GingerAle gefeliciteerd Heb alles gelezen maar de helft weer vergeten sorry. Ik mag nu inderdaad thuis bevallen. Heb het zkh gebeld en zij vinden het ook pure onzin dat ze met 40w4d nog gaan zeggen dat ik naar het zkh moet. Mijn gyn zegt dan hadden ze dat 5 weken geleden met je moeten bespreken. Dit was ook niet bespreken. Dit was WIJ GAAN NAAR HET ZKH WANT WIJ WILLEN DAT en daar was niks meer tussen te krijgen want dit was hun besluit. De echo's zeggen alleen dat deze "paniek" gewoon ongegrond is. Ben vooral gewoon boos, verdrietig enz omdat ze zo op het allerlaatste moment voor mij besloten en er werkelijk niks tussen te krijgen was. Pas toen ik een andere praktijk had gebeld kwamen ze met een compromis waar ik/wij mee kunnen leven. Maar mijn vertrouwen in hun is wel echt op een diepte punt en dat geeft geen fijn gevoel voor de bevalling. Het strippen zorgt er voor dat ik heel veel slijm verlies met wat bloed en de hele tijd door er gerommel is. Ik denk dat door de "stress" gisteren het niet door heeft gezet naar bevallen. Maar morgen is ook een mooiere dag dan heeft het kindje een echte eigen verjaardag ipv op de trouwdag van zijn/haar ouders.
Zeker leef ik mee, ben erg benieuwd naar alle ukkies. We hebben maanden lang samen genoten van de voorpret.. dus wil ik ook deelnemen aan de napret Wat een verhaal gingerale.. en dan ook nog thuis bevallen. Lijkt me even schakkelen. Maar wat maakt het uit.. je hebt gewoon een prachtige dochter met een hele mooie naam!!!! Logan wat balen dat het strippen niks doet, ik blijf toch voor je duimen dat jullie kindje snel een reis gaat maken naar deze prachtige wereld Mymiracel ik duim heeeeel hard! 11-11-16 is erg leuke datum Was anders mirgen uitgerekend.. zo gek 😬😁 Satijnvlinder balen van je aankomende ziekenhuis bevalling als je het zo anders had gehoopt. Maar hopelijk wordt het toch een pracht ervaring waar je straks goed op terug mag en kan kijken 😊😊 Nou in hou hier alles de komende dagen nauwlettend in de gaten.. (p.s: dacht nog wel.. als Logan bevalt wordt de lijst vast een puinhoop hahah. Jij houdt het altijd zo mooi bij )
Whoops lees net dat je toch thuis mag bevallen haha! Super goed nieuws!!! Fijn dat ze zo mee denken 😄
Haha nou mee denken was het helaas niet. Werd mij met klem verteld dat ze dan maar met 2 verloskundige kwamen. De gynaecoloog blijft zeggen dat ook dit onzin is. Ze gebruiken telkens "smoesjes" en dat is vervelend. De kamer zou te klein zijn voor verloskundige stagiaire man en kraamhulp maar zonder stagiaire en met 2de verloskundige kan het wel. Uhm wat mis ik hier? Dan is het kind te groot enz ach ja ze komen nu thuis maar de situatie is bizar
Kan me voorstellen Satijnvlinder... ik zou er op die manier ook totaal geen vertrouwen mee hebben. Komen hun wel bij je thuisbevalling nu? Ik had na het strippen ook veel slijmverlies met bloed. Volgens mij was het bij mij de slijmprop. Haha Julyn! Let maar op, ik beval als laatste dus dat komt goed 😂
Echt heel bizar Satijn! Dit heb ik nog nooit gehoord zo! Goed dat je op je strepen bent gaan staan, het is en blijft jouw lichaam 💪🏻.
We zijn er ondertussen achter wat de echte reden is en dat maakt dat ik helemaal denk Hallo. Ze is zelf zwanger en heeft weekend dienst wat der dus niet meer lukt!! Heb met de gyn nu een plan van aanpak gemaakt wanneer de baby zich dit weekend niet meld.
Och dat meen je niet Satijn! Dat zou toch niet zo moeten werken HALLO!! Bizar dit daar mag de patient toch niet de dupe van zijn? Fijn dat je nu met de gyn een plan hebt gemaakt. Voelt dat goed voor jou?
Ja zeker voel mij nu ook gewoon een stuk rustiger. Was gisteren avond echt woest. Nu denk ik kom maar op. We gaan vanavond gewoon uit eten als ik mij goed genoeg voel haha
Gingerale, Klinkt als een mooie bevalling. Wel een lange aanloop, maar uiteindelijk toch nog vlot gegaan. Satijn, nu je het verhaal hebt geplaatst snap ik je boosheid. Dit is heel raar en zwaar onprofessioneel! Is het niet een idee om toch met een andere praktijk verder te gaan? Of zie je dit helemaal niet zitten? Vind het echt heel naar voor je! Zou ook zeker een klacht indienen na de bevalling.
Oh vergeet mijn eigen stukje, haha. Strippen is niet helemaal gelukt. Baarmoedermond is 75% verstreken en 1cm ontsluiting. Het hoofd is wel ingedaald, maar drukte net niet goed op mijn baarmoedermond. Die tegendruk heeft ze wel nodig om goed te strippen, omdat de boel anders te veel mee beweegt. Ze heeft wel flink zitten wroeten, masseren noemde ze het. We zullen zien of het wat gaat doen. Ben iig blij dat er wat gebeurd is met mijn baarmoedermond. Bij mijn dochter was dat namelijk niet het geval.
Gisteren gebeld met andere praktijk, maar zij vonden omdat ik al op punt van bevallen sta niet handig nog over te nemen wat ik snap. Als de kleine er maandag nog niet is dan moet ik naar het zkh en gaan ze daar nogmaals strippen of meteen inleiden dat word dan besproken. Dat is ook niet erg vind ik prima. Maar over mijn rug hun "probleem" oplossen is niet de bedoeling
Hahahaha masseren ja, ahum... Hier zei ze zo heb even het hoofdje gekriebeld Hopelijk doet het ondanks dat toch wel iets.
Dat ie vanavond maar zegt ik kom er aan haha. Ik vind uiteindelijk ook die afspraak maandag niet erg en in het zkh bevallen als het vanaf maandag moet ook prima. Maar dat ze gisteren zo plompverloren even een bom dropte en dan de reden er van deed pijn...
Ik snapook echt dat je even ontdaan was satijnvlinder. Wat ontzettend onprofessioneel. Op zulke stress zit je niet te wachten de laatste loodjes. Ik vind het echt heel vervelend voor je. Wel goed dat je nu tot een oplossing bent gekomen. Knap dat je zo kan schakelen. Ik ga voor je duimen dat het vanavond nog lukt. Jammer mymiracle. Je zou toch wel al wat verwachten bij jouw termijn en een tweede. Hopelijk heeft het toch iets in gang gezet. Ik ben benieuwd! Mooie dag maandag Logan met die maan. Of misschien wordt het hier toch nog een weekend vol baby's. Hoewel het bij mij heel heel heel erg stil is met symptomen.
Wow Satijn! Bijzonder onprofessioneel zeg. Echt, ik ben gewoon sprakeloos. MyMiracle, dat masseren zorgde er bij mij voor dat er vijf dagen later ineens 2cm was en een half verstreken bmm! Houd hoop
Haha mijn man schakelt helaas wat minder. Die is echt furieus. Hij zegt ze brengt wel even andere hun leven in gevaar omdat ze zich niet ziekmeld. Ze kan toch ook alleen de spreekuren doen en een ander de bevallingen. Snap hem wel maar voor nu is het geregeld en wil ik geen stress meer tot na de bevalling