Hoi meiden! Ik zat in de 1 t/m 15 mei 2017 mama club! Maar aangezien iedereen van mijn 'oude' clubje op Facebook nu zit, is het daar heel stil geworden! Zijn er ook andere mei 2017 mama's die gewoon lekker hier op het forum met mij willen mee kletsen ipv Facebook? Want ik klets liever hier op zp Ik ben 1 mei 2017 uitrekent! Ik hoop dat er meiden zich aanmelden op dit clubje gewoon op zp! Liefs
Hai roosie! Ik wil wel gezellig meekletsen hier! zo'n clubje wordt al gauw te druk dan volg ik het niet meer haha Hier 24 Mei uitgerekend! Maar het zal waarschijnlijk rond week 38/39 worden ingeleid dus rond de verjaardag van de jongste (12-05)
Hai shart gezellig leuk! Ik zal zo even een lijst maken! Ik zal idd ook iets eerder bevallen ivm geplande keizersnee maar we zijn wel allemaal (nu nog wij twee) op ongeveer hetzelfde termijn
💗💙Bevallingslijst mei 2017💙💗 1 mei Roosie91 - 24 jaar - 2e kindje 11 mei Dizzy - 31 jaar - 3e kindje 24 mei Shart86 - jaar - 3e kindje afspraken lijst: 27 okt: Roosie91 controle gyn 1 nov: Roosie91 geslachtsbepalingsecho jongen meisje verassing
💗💙Bevallingslijst mei 2017💙💗 1 mei Roosie91 - 24 jaar - 2e kindje 11 Mei Dizzy - 31 jaar - 3e kindje 24 mei Shart86 - 29 jaar - 3e kindje afspraken lijst: Oktober 25 okt: Shart86 - intake EMC + echo 27 okt: Roosie91 - controle gyn November 1 nov: Roosie91 - geslachtsbepalingsecho 3 nov: Shart86 - termijnecho December 1 dec: Shart86 - geslachtsbepaling jongen meisje verassing
Is ook zo dizzy! En opeens ging iedereen weg en werd er helemaal niks meer gezegt dus ik laat de club voor wat het is en ik dacht open een nieuw bevallingslijst van mei
Is net april uitgerekend toch? Heb vanochtend echo gehad weer, was echt super leuk! Je zag beebje al een beetje hupsen echt geweldig! Ze heeft ook in 3D gekeken echt zo bijzonder wilde de foto ff met jullie delen.
Waauw shart dat is echt super bijzonder echt super mooi! Wauuw! Alles zit er al op en aan he! Prachtig meis!! Belbail is 2 mei uitgerekend
Oh wat apart Shart! Mooi om te zien! In het andere clubje voelde ik me ook een beetje overgeslagen, echo gehad en niemand reageerde en ging meteen weer over NOD dit en verkeerde lijst.. zullen de hormonen wel zijn maar ik had er even geen zin meer in
Aah dizzy ik snap het wel hoor! Nu een lekker 'zwanger' clubje kunnen we lekker klagen, blij zijn, echo's delen, aankoopjees delen, afspraken delen leuk leuk leuk
Ja bijzonder he! Ja ik snap je heel goed Dizzy! Dat had ik dus ook! Maar dat komt ook gewoon doordat er gewoon veel te veel mensen zijn, dus dat kun je gewoon echt niet bijhouden! Het zou leuk zijn als er max 8-10 in dit clubje zouden zitten. Dan heb je gewoon de tijd om alles te volgen en op iedereen te reageren Dizzy: heb je trouwens nu al zekerheid vwb de uitgerekende datum? Was ff benieuwd aangezien ik het gevulde eitjes topic niet super strak gevolgd heb de afgelopen week!
Dat vind ik een top idee shart! Gewoon max 10 en dan moeten we maar weer een 'andere' naam voor ons clubje verzinnen maar ik denk dat er niet veel meer bij zullen komen missxhien nog een paar maar meer niet denk ik
]💗💙Bevallingslijst mei 2017💙💗 1 mei Roosie91 - 24 jaar - 2e kindje 11 Mei Dizzy - 31 jaar - 3e kindje 24 mei Shart86 - 29 jaar - 3e kindje afspraken lijst: Oktober 25 okt: Shart86 - intake EMC + echo 25 okt: Dizzy - combinatietest 27 okt: Roosie91 - controle gyn November 1 nov: Roosie91 - geslachtsbepalingsecho 3 nov: Shart86 - termijnecho December 1 dec: Shart86 - geslachtsbepaling 20 dec: Dizzy - 20 weken echo jongen meisje verassing
Me misselijkheid is gelukkig weer over vanmorgen weer zo heftig! Nu lekker cup a soupje Hoe voelen jullie je?
Oh gelukkig! Ja misselijkheid gaat wel wat beter de laatste dagen, ben nu alleen echt vreselijk moe! En m'n borsten knallen echt uit m'n beha is ook niet echt prettig Heb wel echt onwijze issues met avondeten. Ik denk steeds ergens trek in te hebben en dan neem ik 2 happen en dan vind ik het helemaal niet lekker. Dus laat ik het staan maar na een half uur heb ik dan weer honger irritant!