Nee hoor je bent niet raar. Geef mij maar pijn is beter te verdragen dan harde buiken. Haha moest wel even smakelijk lachen om je actie
Jaa ik moet nog twee weken werken tot mijn vakantie Logan! Ben dan 7 weken vrij en zou dan nog 1 week moeten werken en kan dan met verlof.. We hebben al afgesproken dat ze er niet vanuit gaan dat ik die week actief terug kom.. Meer voor de leuk! Daar ben ik wel blij om. Kunnen we eindelijk starten met alle voorbereidingen voor onze jongens 😉 Ik heb ook eindelijk een foto van mn buik hahah. Ooh ik voel de babys eindelijk ook echt bewegen.. Zo leuk! Morgen hebben we 20 weken echo.. Spannend zeg!!! Vervelend dat jullie zoveel last van harde buiken ervaren.. Heb het nu 2x gehad.. Werd er ook niet gelukkig van. Lekker rustig aan doen iedereen hoor!
Prachtige buiken! Ik maak ook haast nooit een buikfoto. Zelf vind ik wel dat ik hard groei, maar het is natuurlijk niets in vergelijking met de tweelingbuiken. Lastig zeg nu al allemaal pijntjes her en der. Enige wat ik kan zeggen is: rustig aan, het is het niet waard om pijn te lijden. Ook al is dat makkelijker gezegd dan gedaan. Fijn weekend nog allemaal!
Die buiken zijn altijd zo mooi he? Ben er zelf ook zo trots op. Leuke is ook, anderen zien nu dat je zwanger bent. Overal heb ik aanspraak, zo leuk is dat. Super heerlijk Julyn! Ik ben wel jaloers haha. Ach, ik hoef na mijn vakantie maar vier weekjes en dat vind ik al lekker. Yeee Tess! Lekker gevoel he Wat vervelend satijnvlinder, harde buiken zijn naar maar als je ze al zo snel krijgt is het helemaal niks. Fijn dat je man het begrijpt Nee hoor xoxowen, ik vind het gevoel van harde buiken ook naarder dan die van echt pijn.
Haha Logan ja mijn man begrijpt het wel en waar kan neemt hij het nu wel over. Mijn baas daarentegen heeft een ENORME PLAAT voor zijn kop, denk zelfs gepantserd zo dik!! Hij was verbaasd dat ik vandaag niet ff kwam werken en belt me wel voor duidelijkheid?!?!?! En dat terwijl ik ziek gemeld sta bij UWV en deze zowel mij als het bedrijf een brief hebben gestuurd en ik nog altijd niks heb gehoord van een ARBO arts of dergelijke. GingerAle dat rustig aan is inderdaad makkelijker gezegd dan gedaan met een huishouden, peuter enz. Hier probeer ik wel zo rustig mogelijk aan te doen. Maar f*ck mij enorm op als mijn baas weer zo lekker onnozel doet en dat geeft meteen weer harde buiken! Julyn mooie buik!!
Dag dames! Ik haak weer in na een super vakantie. Heb gister een beetje bijgelezen en zag mooie buiken voorbij komen. Hier groeit het buikje ook echt goed! Gister voor het eerst de baby van de buitenkant gevoeld, nu m'n vriend nog 😊. Vandaag meteen weer naar de gyn, ben benieuwd, al weet ik dat het goed zit. Ook weer de spuit, dat is wat minder 😬, op vakantie zelf gespoten, maar was toch wel spannend en ook wel wat pijnlijk..
julyn spannend vandaag de 20 weken echo! Vond het zo mooi om alles zo uitgebreid te zien ☺️ En ook zo'n mooie buik. Loontje fijn dat je vakantie super was😊 Hier heb ik ze ook al wel van de buitenkant gevoeld maar als m'n vriend dan gaat voelen, is er geen beweging meer te bekennen haha
Jaar ook hier goedgekeurd! Twee pracht mannekes die super mee werkten tijdens de echo Ook de hematoom is nu officieel helemaal weg Wij kunnen eindelijk volop genieten!!!!
Yes Julyn, super!! Lekker genieten nu en wat een super schattige foto! Die voetjes, om te smelten. Fijn Loontje. Lijkt me zo bijzonder het ook aan de buitenkant te voelen. Vakantie is gelijk voorbij he, als je weer zo het normale leven ingaat. Hoe was het bij de gyn? Wat een moeilijk doenerij Satijnvlinder. Kan je bij de arboarts niet aangeven dat je boos zo moeilijk doet? Werkende dames, hebben jullie al gekeken naar opvang? Ik wilde van de week een aanvraag doen om bij het kdv te gaan kijken, of is dat veel te vroeg? Mini gaat straks twee dagen erheen.
Ja wij zijn ook druk aan het oriënteren hoor, alleen maar goed. Sommige KDV hebben behoorlijke wachtlijst, dus je kan nooit te vroeg zijn. Onze boy's moeten straks ook twee dagen naar de opvang.. Wij zijn nog beetje aan het twijfelen wat we precies willen, maar gaan in mijn vakantie ook zeker bezoekjes brengen aan twee of drie verschillende opvangs.
Fijn julyn dat alles er goed uit zag! Super schattig die voetjes idd 😍. De controle bij de gyn was goed, maar was nu bij een andere gyn en die was wel heel erg onpersoonlijk 😬. Over twee weken weer bij haar en daarna weer bij m'n eigen gyn!
Logan dat zou kunnen als ik een nummer had van een arbo arts maar die heb ik dus niet want hij zegt geen nummer te hebben. Heb wel meteen UWV op de hoogte gebracht vandaag en die vrouw begon super hard te lachen en vroeg mij serieus of hij dacht arts te zijn. Julyn ik ze voetjes en een profiel foto super schattig Loontje niet fijn om je eigen gyn niet te hebben
Ik heb een beetje op verschillende site's gekeken en het valt me op dat er veel zijn die met dagdelen werken. Op dinsdag werk ik altijd tot twee uur en de meeste kdv's beginnen hun middag om één uur. Dan zou ik dus de hele middag kunnen wachten voor ik mini op kan halen én betalen terwijl het niet nodig is. Nu zag ik hier een gastouder om de hoek, die zijn wat flexibeler meestal maar die haalt de grotere kindjes van school tussen kwart over twee en half vier. Gaat zij dus met mijn kindje op sleeptouw terwijl ik net op weg ben naar haar... Ook niet ideaal dus, maar we gaan kijken. Ik heb haar een e-mail gestuurd en een kdv met wat flexibelere tijden. Wat een gedoe zeg... Jammer van de gyn Loontje, er zit een hoop verschil in artsen he... Wel fijn dat alles goed was. Goed gedaan dat je gebeld hebt Satijnvlinder...
♥Mama's tussen 1 en 15 November 2016♥ 3 november ♥♥Vlindertje23, 25 jaar, eerste kindjes - een tweeling! 4 november ♥MyMiracle, 28 jaar, tweede kindje. 5 november ♥Loontje1, 32 jaar, tweede kindje. 6 november ♥Satijnvlinder, 28 jaar, tweede kindje. 7 november ♥Eki, 32 jaar, derde kindje. ♥LauTjeuh, eerste kindje. 8 november ♥Xoxowen, tweede kindje. 9 november ♥Logan, 25 jaar, eerste kindje. ♥Melliemuis, tweede kindje. ♥GingerAle, tweede kindje. ♥♥Shinex, tweede en derde kindjes - een tweeling! 10 november ♥Sop86, 29 jaar, eerste kindje. ♥Lindajl, 31 jaar, derde kindje. 12 november ♥Oliv, 35 jaar. ♥♥Julyn, 25 jaar, eerste twee kindjes - een tweeling! 13 november ♥Tess88, eerste kindje. 14 november ♥Tessasv, tweede kindje. ♥ jongens 10 | ♥ meisjes 6 | ♥ verrassing 4 Afspraken Juni Sop86 - 20 weken echo - 28 juni Tess88 - 20 weken echo - 30 juni Juli Julyn - controle gyn - 5 juli Tess88 - controle vk - 5 juli Logan - controle vk - 7 juli Satijnvlinder - controle vk - 8 juli Julyn - controle vk - 19 juli MyMiracle - controle vk - 20 juli Xoxowen - controle vk - 23 juli Augustus Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Soeee 4w3d - Poeliwoepi 5w2d - AngelaV 6w1d - Lauraa 4w6d - MariekeRox 6w - Kimb91 8w1d *bbz* - Sennie 7w2d - Saare 8w5d - Cins 9w2d - Gina82 10w4d *ma* Gebruik 'bevallingslijst' in de zoekfunctie voor het terugvinden van de laatste lijst. Bij het updaten graag ALLE gegevens invoegen en niet alleen die van jezelf. Anders graag gegevens dik gedrukt en/of fel gekleurd in je bericht dan komt het vanzelf erop.
Satijnvlinder, pff wat een vervelende situatie zeg, hopelijk trekt je baas een beetje bij. Het is idd wel raar dat je de arbo arts niet kunt bereiken omdat er geen telefoonnummer is. Is er niet een contactpersoon of vertrouwenspersoon die je als tussenstap eerst zou kunnen benaderen? Loga, Klopt is idd lastig met tijden bij KDV of gastouder. Maar ergens is het wel heel begrijpelijk vanuit hen, geeft namelijk veel drukte wanneer ouders hun kindjes halen. Dit kan veel onrust brengen op de groep.. daarom wordt er vanuit KDV gemaakt om met breng en haal tijden te werken. Maar snap precies wat je bedoeld, ik zit met precies het zelfde. We hebben wel flexibele KDV hier in de buurt maar daar werken meiden waarbij ik in de klas heb gezeten en niet echt een goed gevoel bij heb... Naja ik zal morgen eerst nog eens even achter het UWV en mijn werkgever aan. Is bijna vakantie maar heb nog steeds geen officiële brieven gezien....Hou der wel van wanneer alles duidelijk is hihihi. Loontje, fijn dat jou controle ook goed was.. En idd er is nies minder dan een hork van een gyn treffen waarbij je je afvraagt of hij/zij bewust voor dit werk heeft gekozen. Ik moet volgende week weer naar een gyn waar ik eerder ook niet een al te fijne ervaring mee had. Mijn eigen gyn rade het me aan, omdat het zomaar eens zou kunnen zijn dat ik haar ook bij mn bevalling tref. Ze vond het daarom een goed idee, dan nu alvast een keertje bij der langs gegaan. Wie weet strek ik mijn conclusies nog een beetje bij... ben benieuwd pfhahahha