1 t/m 15 november 2016 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door brammetje16, 28 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Xoxowen

Xoxowen Lid

8 nov 2012
    70
    0
    0
    Oliv

Ik had veel meer naweeën deze keer. Ze begonnen direct na de bevalling en hebben volle 3 dagen aanbehouden. Bij mijn dochter heel klein beetje s'nachts dat was het.

Mijn dochter was wel even pittig na de geboorte ook heel lief, maar wel ontzettend hyper en grenzen op te zoeken.
    Gelukkig doen papa en oma veel met haar.

Zal er vandaag een baby bij komen of gekomen zijn😊

Vandaag laatste dagje kraamzorg alweer.

2. Logan

Logan Niet meer actief

Laatste dag kraamzorg alweer! Wat gaat dat snel zeg. :) Al helemaal gewend?

Ben benieuwd of er nog baby's bijgekomen zijn. Hier nog niks helaas...

3. Sop86

Sop86 Actief lid

5 jun 2015
    314
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hier ook nog steeds niks maar ook nog geen 40wk :D.
    Mijn man heeft ingezet op morgen 8-11 en ik op 11-11 hihi.
    Laten we hopen dat het vooral snel zichzelf aandient en er geen andere maatregelen nodig zijn... dat zie ik toch eigenlijk niet zo zitten.

4. Logan

Logan Niet meer actief

Ik ook niet maar eind van de week moet/mag ik naar de gyn... Kindje is te groot om nog twee weken te blijven te zitten. Ik hoop écht dat er zsm iets spontaans gebeurd.

5. Oliv

Oliv Actief lid

7 feb 2016
    265
    4
    18
    NULL
    NULL
    Jeetje xo je laatste dag alweer. Had je een beetje een goede? Vind je het wel lekker of zie je er tegenop om nu alles zelf te doen met twee kinderen? Heeft je man nog vrij?
    Was je bevalling "makkelijker" dan bij de eerste? Wat een vragen 😬

Hier ook nog geen baby Logan. Wel een hele drukke in de buik. Vanmiddag even naar de vlos voor controle. Vindt mijn zoon ook altijd leuk.

Spannend dag je naar de gynaecoloog mag. Ik hoop voor je dat het snel uit zich zelf goedkomt. Dat scheelt toch met de stress etc.

Ik hoop dat ook heel erg sop. Ben benieuwd wie er deze week bevallen.

6. Loontje1

Loontje1 Bekend lid

5 mei 2014
    894
    2
    18
    oncologie verpleegkundige
    Ik denk dat er deze week veel kindjes gaan komen, hoop het ook gewoon voor jullie!

Xoxowen alweer de laatste dag kraamzorg, vliegt dan voorbij zo die tijd. Heeft je man nu ook vrij genomen?

Wij gaan zo naar zkh, heb nu al geen zin om het gekrijs van siebe aan te horen tijdens het oog onderzoek, dat is serieus zo zielig 😢. Maar als het er nu goed uit ziet is het de laatste keer!

7. Sop86

Sop86 Actief lid

5 jun 2015
    314
    0
    16
    NULL
    NULL
    Succes loontje!! Kan me voorstellen dat zoiets vreselijk is om te moeten aanzien en aanhoren... sterkte en hopelijk is alles in orde!

8. Logan

Logan Niet meer actief

Oh ja wat sneu Loontje! Lijkt me zo moeilijk inderdaad. Ik hoop dat dit goed is en dat het dan klaar is.
    Hoe ging je wedstrijd?

Thanks Oliv.

9. MyMiracle

MyMiracle Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.657
    2.872
    113
    Waar mijn huis woont
    Wat spannend he dames.....?!
    Hier ook nog geen baby. Wel veel last van mijn darmen steeds.
    Ik voel me verder eigenlijk wel goed. Gewoon rustig aan doen.
    Mijn dochter is al bijna een maand erg aanhankelijk. Ze wil continu bij mij blijven. Ze kan gelukkig goed verwoorden waardoor ze dat wil....namelijk, omdat ze zich zorgen maakt over mij en de baby. Ze vindt de geboorte heel spannend en is bang dat er iets met mij en of de baby gebeurt. Wat een zorgen voor zo'n klein meisje......

Loontje, hopelijk is dit het laatste oogonderzoek voor Siebe! Ik kan me goed voorstellen dat je hier als een berg tegen op ziet. Dikke knuffel!

Xoxowen, gatsie 3 dagen naweeën....kwam dat in mijn werk als kraamverzorgende veel tegen bij een volgend kind. Ook snelle bevallingen betekenen vaak naweeën.
    Ben je er klaar voor om alles weer zelf te doen, zonder kraamzorg?

Logan, hopelijk komt de kleine spontaan voor het einde van de week!

De rest van de dames.....hopelijk hoeven we allemaal niet al te lang meer te wachten en komen de bevallingen spontaan op gang.
    Ik duim voor ons.

10. Julyn

Julyn Actief lid

24 okt 2015
    363
    0
    0
    Eki GEFELICITEERD met de geboorte van jullie zoontje! Geniet van elkaar.

Loontje veel succes vandaag, hopelijk valt het mee voor Siebe en is dit de laatste keer. Wat goed dat je alweer lekker aan het sporten bent, ook wel gek lijkt mij!

Andere dames... woehoew het duurt echt niet meer lang. Ik duim voor jullie allemaal op een voorspoedige bevalling!

Hier doen de jongens het prima. Ze drinken en slapen goed. Wel vind ik het ontzettend intensief al dat heen en weer gevlieg. We reizen nu iedere week meerdere keren naar CB of ziekenhuis voor controles. De mannetjes zijn nu beide 2,5 kilo. Zo trots :)
    Zelf ben ik ook eindelijk weer beetje opgeknapt. We hebben gister voor het eerst buiten kunnen wandelen. Oh ik werd er zo blij van.

11. Oliv

Oliv Actief lid

7 feb 2016
    265
    4
    18
    NULL
    NULL
    Ah wat sneu loontje. Is alles goed gegaan? Ik hoop dat het meeviel.

Snap ik julyn dat je zo trots bent. Wat een heerlijk gevoel. Lekker dat je zelf ook weer wat fitter wordt.

Hier net terug van de vlos. Uitje van de week voor mijn zoon. Alles rustig verder. Ze verwachten ook niet dat ze voor de 40 komt. Eerder tegen de 42 weer zei ze. Pfffff.

12. Sop86

Sop86 Actief lid

5 jun 2015
    314
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ohjee Oliv pff ik zou heel moedeloos worden van zo n bericht, jij niet?

13. Loontje1

Loontje1 Bekend lid

5 mei 2014
    894
    2
    18
    oncologie verpleegkundige
    O nee eerder 42 weken 😬, ik hoop dat ze er naast zit!

Heerlijk julyn dat jullie hebben kunnen wandelen, dat is ook zO heerlijk.

De wedstrijd zaterdag is goed gegaan, heb bijna de hele wedstrijd mee kunnen spelen. Heerlijk om dat weer te kunnen doen!
    De oogarts was tevreden gelukkig. Hij heeft heel veel moeten huilen, maar was gelukkig wel snel te troosten. Als hij 1,5 is moeten we weer terugkomen!

De lactatiekundige was ook tevreden, hij weegt inmiddels 3025 gram!

14. Logan

Logan Niet meer actief

Oh men Oliv.. Daar krijg je toch het heen en weer van?😔

Fijn Loontje! Weer een stap voorruit! Blij dat alles goed was en hij heeft een mooi gewicht zeg :)

15. Sop86

Sop86 Actief lid

5 jun 2015
    314
    0
    16
    NULL
    NULL
    Goed nieuws Loontje wat fijn zeg!!

Top dat je weer mee hebt kunnen spelen, heerlijk!

16. Oliv

Oliv Actief lid

7 feb 2016
    265
    4
    18
    NULL
    NULL
    Fijn loontje dat je even niet meer hoeft en dat alles goed was. En super van je wedstrijd. Ben je weer even jezelf. Kon je alles een beetje loslaten tijdens de wedstrijd?

Ja ach ik dacht wel even serieus??!! Maar het kan nu wel alleen maar meevallen de kans dat het eerder komt is wel groot toch? Hoewel ze wel begon over inleiden omdat de baby niet vanzelf komt. Ook dacht ik wel een beetje, hoe weet jij dat nou? Misschien eigenwijs van mij maar hoe kan ze dat nou nu al voorspellen dan?

17. Logan

Logan Niet meer actief

Dat vraag ik me ook wel af. Er kan toch zo ineens wat gebeuren? Of tenminste, dat houd ik mezelf voor 😂

18. MyMiracle

MyMiracle Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.657
    2.872
    113
    Waar mijn huis woont
    Loontje, wat fijn dat zijn oogjes goed gekeurd zijn tot de volgende afspraak over ruim een jaar! Mooi gewicht ook. Blijf het een stoer en sterk mannetje vinden.....een echt vechtertje!
    Wat fijn dat de wedstrijd gied ging en dat je zo lang hebt kunnen spelen.

Julyn, ook een goed bericht van jou. De kleine groeien goed dus, wat fijn! Heerlijk he om trots buiten te kunnen lopen met je wondertjes.

Oliv, dat is wel een erg zekere uitspraak van je vk over zoiets onvoorspelbaars als een bevalling. Hopelijk begint het eerder en zit ze er dus naast.

Hier is het nog rustig...40.3 vandaag.

19. Satijnvlinder

Satijnvlinder Fanatiek lid

6 okt 2015
    1.383
    0
    36
    Oliv dat voorspellen ze echt op basis van je vorige zwangerschap en de wetenschap dat een 2de vaak niet altijd later komt. Hier zeiden ze ook je gaat over tijd. Als ik donderdag niet bevallen ben willen ze alleen strippen omdat ze schatten dat de kleine na zondag de 4 kilo overgaat. Als die er komend weekend niet is gaan ze maandag inleiden om die reden. Hopelijk zet het zo door want wil thuis bevallen.

Loontje wat fijn dat alles goed gaat met Siebe en wat fijn dat je weer mee hebt kunnen doen.

Julyn fijn dat het bij jullie ook goed Gaat en heerlijk even naar buiten

Hier nu 40w1d slaap voortaan geen enkele nacht meer fatsoenlijk en vannacht 3 uur lang iedere 7 a 10 min weeën maar na die 3 uurtjes stopte het :(

20. Logan

Logan Niet meer actief

Ah nee wat balen Satijnvlinder! Hopelijk zet het vannacht alsnog door...

Deel Deze Pagina