Hoi dames, ik kreeg een berichtje van Logan die had gezien dat ik inmiddels bevallen ben. Las soms op de achtergrond nog wel mee, maar door alle dingen die ee gebeurden heb ik niet meer gereageerd. Ik zal hier ook even m'n bevallingsverhaal inplakken. hoi dames, inmiddels ben ik inderdaad bevallen van een prachtige zoon Siebe! Hij weegt 1280 gram en is 38 cm lang. Op dit moment ligt hij op de NICU in Utrecht, waar hij de komende weken nog wel zal verblijven! Hieronder een beetje een verslag van wat er vrijdag allemaal is gebeurd! De bevalling is heel bizar gegaan. Ik was namelijk al opgenomen in Utrecht sinds woensdag nacht ivm weeen en bloedverlies. Vanaf dat moment zijn ze gaan remmen met weeenremmers en heb ik longrijping gehad. Vrijdagochtend mochten deze gestopt worden en mocht ik rustig wat uit bed gaan komen. Steeds als ik uit bed kwam kwamen de harde buiken terug, maar de remmers zaten nog wel een beetje in m'n systeem dus echt doorzetten deed het niet. Tot 13.00 uur toen ben ik ze weer gaan timen en ook weer in bed gaan liggen. Om 13.40 uur kwamen de harde buiken/weeen zo snel op elkaar 4/5 minuten dat ik me toch weer zorgen ging maken (op dinsdagavond zaten ze op 2/3 minuten). Dus toch maar weer aan de bel getrokken (in de ochtend hadden we het er nog over om naar huis te gaan die avond of de volgende ochtend). Weer aan de ctg en de arts werd gewaarschuwd. Ondertussen heb ik Kevin laten weten dat hij moest komen. Het werd steeds erger en de arts ging kijken hoeveel baarmoederhals ik nog over had, dit was slechts 8 mm (in Tilburg was dit nog 25 mm). En ook had ik al 3 cm ontsluiting. Ik zou gaan bevallen 😱. Bijkomend probleem! Er was geen plaats meer in het wkz voor de opvang van siebe.. Dus ik moest nog naar een ander ziekenhuis. Er werd rond gebeld en ik zou naar Veldhoven gaan. Om de reis te kunnen doen kreeg ik veel medicijnen. Magnesium, antibiotica en opnieuw weeenremmers. Wat heb ik me naar gevoeld door de medicijnen en ik kon niet bewegen vanwege de infusen natuurlijk, maar ook de ctg. Die wilden ze niet af doen, omdat ze de conditie van siebe in de gaten moesten houden. In de ambulance zou een gynaecoloog met me mee gaan voor het geval dat.. Toen de brancard van de ambulance er was hebben ze nog een keer gekeken hoeveel cm ontsluiting ik op dat moment had, inmiddels was dit 6 cm. Opnieuw overleg en hieruit kwam dat ik nooit Veldhoven zou halen zonder te bevallen.. Dus ik moest in Utrecht bevallen en een plekje zou geregeld worden. Dat vertrouwen hebben ze wel gegeven. Ik werd naar de verloskamers gereden, heb nog even m'n buurvrouw succes gewenst, want die was bezig met het opwekken van weeen (42+1 zwanger). Op de verloskamers mocht ik overstappen naar het verlosbed en mocht ik dus even staan, heerlijk!!! Maar ik was door de Magnesium wel eeg duizelig, dus lang zitten mocht ik niet. Inmiddels 10 cm ontsluiting en bij een perswee braken m'n vliezen met een enorme knal. Niet veel later mocht ik persen en twee persweeen later was siebe er! Hij heeft even bij me gelegen en Kevin heeft de navelstreng doorgeknipt. Hij werd in een plastic zak gestopt en naar de opvang gebracht, waar Kevin de hele tijd bij mocht blijven. Hij heeft een hele goede start gemaakt en had vrij weinig ondersteuning nodig! ga proberen jullie weer wat bij te houden in de berichtjes. Geniet van je zwangerschap ook al is het soms wat zwaar zoals waarschijnlijk de aankomende dagen zullen worden met het warme weer. Op dit moment zou ik er een moord voor doen om nog zwanger te zijn, maar helaas is dit niet het geval. Dus we gaan genieten van alle mooie sprongen die hij gaat maken! Ben natuurlijk ook wel erg benieuwd naar de kwaaltjes waar jullie tegenaan lopen 😊.
Loontje, wat een verhaal meid! Gelukkig maakt Siebe het goed. Ik kan me voorstellen dat je heel graag nog zwanger had willen zijn. Hoe voel je je zelf? Siebe zal voorlopig nog wel in het ziekenhuis moeten blijven? Neem lekker je tijd, wij hebben hier geen voorrang he? Fijn wat van je te horen.
♥Mama's tussen 1 en 15 November 2016♥ 4 november ♥ MyMiracle, 28 jaar, tweede kindje. 6 november ♥ Satijnvlinder, 28 jaar, tweede kindje. 7 november ♥ Eki, 32 jaar, derde kindje. ♥ LauTjeuh, eerste kindje. 8 november ♥ Xoxowen, tweede kindje. 9 november ♥ Logan, 25 jaar, eerste kindje. ♥ Melliemuis, 25 jaar, tweede kindje. ♥ GingerAle, tweede kindje. ♥♥ Shinex, tweede en derde kindjes - een tweeling! 10 november ♥ Sop86, 29 jaar, eerste kindje. ♥ Lindajl, 31 jaar, derde kindje. 12 november ♥ Oliv, 35 jaar. ♥♥ Julyn, 26 jaar, eerste twee kindjes - een tweeling! 13 november ♥ Tess88, eerste kindje. 14 november ♥ Tessasv, tweede kindje. Geboren♥ ♥ Siebe, zoontje van Loontje1 is geboren op 19 augustus. (28+6 - 1280 gram - 38cm) ♥ 9 jongens | ♥ 5 meisjes | ♥ 4 verrassingen Afspraken Augustus Tessasv - pretecho - 23 augustus Julyn - groeiecho gyn - 24 augustus Logan - groeiecho - 25 augustus September Satijnvlinder - groeiecho - 6 september Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Soeee 4w3d - Poeliwoepi 5w2d - AngelaV 6w1d - Lauraa 4w6d - MariekeRox 6w - Kimb91 8w1d *bbz* - Sennie 7w2d - Saare 8w5d - Cins 9w2d - Gina82 10w4d *ma* Gebruik 'bevallingslijst' in de zoekfunctie voor het terugvinden van de laatste lijst. Bij het updaten graag ALLE gegevens invoegen en niet alleen die van jezelf. Anders graag gegevens dik gedrukt en/of fel gekleurd in je bericht dan komt het vanzelf erop.
Lichamelijk heb ik geen klachten eigenlijk. De afgelopen dagen had ik wel behoorlijk last van naweeën, maar die worden gelukkig al minder! Emotioneel gaat het even wat minder sinds ik thuis ben nu. Maar ja iedere vrouw krijgt last van kraamtranen dus ik natuurlijk ook.. Siebe moet tot de 32 weken in Utrecht moeten blijven en daarna nog in Tilburg in het ziekenhuis. Ze zeggen altijd dat je ervanuit moet gaan dat ze rond de uitgerekende datum naar huis mogen. Hidde is destijds met sonde naar huis gekomen, omdat ik in het ziekenhuis ook alle zorg zelf deed en ik zelf verpleegkundige ben. Tot de 34 weken moeten ze aan de monitor blijven liggen dus het duurt in ieder geval nog 6 weken.. Ik blijf jullie zeker volgen, want vind het altijd wel heerlijk om de zwangeren te volgen, dat heb ik de vorige keer ook gedaan! November is gewoon niet voor mijn mannen weggelegd..
Jeetje Loontje wat een verhaal! Gefeliciteerd met de geboorte van Siebe Logan haha is ook niet erg hoor maar ik vind die 4 kilo echt niet erg. Ben door de bv vervolgens 25 kilo afgevallen. Als ik dat nu weer doe was er 35 te veel voor de zwangerschap van dochterlief. Maar aankomen is helemaal niet erg, maar zo weinig aankomen ook niet heb het daar goed over gehad met de vk en gyn
Wauw Loontje wat een verhaal... ik vind het echt zo jammer voor je dat het niet is gelukt om de zwangerschap te voldragen, en tegelijkertijd natuurlijk een dikke vette gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon! Ik hoop dat hij het heel goed gaat doen en dat jullie hem misschien al in oktober mee naar huis mogen nemen. Satijnvlinder dank je wel voor de tips, ik zal het in mijn achterhoofd houden. Gelukkig wordt suiker morgen dus gemeten! Ik had vorige keer nog een keurige bloeddruk dus dat vermoed ik niet direct maar wordt uiteraard ook in de gaten gehouden.
Nou ja, als de vk het prima vindt zou ik me er geen zorgen om maken satijnvlinder. Ik hoop ook dat de borstvoeding me gaat helpen haha! Hier komt voornamelijk door het het niet sporten en anders eten. Ik at eet precies afgewogen en dacht overal over na, ik sportte dagelijks. Dat lukt nu niet meer natuurlijk dus ik vermoed dat ik daar de meeste kilo's heb zitten, en die verdwijnen straks vanzelf wel weer. Succes met je suikertest GingerAle!
WoW loontje! Natuurlijk van harte gefeliciteerd met jullie zoon siebe! Maar wat heftig zeg.. Wat een knapperd dat hij weinig ondersteuning nodig heeft. Weten ze waardoor je nu 2 keer zo vroeg bent bevallen? Hoop dat je kunt gaan genieten van je kleine man
Hallo allemaal, Zaterdag weer thuis gekomen van een super leuke vakantie in zweden. Nu is het gewone leven weer begonnen. Jongens zijn op school, ze hadden er veel zin in. Loontje, ook hier nogmaals gefeliciteerd. Wat een sterke jongen is jullie siebe toch!
Zo Loontje wat een verhaal. Gefeliciteerd en ook heel veel kracht en sterkte gewenst in deze bijzondere tijd. Fijn om te lezen dat Siebe het ondanks alles toch goed doet, wat een kanjer! Hier even een week afwezig. Erg rustig aan moeten doen. We zijn nog twee nachtjes weg geweest maar eerlijk gezegt geen succes. Het niet slapen begint behoorlijk op te breken, was gister dan ook blij weer heerlijk thuis te zijn Ik ben niet meer aan het werk, hen nog steeds vakantie. Officieel zou ik na mijn vakantie nog enkele weken moeten werken, maar dit mag niet meer van de gyn. Dus ga ik de ziektewet in. Moet zeggen dat ik er erg tegen op keek om zo lang thuis te moeten zitten, maar merk dat ik het nu wel prima vind, Mn hoofd staat er niet meer na en ik heb al mn energie nodig voor de zwangerschap. Heb alles keurig bij gelezen, maar moet bekennen nu even niet meer te weten wie wat had geschreven. Veel succes met de echo's, suikertesten en andere controles. Laten we hopen dat we allemaal nog een poosje met onze dikke buiken mogen pronken. Ene Loontje, lief dat je ons blijft volgen. Wanneer je zin, tijd en energie hebt schrijf je ons maar bij. Maar idd als het even niet lukt begrijpen we dat zeker!
Jeetje Loontje wat een heftig verhaal! Maar van harte gefeliciteerd met jullie sterke knul Siebe, leuke naam! Hopen dat de rest nog even door Mogen blijven lopen tot minstens zo'n 37 weken! Hier onwijs last van mijn stuitje en onderrug, maarja nog even doorzetten! Mag verder niet klagen! Ben wel klaar met Werken, zo geen zin meer in haha. Nog 6 weken!! Tel de dagen af! Morgen pretecho, heerlijk onze kleine man bewonderen! Iedereen succes met alle testen!
Welkom terug thuis Linda! Leuk dat de jongens zo enthousiast naar school gaan. Lijkt me heerlijk om te zien. Julyn, oef, best wel zwaar dus. Heel goed dat je nu in de ziektewet bent. Niet wat je voor ogen had, maar wel het beste! Sterkte! Tessa werkte jij nou in de horeca? Of was dat Tess. Lijkt me wel lastig met je stuitje en onderrug! Ook sterkte voor jou... nog even doorbijten inderdaad. De GTT vanmorgen ging gelukkig prima, ik kon het drankje aardig binnenhouden en ik ben ook niet van mijn stokje gegaan in de twee uur wachten. De uitslag werd net al doorgebeld en die is goed, dus ik ben opgelucht!
Welkom terug in het gewone leven Linda! Lekker de rust in huis nu, hihi? Moest je zelf nog werken? Ben het even kwijt... Slaap je ook zo lastig Julyn? Ik begin het nu ook te merken snachts. Opzich wel fijn dat je nu niet meer hoeft te werken denk ik? Zeker met twee kindjes is het pittig lijkt me. Tessa, ook zo aan het aftellen? Ik kan ook echt niet wachten op m'n verlof zeg. Heb je nog vakantie van te voren of dat ook al gehad? GingerAle, wat snel al de uitslag! Fijn dat het goed is ik vond vooral de tijd zo erg, twee uur wachten en niks doen pff. Hier vandaag m'n eerste werkdag weer gehad en viel dat even tegen zeg. Ik weet niet of ik dat nog vijf weken volhoud .
Even een bericht voor Loontje. Op de rest probeer ik morgen te reageren. Loontje, Jeetje meis wat schrik ik van je verhaal. Je was hiervan bang voor.... Natuurlijk gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon siebe! Wat een knapperd dat hij zo weinig ondersteuning nodig heeft! Voor jullie zal de komende tijd een rollercoaster aan emoties worden. Het geluk van je Siebe zien en voelen, maar ook de leegte, de onzekerheid en het verdriet van zijn komende weken in het ziekenhuis. Je buik was de beste plek voor Siebe...natuurlijk zou je willen dat hij daar nog veilig zat. Ik hoop dat de tijd voorbij zal vliegen voor jullie en dat hij zo'n sterk mannetje blijft die lekker eerder naar huis mag. Een dikke digi knuffel! PS op de hoogte gehouden worden vinden we natuurlijk hartstikke fijn, maar is op geen enkele manier een prioriteit.
Julyn, fijn dat je niet meer hoeft te werken! Geniet van je rust! Gingerale, fijn dat de test goed is gegaan en de uitslag ook goed is! Logan, moet wel weer aan het werk. Eerste dienst staat pas volgende week gepland. Vind ik niet zo erg Moet dan nog 4,5 week werken. Echt aftellen dus! Wel fijn hoor. Weer rust in huis. Slaap niet best. Dus heerlijk pm smiddags even een tukkie te kunnen doen!
Ohh jij slaapt ook al zo beroerd Linda? Ik lag vannacht eindelijk lekker, werd ik wakker van maagzuur. Uiteindelijk was ik zo moe dat ik zittend in slaap ben gevallen en toen werd ik wakker omdat mijn rug zeer deed. Echt, wat een geluk dat ik vandaag vrij ben zeg Mijn haar word zo eindelijk weer eens gekleurd, en dan kan ik even lekker relaxen haha. Vanmorgen weer een groeiecho gehad, dit keer bij de gyn. P95 bij de 20 weken was een foutje, ze hadden de verkeerde uitgerekende datum ingevuld. Ik vond het al zo gek dat je van gigantisch groot naar gemiddeld kon gaan Nu was mini 1400 gram al, 200 gram erbij sinds vorige week. Jammer dat ze dit niet wekelijks doen haha. 15 september de volgende controle weer. Hoe is het met jullie dames? Ik ben vooral benieuwd naar Loontje?
♥Mama's tussen 1 en 15 November 2016♥ 4 november ♥ MyMiracle, 28 jaar, tweede kindje. 6 november ♥ Satijnvlinder, 28 jaar, tweede kindje. 7 november ♥ Eki, 32 jaar, derde kindje. ♥ LauTjeuh, eerste kindje. 8 november ♥ Xoxowen, tweede kindje. 9 november ♥ Logan, 25 jaar, eerste kindje. ♥ Melliemuis, 25 jaar, tweede kindje. ♥ GingerAle, tweede kindje. ♥♥ Shinex, tweede en derde kindjes - een tweeling! 10 november ♥ Sop86, 29 jaar, eerste kindje. ♥ Lindajl, 31 jaar, derde kindje. 12 november ♥ Oliv, 35 jaar. ♥♥ Julyn, 26 jaar, eerste twee kindjes - een tweeling! 13 november ♥ Tess88, eerste kindje. 14 november ♥ Tessasv, tweede kindje. Geboren♥ ♥ Siebe, zoontje van Loontje1 is geboren op 19 augustus. (28+6 - 1280 gram - 38cm) ♥ 9 jongens | ♥ 5 meisjes | ♥ 4 verrassingen Afspraken September Satijnvlinder - groeiecho - 6 september Logan - controle vk - 15 september Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Soeee 4w3d - Poeliwoepi 5w2d - AngelaV 6w1d - Lauraa 4w6d - MariekeRox 6w - Kimb91 8w1d *bbz* - Sennie 7w2d - Saare 8w5d - Cins 9w2d - Gina82 10w4d *ma* Gebruik 'bevallingslijst' in de zoekfunctie voor het terugvinden van de laatste lijst.
Ik slaap al weken erg slecht. Vooral snachts veel harde buiken. Gisteren op controle geweest en helaas niet meer naar huis mogen gaan. Baarmoederhals is ernstig verkort en in combi met harde buiken en verliezen van slijmprop maken ze zich nog al zorgen. Redelijk onverwachts en bizar dit... Ik ben gisteren met loeiende sirenes over gebracht naar academisch ziekenhuis. Lig nu aan de weeenremmers, antibiotica, magnesium en longrijping. Hopelijk houden onze mannetjes nog even vol. Spannende dagen, we hopen natuurlijk dat de remmers hun werk gaan doen. Maar tot nog toe helaas niet. Heb zo weer controlers en dan hoop ik meer te horen. Zijn jullie in elk geval beetje op de hoogte.. Duimen jullie mee dat deze manntjes nog even rustig blijven zitten..?!!