Zo apart he, dat die dagen nu zo lang duren. Gistermiddag had ik weer wat gerommel maar vannacht weer niks. Heb echt het idee dat ik lekker over die 40 weken heen ga... Hier ook veel vragen inderdaad. Achja😌 Jeetje Oliv, bellen dat je niet reageert?! Dat vind ik echt onbeschoft.
Haha je hebt gelijk GingerAle maar die rugpijn is niet alles schiet maar op baby ben nachten wakker liggen van pijn beetje zat Oliv ik had fysio maar alles word te zwaar. Kwam er vermoeider vandaan dan dat ik ging dus dat hebben we 3 weken geleden stop gezet. En de oefenen die ik heb gekregen werken niet. Haha we zijn hoogzwanger dus een hormonale sneer mag he!! Ik krijg wel veel app Hoe het gaat niet direct of ik al aan het bevallen ben. Maar goed de meeste weten dat ik ze.compleet negeer of uitval. Bij mijn dochter deden ze dat ook heel erg werd daar echt gestoord van
Dat bellen is hier van dochter dus wel echt herkenbaar. Of duizend vraagtekens en de woorden "ja zie je wel je bent aan het bevallen je reageert niet" zucht. Valt hier mee dat schoonmoeder niet al 1000x gebeld heeft
Degene die dat hier doet is gewoon voorlopig niet welkom. Ik snap dat echt totaal niet hoor Ik krijg alleen maar leuke appjes, hoe het gaat en hoe ik me voel. Als ik niet reageer (heb de blauwe vinkjes en laatst gezien uit) krijg ik van niemand vraagtekens ofzo.
Ja ik zou dat zelf nooit doen. Sowieso laat je een bijna 40 weken vrouw toch een beetje met rust? Ik moet me ook echt inhouden om er niet op in te gaan. Spijtig van de fysio. Ik heb zelf heel veel aan mijn fysio. Hoewel ik ook gewoon bijna niet slaap hoor. Ik denk dat dat ook een beetje erbij hoort. Ik hoop elke dag dat ik voor de bevalling nog 1 goede nacht maak. Daarna is het natuurlijk nog erger 😱. Hihi hormonale sneer 😬 Ik denk dat ik op vervelende apps voortaan reageer met dat ik mij onthoud van een uitgebreide reactie ivm een verhoogde kans op een hormonale sneer.
Gelukkig Oliv . Slapen is hier ook drama. Omdraaien lukt niet, lig ik eindelijk lekker moet ik plassen. Heb het sowieso wel gehad. Ben zo benauwd, kan zowat niet lopen, hang een beetje voor pampus op de bank elke dag, ben die positiekleding spuugzat. En belangrijkste ook gewoon, ik wil mijn baby!'
Hahaha Oliv. Mijn moeder zei moet je in je status op WhatsApp zetten. "Nee ik ben niet aan het bevallen ik geniet van mijn rust" Maar ik vind dat mensen sowieso weinig rekening houden met andere. Zo had ik op fb gemeld zwanger te zijn en nog voor mijn vader iets op zijn fb kon zetten werd hij gefeliciteerd door iemand die wij amper zien. Ik heb nu met hem en zusje afgesproken dat we even afspreken wanneer ik het op fb zet als de baby er is dat hun direct mogelijkheden hebben om het ook te plaatsen of dat ik hen tag. Bij aankondiging had mijn vader namelijk nachtdienst dus was onderweg naar het werk toen. Eigenlijk erg en ja ik weet het het is goed bedoeld maar dat mensen denken dat ze de eerste moeten zijn terwijl JIJ er 9 maanden naar uit hebt gekeken bijv
Hier lig ik dus nachten wakker van voorwerk. Dat het maar doorzet ipv alleen maar voorbereiding. Als ik niet kan slapen vind ik niet zo heel erg maar die pijn. Ik hang met een zwangerschapyoga broek op de bank want niks zit meer lekker. De zwangerschapsbroeken doen pijn aan mijn buik zijn te stug, heb deze alleen buiten de deur aan. Vind het vooral voor dochter nu vervelend want ben erg prikkelbaar doordat ik door de rugpijn niet slaap vind dat sneu voor haar. En ze merkt het dus haalt lekker het bloed onder mijn nagels vandaan, lang leven ik ben 2 haha
oh ja die broeken inderdaad. Ik ben het ook zo zat. Ik loop thuis nu ook meestal in een joggingbroek. Ik kleed me netjes aan als ik de deur uit ga en bij thuiskomst gooi ik alles uit. Ik weet zeker dat mijn man hoopt dat ik dat gedrag straks aanhoud 😬. Facebook post ik eigenlijk niks persoonlijks dus dat scheelt maar ik hoor inderdaad dat dat vaak een irritatie is. Of andersom dat opa's oma's of broers etc het posten voor de ouders zelf. Dat vind ik wel echt heel apart!
Mijn twee jarige is ook wat lastiger. Ik vermoed dat het ook komt door de spanningen dus ik probeer duidelijke grenzen te stellen maar ook hem wat meer ruimte te geven. Ik kerk dat als ik nu wat meer met hem speel en spreek dat hij ook beter luisterd op de hysterische momenten. Ik kan het alleen niet altijd opbrengen en dat vind ik wel lastig.
Ik heb inderdaad ook een spijkerbroek die ik aantrek, buiten de deur. Dan maak ik me op en doe ik mijn haar. Als ik thuiskom hijs ik me in een charmante outfit na een douche, zittend op een krukje. Sowieso die broeken met zo'n band erin, lijkt wel een correctiehempje. Stomme Facebook begin ik sowieso een sik van te krijgen. Ik heb mijn tijdlijn uitgezet en een tekst geplaatst waarop staat dat wij zelf de geboorte bekend willen maken. Ik zie het net te vaak misgaan bij anderen en dat zou ik heel erg vinden.
Ik heb mijn tijdlijn uit staan. Plaats er ook niet onwijs veel heb hem vooral voor een aantal groepen en omdat niet alle familie dichtbij woont. Maar ik plaats sowieso geen foto's van de kinderen Haha ben dus niet de enige die heerlijk in kloffie rond loopt thuis Ja dat grenzenstellen gaat ze hier als een bulldozer overheen. En gaat expres nog harder gillen. Ik probeer nu soms echt negatief gedrag te negeren. Doe al heel veel samen met der maar heb een echt buiten kind dus dit weer is ook niet echt haar ding. Die zit het liefst de hele dag op der fiets buiten. Maar kan niet meer zo lang achter der aan rennen want ze vliegt over de weg hihi
O ik krijg inderdaad ook wel lieve appjes en degenen die ernaar vragen bedoelen het sowieso lief, maar het is nu al ruim een week aan de gang en ik vind het gewoon vervelend want ik word ongeduldig doordat andere mensen ongeduldig zijn. Mijn tijdlijn op Facebook staat al sinds vlak voor de geboorte van de eerste uit omdat ik toen hetzelfde had; ik wilde niet het risico lopen dat iemand anders het zou plaatsen. Heb de tijdlijncontrole sindsdien lekker zo gelaten! Scheelt ook getagd worden in onflatteuze foto's, duffe reclameshit etc. Haha ik hang ook de hele dag in een joggingbroek behalve als ik de deur uit ga... Ik probeer wel elke dag iets leuks te doen met mijn dochter, anders vind ik het zo sneu voor haar. Ze verveelt zich in huis best wel snel, het is echt een buitenkind inderdaad en een kind dat vermaakt moet worden. Nou heb ik daar op zich geen probleem mee, het is alleen schipperen met mijn energie.
Ja precies dat heb ik ook gedaan destijds en nooit meer veranderd. Vond het daarom extra stom dat deze dame op mijn vaders profiel hem ging feliciteren
Tijdlijn heb ik inderdaad ook uit. Naast grenzen stellen kijken we hier ook gewoon wat meer tv en mag hij in eens wel een speen overdag 😑. Behoorlijk zwanger en een twee jarige nodigen ook uit om een beetje ontaard te zijn. En dat het herfst is werkt ook niet lekker mee voor het buitenspelen inderdaad. Ik heb weer heerlijk buikkrampen. Het was toch bijna twee dagen rustig he. Ik had ook licht nesteldrang maar dat ging ook heel snel weer over helaas. had ik daar maar wat meer van 🙄
Ja precies al kijkt ze hier zelf niet zo graag tv en al sinds dat ze 1 geworden is geen speentje meer. Normaal sliep ze ook nog wel maar laatste dagen is ook dat er niet bij.
Ik zou het speentje ook wel willen afbouwen maar nu met de komst van de baby is het denk ik niet zo een goed moment. Dat ze niet meer slaapt is wel echt jammer voor je. Mis je toch even dat moment voor jezelf.
Ja indd nou ja ze gaat dan heel laat pas slapen waardoor ze de avond weer laat slaapt. Leg der wel even weg. Ja de speen zou ik nu niet afbouwen. Hier is ze toen ze net 1 was zo ziek geweest dat ze hem niet meer wou.
Dat doe je wel goed dan. Een tweede is toch anders dan een eerste he. Zou het na de bevalling ook zoveel pittiger zijn? Ik heb al de hele middag pijnlijke harde buiken. Ik vind het zo apart om te denken dat dit nog wel 3 weken kan aanhouden. Bij de eerste ging ik gewoon bevallen. Schijnt dat je ook veel meer naweeen hebt bij een tweede. Ik ben benieuwd!