1 t/m 15 november 2015 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Mariska1985, 25 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jynn

Jynn Fanatiek lid

21 nov 2011
    1.054
    0
    0
    Spannend loth, morgen vertellen!
    En ik telde ook echt af voor de echo en nu voor de volgende. Nog 18 dagen!

2. b4bi3tj3

b4bi3tj3 Actief lid

6 mrt 2015
    275
    0
    16
    Noord Holland
    Pfff nog 4 dagen..... als we dan n hartje zien, valt er zo ontzettend veel spanningen van ons af... tot nu toe nog maar 1 van de 4 zwangerschappen gehad. Fijne paasdagen dames. Hoop dat de tijd snel voorbij gaat!

3. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    Hoop het zo voor jullie!

Hier een wat beter dagje qua kwaaltjes en ik schiet gelijk in de stress :)

4. Djamila

Djamila Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.221
    3
    0
    Goedemorgen dames.
    Ik ga zo beginnen aan mijn vroege dienst om daarna weer ko op de bank te zakken. Hier vandaag geen Pasen. Morgen wel Pasen bij mijn ouders en dan gaan we ook vertellen dat we een kindje krijgen.

Voor iedereen fijne Pasen.

5. Jynn

Jynn Fanatiek lid

21 nov 2011
    1.054
    0
    0
    Iedereen hele fijne paasdagen gewenst!

Hier gisteren het hele huis op zijn kop gezet om mijn zwangerschapsbroeken te vinden. Poging 6 ofzo. Dus ik ga morgen de prenatal maar met een bezoekje verblijden. Ik geef het op....

6. Mariska1985

Mariska1985 Fanatiek lid

7 jan 2014
    3.156
    233
    63
    NULL
    NULL
    Hihi Jynn! :D
    Hoe gaat het met de duizeligheid??

7. b4bi3tj3

b4bi3tj3 Actief lid

6 mrt 2015
    275
    0
    16
    Noord Holland
    Hahaha dementie of weggegooid/weggegeven?

8. dromer83

dromer83 Actief lid

4 nov 2013
    473
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goeie morgen allemaal.

Fijne paasdagen toegewenst.

Hier vandaag weer misselijk. Ik zat net aan een broodje jam en moest het gewoon een paar keer weg zetten omdat het me zo tegen stond.
    Verder nog steeds een verstopte neus. :( Nog een paar dagen tot de volgende echo. Ik blijf het spannend vinden tot het 2e trimester.

Fijne dag.

9. anoniem451

anoniem451 Actief lid

30 mrt 2014
    117
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik denk niet dat de winkels morgen open zijn, denk dat je nog een dagje langer geduld moet hebben.

Iedereen fijne paasdagen, het weer zit in ieder geval mee.

Hier wel last van misselijkheid, gelukkig valt het vandaag in vergelijking met gister mee.

10. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63

Morgen zijn juist veel winkels weer geopend toch ;)?

Broeken beginnen hier ook al minder prettig te zitten, maar ik wacht nog even tot de volgende echo met aankopen doen.

Heeft iedereen een gezellige eerste Paasdag?

11. Djamila

Djamila Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.221
    3
    0
    Ik heb vorige week de eerste zwangerschapsbroek weer aangeschaft. M'n eigen broeken zitten zo strak. Door de misselijkheid blijf ik eten dan is het namelijk even weg, enige nadeel is dat ik daardoor al 3 kilo eraan heb zitten. Probeer nu echt minder te eten. Gelukkig is de misselijkheid iets minder en staat eten me steeds meer tegen.

12. 7nov12

7nov12 Bekend lid

13 sep 2012
    948
    0
    0
    NULL
    NULL
    We hebben hier gisteren aan de hele familie verteld! Iedereen was heel enthousiast. Hele geslaagd. Het was ook en grote verrassing want niemand zag het aankomen haha.

Ik draag al een poosje zwangerschap broeken. Het lukt niet om te wachten tot de termijn echo. Het zit voor geen meter meer. Mijn buik puilt echt uit!

13. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    Ik doe stiekem een knoopje open haha. En had nog wat broeken die eigenlijk te wijd zijn geworden, die komen nu mooi van pas :)

14. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    Wat leuk zeg! Leuk dat iedereen zo enthousiast was :D

15. aichaS

aichaS Lid

20 nov 2014
    58
    0
    6
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal ben toch benieuwd wat jullie voelen buiten de misselijkheid en vermoeidheid.. Ik ben niet meer misselijk alleen eetlust is minder.. En buik voel ik niets bijzonders en jullie??

16. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    Verder voel ik af en toe steekjes in mijn buik, verder soms duizelig. Oja en gevoelige borsten ;)

17. blondie21

blondie21 Bekend lid

15 mrt 2015
    611
    0
    0
    turkije
    Hai dames,

Zou het leuk vinden om mee te kletsen hier :)
    Sommige kennen mij al vanuit andere topics, andere nog niet. Iedereen bij deze gefeliciteerd met je zwangerschap!
    Hier 20 jaar, 1e kindje, 8+3 wkn zwanger. 13 april echo.

2 weken lang misselijkheid gehad en geen eetlust.. nu gaat het wel oke! Kan iets meer eten en heb af en toe echt honger. De moeheid? Die is extreem.. dus als jullie het niet erg vinden draai ik me nog even om haha (ml gaat vroeg naar zijn werk)

Hebben jullie dit ook? Gisteren voor het eerst gevreeën sinds dat we weten dat ik zwanger ben en nu komt er soort vocht uit. Geen afscheiding, het is dunner dan dat. Hebben jullie hier ervaring mee?

18. blondie21

blondie21 Bekend lid

15 mrt 2015
    611
    0
    0
    turkije
    Oja en totaal geen gevoelige borsten.. niets zelfs. Hebben jullie dit ook?
    Van mij mogen ze 3 cupmaten groeien dus vind het eerlijk gezegd erg jammer dat ik nog geen pijntjes heb in m'n borsten haha.

19. Jynn

Jynn Fanatiek lid

21 nov 2011
    1.054
    0
    0
    lang leve het Internet. Van 12.00-17.00 zijn er een aantal prenatals open. Shoppen!!!!
    Kan ik meteen even checken hoe het met mijn evenwichtsstoornis gaat.

20. Jynn

Jynn Fanatiek lid

21 nov 2011
    1.054
    0
    0
    Nou ik ben een buikslaper, maar kan nu al niet meer op mijn buik liggen vanwege mijn borsten. Nu had ik in mijn vorige zwangerschap hyperlactatie, en pastte Ik zelfs de grootste voedingsbh's in de winkel niet meer. Mijn moeder had het ook, veel te veel melk. Ik had serieus een vriezer bomvol voorraad. Maar ieder zijn eigen kwaaltjes.
    Een vriendin van mij sliep juist heel weinig en had energie voor 10. Nou, daar kan ik me nou helemaal niks bij voorstellen. Zou het liefst de hele dag slapen!

Deel Deze Pagina