Bess wat fijn dat alles goed was. En wat snel dat je nu al weet wat het wordt. Gefeliciteerd met jullie dochter in wording. Loth ook gefeliciteerd met weer een goeie echo. we sukkelen met z'n allen gelukkig langzaam maar zeker de laatste week/en in. Hier weer een beetje bekomen van de middag. wel leuk de blije doos opgehaald. Wel wat vroeg maar dat boeit me niet. Ook de kraamzorg is geregeld dus krijg ik na 20 weken ergens een gesprek thuis. Ik ben benieuwd hoe het bij Aichas is gegaan? Hopelijk allemaal goed. fijne avond dames.
Hallo dames, Vandaag de echo gehad en alles was goed de kleine bewoog erg veel en lag niet echt goed voor een hele mooie echofoto maar ben blij dat alles goed was.. Ze heeft uitgerekend dag ik 10 november uitgerekend ben.. Dus een dag later volgens mij klopt mijn banner nu wel
Onze oudste vond de echo geweldig. Hij vertelde aan iedereen dat hij de baby op de televisie had gezien. Kwam ook iemand van mijn werk tegen, dus dinsdag ga ik het echt aan mijn collega's vertellen.
Wat leuk al die echo's, lekker baby kijken. Wij wachten de echo aanstaande woensdag even af en gaan het dan ook aan vrienden en familie vertellen.
Wat fijn al die goede berichten!! Hier net terug van het bloedprikken. Moest nuchter, dus echt niet fijn. Misselijkheid ging net goed maar moet wel meteen bij het opstaan iets eten. Kon nu dus niet. Gelukkig niet druk in het ziekenhuis, dus 5 buisjes bloed armer en daarna gelukkig meteen wat kunnen eten. Wel heel stom trouwens, blijf toch wat onzeker of beeb goed groeit. Ook al zagen alle echo's er keurig uit en geven ze allemaal aan dat het meten vrij lastig is omdat een houding net iets anders kan zijn waardoor het een paar mm scheelt en dus ook zo weer een dag of wat. Maar toch die angst van, wat als het gewoon te langzaam groeit en straks alsnog mis gaat. Slaat echt helemaal nergens op, want iedereen in het ziekenhuis geeft ook gewoon aan dat het er helemaal prima uit ziet.
Die onzekerheid herken ik LVtje, lijkt me ook wel normaal al is het natuurlijk niet leuk. Knuffel voor jou! Waar moest je bloed voor prikken? Die standaard testjes als Glucose en HB enz? Ik hoefde dat niet nuchter.
Zal ook wel weer slijten, vorige week had ik dat stom genoeg veel minder. Ja, die algemene screening. Bloedgroep, glucose, rhesus, hiv en weet ik niet wat nog meer. Hier wilden ze die wel nuchter hebben helaas. Maar na het ontbijt is de misselijkheid gelukkig weer wat bijgetrokken. Net ook vast de verloskundige gebeld om met hun te overleggen wat het praktische is als ik straks over mag. Zal rond de 20 weken zijn als ik daar heen mag, duurt nog wel ff. Ze heeft wel alvast de afspraak gepland, 12 juni dan de intake.
Hier helemaal verliefd na de 4e echo. Druk zwaaiend smurfje te zien gekregen. Meer dan een uur echoplezier. Voetjes, teentjes, vingers, het hartje. Ik kan er weer even tegen. 5 mei weer de volgende... <3 Ik heb het vermoeden dat het een meisje wordt. Heb teveel last van pukkels dit keer....
Lichte voorkeur voor een meisje, misschien daarom ook dat gevoel. Maar een jongen is natuurlijk net zo welkom!
@Loth: heb al 2x een keizersnede gehad, dus nu standaard terug een... eerste was omwille van stuit en tweede omwille van te smal bekken... @b4bi3tj3: mooie echo! Hier klopte het voorgevoel ook qua geslacht (vorige 2x trouwens ook
Wat leuk Bess een meisje! Gefeliciteerd! Wij hebben 7 mei geslachtsbepaling, mijn gevoel zegt weer een meisje maarja we gaan het meemaken hihi. Hebben al een hele leuke naam voor een meisje bedacht, was vandaag bezig met namen maar voor een jongetje vind ik het echt moeilijker! Hebben jullie dat ook of ligt dat aan mij haha.
Ik heb voorgevoel meisje. Maar de gyn zei dat koppels met een zoon als eerste minder snel scheiden. Ik wil graag een meisje maar als het nu een jongen wordt dan hoop ik dat de tweede een meisje wordt, mocht het ons gegeven zijn natuurlijk.Maar ik wil het toch niet weten. Namen voor jongen en meisje hadden we al voordat we getrouwd waren haha. Dat is bijna een jaar geleden.
Whaaaaaa lekker lang weekend! Zo naar overgroot opa en oma van in de 90 om het goede nieuws te vertellen en dan vanmiddag naar de musical van woezel en pip! Zin in! Jullie leuke plannen voor vandaag?
Hallo. Hier de voorkeur voor een jongetje maar ik heb het vermoeden dat het een meisje wordt. Naja 50/50 kans op beide dus we zullen zien. En uiteindelijk maakt het me niet zoveel uit als het maar gezond is. Mijn zus heeft een jongetje en een meisje gekregen en mijn ouders 2 meiden en een jongen dus mooi verdeeld. Aan mijn vriend zijn kant waren 3 jongens en 1 meisje. We gaan het zien 15 juni. Zijn er hier al mensen die nadenken over kolven, borstvoeding of kunstmelk? Ik wil persoonlijk wel graag borstvoeding geven straks als het allemaal lukt.