Bij mijn vorige forumgroepen was het zo dat de mensen die langer dan 4 weken niet hadden meegekletst, automatisch verwijderd werden. Mochten ze later weer op de lijst gezet worden, geen probleem.... Dan blijft het overzichtelijk want naar ervaring blijkt dat aan het einde van de zwangerschappen een groot deel niet meer online is geweest. Maakt mij niet veel uit, maar misschien vinden anderen het ook overzichtelijker. Minder namen en alleen actieve dames.
voor het overzicht wellicht wel duidelijk en idd als mensen weer online komen gewoon weer toevoegen in de lijst...
Ik ben ook voor, zo blijft het ook iets overzichtelijker. Hier drukke dag gehad, met vrienden, mijn petekindje en hun andere dochter naar de dierentuin geweest. Was echt heerlijk weer, dus geen straf om lekker buiten te zijn. Nu wel echt dood, dus lig inmiddels met de beetjes omhoog op de bank. Zin in dinsdag, dan extra lang naar onze spruit kijken. Echo zou een uur duren, dus geen straf Jullie nog leuk weekend gehad?
Hallo. Ik ben het er ook wel mee ééns, het houd de lijst dan een stuk overzichtelijker. Ik heb de lijst aangepast want ik moest even mijn afspraken erin krijt. Sorry voor het weghalen van alle kleurtjes maar ik kreeg niks voor elkaar met al die codes erin. Olivia23 heb ik er ook tussenuit gehaald. Maar als de dames weer mee willen kletsen moet dit ook zeker weer kunnen. Het weekend was geen pretje met de misselijkheid en hoofdpijn. Vandaag heb ik een paar uur op de bank gelegen en ik kon vanmorgen gewoon niet op gang komen.
Ik ben er ook voor!! Vindt het sowieso leuk als er wat actieve meiden/ dames tussen zitten. Ik zal morgen avond op t werk is kijken of ik het ergens kan vinden wanneer de laatste inlog is geweest en die dan eventueel uit de lijst te halen. Een lijst zonder kleurtjes is nix mis mee Voor vanavond ga ik ook lekker languit de bank op. Weer een drukke dag achter de boeg en dat voor de zondag..... fijne aaf allemaal xx
Ik ben ook wel voor. Ik moet wel eerlijk bekennen dat ik het weekend bijna nooit online ben. Heb het dan veel te druk
Ik lees vaker mee dan dan ik meeklets. Soms wordt er zoveel gekletst dat ik gewoon niet meer weer wat er allemaal gezegd is. Vind het echter wel leuk om te lezen en af en toe te reageren.
Ik met m'n grote mond dat ik me zo ontzettend goed voel.... Vannacht vanaf half 4 geen oog dicht gedaan en alleen maar lopen spoken. Niet gespuugd ofzo maar wel een heel akelig gevoel in m'n buik... Honger... Geen honger... Bleeeeh
Niet iedere dag online is geen probleem dames. Laat gewoon af en toe iets horen. dan weet iedereen hier dat t nog goed xit!
Ik reageer ook niet zo vaak, maar lees wel altijd mee 😁. Heb donderdag termijnecho misschien dat iemand dit wilt toevoegen voor me? Waarom krijgen jullie zo veel echo's? Ik wil dat ook hihi. termijnecho word mn 2e en dan pas met de 20weken weer.... tussendoor nog wel een keer naar de vk maar krijg dan geen echo😯. sterkte iedereen met al die misselijkheid, hier ook met vlagen blehhh. Fijne zonnige dag vandaag!!! Hebben jullie de vooruitzichten van woensdag al meegekregen? Dat word genieten, alleen erg jammer dat de hooikoorts het weer een beetje verpest. *snotter* *hatsjoe*
Goedemorgen dames! Ik haak ook weer aan Heb in het weekend ook nog tijd / zin te reageren Hoe gaat het met iedereen? Zijn er vandaag nog afspraken? Hier hebben we de 10 weken aangetikt, vind het nog zo onwerkelijk. Nog niet eerder zo ver gekomen. Hopelijk blijkt woensdag alles in orde als we weer een echo hebben.
Is ook onwerkelijk butterfly Heeft iemand al kinderopvang en kraamzorg geregeld? Deze week ook maar eens de zwangerschaps dozen allemaal aanvragen nu durf ik er toch echt in te gaan geloven!
❤ 1 t/m 15 november 2015ℳama's ❤ Leden 1- 7nov12, 28 jr, 3e kindje 2- Daffie12, 29 jr, 2e kindje 2- Mami3 3- Hopefull89, 26 jr, 2e kindje 3- LVtje, 30 jr, 1e kindje 4- BertxBirgit, 24 jr, 2e kindje 5- Mariska1985, 29 jr, 2e kindje (4e zwangerschap) 5- Anoniem451, 34 jr, 1e kindje 5- Amanda81 , 33 jr 2e kindje 5- Trotter, 31 jr, 4e kindje (★★ 22+2 week) 5- VdMB, 29 jr, 1e kindje 6- Engeltje1985, 29 jr, 2e kindje 6- Mamavanlise, 31 jr, 2e kindje 6- MamavanF2009, 36 jr, 3e kindje (2e van kindje samen) 7- Kristieniminie, 26 jr, 1e kindje 7- ButterflyNova, 29 jr, 1e kindje (3e zwangerschap) 7- Trieske86, 28 jr, 1e kindje (partner al dochter van 4) 7- Linnepin85, 29 jr, 1e kindje 8- Femmel, 29 jr,2e kindje 9- AichaS, 31 jr, 2e kindje 9- Ingrid25 25 jr, 1e kindje 9- Bubbels1985, 29 jr, 2e kindje 10- Dromer83, 32 jr, 1e kindje (2e zwangerschap) 10- lastande 10- blondie21, 20 jr, 1e kindje 11- Cherryon, 32 jr, 3e kindje 11- Loth, 29 jr, 2e kindje 11- Ananas9, 28 jr, 1e kindje 12- MiniMiNo, 28 jr, 1e kindje 12- b4bi3tj3, 35 jr, 1e kindje (★ 27 weken) 14- Jynn, 34 jr, 2e kindje 14- Djamillia, 29 jr, 4e kindje 15- Daphne91, 23 jr, 2e kindje (★ 26,5 week) 15- Ras 15- Tries123, 32 jaar, 2e kindje AFSPRAKEN 13-04 AichaS term. echo 13-04 Linnepin, term. echo - intake VK 14-04 7nov12, term. echo 14-04 LVtje - extra echo 15-04 ButterfyNova term. echo gyn 15-04 Femmel - 2e echo 15-04 B4bi3tj3- term. echo 15-04 Ananas9- Afspraak gyn 15-04 Tries123 - 4de echo 15-04 mamavanlise term. echo 16-04 Trieske86 - termijn. echo 16-04 Dromer83 - Echo eigen verz 20-04 Djamila- term. echo 22-04 Jynn term. echo 22-04 LVtje term. echo evt nekplooimeting 23-04 Loth term. echo 23-04 Dromer83 echo 27-04 BertxBirgit term. echo 29-04 Tries 123 - combi test 29-04 Kristieniminie- Term. echo 30-04 mamavanlise combi test 01-05 Minimino - 12 wkn echo 06-05 Dromer83- combinatietest 07-05 Jynn - 3de echo (nekplooimeting) 11-05 LVtje - controle gyn 11-05 Dromer83 - PERC onderzoek 13-05 Jynn - afspraak gyn 13-05 Loth Afspraak VK 17-06 mamavanlise - 20-wekenecho Wij steunen ℳvℳ: ButterflyNova / LVtje / Engeltje1985 / Mariska1985 / Trotter / Daffie12 / Jynn / Tries123 / anoniem451 / Linnepin85 ★Sterretjes★ Asun ★ rvdc ★ Izi ★ Magnolia ★ Rijn ★Ely ★
Dames met echo's vandaag succes!! Hier wederom belabberd geslapen en hoofdpijn en misselijk. Ik bedenk me steeds maar dat ik het voor het kleine frummeltje doe en dat het na de 3e maand vast wel weg is. Ik hoor dat er meer zijn die hier last van hebben dus ook jullie sterkte hiermee dames.
Hai dames! Net mijn echo gehad. Alles was heel goed! Hartje klopte sterk en snel en ik had veel vruchtwater wat volgens de vk erg positief was. Terwijl de vk de echo aan het doen was begon ons kleintje te trappelen met zijn/haar beentjes!! Het was zo mooi om te zien . Leek net alsof hij of zij aan het dansen was! Ben ook 3 dagen vooruit gezet dus ben vandaag 9+6 weken zwanger. Misselijk vandaag is helemaal weg. Heb goed ontbeten gelukkig. Ben alleen super moe maar dat is logisch na 5 uurtjes slaap. En veel stemmingswisselingen maargoed dat moet ml maar voor lief nemen
Fijn blondie!!! Wat een gaaf gezicht he dat bewegen ❤️ Hoe is het met jullie met de banden? Ik merk hier echt dat alles oprekt, veel bandenpijn vandaag
Nee daar begin ik nog niet aan Vond het de eerste keer al pijnlijk om te moeten mailen dat ik zo'n bepaald blad niet meer wilde ontvangen.
Hallo dames! Hier alles goed, de vermoeidheid begint precies wat te beteren, wel heb ik veel honger de laatste dagen Kinderopvang is hier zo goed al geregeld, vanavond nog naar een plaats en dan beslissen we, alhoewel we het denk ik wel al weten Je moet er vroeg bij zijn hier, maar 3 plaatsen vrij in gans de regio...