Hoi meiden! Moest even bijlezen hoor, wat een berichten van wisselende aard.. Sterkte meiden met bloedverlies! Veel die mee gaan doen met mvm, top!! Ik ga me ook aanmelden, maar vind die test ook doodeng. Hier nog geen klachten. Hebben een vroege echo gepland (betaalde echo), omdat we met de paasdagen de gezinnen bij elkaar zien en we het dan eillen vertellen. Nog 'maar' twee weken.
Aza nee meid wat naar heel veel sterkte!! Had het je zo graag gegund dikke knuffel van hier 😘
Goedemorgen dames, ik heb echt een verschrikkelijke nacht achter de rug met buikpijn en krampen. Geen bloed te zien gelukkig maar dit was echt niet fijn. Straks toch maar even de verloskundige bellen
Ga het zo eerst zelf nog proberen, wil graag zelf een afspraak maken 😁! Als het niet lukt gaat hij indd een afspraak proberen te maken! Oh het blijft zo spannend allemaal he!! 😁
Oh MariekeRox, ik hoop dat het onschuldig is. Ik ben benieuwd wat de vk zegt. Julyn, haha! Zeker spannend! En als je elkaar steeds misloopt met bellen helemaal haha! Vandaag (5+3) begon ik de vorige keer met bloeden dus als ik vandaag haal hoop ik wat rustiger te worden. Ik word soms gek van mezelf gewoon
Zijn er nog meer dames zonder echte symptomen? Enige wat ik voel is lichte steekjes waar mijn baarmoeder zit. Ik kan het me verbeelden maar krijg al een darmenbuikje.. Vooral s avonds is hij echt bol! Bij mijn schoonzus dagje het ook al met 6/7 weken. Had ook met 10 weken een ma net als ik enorm weer in de tweede ronde zwanger.. Misschien herkent je lichaam het en maakt het sneller plaats?
Ik zag dat er meerdere dames een miskraam of ma gehad hebben.. Hoe voelen jullie je? Ik kan nog niet echt heel blij zijn.. Ja fijn 22ste echo, en dan zien we een hartje. Vorige keer heeft het hartje ook gewoon geklopt tot 8w5d en is het alsnog mis gegaan.. Wil echt graag genieten maar zijn zo voorzichtig deze keer!
Gelukkig maar, klinkt idd wel erger dan 'normaal' als je er een hele nacht van wakker ligt Hopelijk is alles gewoon zo hard aan het groeien en zit het allemaal goed!
Hallo ladies. Ik sluit me bij jullie aan als dat mag. Vanmorgen positief getest. Onwerkelijk! M'n baby is net 4 maanden, en we gaan al voor de tweede ronde. 2,5 jaar inclusief MMM in t ziekenhuis moeten wachten op onze dochter. En nu zo spontaan opnieuw zwanger. Beetje bizar, maar we voelen ons gezegend.
Net de uitslag van mijn bloedwaarden binnen. Het was maar 67 dus voor 4 weken 2 dagen is dat volgens mij veel te laag. Ben nu echt super verdrietig en heb er geen hoop meer in
Welkom Roms! Gefeliciteerd! Marieke, idd fijn dat je mag langskomen. Laat je ons nog even weten hoe het is gegaan? Ben benieuwd! Hier heeft de vermoeidheid toegeslagen hoor. Ben echt niet vooruit te branden. Misschien dat het m'n derde zwangerschap is hoor, maar ik heb soms echt het gevoel alsof ik 30 weken zwanger ben. Voel me zo opgeblazen, steken en krampen in m'n buik, en bijna het gevoel alsof ik moet gaan waggelen als ik loop. Gaat natuurlijk nergens over bij 5wkn. Eerste zwangerschappen had ik dit helemaal niet. Misselijkheid, mwah, nee niet echt. Soms zo'n vlaag van misselijkheid, maar eet ook de hele dag door, dus missch geef ik die misselijkheid ook niet zoveel ruimte 😊. Obstipatie, check Zorgen en angst dat t misgaat, check Gevoelige borsten, check. Al heb ik wel het idee dat dit nog wel eens kan wisselen. Fijne dag iedereen!
Achhhh sennie, wat een vervelend nieuws! Heb je de arts er ook over gesproken? Wat is zijn conclusie? En wat zeggen je testen? Zie je daar nog een streep op? Misschien dat je minder ver bent dan je dacht? Heftig hoor, kan me voorstellen dat je verdrietig bent. Sterkte! Ik duim voor je.
Ja heb nog wel duidelijke strepen op mijn testen maar de assistent van de huisarts zei er niks over. Ze zei alleen de uitslag is positief en toen vroeg ik naar de waarde en die vertelde ze en dat was het. Voel me even helemaal leeg heb niet eens meer zin om mijn medicijnen te nemen maar mag pas stoppen na de echo