Hoe lang woon je al in België Ananas? Op zich kun je vrij snel terug naar NL als je de België route gevolgd hebt.
Sorry voor mn late reactie... Vanmorgen echo gehad en daarna meteen bloed geprikt voor zowel de 12 wkn als de Rhesus omdat ik A-negatief ben en VL O-positief... Echo was goed. Ben alleen wel teruggezet. Ze vindt het een beetje vreemd dat ik vorige week vooruit was gezet. Ze geeft aan dat het met 8 weken nog helemaal niet zo goed te zien is. Ben nu op 9+1 gezet en dus uitgerekend op 17-11. Ik val dus buiten de boot hier. Maar blijf lekker meekletsen hoor Over 3 weken weer een echo. Op 5 mei... raar maar waar op een feestdag. Ach, was toch al vrij. Appelstroop... ook lekker. Chocola ben ik nu ook ineens minder gek op. Heb nog paaseitjes staan en die zijn normaal met 2 dagen op hahaha
Doen ze op 5 mei echo's ja? Dat is apart! Gezellig blijven mee kletsen hoor Wie weet komt het toch eerder.
❤ 1 t/m 15 november 2015ℳama's ❤ Leden 2- 7nov12, 28 jr, 3e kindje 2- Daffie12, 29 jr, 2e kindje 3- Hopefull89, 26 jr, 2e kindje 3- LVtje, 30 jr, 1e kindje 4- BertxBirgit, 24 jr, 2e kindje 4- Mamavanlise, 31 jr, 2e kindje 4- Anoniem451, 34 jr, 1e kindje 5- Mariska1985, 29 jr, 2e kindje (4e zwangerschap) 5- Amanda81 , 33 jr 2e kindje 5- Trotter, 31 jr, 4e kindje (★★ 22+2 week) 5- VdMB, 29 jr, 1e kindje 6- Engeltje1985, 29 jr, 2e kindje 6- MamavanF2009, 36 jr, 3e kindje (2e van kindje samen) 7- Kristieniminie, 26 jr, 1e kindje 7- ButterflyNova, 29 jr, 1e kindje (3e zwangerschap) 7- Trieske86, 28 jr, 1e kindje (partner al dochter van 4) 7- Linnepin85, 29 jr, 1e kindje 8- Femmel, 29 jr,2e kindje 9- AichaS, 31 jr, 2e kindje 9- Ingrid25 25 jr, 1e kindje 9- Bubbels1985, 29 jr, 2e kindje 10- Dromer83, 32 jr, 1e kindje (2e zwangerschap) 10- blondie21, 20 jr, 1e kindje 11- Cherryon, 32 jr, 3e kindje 11- Loth, 29 jr, 2e kindje 11- Ananas9, 28 jr, 1e kindje 12- MiniMiNo, 28 jr, 1e kindje 12- b4bi3tj3, 35 jr, 1e kindje (★ 27 weken) 14- Jynn, 34 jr, 2e kindje 14- Djamillia, 29 jr, 4e kindje 15- Daphne91, 23 jr, 2e kindje (★ 26,5 week) 15- Tries123, 32 jaar, 2e kindje AFSPRAKEN 16-04 Trieske86 - termijn. echo 16-04 Dromer83 - Echo eigen verz 20-04 Djamila- term. echo 22-04 Jynn term. echo 22-04 LVtje term. echo evt nekplooimeting 22-04 ButterrflyNova - Intake vk 23-04 Loth term. echo 23-04 Dromer83 echo 27-04 BertxBirgit term. echo 29-04 Tries 123 - combi test 29-04 Kristieniminie- Term. echo 29-04 Linnepin85- 3de echo (nekplooimeting) 30-04 mamavanlise combi test 01-05 Minimino - 12 wkn echo 01-05 ButterflyNova - combinatietest 05-05 Linnepin - Afspraak VK 06-05 Dromer83- combinatietest 07-05 Jynn - 3de echo (nekplooimeting) 08-05 Anoniem451 controle VK 11-05 LVtje - controle gyn 11-05 Dromer83 - PERC onderzoek 13-05 Jynn - afspraak gyn 13-05 Loth Afspraak VK 17-06 mamavanlise - 20-wekenecho Wij steunen ℳvℳ: ButterflyNova / LVtje / Engeltje1985 / Mariska1985 / Trotter / Daffie12 / Jynn / Tries123 / anoniem451 / Linnepin85 ★Sterretjes★ Asun ★ rvdc ★ Izi ★ Magnolia ★ Rijn ★Ely ★
@B4bi3tj3 Fijn dat de echo goed was! En natuurlijk kan je hier lekker mee blijven kletsen wie weet wordt je wel weer terug gezet.... Ik heb ook een echo op 5 mei, kwam mij ook wel goed uit op een vrije dag Zal per lokatie verschillen denk ik...
5 mei is niet elk jaar een nationale feestdag volgens mij, ik dacht maar eens in de 5 jaar. Fijn dat je een goed echo had B4b! Hier gaat het eten de laatste dagen weer heel slecht. Ik sta te kokhalzen tijdens het koken en krikg bijna niets weg. Mijn lichaam schreeuwt om eten maar het lukt me niet. Gisteren met rammelende maag naar bed gegaan. En vanmorgen zag ik sterretjes toen ik iets te snel omhoog kwam. Net een glaasje limo gedronken en nu voel ik me iets beter. Nog maar even niet denken aan het avondeten pfff ff Mijn broek flubbert om mijn benen, ben bijna 4 kg afgevallen nu Bij mijn jongste heb ik de hele zwangerschap geen eetlust gehad.... ik hoop zo dat het dit keer anders wordt. Ik heb gewoon 0.0 energie om iets te doen daardoor. En dan 2 actieve kids die veel energie vragen.
Klopt maar zelfs dit jaar zijn er dus bedrijven die gewoon geopend zijn? Best jammer, zou eens in de 5 jaar best verplicht mogen zijn. Het bedrijf waar ik werk is gelukkig gewoon gesloten en wij gaan de vrijheid vieren. Ai wat vervelend zeg, is er niets wat wel een beetje makkelijk naar binnen gaat? Vla of iets anders? Ik merkte dat vloeibaar wel redelijk eenvoudig ging.
Jeetje, dat klinkt niet zo best.... Je moet idd wel goed blijven drinken en zou toch proberen wat naar binnen te krijgen, logische dat je weinig energie hebt, als je geen "bouwstoffen" tot je neemt, 1 en 1 is twee dat weten we allemaal. Kun je geen Shake maken van fruit en beetje melk??
Hai allemaal,thanks voor alle antwoorden, het blijkt idd het carpaal tunnel syndroom te zijn.. blegh maar op zich is het tot nu toe zwaar irritant en afwisselend pijnlijk maar zeker niet de hele dag dus ik word niet belemmerd in mijn dagelijkse dingen ,als het zo blijft is het prima vol te houden
Hallo. Wat vervelend dat je zo misselijke bent 7nov12 Je moet inderdaad wel proberen wat te drinken. Probeer anders iets van een fruit shake. Hier vandaag weer helemaal goed gekeurd. Bloeddruk is omlaag naar 80/120 dus helemaal goed. Vandaag was ik jarig dus wel even een drukke gezellige dag. Zondag vier ik het met de familie en dan ga ik het eindelijk vertellen. De taart met echo foto is al besteld. Helemaal zin in!
Wij hadden ze op tompoezen. Voor de opa en oma van mijn vriend gaan we hem ook op taart zetten. Even de volgende echo afwachten voor een leuke foto. Op de tompoezen hadden we mijn zoontje in zijn grote broer shirt gezet. Even kijken wat er Het leukste uit ziet.
Hopelijk voel je je snel wat beter 7nov12! Ik moet nog even bedenken hoe ik het mijn collega's ga vertellen. Hebben jullie het de andere kinderen al verteld? Wij wel, hij is er erg mee bezig op zijn manier. Volgende week gaat hij mee naar de termijnecho, ben benieuwd hoe hij reageert.
@bertxbirgit: heel leuk gedaan zo. Ben benieuwd naar de reacties! @ananas: mooi he, dat geluidje 😍 Fijn dat het een goede echo was n @tries: jeeeej, wat fijn! En mooie foto's. @butterflynova: en jij ook al een mooi bericht, heel fijn! @liedx: heftig, zeker nu icm je zwangerschap. Welke regio zoeken jullie iets? @linnepin: wat sneu voor de kat. Sterkte met alles, hopelijk reageert ze goed op de injecties. @mamavanlise: ook al zo'n mooie foto! Fijn! @djamila: gefeliciteerd @b4bi3tj3: fijn dat de echo goed was. En gezellig als je hier blijft meekletsen hoor! @7nov: vervelend dat je de laatste dagen weer zo beroerd bent. Hoop dat het snel minder wordt. @hopefull: Aiii, klinkt heel vervelend. Duim dat het niet erger wordt. @dromer: leuk zo'n taart, en lekker hihi Hopelijk ben ik niemand vergeten, anders alvast excuus. Was een hoop om terug te lezen. Hier lijkt mijn energie langzaam een beetje terug te komen. Ben nog wel moe, maar niet meer zo uitgeput als de eerste weken. Hou het nu vol tot 22 uur haha, dus het is al heel wat Jullie leuke plannen voor het weekend?
Hier weer een druk weekend voor de boeg, althans... zaterdag weer een hele dag op school voor mijn opleiding tot pedicure. Eindelijk de laatste dag met modellen en daarna oefenen oefenen oefenen tot ik er bij neerval en dan ergens examen doen.. .spannend!! De kat doet het gelukkig redelijk goed met de insulin!! En zondag doe ik helemaal nix, behalve een wandeling met de hond, hoop dat het een beetje mooie weer wordt. Volgende week nog 4 dagdiensten werken en dan eindelijk een week vakantie, heb er zo zin in, even bijtanken!! IIg allemaal een fijn weekend geniet ervan