Hee dames Ik ben er weer. Wel steeds meegekeken maar niet actief gepost We zijn bijna over de cruciale grens en sommige zij er al overheen !! Jeeee Ik voelde me eigenlijk al nooit echt "slecht" maar voel me alleen maar steeds beter. Vreetbuien nemen een beetje af en merk verder weinig. al heb ik wel erg last van m'n bekken. Had ik vorige keer ook al heel snel. En ik GROEI!!! Niet normaal. Bij m'n zoontje had ik zo'n buik met 18 weken of 19 weken. Ik zal morgen ook ff een foto maken Wel zit er bij mij ook echt verschil in ochtend en avond. De ochtend valt wel mee maar savonds heb ik echt een zwanger buik... Zo raar. Morgen de termijn echo. Ben benieuwd of m'n berekening een beetje klopt. Voor de meiden die echt nog ziek zijn: ik hoop dat jullie je snel weer beter voelen. Misselijkheid lijkt me echt vreselijk...
Mooie buikjes hoor meiden! Zeg Birgit, volgens mij hebben we dezelfde wandtegels Hebben jullie die ook op de vloer? Die lijken dan op de wand donkerder dan op de vloer toch ook?
Whoehoeeewww, D-day! !! Gelukkig zakte de misselijkheid aan het einde van de dag en gingen de buren op tijd naar huis. Helaas werd toen mijn zoontje wakker. Die ligt in mijn bed, dat hij Door dat keiharde gesnurk heen kan slapen vind ik altijd een wonder. En ik heb me in zijn bed geparkeerd, die slaapt lekkerder dan het logeerbed. Ben zo benieuwd hoe het daarbinnen gaat, hoe groot het kindje is en met welke datum ze komen! !!! Heb gisteren het beebje ingeschreven op het kdv. Als de echo vandaag goed is ga ik de rest regelen.
Jynn , LVtje, ButterrflyNova Succes met de echo's en de intake vandaag!! Mijn VK heeft ons het hartje ook nog niet laten horen ze zegt dat doen we pas vanaf 12 weken, zal idd zijn om ongerustheid weg te nemen als ze het niet goed kunnen vinden dus ben ook wel erg benieuwd tijdens de volgende echo gaan we onze spruit ook eindelijk horen!!
Dank dank, spannend maar ook weer veel zin om beeb te zien spartelen Hier met 7 weken echo al heel kort het hartje gehoord, echt zo bijzonder. Waren maar drie tellen maar toch. 😍 Ben benieuwd wat zo de uiteindelijk d-day wordt, maar zo blij met die 12 weken grens! De andere dames ook veel succes en plezier vandaag!
Veel plezier vandaag Met de echo's! Benieuwd hoe ver iedereen afwijkt qua UD, uitgaande vanaf waar je zelf als eerste van uit gaat (eerste dag laatste menstruatie). wij moeten Nog 1,5 week wachten en dan mogen wij vpor de termijnecho! Vandaag 11 weken :-D zometeen weer een buikfoto maken, zo Leuk om die veranderingen te zien!
Ik heb over 1,5 uur de nekplooimeting. Staat niet op de lijst maar maakt niet uit. Het hartje hadden we vorige week eventjes gehoord. Ik heb ook nog geen buikfoto's gemaakt maar bij mij zie je ook nog niks eigenlijk.
Hier kan het nooit veel zijn wat we afwijken. Eisprong is iig helemaal duidelijk geweest gezien de echo's en bij alle vorige echo's lag ie ook mooi op schema. Moet idd ook een vaste buikfoto dag gaan instellen. Heb nu wel wat foto's, maar wil ze straks allemaal op dezelfde manier zodat je het beste kunt vergelijken. Kunnen we vandaag wel eens mee beginnen hihi
Wij lagen de eerste echo iets achter en de tweede iets verder, dus hou de laatste echo even aan qua telling. Dus ik probeer op woensdag en vrijdag (eigen "telling") buikfoto's te maken. Kan ik na de termijnecho bepalen welke foto's ik gebruik. Maakte eerst alleen foto's in de spiegel @ badkamer, maar heb nu een hele constructie bedacht om het met mijn camera te doen voor mijn krijtbord .
De vloer is crème-achtig van kleur. Welke soort weet ik niet. Maar dat is een foto van op het werk, dus niet thuis Vandaag 12 weekjes! *wink wink*
❤ 1 t/m 15 november 2015ℳama's ❤ Leden 2- 7nov12, 28 jr, 3e kindje 2- Daffie12, 29 jr, 2e kindje 3- Hopefull89, 26 jr, 2e kindje 4- BertxBirgit, 24 jr, 2e kindje 4- Mamavanlise, 31 jr, 2e kindje 4- Anoniem451, 34 jr, 1e kindje 5- Mariska1985, 29 jr, 2e kindje (4e zwangerschap) 5- Amanda81 , 33 jr 2e kindje 5- Trotter, 31 jr, 4e kindje (★★ 22+2 week) 5- VdMB, 29 jr, 1e kindje 6- Engeltje1985, 29 jr, 2e kindje 6- MamavanF2009, 36 jr, 3e kindje (2e van kindje samen) 7- LVtje, 30 jr, 1e kindje 7- Kristieniminie, 26 jr, 1e kindje 7- ButterflyNova, 29 jr, 1e kindje (3e zwangerschap) 7- Trieske86, 28 jr, 1e kindje (partner al dochter van 4) 7- Linnepin85, 29 jr, 1e kindje 8- Femmel, 29 jr,2e kindje 9- AichaS, 31 jr, 2e kindje 9- Ingrid25 25 jr, 1e kindje 9- Bubbels1985, 29 jr, 2e kindje 10- Dromer83, 32 jr, 1e kindje (2e zwangerschap) 10- blondie21, 20 jr, 1e kindje 11- Cherryon, 32 jr, 3e kindje 11- Loth, 29 jr, 2e kindje 11- Ananas9, 28 jr, 1e kindje 12- MiniMiNo, 28 jr, 1e kindje 15- Daphne91, 23 jr, 2e kindje (★ 26,5 week) 15- Tries123, 32 jaar, 2e kindje 17- B4bi3tj3, 35 jr, 1e kindje (★ 27 weken) 17- Djamillia, 29 jr, 4e kindje AFSPRAKEN 22-04 Jynn term. echo 22-04 ButterrflyNova - Intake vk 23-04 Loth term. echo 23-04 Dromer83 echo 24-04 B4bi3tj3- extra echo 27-04 BertxBirgit term. echo 29-04 Tries 123 - combi test 29-04 Kristieniminie- Term. echo 29-04 Linnepin85- 3de echo (nekplooimeting) 30-04 mamavanlise combi test 01-05 Minimino - 12 wkn echo 01-05 ButterflyNova - combinatietest 04-05 Djamila - Combinatietest 05-05 Linnepin - Afspraak VK 05-05 B4bi3tj3 - 12 wkn echo + combitest 06-05 Dromer83- combinatietest 07-05 Jynn - 3de echo (nekplooimeting) 08-05 Anoniem451 controle VK 11-05 LVtje - controle gyn 11-05 Dromer83 - PERC onderzoek 13-05 Jynn - afspraak gyn 13-05 Loth Afspraak VK 22-05 Djamila - Afspraak VK en echo 17-06 mamavanlise - 20-wekenecho Wij steunen ℳvℳ: ButterflyNova / LVtje / Engeltje1985 / Mariska1985 / Trotter / Daffie12 / Jynn / Tries123 / anoniem451 / Linnepin85 ★Sterretjes★ Asun ★ rvdc ★ Izi ★ Magnolia ★ Rijn ★Ely ★
Wij zijn weer helemaal goedgekeurd D-day is nu weer teruggezet op 7 november. Moet dus nog een paar daagjes wachten tot het 12 weken dansje haha, maar beeb zag er keurig uit zeiden ze!
Alles was goed met de nekplooimeting. Ben 11 weken zwanger (mijn banner klopt niet). 27 mei weer een echo.
Wat een mooie echo-foto's!! Zo gaaf om te zien he, ik vind het geweldig Wij mogen wachten tot 22 juni voor de volgende echo, dat wordt de 20-wekenecho (kan iemand dat op de lijst erbij zetten? en mijn uitgerekende datum naar 8 november zetten?) Mijn buikje is alweer wat minder want ik kan sinds weken weer normaal naar het toilet dus ik denk dat het vooral mijn darmen waren Maar toch zie je het wel al, zo leuk Ik zie nu wel op tegen de renovatie van onze woning; gisteren info-avond gehad en waarschijnlijk zijn ze nog lang niet klaar tegen dat ik moet bevallen. En ik wil toch écht thuis bevallen dus ik hoop maar dat we dan niet in de rotzooi zitten. Of we moeten kijken of ze ons voorrang willen geven, zodat het tegen dan klaar is. Wat was dat trouwens een irritante avond zeg, mijn Lief heeft me in de pauze naar huis moeten brengen. De mensen konden het fatsoen niet opbrengen om te luisteren naar de voorlichting, zaten in groepjes te discussiëren en om de haverklap stomme vragen te stellen. Ik werd er zó sjagrijnig van, hoezo hormonen Lief is wel teruggegaan omdat hij in de werkgroep zit dus hij moest erbij zijn maar ik was heel blij dat ik weer thuis was, even mijn hart luchten bij mijn moeder (die was aan het oppassen). Weet ik weer meteen waarom ik geen contact heb met de andere buurtbewoners Ik moet vandeweek nog eens terug naar de dokter om te zien hoever mijn oorontsteking is gezakt en nou beginnen mensen te vragen of ik geen kinkhoest heb. Kan er ook nog wel bij Maar meteen laten nakijken dan...