1 t/m 15 november 2016 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door brammetje16, 28 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Satijnvlinder

Satijnvlinder Fanatiek lid

6 okt 2015
    1.383
    0
    36
    Haha ja het is voor allemaal spannend nu.
    Ja kan ik mij voorstellen. Moet zeggen dat ik het hier nog wel trek maar mijn vorige zwangerschap was ook niet leuk. Heb nu alleen vaak wat krampen onder in dat vind ik wat minder. Ik hou er hier rekening mee dat kindje ruim week te laat komt dat scheelt ook wel.

2. Sop86

Sop86 Actief lid

5 jun 2015
    314
    0
    16
    NULL
    NULL
    Waarom denk je dat Satijn? Was je bij de eerste ook te laat?

3. Satijnvlinder

6 okt 2015
    1.383
    0
    36
    Ja klopt dochter was er met 41w1d en ik was er met 36 weken al echt volledig klaar mee (eigenlijk al eerder) Dan zijn 5 weken heel lang ;) Dus nu met het idee dat deze ook lang blijft zitten de zwangerschap in gegaan 3n dat voelt fijner

4. Sop86

Sop86 Actief lid

5 jun 2015
    314
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hihi ja dat zou ik ook moeten doen inderdaad :D! Anders worden het nog 3 (of 4 of zelfs 5) nog hele lange weken... haha je kunt toch niks doen dan wachten! Heb zelf overigens ook het idee dat ze voorlopig nog we even blijft zitten ;) dus ga ieder geval van nog 3wk uit.

5. Satijnvlinder

6 okt 2015
    1.383
    0
    36
    Haha ja ik zat toen serieus dagen af te tellen. Ze zouden mij die maandag ingaan leiden omdat ik echt gewoon op was. Had al weken lang voorweeën e n ben bij haar dus ook lange tijd ziek geweest. Toen hebben ze eerste gestript die vrijdag en als dat niet zou werken zouden ze maandag inleiden, maar uiteindelijk bedacht ze dat gewoon zelf komen toch fijner was ;)

6. GingerAle

GingerAle Fanatiek lid

21 apr 2014
    1.394
    1
    0
    Mijn verloskundige heeft het inderdaad wel gezegd dat ik moet gaan liggen als mijn vliezen breken. Vorige keer braken die van mij trouwens niet uit zichzelf en zijn ze gebroken door de verloskundige in het ziekenhuis. Ik begreep dat als je kindje is ingedaald, de kans op weeën groter is omdat er dan een signaaltje wordt gegeven? Ik weet het ook niet... de verloskundige dacht in elk geval dat het nog wel even zou duren. En zelf denk ik dat eigenlijk ook. Vorige keer ben ik bevallen met 40+1 dus ik kan me moeilijk voorstellen dat het nu veel eerder wordt. Maar goed, je weet het nooit!

Leuk om weer wat meer van jullie allemaal te horen! Xoxowen ik hoop dat je er wat geruster op bent geworden. Sop wat een drama zeg die HG... pff ik kan me voorstellen dat je het helemaal beu bent. Nog even doorbijten, het duurt nu echt niet lang meer. Logan, ik kan nog goed fietsen op mijn mamafiets. Die heeft extra ruimte tussen het zadel en stuur. Ik vind het ook wel een fijne manier om toch in beweging te blijven. Oliv, fijn om te horen dat je nu wat rust krijgt!

7. Oliv

Oliv Actief lid

7 feb 2016
    265
    4
    18
    NULL
    NULL
    Spannend he gingerale. Ik zal maandag eens vragen of ze al is ingedaald. Ik heb wel begrepen dat ze al heel laag ligt maar of ze helemaal is ingedaald en vast ligt dat weet ik niet.

Ik ben enerzijds enorm benieuwd en dan denk ik doe nu maar, anderzijds ben ik nog enorm aan het genieten van de rust en mijn gezin. Heb nu volop tijd voor mijn peuter en dat vind ik ook heerlijk.

Heftig hoor Sop dat je je zo beroerd voelt. Hopelijk kan je nog een beetje uitrusten naar de bevalling toe.

Ik ben benieuwd wanneer de volgende baby wordt geboren, leuke weken zijn dit!

8. Sop86

Sop86 Actief lid

5 jun 2015
    314
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ja ik ben ook benieuwd!! Hihi leukleuk.
    Vandaag al de hele dag steken in m'n buik, misschien is ze verder aan het indalen, maandag weer controle :)!

9. Sop86

Sop86 Actief lid

5 jun 2015
    314
    0
    16
    NULL
    NULL
    He meiden!

Hele avond en nacht last van die 'steken' gehad, nu weer gezakt. Voorweeën? Herkent iemand het? Niet echt heel pijnlijk maar meer constant aanhoudende menstruatie pijn, gewoon vervelend aanwezig.

10. Logan

Logan Niet meer actief

Hier herkenbaar Sop. Ik denk inderdaad voorweeen, misschien indeling? Ik had met het indalen vooral pijn in mijn vagina en onderbuik en nu mini vast ligt heb ik die steken alleen nog onder in mijn buik.

Handig zo'n moederfiets! Ik ga maar even naar de fietsenboer haha.

Ik ben benieuwd satijnvlinder, wanneer deze baby zich aandient dan. :)

Hier gister weer aan de ctg vanwege minder leven, alles was goed gelukkig. Ik merk wel dat ik er een beetje klaar mee ben, wil mijn baby vasthouden. Ik ga maar ananassen kopen ;)

11. Sop86

Sop86 Actief lid

5 jun 2015
    314
    0
    16
    NULL
    NULL
    Thnx Logan, ja dat dacht ik ook al.
    Hihi ananassen eten :D, ik kan ook niet meer wachten, geduld geduld... 😎

12. Satijnvlinder

6 okt 2015
    1.383
    0
    36
    Logan dan moet je er wel veel eten en het hart van de ananas bah Haha. Ik houd maar weer rekening met laatste van de lijst ;)

Sop klinkt als indalingsweeen

13. Logan

Logan Niet meer actief

Weet ik;). Ik denk vooral dat ze bij de appie nogal vreemd kijken als ik alle ananassen ga afrekenen haha!

14. Satijnvlinder

6 okt 2015
    1.383
    0
    36
    Haha dat denk ik ook :D

15. Sop86

Sop86 Actief lid

5 jun 2015
    314
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hihi lol!

Satijn jij bent eerder uitgerekend dan wij dus keep up the good faith! 😁👍🏻

16. Satijnvlinder

6 okt 2015
    1.383
    0
    36
    Hahaha dat was in januari 2014 ook en ben op 2 na als laatste bevallen van de lijst destijds in februari Haha.

17. Sop86

Sop86 Actief lid

5 jun 2015
    314
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ohjee 🙈 Ik heb ook t idee dat ik ver over de uitgerekende datum heen ga... we zullen wel zien!

18. Satijnvlinder

6 okt 2015
    1.383
    0
    36
    Haha nou ja ik wil dit keer die 41 weken sowieso niet over. Dan leiden ze mij maar eerder in ;) Dochter was er met 41w1d maar was echt kapot toen. Nu voel ik mij veel beter maar na de 41 weken word de placenta minder van kwaliteit ;)

19. Oliv

Oliv Actief lid

7 feb 2016
    265
    4
    18
    NULL
    NULL
    Ik zie al een zwangere alle ananassen hamsteren bij de AH.:D:D

Menstruatie achtig gevoel zeer herkenbaar. Gisterochtend en avond last van. Nu ook licht. Mijn stoelgang in na maanden obstipatie ook in eens heel goed dus ik ik denk elke keer het zou zo maar kunnen :$. Jammer dat het alleen allemaal niks zegt he. Nou ligt mijn hele gezin ziek op bed dus als het iets langer duurt is het zelfs beter.

Vorige keer was ik bijna 42 weken. Toen was mijn placenta nog heel goed zei de verloskundige. Kon nog wel 2 weken. Dat zou mij wel even te gortig zijn hoor.

Ik ben echt benieuwd morgen of ze is ingedaald. Nog een paar dagen en dan zijn de eerste binnen een week uitgerekend.

20. Logan

Logan Niet meer actief

Ik moet er echt niet aan denken om tot 42 weken te lopen, pfff.

Spannend Oliv! Hopelijk zijn het de goede voortekenen :D

Deel Deze Pagina