Hmpff heb de verloskundige nog steeds niet kunnen bereiken! Wil zo graag een afspraak maken.. Maar moet telkens werken en als ik dan een gaatje vind zijn ze net in gesprek... Blegh morgen proberen we het maar weer.. Ohja ook ik ga mee doen aan Moeders voor Moeders!
Dames wordt zo onzeker van al die krampjes en steekjes die ik voel. Vraag me dan echt af of dit echt normaal is.
♡Mama's tussen 1 en 15 November 2016♡ 2 november Vlindertje23, 25 jaar, eerste kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing 6 november Loontje1, 31 jaar, tweede kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing Saare, 32 jaar, derde kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing 7 november Logan, 24 jaar, eerste kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing Kimb91, 24 jaar, eerste kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing 8 november MyMiracle, 28 jaar, tweede kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing 9 november Eki, 32 jaar, derde kindje - verrassing Satijnvlinder, 28 jaar, tweede kindje - verrassing Sop86, 29 jaar, eerste kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing 10 november Lindajl, 31 jaar, derde kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing Tess88, eerste kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing MariekeRox, 34 jaar, eerste kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing Cins, 34 jaar, eerste kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing 11 november Let1985, 30 jaar, eerste kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing 12 november Beccy, derde kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing 13 november Julyn, 25 jaar, eerste kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing 14 november Sennie, tweede kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing Bea1988, tweede kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing Afsprakenlijstje Vlindertje23 - eerste echo - 11 maart MariekeRox - eerste echo - 16 maart Sennie - moeders voor moeders - 21 maart Logan - eerste echo - 22 maart 16.00 uur MyMiracle - eerste echo - 22 maart 09.15 uur Eki - eerste afspraak en echo - 22 maart Tess88 - eerste echo - 22 maart Tess88 - moeders voor moeders - 22 maart Sop86 - eerste echo - 23 maart Lindajl - eerste echo - 24 maart 13.40 uur Satijnvlinder - eerste echo - 25 maart Cins - intake vk - 25 maart 8:50 uur Cins - eerste echo gynaecoloog - 25 maart 10:45 uur Sennie - eerste echo - 30 maart Let - eerste echo - 31 maart Lindajl - intake vk - 4 april Cins - eerste echo vk (2e totaal) - 4 april 8:10 uur Sennie - verloskundige - 5 april In totaal tot nu toe; 0 BOYS 0 GIRLS 2 verrassing Wij steunen Moeders voor moeders: Logan - MyMiracle - Tess88 - MariekeRox - Cins - Vlindertje23 - Sennie - Satijnvlinder - Julyn Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Soeee 4w3d - Poeliwoepi 5w2d - AngelaV 6w1d - Lauraa 4w6d
Wat vervelend Julyn! Kan je niet op je werk eventjes bellen? Goed van moeders voor moeders! MariekeRox, volgens mij hoort het er ook een beetje bij. Er gebeurd een hoop daarbinnen nu
Welkom nieuwe meiden! Mariekerox, dat is heel normaal hoor! Wat je voelt is je baarmoeder die aan het rekken is en de banden eromheen die meerekken. Is juist een teken dat alles daarbinnen lekker aan het werk is
Ik hoop het zo Eki! Ander vraagje aan de deskundige onder ons. Buiten krampen en steken voel ik ook soms een enorme druk op de onder kant. Is dat jullie bekend?
Hier ben ik aant leeglopen helaas met krampen en al. Ik wens jullie echt een hele fijne zwangerschap! En dat jullie met minder dan 8 mnd jullie mooie wondertje mogen vasthouden. ♡♡
Ik sta voor de klas.. Dus het is een beetje lastig voor mij..... Al een aantal keren geprobeerd vlug tussen door te bellen, maar helaas zijn ze dan net in gesprek of sta ik zo lang in de wacht dat ik weer terug moet.. Hopelijk lukt het morgen ochtend, kan dan een uurtje later beginnen! We zullen zien😁👍