1 t/m 15 november 2016 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door brammetje16, 28 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Satijnvlinder

Satijnvlinder Fanatiek lid

6 okt 2015
    1.383
    0
    36
    Dat buikgriep gevoel heb ik bij de eerste 7 weken gehad :( voorweeen gaven ze toen aan. Nu heb ik dat sinds een weekje maar zegt dus indd niets hier

2. Oliv

Oliv Actief lid

7 feb 2016
    265
    4
    18
    NULL
    NULL
    Het zal in ieder geval niet weer 7 weken duren!

3. Satijnvlinder

6 okt 2015
    1.383
    0
    36
    Hahahaha gelukkig niet!! Wil eigenlijk dat ze deze keer al eerder strippen dan met 41 weken. We zullen woensdag zien wat de verloskundige zegt dan hebben we helaas wel de mindee relaxete dame

4. Tessasv

Tessasv Actief lid

10 jul 2013
    304
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij ons doen ze vanaf 40 weken strippen hoor! Is toch jou lichaam, als jij met 40 gestript wil worden, moeten ze daar wel naar luisteren vind ik!

Ik zit ook echt te wachten, ben er klaar mee. Maar weet nu al dat ik overtijd zal lopen, was de vorige keer ook... geduld geduld

5. GingerAle

GingerAle Fanatiek lid

21 apr 2014
    1.394
    1
    0
    Bij mij waren er vorige keer geen voortekenen. Ik had op vrijdagavond ineens een raar gevoel in mijn buik waarvan ik dacht: zouden dit weeën zijn? Dat was toen ook zo, het hield meteen aan. Uiteindelijk duurde het nog wel lang want ze is in de nacht van zaterdag op zondag geboren. Maar voor die tijd had ik dus helemaal niks gemerkt.

Ik ga ervan uit dat het nu ook nog wel twee weken ongeveer duurt. Het voelt in elk geval niet alsof ik elk moment ga bevallen, ook al zegt dat dus niks. ;)

6. Xoxowen

Xoxowen Lid

8 nov 2012
    70
    0
    0
    Ik had de vorige keer met 40+1 wkn inwendig onderzoek en toen was de baarmoedermond nog niet rijp. Met 40+3 had ik s middags bij vk aangegeven weeën te hebben, maar ik had maar 1 cm onsluiting dus kon nog wel een nacht duren. Een uurtje of anderhalf later had ik 9 cm ontsluiting.

Ik wil graag in het ziekenhuis bevallen, maar ze geven aan dat als ze het te risicovol vinden. Ik thuis moet bevallen.

Ik heb in mijn bevallingstas nog wel dextro zitten, allerlei muntstukken voor rolstoelen automaten, een extra bevallings t shirt voor als je tussendoor wilt/ kunt/ moet wisselen. Papieren van de kraamzorg en verloskundige klaar liggen. Oh en op de site van mijn vk staat eventueel celstofmatjes.

Verder heb ik voor mijzelf:
    Toiletspullen moet alleen even mijn bril en mascaraatje ofzo er bij in gooien op het laatste moment.
    Joggingbroek en trui.
    Ondergoed en sokken.

Voor baby
    2 setjes kleding, rompers mutsjes, slofjes.Heel stel sokken, want bij mijn dochter had ik altijd sokproblemen😊
    Wikkeldeken
    Maxi cosi
    En als ik er aan denk ligt er nog een extra dekentje klaar

7. Satijnvlinder

6 okt 2015
    1.383
    0
    36
    Hier is het of volgende week keuze inleiden omdat kindje waarschijnlijk 4 kilo word of thuis bevallen want vorige keer ging na de pethedine zo snel dat ze nu ook een snelle bevalling verwachten en ik dan niet op tijd in het zkh ben. Wil sowieso graag thuis bevallen dus we gaan het zien.

Heb vandaag al de hele dag last van mijn onderrug en buikpijn. Maar niks zinnigs zeg maar

8. MyMiracle

MyMiracle Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.657
    2.872
    113
    Waar mijn huis woont
    Hoi dames,

Hier zo druk dat het reageren me niet vaak lukt.
    Probeer wel zo veel mogelijk mee te lezen.

Iedereen is al wat met de voorbereidingen bezig zo te lezen.
    Hier ook wel, maar ik kan van alles niet vinden....bijv. onze camera.

Afgelopen nacht veel krampen gehad...waarschijnlijk stress van ons keukenblad waar de uitsparingen verkeerd zitten.
    En nog wat dingen die niet goed gaan in het nieuwe huis.
    Ondanks dat ik echt heel hard me beste die om te ontspannen en niet in de stress te schieten......gebeurt het toch.
    Aankomende week trek ik me dus wat meer terug uit het huis. Weer meer rusten tussen de middag en me echt zo veel mogelijk richten op de komst van de baby.

Sorry voor het ego bericht.......ben alweer kwijt wat ik allemaal heb gelezen.
    Tijd om te gaan slapen.

9. Oliv

Oliv Actief lid

7 feb 2016
    265
    4
    18
    NULL
    NULL
    Dat geeft toch niks mymiracle. Ik kan me goed voorstellen dat het even heel veel is. Ik hoop dat je nog even kunt rusten en bijkomen voor de kleine komt. Goed dat je daar ruimte voor maakt!

Spannend satijnvlinder. Het zou fijn zijn als je nu spontaan bevalt. Gelukkig weet je volgende week waar je aan toe bent.

Goed idee xo een extra dekentje. Ik hoop dat je wens om in het ziekenhuis te bevallen uitkomt.

Hier rommelt het helemaal niet meer. Ik denk dat het nog wel een tijdje gaat duren. Ik vind het wel een fijn idee als ze wat meer reserves krijgt dus ik wacht het rustig af. Ben wel ontzettend nieuwsgierig!

10. Satijnvlinder

6 okt 2015
    1.383
    0
    36
    Oliv extra reserves is wel fijn indd. Hier dus niet nodig dus na morgen mag die komen. Liefst donderdag of vrijdag is mijn favoriete vk er ;)

Pfff hier was ik gisteren even klaar met schoonmoeder. Sowieso is ons contact met hen al niet zo goed. Toen zei ze ook nog met een stalen gezicht dat ik DAT kind nog maar 3 weken binnen moest houden kwam haar beter uit zucht... en dan zie je ze amper maar denken wel dat ze nog voor mijn dochter de baby mogen zien want hun zijn toch opa en oma

11. Oliv

Oliv Actief lid

7 feb 2016
    265
    4
    18
    NULL
    NULL
    Ja dat moet wel een fijn gevoel zijn denk ik. Dat je al weet dat de kleine met reserves komt. Zeker met alles wat nu heerst. Ik las dat de meeste kindjes tussen donderdag en zondag komen dus dat zou goed uitkomen ☺️.

Ja dat is inderdaad heel bijzonder. Ik kan me goed voorstellen dat je daar nu geen ruimte voor hebt. Ik zou die baby lekker donderdag doen en dan bel je over drie weken als het haar uitkomt dat de baby is geboren 😱😬

12. Xoxowen

Xoxowen Lid

8 nov 2012
    70
    0
    0
    My miracle plaatst zoveel ego berichten als je wilt😊

Satijnvlinder dat van Oliv is wel een goed idee, gewoon over 3 weken bellen vragen of het uitkomt.

13. Logan

Logan Niet meer actief

MyMiracle, lekker even je rust pakken hoor! En schrijf zoveel je wil hier.

Jeetje Satijnvlinder.. dát kind?:$ waardeloos zeg.

14. Eki

Eki Fanatiek lid

20 jan 2012
    2.127
    1
    36
    #2554 Eki, 30 okt 2016
    Laatst bewerkt: 30 okt 2016
    ♥Mama's tussen 1 en 15 November 2016♥

4 november
    ♥ MyMiracle, 28 jaar, tweede kindje.

6 november
    ♥ Satijnvlinder, 29 jaar, tweede kindje.

7 november
    ♥ Eki, 32 jaar, derde kindje.
    ♥ LauTjeuh, eerste kindje.

8 november
    ♥ Xoxowen, tweede kindje.

9 november
    ♥ Logan, 25 jaar, eerste kindje.
    ♥ Melliemuis, 25 jaar, tweede kindje.
    ♥ GingerAle, tweede kindje.

10 november
    ♥ Sop86, 29 jaar, eerste kindje.
    ♥ Lindajl, 31 jaar, derde kindje.

12 november
    ♥ Oliv, 35 jaar.

14 november
    ♥ Tessasv, tweede kindje.

Geboren♥
    ♥ Siebe, zoontje van Loontje1 is geboren op 19 augustus. (28+6 - 1280 gram - 38cm)
    ♥ Cas, zoontje van Tess88 is geboren op 13 september. (31+2 - 1520 gram)
    ♥ Ruben en ♥ Boris, zoontjes van Julyn zijn geboren op 12 oktober (35+4 - 2305 gram & 2105 gram)
    ♥ Izzy en ♥ Boaz, dochter en zoon van Shinex zijn geboren op 15 oktober (36+3 - 2860 gram & 2380 gram)

♥ 10 jongens | ♥ 4 meisjes | ♥ 4 verrassingen

Afspraken

Oktober

Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
    Soeee 4w3d - Poeliwoepi 5w2d - AngelaV 6w1d - Lauraa 4w6d - MariekeRox 6w - Kimb91 8w1d *bbz* - Sennie 7w2d - Saare 8w5d - Cins 9w2d - Gina82 10w4d *ma*

Gebruik 'bevallingslijst' in de zoekfunctie voor het terugvinden van de laatste lijst.

15. Eki

Eki Fanatiek lid

20 jan 2012
    2.127
    1
    36
    Zo, even het lijstje naar boven gehaald :D

Satijnvlinder wat een gekke schoonmoeder. Zou dr idd lekker in dr sop gaar laten koken de komende 3 weken ;)

Mymiracle wat vervelend dat de verhuizing/verbouwing(?) zoveel stress oplevert, lijkt me ook niet niks om daar rond je uitgerekende datum mee bezig te moeten zijn.

Camera opladen is een goeie! Had in mn hoofd dat foto's met de ipad ook prima moet kunnen, maar de camera is idd wel makkelijker. Willen jullie allemaal fotos van de bevalling? Ik heb van de eerste wel fotos van het persen enzo, van de tweede niet. Hoef nu ook geen bevallingafotos, alleen als hij/zijn eruit komt en navelstreng doorknippen enzo. Kijk nou niet echt met weemoed terug op de echte bevalfotos dus dat slaan we weer over ;)

Tas heb ik minimaal ingepakt, struisvogel geloof ik, ik blijf toch lekker thuis :D

16. GingerAle

GingerAle Fanatiek lid

21 apr 2014
    1.394
    1
    0
    Er heerst echt veel hè! We zijn hier thuis ook nog steeds niet allemaal opgeknapt. Erg vervelend want ik wil niet een pasgeboren baby in zo'n nest van ziektekiemen, ook al moet je er maar vanuit gaan dat een baby wel antistoffen heeft... het voelt toch niet fijn.

Satijnvlinder hahaha zou wel een bak zijn om je schoonmoeder pas te bellen op haar voorkeursdatum. Wat een raar iets om te zeggen van haar!

Ik wil wel graag foto's van het moment supreme. Ik vind dat toch wel heel mooi. Zelf hoop ik ook in het ziekenhuis te bevallen, het idee dat alle zorg bij de hand is geeft mij veel rust. Maar we moeten afwachten hoe het loopt!

17. Satijnvlinder

6 okt 2015
    1.383
    0
    36
    Mijn schoonmoeder is echt een hele rare. Mijn man ziet zijn ouders liever niet dan wel. Haha klinkt als muziek in mijn.oren pas over 3.weken bellen Haha

En ja Logan DAT kind. Snap dan ook niet dat ze het binnen 10 min wil zien

Maar ga sowieso heibel krijgen want wil de eerste week buiten onze dochter geen andere kindjes over de vloer

Foto's hmmm ik kijk op dat moment even wat ik wil

18. Tessasv

Tessasv Actief lid

10 jul 2013
    304
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat blijven de kindjes allemaal netjes zitten zeg! Allemaal volgroeit eruit straks haha!

Het is toch algemeen bekend, dat je geen kinderen meeneemt op kraamvisite? Bij mij hoeven ze dat ook niet te doen hoor!
    Ik zit echt in de wachtmodus pff, duurt het lang he... Verveel me dood haha.

19. Satijnvlinder

6 okt 2015
    1.383
    0
    36
    Uhm hier kwamen ze de vorige keer volop met kinderen in de eerste week. Dochter van beste vriendin at mijn bord leeg (ze waren te vroeg en wij nog aan het eten), ook vloog mijn drinken over de tafel omdat ze druk was. Mijn nichtje is al helemaal niet opgevoed en was alleen maar gillen en krijsen etc hun hebben nu 2 kindjes dus zal wel nog erger zijn nu (ze luisteren allebei niet) Wij nemen onze dochter wel mee als het na de kraamweek is maar vragen dat wel. Maar mochten als oom en tante pas na de kraamweek komen bij de 2de eigenlijk hielden ze een kraamfeest dus moesten maar 3 weken wachten en bij de eerste mocht je maar 30 min komen tussen 19.00 en 19.30u, maar dat zullen wel de mensen zijn die moeilijk gaan doen want bij dochterlief konden ze alleen om die en die tijd etc. Nu gaan we dat dus heel anders aanpakken dan in 2014

20. GingerAle

GingerAle Fanatiek lid

21 apr 2014
    1.394
    1
    0
    Wij hebben voor dit keer sowieso besloten dat we zo min mogelijk bezoek willen in de kraamweek. Alleen echt naaste familie. De rest kan later komen; het heeft voor die mensen toch geen groot voordeel om meteen in de kraamweek op de stoep te staan. Of er kinderen bij zijn vind ik niet zo'n punt. Als de ouders ze maar een beetje in toom kunnen houden, en dat mag ik toch wel aannemen!

Ze blijven inderdaad voor het merendeel keurig zitten, die baby's van ons. Morgen is het november, zou dat het startsein worden? ;)

Deel Deze Pagina