Gister weer een echo gehad, kleintje zag er goed uit. Uitgerekende datum staat nu op 17 november. Over 2 weken de combinatietest.. Dit is de eerste keer dat we voor die test kiezen, dus best spannend. Wie wil mijn afspraken in de lijst plaatsen? 4mei combinatietest 22 mei afspraak Vk en echo
Oh dat is shit. Die uitval is zo vervelend, ik heb het met grote regelmaat in mijn armen (dubbele nekhernia). Is echt zo'n rotgevoel. Sterkte ermee! Fijn Djamila!! Hier de eerste vraag gekregen of ik zwanger ben. Onze hulp had vorige week een buikje gespot wat er normaal niet zat haha, en zal ook wel iets hebben zien liggen hier van het 9 maandendagboek oid waardoor haar vermoeden bevestigd was.
Hoi allemaal Ik lees hier een paar keer dat sommige dames zeggen dat je je uk nog niet kan voelen. Tuurlijk wel! Ja ukje beweegt al heel goed vanaf 8 weken en zeker als het niet je eerste zwangerschap is, je baarmoeder is dan best wel dun dat je al heel vroeg de bewegingen kan waarnemen. Dus dames die hun baby hebbe gevoeld. Niet luisteren en lekker genieten! Ikzelf heb men ukje zondag voor het eerst gevoeld, zo zalig! Men baarmoeder zit ook al tot halverwege men navel! dat gaat snel! Men buikje blijft dus ook mooi verder groeien Op onze aankondiging (filmposter) hebben we echt super leuke reacties gehad. Wordt je zo blij van Hopelijk gaat de misselijkheid snel over bij iedereen, als ik het zo lees hebben best wek veel dames er last van! Nog even volhouden, jullie zijn er bijna vanaf! Groetjes BxB
* anoniem451-> oeh ja herkenbaar, vervelend is dat he dat gevoel dat je bijna knock out gaat, die benauwdheid die dan eerst komt..bah, ik ben erachter gekomen dat een banaan bij mij op zulke momenten echt helpt! Ik ga de deur niet meer uit zonder inmiddels haha Wie weet heeft dat bij jou ook succes? * b4bi3tj3-> he bah, wat vervelend voor jou, kan me voorstellen dat je eventjes in de zenuwen zit over hoe dat verder gaat verlopen, sterkte ermee en ik duim voor een goede uitkomst en zo min mogelijk rugpijn voor jou. * Djamila-> wat fijn een goede echo! Geniet ervan * BertxBirgit-> ja vind ik ook, ik voel de kleine nu een weekje /anderhalf, mijn vk zegt ook dat het heel goed kan. Het voelt anders als darmgerommel, het voelt als een soort ..tja plopje tegen mijn buik haha over een tijdje dan hebben wij het allemaal niet meer over ''plofjes''
Hopefull89 Heerlijk hoor dit weertje zo mag het wel blijven en nog ietsjes warmer ook wel geniet er lekke rvan met je gezinnetje!! B4bi3tj3 Wat rot zeg een hernia, lijkt me total geen pretje je zal mss nog wel wat te voorduren krijgen dan, hoop niet dat je de zwangerschap op bed/ plat door moet brengen.... Fijn dat je een goede echo hebt gehad Djamilia! Je afspraken staan erbij Ik ga vanmiddag na mijn werk bloedprikken voor de combitest, volgende week woensdag is het zo ver kwa echo, toch wel erg spannend, na de test willen we het bekend gaan maken aan de mensen die het nog niet weten.. ( familie en close vrienden weten het al) Gister was ik even bij mijn vriendin haar huwelijk , wat zag ze er mooi uit met der 24 weken buik in haar trouwjurk!!! kan niet wachten tot ik ook zo'n mooie buik heb en de kleine spruit echt ga voelen.... ❤ 1 t/m 15 november 2015ℳama's ❤ Leden 2- 7nov12, 28 jr, 3e kindje 2- Daffie12, 29 jr, 2e kindje 3- Hopefull89, 26 jr, 2e kindje 3- LVtje, 30 jr, 1e kindje 4- BertxBirgit, 24 jr, 2e kindje 4- Mamavanlise, 31 jr, 2e kindje 4- Anoniem451, 34 jr, 1e kindje 5- Mariska1985, 29 jr, 2e kindje (4e zwangerschap) 5- Amanda81 , 33 jr 2e kindje 5- Trotter, 31 jr, 4e kindje (★★ 22+2 week) 5- VdMB, 29 jr, 1e kindje 6- Engeltje1985, 29 jr, 2e kindje 6- MamavanF2009, 36 jr, 3e kindje (2e van kindje samen) 7- Kristieniminie, 26 jr, 1e kindje 7- ButterflyNova, 29 jr, 1e kindje (3e zwangerschap) 7- Trieske86, 28 jr, 1e kindje (partner al dochter van 4) 7- Linnepin85, 29 jr, 1e kindje 8- Femmel, 29 jr,2e kindje 9- AichaS, 31 jr, 2e kindje 9- Ingrid25 25 jr, 1e kindje 9- Bubbels1985, 29 jr, 2e kindje 10- Dromer83, 32 jr, 1e kindje (2e zwangerschap) 10- blondie21, 20 jr, 1e kindje 11- Cherryon, 32 jr, 3e kindje 11- Loth, 29 jr, 2e kindje 11- Ananas9, 28 jr, 1e kindje 12- MiniMiNo, 28 jr, 1e kindje 15- Daphne91, 23 jr, 2e kindje (★ 26,5 week) 15- Tries123, 32 jaar, 2e kindje 17- B4bi3tj3, 35 jr, 1e kindje (★ 27 weken) 17- Djamillia, 29 jr, 4e kindje AFSPRAKEN 22-04 Jynn term. echo 22-04 LVtje term. echo evt nekplooimeting 22-04 ButterrflyNova - Intake vk 23-04 Loth term. echo 23-04 Dromer83 echo 24-04 B4bi3tj3- extra echo 27-04 BertxBirgit term. echo 29-04 Tries 123 - combi test 29-04 Kristieniminie- Term. echo 29-04 Linnepin85- 3de echo (nekplooimeting) 30-04 mamavanlise combi test 01-05 Minimino - 12 wkn echo 01-05 ButterflyNova - combinatietest 04-05 Djamila - Combinatietest 05-05 Linnepin - Afspraak VK 05-05 B4bi3tj3 - 12 wkn echo + combitest 06-05 Dromer83- combinatietest 07-05 Jynn - 3de echo (nekplooimeting) 08-05 Anoniem451 controle VK 11-05 LVtje - controle gyn 11-05 Dromer83 - PERC onderzoek 13-05 Jynn - afspraak gyn 13-05 Loth Afspraak VK 22-05 Djamila - Afspraak VK en echo 17-06 mamavanlise - 20-wekenecho Wij steunen ℳvℳ: ButterflyNova / LVtje / Engeltje1985 / Mariska1985 / Trotter / Daffie12 / Jynn / Tries123 / anoniem451 / Linnepin85 ★Sterretjes★ Asun ★ rvdc ★ Izi ★ Magnolia ★ Rijn ★Ely ★
Hopfull: Het voelt idd helemaal anders. Dus geen twijfel mogelijk hoor Bij men eerste voelde ik het op 16 weken. Nu 4 weken vroeger, toch niet abnormaal denk ik. Deze 'plopjes' zijn al super fijn maar ik ben toch stiekem al aan het uitkijken naar de echte stampjes en porretjes. Zo magisch gevoel!
Ik kijk niet echt uit naar de heftige trappen tegen mijn ribbenkast. Hihi, mijn zoontje kon er wat van. Ik lag dan af en toe dubbel van de pijn! Of als hij even zich wilde omdraaien maar daar helemaal.geen ruimte voor was. Oef dat was ook niet zo fijn haha. De bewegingen waren een paar weken echt leuk maar daarna was het vooral vaak pijnlijk.... Vanmiddag hier even bloedprikken voor de vk en.voor de NIPT, dan laten we het opsturen naar België. Ik vind het best spannend! We hebben er zelf voor gekozen om die test te doen. Ik ga er vanuit dat alles goed zit, maar lijkt me toch wel fijn als de uitslag binnen is en het wordt bevestigd. Hier gaat het sinds dit weekend iets beter met de misselijkheid. Zou het dan nu echt eens beter gaan!?
He bah, wat voel ik me beroerd zeg.... Het zakt maar niet. Ook doodmoe en ik mag Nog Tot half 7. Om 8 uur komen dan ook nog de buren over de tuin praten. Man man man, ik wil naar bed.
Hihi mooi buikje! Hier nog maar weinig buik. In de avond zie je het wel maar als ik in de ochtend op sta is het zo goed als plat! En dan is het al de 3e!
Goeie middag dames. Wat een prachtige dag. Ik ben vandaag lekker vrij dus geniet er met volle teugen van. Ik zit wel met mijn gezicht uit de zon ivm eventueel zwangerschapsmasker. Beter voorkomen dan genezen. Weet er ook iemand of je bij je 1e afspraak bij de verloskundige ook het hartje te horen krijgt? Ik heb dat nog helemaal niet gehoord en het lijkt me juist zo bijzonder. @B4b wat vervelend voor je meid. Ik hoop dat het een beetje mee valt voor je. Een vriendin heeft ook een hernia tijdens de zwangerschap gehad en zij dat dit geen pretje is. Sterkte. X @ djamila. Gefeliciteerd met je goeie echo meid. Altijd fijn om weer even te zien dat alles goed gaat. @bertxbirgit. Mooi buikje. We schelen niet zoveel. @ jynn. Sterkte met je misselijkheid. Bij mij hielp droge toast en mandarijnen. @linnepin85. Succes met de test. Komt vast helemaal goed. @ butterflynova. Hoe gaat het met jou meid? Misselijkheid alweer weg? @Lvtje. Onze schoonmaakster had de test gezien tijdens het lege n van de prullenbak. Die had ik beter in de container kunnen doen achteraf. .
Ik sta op met deze buik geen idee eigenlijk of het groter wordt door de dag. Zal wel niet veel zijn, anders was me dat wel opgevallen. Ik denk dat het vooral komt doordat ik nog geen 4 maanden was bevallen toen ik terug zwanger was. Zeggen ze ook he, als je nog niet helemaal hersteld bent van de vorige zwangerschap komt de buik sneller piepen
Bij mijn vorige was ik ook snel dik. Toen was ik na 9 maanden zwanger. Nu ben ik na 8 maanden weer zwanger maar geen buikje. Grappig hoe dat verschilt per zwangerschap! Heerlijk dromer zo'n dagje! Ik ben ook voorzichtig met de zon. Ik smeer me regelmatig in.
Ja heerlijk he. Zonnescherm half uit glaasje prik en wat fruit erbij en genieten maar. Hey 7nov12. Jij bent met al twee kids wel een beetje ervaren wat de medische molens betreft. Lieten ze het hartje horen bij de verloskundige?c
Bij mijn vorige vk lieten ze het pas horen vanaf 12 weken. Bij deze vk waar ik nu zit (ben verhuisd) probeerde ze het al met 6 en met 9 weken, lukte beide keren nog niet. Dus ik snap het wel als een verloskundige wacht tot 12 weken. Tot die tijd is het lastiger om te vinden en dan kan je zwangeren onnodig ongerust maken. Ik had nu ook liever gehad dat ze het niet probeerde dan maar een poging te doen. Gelukkig heb ik een mooie echo gehad en toen heeft ze even het hartje laten horen
Aah wat fijn butterfly. Bij mij alleen nog 's morgens bij het opstaan gelukkig. Gelukkig ook heel minimaal. Las ook een beetje aan de bloeddrukmedicatie. 7nov12. Ik wou ook nog even tegen je zeggen dat je je inderdaad niks moet aantrekken van wat anderen zeggen over in wel tempo jullie je kids nemen. Gaat een ander niks aan. Ik had van de week nog dat mensen tegen me zeiden. Dat je al durft te zeggen dat je zwanger bent met tien weken. Er kan nog zoveel mis gaan. en toen kreeg ik een hoop voorbeelden van mensen waarbij het mis is gegaan na de 10e week. Ik dacht echt van, nou lekker dan dat je dit allemaal meld. Doe je toch niet. Ik natuurlijk wel totaal iets anders dan bij jou maar wilde het even delen.