Bedankt voor je reactie. Ik ben nu namelijk heel voorzichtig met wat ik slik. Ik denk dat ik er eerst 1 neem en als dit niet helpt na een uur nog 1 fijne avond allemaal.
Namen voor een jongen is hier drama. Voor een meisje stond het vast tot manlief aangaf er op 1 uitgekeken te zijn. We wachten nu eerst het geslacht maar af.
Wij wachten het geslacht af, dat scheelt ons een hoop werk. Maar heb Op mijn telefoon wel een digitaal notitieblokje waar ik leuke namen op schrijf als ik ze tegen kom. Die verandert ook steeds, soms les Ik het terug en vraag me af wat ik aan bepaalde Namen mooi vond 😊 Nou hier nog 1 werkdag te gaan en dan lekker 2 vrij. Moet in die twee dagen dan nog wel even bloed laten prikken in het ziekenhuis. Maar dan kan ik gaan aftellen tot de termijn echo! Ben zo benieuwd hoe het gaat daar binnen! En met welke termijn ze dan komen. Nog 8 dagen argggg. ..
Goedemorgen allemaal Ik vraag mij dit al even af, maar in België is de termijnecho pas ten vroegste vanaf 12 weken. Is dit in Nederland 10 weken? Want iedereen heeft zo vroeg een termijnecho?! Nieuwsgierig ikje! Btw: veel succes aan de dames met echo vandaag!
Als ik PCM pak (zo min mogelijk) dan altijd twee tegelijk. Heb chronisch pijnklachten dus het is al heel pittig zonder medicatie, dus kan soms niet anders dan met PCM. Hier de termijnecho ook volgende week pas met 12 weken. Nu onderweg voor de extra echo! Ben zo benieuwd Alle andere dames vandaag ook veel succeset de echo's!
hoi aanstaande mama's, ik heb mijn termijnecho donderdag. dan ben ik 11 weken. verloskundige heeft het zo ingepland dus het lijkt me dat deze echo rond de 11 en 12 weken gedaan word.
14-04 7nov12, term. echo 14-04 LVtje - extra echo Succes vandaag dames! Heb de hele zwangerschap nog geen paracetamol genomen, voelde niet goed. Maar het schijnt geen kwaad te kunnen
Hier deze ochtend bloedafname voor nipt test laten doen... binnen een 2-tal weken hebben we de uitslag ervan. En dan weten we ook ineens het geslacht.
Hier net terug. Was echt geweldig leuk 😍😍😍 We waren het perfecte model dus ze hadden gevraagd of we nog langer konden blijven. Super mooi kindje, spartelde enorm. Tot ergernis van menig cursist omdat die metingen moesten doen en de spruit weer begon te springen haha. Was flink aan het schoppen en zwaaien, op z'n duimpje aan het sabbelen. Zucht, ik ben verliefd ❤️
Super mooie echo! Ik hoop dat wij binnen 2 weken ook een kindje mogen zien spartelen in mijn buik! Maar dat wachten duurt zo lang he...
ohhh LVtje wat een mooie foto!!! inderdaad om verliefd op te worden! Ik hoop bij ons morgen ook zo duidelijk!
Wauw wat een mooie echo! Ik heb mijn termijn echo met 10 weken en 4 dagen ongeveer. Is vanuit het ziekenhuis zo geregeld, dus neem aan dat het goed is.
Prachtige echofoto!! Hihi, had ik ook toen ik bij Fontys was... de cursisten werden gek van ons zoontje want die bleef saltos maken waardoor hij telkens niet goed lag voor de controle van het ruggegraatje... Dus na 5 minuten waren ze het zat en wilden ze ruilen van zwangere buik Heb dik een uur genoten van een wildwest-tafereel in mn buik. Helaas was toen nog niet bekend dat het enkele weken later slecht af zou lopen, maar gelukkig heb ik er filmpjes van gemaakt toen en die koester ik
Wat fijn LV dat je zo'n goede echo had!!! Dan kan je er weer ff tegen aan he. Ik ben vanmiddag om 16.15 aan de beurt!! Spannend! Hopelijk gedraagt mijn zoontje zich een beetje hihi. Ik moet alleen met m'n jongste zoon namelijk. Ik gebruik wel paracetamol als het nodig is en dan vaak 1000mg in 1x. Maar zo vaak gebruik ik het niet. Paar weken terug was ik ziek en ontplofte mijn hoofd zo ongeveer uit elkaar! Ik stond vanmorgen op de weegschaal en er is weer een halve kg af! Tja dan is het misschien toch niet gek dat ik bij mij nog geen buikje zie zoals bij m'n 2e zwangerschap met deze termijn. Nu al 3.5 kg kwijt sinds het begin Mijn zwangerschaps broek flubbert om mijn benen.