1 t/m 15 november 2015 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Mariska1985, 25 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LVtje

LVtje Fanatiek lid

20 jan 2014
    3.128
    1.100
    113
    Vrouw
    Veel plezier jynn!

Hier geen voorkeur, wel een voorgevoel dat we een meisje krijgen. Maar we gaan het zien over een paar weekjes.

Qua borstvoeding/ flesvoeding. Waarschijnlijk wordt het flesvoeding vanwege mijn medicatie. Grote kans dat ik het niet ga trekken om nog langer zonder te doen.

2. b4bi3tj3

b4bi3tj3 Actief lid

6 mrt 2015
    275
    0
    16
    Noord Holland
    Als het lukt hier borstvoeding... Ook om de overtallige kilos er snel af te krijgen. En je kindje krijgt toch even het beste van het beste mee als het meezit. Maar weet niet of dat het gaat lukken.

3. Liedx

Liedx Fanatiek lid

11 mrt 2013
    1.890
    404
    83
    Nederland
    Ha meiden! Ik ben er ook weer. We zijn een week in NL geweest om een huis te zoeken en nu zijn m'n schoonouders hier een weekend dus we zijn erg druk geweest. Ik had dan ook behoorlijk wat pagina's bij te lezen.

Wat fijn dat alle echo's de afgelopen week goed gegaan zijn! Geweldig om te lezen dat alle zwangerschappen zo goed verlopen!

Aankomende woensdag hebben we eindelijk de 12-weken echo als ik precies 13 weken zwanger ben. Ik ben nu al zo zenuwachtig ervoor.

Prettig weekend allemaal!

4. Liedx

Liedx Fanatiek lid

11 mrt 2013
    1.890
    404
    83
    Nederland
    Hier ga ik deze keer weer borstvoeding proberen te geven. De vorige keer is het helemaal fout gelopen en ging ik er bijna aan onderdoor en dat wil ik deze keer niet laten gebeuren. Deze keer moet ik eerder toegeven als het niet lukt.
    Bij mijn dochtertje had ik het toch nog 3 maanden volgehouden maar met zoveel pijn en moeite dat het niet leuk meer was.

5. happynienja

happynienja Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.178
    0
    0
    Julianadorp
    Ik ga flesvoeding geven.
    Bij mijn oudste twee was de borstvoeding een drama.
    Bij mn jongste dochter meteen fles gegeven, wat een andere wereld was dat. Echt een verademing.
    Ik ga nu zeker weten weer voor flesvoeding.

6. happynienja

happynienja Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.178
    0
    0
    Julianadorp
    Oh te snel op enter..

Ik hoop eigenlijk op een jongen, lijkt me leuk voor mn oudste een broertje. En is weer anders na twee meiden.
    Maar zoals altijd cliché, als het maar gezond is.

Morgen alweer 13 weken, wat vliegt de tijd!
    Hebben jullie dat ook?

7. bess032

bess032 Actief lid

28 mrt 2015
    211
    0
    16
    NULL
    NULL
    Bij mij sowieso kunstmelk, borstvoeding geven is niets voor mij...

8. Loth

Loth Bekend lid

2 nov 2011
    721
    96
    28
    NULL
    NULL
    Ik hoop ook een meisje, maar weet inmiddels dat zoons ook leuk zijn.

Ik wil graag weer bv geven, maar ik vond het de eerste keer vreselijk. Het liep niet lekker, niet voldoende aankomen, zeer lang met voeden bezig etc. Ik werd er super onzeker van. Stoppen vond ik erg moeilijk, maar ik ging me Na 4.5 maand eindelijk een beetje mezelf voelen en dat was ook heel wat waard. Kolven is met mijn werk ook lastig, maar ik ga het toch weer proberen. Heb nu een speciaal pakket via mijn zorgverzekering voor begeleiding bij bv.

9. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    Ik hoop dat het lukt om borstvoeding te geven, maar als het teveel gedoe is dan gaan we over op flesvoeding.

10. hopefull89

hopefull89 Actief lid

23 feb 2015
    218
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier wordt het flesvoeding, bij de jongste ook gedaan en dat beviel super :)

11. Linnepin85

Linnepin85 Bekend lid

22 jun 2014
    600
    0
    0
    Rotterdam e.o
    Hier wil ik ook graag eerst de borstvoeding proberen... :)

12. Ananas9

Ananas9 Actief lid

4 jul 2009
    163
    13
    18
    Vrouw
    West-Vlaanderen
    Ik wil ook borstvoeding geven. Hopelijk lukt het.

13. Djamila

Djamila Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.221
    3
    0
    Ik ga weer borstvoeding geven. Heb ik bij alle drie gedaan, nu ook weer. Bij de Andere drie had ik maar een maand bv. daarna was het op en moest ik over op de fles.

Hier een voorkeur voor en jongetje, na drie meiden. Vrouwtje in de straat denkt ook dat ik een jongetje krijg. Ben echt benieuwd. Voel me wel heel anders dan bij de drie meiden en dikker dan de vorige keren.

14. dromer83

dromer83 Actief lid

4 nov 2013
    473
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ga ook borstvoeding proberen en als dit niet lukt wil ik proberen te kolven. Kunstvoeding wil ik echt als laatste optie houden.

Ik ben om vijf uur in slaap gedommeld op de bank en werd om zeven uur wakker gemaakt door vriendlief. Ik had het even nodig denk ik. De vermoeidheid wil nog niet echt weg gaan hier. Morgen willen ze met een groep naar de bioscoop 's avonds maar ik denkt niet dat ik dit trek als ik er maandag ook weer vroeg uit moet en de hele dag rond moet sjouwen op de vlooienmarkt. Daarna ook nog met de boot naar Vlieland om een paar dagen uit te waaien. Dan ben ik bekaf als we 's avonds aankomen. Maar wel heerlijk om er even lekker uit te zijn.

Fijn weekend allemaal.

15. Jynn

Jynn Fanatiek lid

21 nov 2011
    1.054
    0
    0
    Ik ga zeker weten weer borstvoeding geven. Mijn zoontje heeft het 18 maanden gehad. Hoop nu alleen de hyperlactatie wat sneller onder controle te krijgen.
    Hier een lichte voorkeur voor een meisje. Die jurkjes, rokjes, ed zou ik ook wel eens mee willen maken. Over 24 dagen weten we het. Toch best wel een beetje spannend! Dat " de baby" en "het" ineens hij of zij wordt vond ik vorige keer een hele omschakeling. Maar zo cliché maar zo waar: gezondheid is het belangrijkste!

16. bess032

bess032 Actief lid

28 mrt 2015
    211
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ja idd jynn, gezondheid is het allerbelangrijkste!

17. Loth

Loth Bekend lid

2 nov 2011
    721
    96
    28
    NULL
    NULL
    Gezondheid is idd het belangrijkste, maar het taboe dat er heerst over een voorkeur hebben vind ik stom. Ik heb de vorige keer ook serieus 2 dagen aan het feit moeten wennen. Nou prima hoor, ben nu erg gelukkig met mijn zoon.

18. Loth

Loth Bekend lid

2 nov 2011
    721
    96
    28
    NULL
    NULL
    Pfff even zeuren hoor. Heb een niet rondje met de hond gelopen en ben sindsdien kotsmisselijk en licht in mijn hoofd. Kon ik eindelijk weer eens sporten vandaag, maar dat wordt 'm dus niet.

19. b4bi3tj3

b4bi3tj3 Actief lid

6 mrt 2015
    275
    0
    16
    Noord Holland
    Hier is de misselijkheid echt grotendeels verdwenen. Nog wel regelmatig flink moe. Dan kan ik echt ineens 2 uur op de bank liggen slapen en daarna ben ik weer fit. Ben wel door de verplichte eetmomenten 1.5 kg aangekomen afgelopen twee weken. Durf niet meer op de weegschaal te gaan staan. Bah...

20. Jynn

Jynn Fanatiek lid

21 nov 2011
    1.054
    0
    0
    Ik ook na de geslachtsbepaling, daarom doe ik die nu ook, maar vind het wel ontzettend spannend! !! Dan heb ik nog weken om te wennen. We vertellen behalve onze ouders ook niet dat we die echo hebben.

Deel Deze Pagina