Wat een mooie echo foto's!!! En leuk de buikjes Hier: Alles goed met de beeb, was druk aan het dansen! Yeeeehhjjjjj nu echt genieten!
Zojuist ook even een buikfoto gemaakt, Deze is ook niet te verbergen Helaas kantelt zp de foto...heb daar altijd moeite mee!
Nog verdere toelichting trouwens: Omdat wij via ICSI zijn zwanger geworden liepen we nog in het Catharina. Volgende week mogen we weer langs bij het ziekenhuis bij ons en dan bespreken met de Gyn daar of we mogen blijven. Ik hoop het wel, vanwege de checks die daar op een andere manier verlopen. Door mijn Bechterew heb ik later in de ze veel last van mijn bekken en dan is de onderzoek tafel bij de VK voor mij extreem pijnlijk! Bij de Gyn is dat volgens mij anders (wat ik gehoord heb althans). Ik heb ook een zwangerschapsverklaring meegekregen en daarop staat ook netjes 5/11 als uitgerekende datum! Jeejjjj!!! Helemaal zoals verwacht! 15/4 gesprek Gyn En 1/5 nekplooimeting
Wooww mooie echo Mariska en al een mooi buikje ook, Super Wij zijn via IUI zwanger geworden en Mogen nu gewoon naar de VK omdat ik verder gezond ben. Leuk die verklaring, ik ben ook erg benieuwd wat ons een maandag te wachten staat met de termijn echo Wat fijn Tries 123! Mooi nieuws! Houden zo Gister Tante geworden van neefje Youri, ohw meiden wat heerlijk om zo'n klein hummeltje in je armen te hebben!! Heb echt even zitten genieten Wel grappig zijn geboorte gewicht is 3494gr en ik zat gister op 9+4... vergeet je ook nooit meer natuurlijk. ( ja ik weet dat dit nog wat kan veranderen maar die kans is klein vanwege de IUI). Kan niet wachten om zelf ons hummeltje in de armen te sluiten.. duurt nog zo lang, eerst nog maar even genieten van de zwangerschap hahaha
Dit gedichtje zat bij de mail van MvM wilde hem toch even delen Moe Ik maak Je voeten en teentjes. Je armen en beentjes. Ik maak twee longen en twee nieren. Talloze botten en heel veel spieren. Je hartje dat ik al heb horen kloppen. Niets kan mij nog stoppen. Kijk, ik maak ook zomaar je maag. En wat een mooi neusje, zo zie ik het graag. Je milt, je lever en je darmen. Je knuistjes, stevig vast aan je armen. Piepkleine oogjes, maar die zitten nog dicht. Links en rechts in je lieve gezicht. Zo ben ik de hele dag in touw. En langzaam maar zeker creëer ik de hele jou! En soms.... Soms ben ik even moe. Maar dat is toch niet vreemd als je ziet, wat ik allemaal doe?
Mooie echo Mariska en fijn dat alles goed was!! Mooi buikje ook al! Wat helpt met de foto's is om se even bij te snijden, al haal je maar een flinterdun randje weg dan plaatst het forum ze wel recht. Heel debiel, maar het werkt wel Gefeliciteerd Linnepin met je neefje! Nog een paar maandjes en dan heb je je eigen hummeltje in je armen Lijkt me zo bijzonder! Hier ook met IUI zwanger geworden maar ik mag nog niet naar de vk helaas. Alles is verder goed, maar hij wil graag de eerste controles zelf nog doen. Dus de 12 weken echo en eventueel de combi test als we die gaan doen worden nog in het ziekenhuis gedaan. Dan de hopelijk laatste controle en dan mag ik als alles goed is naar de vk. Ben dan zo'n 16 weken.
Thanks, ja het lijkt me ook heel speciaal!! Maar ook geweldig Ok ja ik heb de eerste echo in het zieknhuis geha dmet 7 weken en 2 dagen. en volgende week met 10+2 intake bij de VK. Dat zal bij elk ziekenhuis verschillend zijn denk ik... dat heb ik al gemerkt kwa IUI zelf in het forum waar ik met andere meiden zat, dat daar ook nog heeeeel veel verschil in zit kwa ziekenhuis en procedures.
Dit is alweer de vierde nieuwsbrief en dat betekent dat je al drie weken meedoet. Daar mag je best trots op zijn! Wij zijn er hartstikke blij mee, net zoals veel andere vrouwen.
Even een vraagje van mijn kant. Doordat ik misselijk ben eet ik veel meer dan normaal. Probeer wel zo veel mogelijk brood/crackers en fruit te eten. Maar wat ik me af vroeg zijn jullie al aangekomen of juist afgevallen? Ik schrok nl. vanmorgen wel een beetje toen ik op de weegschaal stond.
Hoi meid. Ik weet wel zeker dat ik wat ben aangekomen maar ga er niet om op de weegschaal staan. Dat doe ik wel weer is na de bevallig ofzo. Ik houd gewoon rekening met wat ik eet en drink. Ik denk ook niet dat je buiten dat om veel invloed hebt op je gewicht. Sterkte en het komt vast wel weer goed na november.
Dat gedicht heb ik ook gehad, stond onderaan toch? Loth veel succes!! Was je veel aangekomen? Ik was iets meer dan een kilo afgevallen omdat ik eerst zo weinig eetlust had. De eetlust is nu weer terug en die kilo ook
2 kg en meende ergens gelezen te hebben dat 1 kg "normaal" is in de eerste 12 weken. Ben voordat ik zwanger werd 25 kg afgevallen. Dus wil er zeker voor waken dat ik nu helemaal verkeerd ga eten en behalve door de zwangerschap ook zo aan ga komen. Als het een paar kilo's is niet zo erg, die krijg ik er na de tijd wel weer af. Dus vandaar dat ik er nog wel een beetje mee bezig ben.
Brood is natuurlijk wel een " dikmaker" denk dat je dan beter voor de crackers kan kiezen, al zit daar ook vele verschil in.. Misschien wat dingen eten waar niet zo veel in zit, als komkommer en rijstekrackers, en weet ik wat je allemala nog hebt... Ik zou me er niet te veel zorgen om maken, zoals ze zeggen ieder pondje gaat door t mondje, en wat je van de zwangerschap aankomt heb je niets over te zeggen al doe je nog zo je best met netjes eten... Je kan natuurlijk ook veel voch vasthouden..... Als je gewoon kleine beetje verspreid over de dag eet is er niets aan de hand zolang je maar niet meer gaat eten als normaal. Dus dan de porties verdelen.... Of denk ik hier nu weer te simple over??? Ik verheug me op alle Ontbijt lunch en diner momenten, ik heb zo veel trek de laatste tijd.... heb nog niet op de weegschaal gestaan.....
Ik ben ook al dik 2 kilo aangekomen en eet me een slag in de rondte Dat zorg er namelijk voor dat ik niet misselijk ben dus uk heb het er graag voor over Ik hoop dat na een week of 12 dat weeïge gevoel weg is en ik weer gewoon kan eten. En anders.... Jammer dan.... Hahahaha