1 t/m 15 november 2015 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Mariska1985, 25 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dromer83

dromer83 Actief lid

4 nov 2013
    473
    0
    0
    NULL
    NULL

Ik hoop het met je mee. Succes vrijdag en ik ga voor je duimen.

2. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    Ja gevonden Olivia, welkom! En ook welkom voor de andere dames :)

Olivia ik begrijp je onzekerheid, hier gaan de gedachten ook van links naar rechts. Zeker wanneer je al eens een kindje verloren bent is het extra moeilijk te genieten. Hopelijk krijgen we straks een mooie echo foto te zien en kun je voorzichtig gaan genieten.

Wat is je uitgerekende datum?

3. Liedx

Liedx Fanatiek lid

11 mrt 2013
    1.890
    404
    83
    Nederland
    Hi meiden,

Ik zou ook graag mee willen kletsen.
    Een paar uur geleden heb ik voor het eerst positief getest.
    Ik ben 4/5 november uitgerekend, weet niet zeker of ik nou een cyclus van 28 of van 29 dagen heb. Ik denk 28 dagen.

Wij wonen in het buitenland en hier heb je pas met 10 weken de 1e afspraak met de dokter of verloskundige. Het heeft dus nog geen zin om al een afspraakte maken.
    Wanneer heb je in NL de eerste afspraak?

Leuk om hier ervaringen te kunnen delen!

4. Magnolia83

Magnolia83 Fanatiek lid

12 jun 2014
    2.007
    1
    36
    welkom dromer! Wij zijn even oud. :) ook ik heb met de kerst een miskraam gehad. Ik herken je gevoel en probeer er ook zo positief in te staan. :)

5. Magnolia83

Magnolia83 Fanatiek lid

12 jun 2014
    2.007
    1
    36
    Welkom aan alle nieuwe!

Olivia: spannend! Jij bent vrijdag al een de beurt! En wat een prachtige mvm test!

6. dromer83

dromer83 Actief lid

4 nov 2013
    473
    0
    0
    NULL
    NULL
    Magnolia83:

Het is al een hele fijne gedachte dat je dit gevoel en je ervaringen hier kan delen. Ik probeer maar zoveel mogelijk bezig te blijven met werk en andere activiteiten. Die paar weekjes zijn zo om. En deze keer voelt gelukkig al heel anders.

7. ely

ely Actief lid

10 jan 2015
    268
    0
    16
    NULL
    NULL
    Welkom alle nieuwe dames. Idd spannende tijden hé. Ik kan er precies nog niet echt van genieten. Blijft onwerkelijk en veel te spannend! Hopelijk blijven ze bij ons allemaal plakken!

8. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    ❤ 1 t/m 15 november 2015 ℳama's ❤

Leden
    Olivia 23
    1-11 7nov12, 28 jaar, 3e kindje
    2-11 Daffie12, 29 jaar, 2e kindje
    2-11 Ely, 28 jaar, 1e kindje
    5-11 Mariska1985, 29 jaar, 2e kindje (4e zwangerschap)
    5-11 LVtje, 30 jaar, 1e kindje
    5-11 Magnolia83, 31 jaar, 2e kindje (4e zwangerschap)
    5-11 Anoniem451, 34 jaar, 1e kindje
    5-11 Amanda81 , 33 jaar 2e kind
    5-11 Kristieniminie,
    5-11 Liedx,
    6-11 Engeltje1985, 29 jaar, 2e kindje
    6-11 Mamavanlise, 31 jaar, 2e kindje
    7-11 ButterflyNova, 29 jaar, 1e kindje (3e zwangerschap)
    10-11 Dromer83, 32 jaar, 1e kindje (2e zwangerschap)

Afspraken
    4-3 LVtje - Huisarts (standaard hier ivm 1e zwangerschap)
    6-3 Olivia 23 - Eerste afspraak gyn
    11-3 ButterflyNova - Intake MvM
    16-3 7nov12 - Intake vk
    18-3 LVtje - eerste echo gyn
    18-3 kristieniminie, eerst afspraak gyn
    19-3 Dromer83 1e echo
    20-3 Magnolia83 - eerste echo
    24-3 Ely - eerste echo
    25-3 Mariska1985 - eerste echo gyn
    27-3 Anoniem451 - eerste echo

Wil je op de lijst, geef dan de volgende gegevens door (in kleur in je bericht) of vul de lijst zelf aan met jouw gegevens.

De lijst kopiëren werkt niet!

Druk op Quote onderaan bericht met de lijst, haal bovenaan en onderaan stukje tussen haakjes [ ] met naam en quote erin weg en pas de lijst aan.

Snelzoeken: lijstbeheer
    -----------------------------------------------------------------------------------

Nieuwe dames, willen jullie de aanvullende gegevens doorgeven in kleur of zelf aanvullen op de lijst?

9. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    Goedemorgen dames, ik heb de lijst bijgewerkt en hopelijk staat iedereen er nu op vermeld. De lijst is nog niet volledig, graag aanvullen ;)

Hoe gaat het met iedereen vandaag?

10. Liedx

Liedx Fanatiek lid

11 mrt 2013
    1.890
    404
    83
    Nederland
    Bedankt voor het toevoegen! Het lukte me even niet om de lijst aan te passen dus kun jij het alsjeblieft voor me toevoegen?

Liedx, 28 jaar, 2e kindje

Thanx :)

11. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    ❤ 1 t/m 15 november 2015 ℳama's ❤

Leden
    Olivia 23
    1-11 7nov12, 28 jaar, 3e kindje
    2-11 Daffie12, 29 jaar, 2e kindje
    2-11 Ely, 28 jaar, 1e kindje
    5-11 Mariska1985, 29 jaar, 2e kindje (4e zwangerschap)
    5-11 LVtje, 30 jaar, 1e kindje
    5-11 Magnolia83, 31 jaar, 2e kindje (4e zwangerschap)
    5-11 Anoniem451, 34 jaar, 1e kindje
    5-11 Amanda81 , 33 jaar 2e kindje
    5-11 Kristieniminie,
    5-11 Liedx, 28 jaar, 2e kindje
    6-11 Engeltje1985, 29 jaar, 2e kindje
    6-11 Mamavanlise, 31 jaar, 2e kindje
    7-11 ButterflyNova, 29 jaar, 1e kindje (3e zwangerschap)
    10-11 Dromer83, 32 jaar, 1e kindje (2e zwangerschap)

Afspraken
    4-3 LVtje - Huisarts (standaard hier ivm 1e zwangerschap)
    6-3 Olivia 23 - Eerste afspraak gyn
    11-3 ButterflyNova - Intake MvM
    16-3 7nov12 - Intake vk
    18-3 LVtje - eerste echo gyn
    18-3 kristieniminie, eerst afspraak gyn
    19-3 Dromer83 1e echo
    20-3 Magnolia83 - eerste echo
    24-3 Ely - eerste echo
    25-3 Mariska1985 - eerste echo gyn
    27-3 Anoniem451 - eerste echo

Wij steunen ℳvℳ: ButterflyNova

Wil je op de lijst, geef dan de volgende gegevens door (in kleur in je bericht) of vul de lijst zelf aan met jouw gegevens.

De lijst kopiëren werkt niet!

Druk op Quote onderaan bericht met de lijst, haal bovenaan en onderaan stukje tussen haakjes [ ] met naam en quote erin weg en pas de lijst aan.

Snelzoeken: lijstbeheer
    -----------------------------------------------------------------------------------

Nieuwe dames, willen jullie de aanvullende gegevens doorgeven in kleur of zelf aanvullen op de lijst?

12. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    Ik heb het toegevoegd, graag gedaan :)

13. dromer83

dromer83 Actief lid

4 nov 2013
    473
    0
    0
    NULL
    NULL
    Butterflynova:

Hoi. Ik zag dat het voor jou je 3e zwangerschap is. Ik ga echt super had voor je duimen meid. Zou toch mooi zijn als deze blijft plakken. Kan je het een beetje van je afzetten zo overdag? Ik ben echt blij dat ik overdag nog lekker de afleiding van werk en vrijwilligerswerk heb. :)

succes meid!!

14. LVtje

LVtje Fanatiek lid

20 jan 2014
    3.128
    1.100
    113
    Vrouw
    Welkom nieuwe dames en allemaal gefeliciteerd!

@Olivia: mooie test van mvm :D

Hier werd ik gisteravond laat nog door mvm gebeld, ze had misschien een afmelding voor vandaag of ze dan kon langskomen. Prima, ze zou me nog bellen voor 10.30 uur vandaag om of door te geven dat ze kwam, en anders om een andere afspraak te plannen.
    Nou, ze heeft niet gebeld. Heb haar net zelf proberen te bellen maar ze neemt niet op. Ga er dus maar vanuit dat ze niet komt vandaag...

15. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    Klopt, vorig jaar april een MA geconstateerd en een week later de MK op moeten wekken met medicatie. Daarna paar maanden uit balans geweest en toen in oktober weer raak, helaas al vrij snel bloedverlies en dat werd een spontane MK.

Deze MOET blijven plakken, onze wens is zo groot! Ik voel me in ieder geval al heel anders dan bij de andere twee zwangerschappen, laat het een goed teken zijn ;)

Ben er wel veel mee bezig, ondanks dat ik 4 dagen werk en daarnaast ook vrij druk ben spookt het continu door mijn hoofd.

Wat doe je voor vrijwilligerswerk als ik vragen mag? Ik lees dat jij direct na de MK weer zwanger geworden bent? Met welk termijn ging het mis? Hopelijk blijft deze ook mooi plakken!

16. olivia23

olivia23 Niet meer actief

Ik voel me dus helemaalniet anders dan bij de de vorige zwangerschap ... Ik lees idd bij sommige 'dit voelt echt anders' dat heb ik dus helemaal niet.. Ik kan me op niks anders meer concentreren dan die echo van vrijdag. Ik merk hoed dichter bij het komt dat ik alweer meer begin te denken dat het vast weer mis is.. Soort zelfbescherming denk ik...

17. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    Begrijpelijk Olivia! En soms hoeft het ook niet anders te voelen.
    Het is niet niks wat je hebt meegemaakt, logisch dat je in een soort van beschermingsmodus zit ;) Zit ik ook hoor. Ik hoop heel erg op een mooie echo maar omdat het me nog nooit gegund is een mooi kindje te zien houd ik daar ook rekening mee.

18. 7nov12

7nov12 Bekend lid

13 sep 2012
    948
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het lijkt me heel heftig als je een MK of MA achter de rug hebt. Dan is elke volgende zwangerschap extra spannend in het begin omdat je zo goed weet hoe het ook kan lopen. Ik duim voor jullie allemaal dat wij in de herfst prachtige baby's hebben 😊

Hier nog steeds weinig klachten 😕 bij mijn andere 2 zwangerschappen was ik erg misselijk en had ik weinig trek...nu niets van dat alles. Het enige wat op een zwangerschap wijst is de positieve test, uitblijven van mijn ongesteldheid en mijn hormonen buien... lastig hoor. Ben zo blij dat ik geen grote klachten heb. Maar ik zou toch ook wel wat bevestiging willen. Die eerste maanden wordt je geduld zo op de proef gesteld!!

19. dromer83

dromer83 Actief lid

4 nov 2013
    473
    0
    0
    NULL
    NULL
    Butterflynova: Ik was idd direct na mijn miskraam weer zwanger. We wilden meteen weer verder. Ik werk als vrijwilliger op een peutersoos. Erg leuk! Hiernaast werk ik in de zorg. Het is logische dat je zo bezig bent met je zwangerschap na wat je hebt meegemaakt. Ik probeer het van me af te zetten maar dit lukt ook niet altijd hoor. Haha. Nu vanmorgen had ik ineens geen pijn in mijn borsten meer dus dikke paniek!! :$ Dat is natuurlijk helemaal niet nodig want kwaaltjes komen en gaan. Geen bloed is goed zeg maar. Sterkte nog even met wachten op de 1e echo.

Olivia: Ik snap je onzekerheid heel goed maar helaas kunnen we niet even naar binnen gluren om te kijken hoe het gaat. Er zijn vrouwen die de hele zwangerschap niks voelen en een gezond kind baren. Dat je nu niks voelt zegt dus niks. Probeer te genieten hoe moeilijk ook. ;)

20. Liedx

Liedx Fanatiek lid

11 mrt 2013
    1.890
    404
    83
    Nederland
    ButterflyNova super, dank je! Wat moeilijk dat je zwangerschap al 2x op deze manier afgelopen is :( Ik hoop ook heel hard voor je dat het deze keer goed gaat.

LVtje wat is mvm? Wat fijn dat je ook eindelijk zwanger bent geworden!

olivia voor jou ook al niet de eerste keer zwanger, ik hoop zo voor je in november een kleintje in je armen hebt!

Hier voelt het allemaal nog heel onwerkelijk sinds we gisteravond positief getest hebben. De vorige bevalling was niet geweldig verlopen dus ik kijk er een beetje tegenop.

Deel Deze Pagina