Ha dames Ook ik lees een beetje mee. Net zwanger en gewoon een beetje nieuwsgierig... als dat vervelend is laat maar weten.
Och dames niet schuldig voelen hoor . Er staan geen geheimen hier, het viel Satijnvlinder en mij ook al op dat er vaak meegelezen wordt door dezelfde. Veelal bekenden van ons. De rest maakt niet uit hoor, het js een openbaar forum.
Jeetje mymiracle rust voor de bevalling misschien. Dan zie je de vlos zeker voor vrijdag al! Spannend logan 2cm! En satijnvlinder donderdag strippen straks hebben jullie allemaal voor het weekend een baby! Ik ben benieuwd wanneer mijn vlos begint over strippen. Ergens rond de 42 weken denk ik 😳 Dan wordt het ook wel wat!
Hier nog een meelezer.😊 Wat 4dogs al zegt: hetzelfde schuitje en deels lees ik bij jullie ook wat mij binnenkort te wachten staat. ☺ In ieder geval allemaal heel veel succes met de laatste loodjes! (Zo voelt het voor mij nu al, kan je nagaan!)
Zoals Logan al zei zijn echt een paar die heeeeeeel vaak mee lezen en wat ons dan opvalt. Het is open en dus niet erg maar viel/valt op dus ik zwaaide netjes. Niet in de zin van ga weg haha
He dan heb ik alles in mijn hoofd waar ik op wil reageren komt er weer van alles tussendoor. Sorry als ik iemand oversla. Mijn dochter was even de wc tegels aan het schoonmaken met handzeep en een handdoek. Julyn fijn dat je even hebt kunnen wandelen en dat ze het zo goed doen, Gelukkig was het voor Siebe de laatste oogtest Gaaf dat je de wedstrijd zo lang vol hebt gehouden Nou logan ik ging bij de 1e van 1 cm naar 9 cm in minder dan anderhalf uur dus er is hoop😊 Oliv Ik vond de 2e bevalling heel anders. Mijn 1e bevalling ging zo hectisch snel en gecomliceerd dat ik me er nog weinig van herinner. De 2e was heel anders ik kan me alles nog heel goed herinneren en heb alles veel bewuster mee gemaakt en het ging allemaal veel beter. Ik vond het wel fijn zo n dagje zonder iemand in je huis. Mijn man hoeft de komende weken niet zo heel veel te werken dat scheelt en ik heb lieve ouders die mijn dochter anders wel een midagje ophalen om iets leuks te doen. Mijn dochter is lekker aan het bijdraaien en lekker in haar fantasiewereldje aan het spelen, heeft de baby een huildagje🙄
Zeg em op Logan! Ik hoop dat het gaat doorzetten! Ik heb morgen weer controle. Vanaf wanneer doet jullie vk strippen? En hebben jullie daar zelf om gevraagd?
Ik heb er zelf om gevraagd. Normaal doen ze het pas met 40weken maar als ik stripbaar was mocht het. Vorige week zat alles potdicht en kon het nog niet.
Voor de meelezers....mijn negatieve reactie ging meer over familie en vrienden die "stiekem" meelezen. Het is verder hartstikke normaal dat er mensen meelezen die verder niet reageren. Vaak leef je toch mee of ben je gewoon nieuwsgierig. Totaal geen probleem hoor! Ik denk dat we dat allemaal wel doen. Logan, wat fijn dat je gestript bent....en al 2cm ontsluiting. Mooi die heb je al in the pocket! Hopelijk gaat het nog wat doen. Sop, je kan het gewoon vragen aan je vk. Bij mij doen ze het pas vanaf 41 weken. Eventueel eerder als er bepaalde redenen voor zijn zoals veel pijn, uitgeput zijn door slecht slapen enz. Dat is allemaal niet van toepassing bij mij, dus hou ik het gewoon op vrijdag....precies 41wkn. Nou ben ik vergeten wat ik verder gelezen heb.....
We zijn verder niet ongeduldig. Vanavond onwijze krampen in mijn onderbuik, dacht misschien gaat het beginnen, maar het is nu helaas alweer een tijdje rustig.... Kleine man beweegt wel lekker veel! Ik ben maandag 40 weken en dan gaan ze me ook strippen.. mocht dat niet helpen donderdags nog een keer en daarna sta ik erop voor inleiden die maandag daarna. Gelijk maar een heel plan gemaakt haha... Maar hoop dat de kleine man binnen nu en een kleine 2 weken uit zichzelf komt.... Hoop dat er snel wat dames gaan bevallen en al die hulpmiddelen niet nodig zijn.... Sterkte meiden!
Logan, spannend zeg 2cm gewoon al. Hopelijk zet het door. Hier weer enorm last van rugpijn, waar ik vandaag overdag heel goed vooruit kon. Ach ja heb een nieuwe tel dus ga daar maar mee aan de klungel haha beetje afleiding.
Heel herkenbaar Satijn, hier ook zo'n rugpijn! Wordt gewoon allemaal zwaarder maar het is echt ontzettend vervelend. Ik leg savonds kruikje tegen mn rug aan in bed dat is fijn.