m j geheim 10-11 Dromer83, 32 jaar, 1e kindje (2e zwangerschap) m j geheim 10-11 lastande m j geheim 10-11 blondie21, 20 jaar, 1e kindje m j geheim 10-11 b4bi3tj3, 35 jaar, 1e kindje (★ 27 weken) m j geheim 11-11 Cherryon, 32 jaar, 3e kindje m j geheim 11-11 Loth, 29 jaar, 2e kindje m j geheim 11-11 Ananas9, 28 jaar, 1e kindje m j geheim 12-11 MiniMiNo, 28 jaar, 1e kindje m j geheim 14-11 Jynn, 34 jaar, 2e kindje m j geheim 14-11 Djamillia, 29 jaar, 4e kindje m j geheim 15-11 Daphne91, 23 jaar, 2e kindje (★ 26,5 week) m j geheim 15-11 Ras m j geheim 15-11 Tries123, 32 jaar, 2e kindje m j geheim Afspraken 02-04 7nov12 - controle vk, centering pregnancy 02-04 Amandauit81- eerste echo 02-04 Trieske86- 2e echo 03-04 Djamilla - eerste afspraak vk 07-04 anoniem451 - termijn echo 08-04 Mariska1985 - 2e echo + gyn 08-04 b4bi3tj3 - 2e echo 08-04 Trieske86 - 3e echo 08-04 Tries123 - 3de echo 09-05 Loth - eerste echo + intake vk 10-04 Kristieniminie- 2e echo 10-04 Dromer83- intake 4e echo 13-04 AichaS - termijn echo 14-04 7nov12, termijn echo 14-04 LVtje - extra echo fontys 15-04 ButterfyNova - termijn echo gyn 15-04 Femmel - 2e echo 15-04 Ananas9- Afspraak gyn 22-04 Jynn - termijnecho 22-04 LVtje - termijnecho evt nekplooimeting 27-04 BertxBirgit - termijnecho 07-05 Jynn - 3de echo (nekplooimeting) 11-05 LVtje - controle gyn 13-05 Jynn - afspraak gyn Wij steunen ℳvℳ: ButterflyNova / LVtje / Engeltje1985 / Mariska1985 / Trotter / Daffie12 / Jynn / Tries123 / anoniem451 / ★Sterretjes★ Asun ★ rvdc ★ Izi ★ Magnolia ★ Rijn ★ mamavanlise: als je nog even de datum van je volgende echo door wilt geven, zal ik deze er ook bij zetten. 7nov12 - Amandauit81 - Trieske86: veel succes vandaag! Omdat de banner van nodapp ineens een dag achter liep en blijft lopen, wilde ik ze een mailtje sturen. Maar het formulier op hun website werkt niet. Daarom zelf mijn datum maar een dagje naar voren gezet, tot ze het aan gaan passen.
Sterkte Rijn! Ah leuk, had me aangemeld voor een gratis echo via fontys. Mag ik 14 april komen, duurt ongeveer een uur. Dat wordt lekker lang spieken Kan iemand de lijst even voor me aanpassen? Op m'n telefoon is het geen doen met al die kleurtjes. Mijn uitgerekende datum mag naar 3 november. Afspraken: 14 april extra echo via Fontys 22 april termijn echo plus event nekplooi 11 mei controle gyn Dank jullie wel alvast.