Oh jammer Logan, had gehoopt dat het vannacht bij jou wel zou gebeuren... Hier ook nog steeds niks, maar zit natuurlijk nog niet op de uitgerekende datum.... maar ben er wel klaar mee en ongeduldig. Ik ben gewoon zo benieuwd naar de beeb!! Hebben jullie dat niet? Benieuwd hoe hij eruit ziet en of hij wat weg heeft van zijn zus... Nog even geduld arghhhhh
Haha tessa! Op het stukje 'zus' na heel herkenbaar. Vanmiddag naar de gyn, ben benieuwd wat die zegt.
Beste baby's in de buik, Dit topic is voor 1 t/m 15 novemberbaby's nou zijn er al een aantal baby's die niet hebben geluisterd. Maar er is een ventje geweest die wel zijn best heeft gedaan en netjes in deze periode is geboren. Laat hem niet de enige zijn en zorg dat jullie er binnen 5 dagen uit zijn. Het liefst vandaag nog!!! Bij voorbaat dank
Hahaha thnx Xoxowen!!! !! Nu moeten ze wel luisteren, dit gaat zeker helpen 💪🏻💪🏻. We hebben nog een kans dat veel kindjes op 14-11 met de super maan gaan komen 😎🎉
Haha 😂 Nou inderdaad als het zo zegt hebben we inderdaad nog 5 dagen. Laten we de druk een beetje opvoeren! Hoe is het bij jou xo?
Ik vind het een goed plan doen we de rest van de baby's maandag! Heb ik ook een extra verlofdag straks ☺️
Haha Xoxowen. Hopelijk hebben wij voorbeeldige kindjes die nu netjes gaan luisteren. Hoe is het net jou en de kleine? Sop en Logan, wat fijn dat jullie goed geslapen hebben. Logan ben benieuwd wat de gyn vandaag gaat zeggen. Tessa hier ook erg nieuwsgierig! Hoe ziet deze kleine eruit, lijkt hij of zij op grote zus, is het een hij of zij.......hoe gaat de bevalling dit keer.... Spannend he?! Oliv, het strippen maandag moet dus effect hebben en je bevalling moet niet te lang duren....kat in het bakkie, haha
Haha ja ik heb overigens begin van de avond een afspraak dus dan ga ik het wel even piepen in een paar uurtjes.
My miracle. Hier gaat alles wel goed. Volgens mij heeft de baby zijn eerste clusterdagen gehad. En vandaag is die een beetje slaperig. Het is een beste druktemaker dus denk dat die het nodig heeft. Hij is niet huilerig druk ofzo, maar echt heel wakker en bewegelijk. Ik voel me alsof ik onder een bus ben gekomen. Ik ben koortsig, hoofdpijn, buikpijn net of im de griep heb ofzo. Misschien ontzwangeren ofzo. Nou ja genoeg ego geklaag. Kom maar op met die baby's
Oliv, oei nou dan een turbo bevalling zonder naweeen. Xoxowen, Fijn dat hij niet huilerig is, maar wel lekker wakker. Vervelend dat je niet lekker bent. Er heerst van alles en je weerstand is natuurlijk vrij laag nu. Misschien helpt Floradix wat.
Vervelend xoxowen! Misschien inderdaad ontzwangeren, ik heb geen idee natuurlijk. Doe maar lekker rustig aan nog... Hier ben ik vanmiddag weer gestript. Nog steeds 2cm ontsluiting... Maandag moet ik nog eens terug naar de praktijk voor nog een keer strippen en als dat niet werkt gaan ze inleiden. Ctg was prima dus dat is heel fijn.
Vervelend XoXowen Hier vandaag gestript. Ben momenteel wel echt grrr zacht uitgedrukt zwaar pissig op de verloskundige. Komen ze vandaag met dat ze willen dat ik in het zkh beval want de baby is zo groot. Terwijl ze al 5 weken zeggen dat deze groter is. Heb hier echt even een klap van gehad moet ik zeggen
Satijnvlinder, Wat vervelend dat die beslissing zo slecht bij je gevallen is. Kan ik me ook wel voorstellen, als je graag thuis wil bevallen en dat tot vandaag ook gewoon mogelijk leek. Ik vind het goed en professioneel dat ze deze beslissing nemen. Hoe teleurstellend het ook voor jou is. Jouw veiligheid en die van de baby staan op 1. Blijkbaar hebben ze het idee dat de baby echt groot zal zijn, wat complicaties met zich mee kan brengen. Waardoor het echt veiliger is in het zh te bevallen. Waarschijnlijk/hopelijk kan je het ook zo zien als de eerste klap gezakt is. Zodat je vol vertrouwen de bevalling te gemoed kan gaan. Dikke knuffel!
De bevalling ga ik vol vertrouwen tegemoet, in hen ben ik alle vertrouwen kwijt. De echo's laten namelijk zien dat dit kindje helemaal niet zo groot is, zelfs kleiner dan zus. Ben nog met hen in gesprek gegaan en hebben een oplossing gevonden waar ik mij wel in kan vinden. Dus gaat goed komen. Hier heeft het strippen ook wel zijn werk gedaan zo te merken.