Nou ik ben al een eeuwigheid wakker... pff volgens mij heb ik totaal 2 uur geslapen. Lag niet lekker in bed en opeens kramp in m'n buik. Zit nu al een tijd op de bank maar niet het gevoel dat het doorzet. Misschien gewoon kramp van het liggen... Hoe is het bij jullie vandaag?!
Jeeejj Proficiat GingerAle!!!!! 🎉🎉🎉😍😍. Geniet ervan en we horen graag meer van je later 😉.
Gefeliciteerd gingerale! Op je uitgerekende datum? Wauw! Lekker genieten. Vervelend satijnvlinder dat het je zo onverwachts is gebracht. Hoe is het met je gegaan na het strippen? Ik hoop dat je je snel een beetje beter voelt en je kunt berusten in deze beslissing. Hopelijk zijn het toch beginnende krampen Sop! Spannend. Hier ook maar twee uurtjes geslapen maar dat komt door een zieke partner. Verder is het eigenlijk heel rustig in de buik. Last van blaas en bandenpijn verder niks van een weetje of een krampje. Fijn een goede ctg Logan, ben benieuwd hoe je nacht was na het strippen. Hoe voel jij je vandaag xo? Beetje opgeknapt? Hoe is het met de kleine?
Ginger ale Gefeliciteerd🍼 Soph hopelijk zet het door. Succes☺ Ik ben, maar weer begonnen met een onderhoudsdossis paracetamol en voel me iets beter. Hier had er een veel honger vanacht, maar tussendoor wel aardig geslapen . Dat scheelt. Wat 2 uurtjes aan slaap per keer wel niet kan doen😄
Dank ja laat het nu please maar doorzetten!! 🙈 Maar nu is het redelijk rustig op wat gerommel na, geen kramp meer. Na ja we zullen zien! Ja Logan en Satijn hoe is het met jullie?! beterschap Oliv met je man!
Fijn xo. Haha blije moeder met twee uurtjes slaap tussen de voedingen. Wat zit jij blij op je roze wolk. Leuk om te horen. Hopelijk knap je ook snel helemaal op. Wat zou het fijn zijn als het doorzet he sop. Hoewel het begin van de avond wel druk is met Sint Maarten en bevallen dan ☺️
Gingerale, gefeliciteerd! Lekker genieten nu. En wat is het spannend zeg met al die gestripte dames. Ik volg wel hoor, alleen weinig tijd voor reageren hihihi. Met de mannekes gaat het gelukkig erg goed, zijn alweer dik 4 weken!
Aah kan me voorstellen Satijnvlinder. Hier moet ik ook in het ziekenhuis om die reden maar ik wist het wel vanaf de zomer. Vond het toen ook even stom maar heb tijd genoeg gehad er aan te wennen. Woooow GingerAle!! Jaa gefeliciteerd 💖 Op je uitgerekende datum gewoon! Goed te horen Julyn. Fijn dat het goed gaat. Hier heeft het strippen niks gedaan dus..
♥Mama's tussen 1 en 15 November 2016♥ Zwanger♥ 4 november ♥ MyMiracle, 29 jaar, tweede kindje. 6 november ♥ Satijnvlinder, 29 jaar, tweede kindje. 9 november ♥ Logan, 25 jaar, eerste kindje. ♥ Melliemuis, 25 jaar, tweede kindje. 10 november ♥ Sop86, 29 jaar, eerste kindje. 12 november ♥ Oliv, 35 jaar. 14 november ♥ Tessasv, tweede kindje. Geboren♥ ♥ Siebe, zoontje van Loontje1 is geboren op 19 augustus. (28+6 - 1280 gram - 38cm) ♥ Cas, zoontje van Tess88 is geboren op 13 september. (31+2 - 1520 gram) ♥ Ruben en ♥ Boris, zoontjes van Julyn zijn geboren op 12 oktober. (35+4 - 2305 gram & 2105 gram) ♥ Izzy en ♥ Boaz, dochter en zoon van Shinex zijn geboren op 15 oktober. (36+3 - 2860 gram & 2380 gram) ♥ Jax, zoontje van xoxowen is geboren op 31 oktober. (38+6) ♥ M.a.c.e, zoontje van Eki is geboren op 4 november. (39+3) ♥ Dochter van GingerAle is geboren op 9 november. (40+0) ♥ 9 jongens | ♥ 4 meisjes | ♥ 3 verrassingen Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Soeee 4w3d - Poeliwoepi 5w2d - AngelaV 6w1d - Lauraa 4w6d - MariekeRox 6w - Kimb91 8w1d *bbz* - Sennie 7w2d - Saare 8w5d - Cins 9w2d - Gina82 10w4d *ma* Gebruik 'bevallingslijst' in de zoekfunctie voor het terugvinden van de laatste lijst.
Satijnvlinder, Oké, dus net echo's viel het wel mee... Fijn dat jullie in gesprek zijn gebleven en daardoor toch tot een soort van compromis zijn gekomen. Wel heel jammer, maar begrijpelijk, dat je vertrouwen in hen minder is nu. Gatsie niet leuk zo vlak voor je bevalling! Gingerale, gefeliciteerd!!!!!!! Sop, wat jammer dat het nog niet is doorgezet. Komt nog...de kleine moet er toch echt uit. Logen, jammer dat het strippen nog niks doet! Julyn, fijn dat het zo goed gaat net jullie! Ik ga de verloskundige zo bellen. Dan hoor ik of ze hier komt om te strippen of dat ik naar 1 van de 2 locaties moet en hoe laat. Hoop dat er wat ontsluiting is..... Vandaag 41 weken. Edit: net de verloskundige gebeld....om 14.00u moet ik bij 1 van de locaties zijn en dan gaat ze kijken.
Dank jullie wel allemaal voor de felicitaties! Ik hoop echt dat er gauw meer kindjes worden geboren, dat al het strippen en gerommel iets oplevert! Hierbij mijn bevallingsverhaal! Geboortedatum is trouwens 10 november, voor de lijst. Op 9 nov om 4 uur 's morgens werd ik wakker met lichte weeën. Ik besloot die te gaan timen en ze kwamen om de 5 minuten ongeveer. Dus rond 6 uur heb ik de verloskundige gebeld om eens te komen checken of er al wat gaande was. Helaas bleek ik geen ontsluiting te hebben (1 cm), kon niet eens gestript worden. Maar de weeën hielden wel de hele dag aan en in de avond is er nog een keer inwendig onderzoek gedaan.... nog steeds slechts 1 cm. Ik werd een beetje moedeloos; waren het dan al die tijd alleen maar voorweeën? Toen ben ik dus woensdagavond toch maar gewoon naar bed gegaan, maar om 3 uur 's nachts ging het niet meer. Ik voelde me beroerd, de weeën kwamen nog steeds en ik wist even niet meer waar ik het zoeken moest. Ik heb drie keer overgegeven en twee keer aan de diarree, sorry voor de fijne details. Ik heb toen de verloskundige weer gebeld om half 5 en die zei dat het een goed teken was, die 'evacuatie', maar dat de weeën echt nog wel vaker en heftiger moesten worden. Voor mijn gevoel waren ze al best heftig, maar oké. Even na 8 uur heb ik weer gebeld om te overleggen en toen heb ik een slaapmiddeltje voorgeschreven gekregen om wat tot rust te komen. Nou, dat werkte voor geen meter, haha. Ik lag op bed te wachten op rust maar de weeën waren toen al zo sterk, daar kon dat tabletje niet tegenop. Toen heeft mijn man gebeld naar de verloskundige en die kwam om 13 uur weer onderzoeken hoe het ging. Eindelijk had ik wat vorderingen gemaakt: 4 cm! Ik kon wel janken van geluk. We mochten naar het ziekenhuis. Maar... de ziekenhuizen in de buurt zaten vol. Heel snel moest ik beslissen: nog verder rijden, of thuis bevallen? De verloskundige durfde een thuisbevalling wel aan, dus dat gaf mij ook vertrouwen. Ze hebben toen in allerijl het bed op klossen gezet, kraamzorg gebeld, ik pufte nog weer wat weeën weg. Op het moment dat ze mijn vliezen ging breken had ik al 7 cm. Het ging dus echt heel hard. En daarna nog harder, want meteen na het breken van de vliezen kreeg ik persdrang. Het lukte nog heel even om dat weg te puffen maar al snel niet meer en toen is ze prachtig geboren! Ze heet V.eerle en het gaat heel erg goed met ons!
Wauw wat een verhaal! Je hebt er ook wel even over gedaan dus. Lijkt me wel schrikken, mag je eindelijk naar het ziekenhuis is alles vol. Mooie naam heeft ze
♥Mama's tussen 1 en 15 November 2016♥ Zwanger♥ 4 november ♥ MyMiracle, 29 jaar, tweede kindje. 6 november ♥ Satijnvlinder, 29 jaar, tweede kindje. 9 november ♥ Logan, 25 jaar, eerste kindje. ♥ Melliemuis, 25 jaar, tweede kindje. 10 november ♥ Sop86, 29 jaar, eerste kindje. 12 november ♥ Oliv, 35 jaar. 14 november ♥ Tessasv, tweede kindje. Geboren♥ ♥ Siebe, zoontje van Loontje1 is geboren op 19 augustus. (28+6 - 1280 gram - 38cm) ♥ Cas, zoontje van Tess88 is geboren op 13 september. (31+2 - 1520 gram) ♥ Ruben en ♥ Boris, zoontjes van Julyn zijn geboren op 12 oktober. (35+4 - 2305 gram & 2105 gram) ♥ Izzy en ♥ Boaz, dochter en zoon van Shinex zijn geboren op 15 oktober. (36+3 - 2860 gram & 2380 gram) ♥ Jax, zoontje van xoxowen is geboren op 31 oktober. (38+6) ♥ M.a.c.e, zoontje van Eki is geboren op 4 november. (39+3) ♥ V.eerle, dochter van GingerAle is geboren op 10 november. (40+1) ♥ 9 jongens | ♥ 4 meisjes | ♥ 3 verrassingen Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Soeee 4w3d - Poeliwoepi 5w2d - AngelaV 6w1d - Lauraa 4w6d - MariekeRox 6w - Kimb91 8w1d *bbz* - Sennie 7w2d - Saare 8w5d - Cins 9w2d - Gina82 10w4d *ma* Gebruik 'bevallingslijst' in de zoekfunctie voor het terugvinden van de laatste lijst.
Mooi verhaal gingerale. Wat een lange dagen zijn dat voor je geweest. Prachtige naam. Hoop dat je nu heerlijk kan genieten en misschien een beetje bijslapen. Begrijp ik goed satijnvlinder dat de echo meeviel en je nu toch mag thuis bevallen? Dat zou wel heel fijn nieuws zijn! Kan je dat ook snel achter je laten en je concentreren op hopelijk een spoedige bevalling. Succes vanmiddag mymiracle! Balen logan. Wanneer is je volgende afspraak? Weer strippen toch? Heerlijk julyn dat het zo goed gaat en lief dat je nog meeleeft!