1 t/m 15 november 2016 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door brammetje16, 28 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lindajl

lindajl Fanatiek lid

25 jan 2016
    1.917
    1.506
    113
    Vrouw
    Spannend marieke! Hopelijk is alles goed.

2. lindajl

lindajl Fanatiek lid

25 jan 2016
    1.917
    1.506
    113
    Vrouw
    Sennie: de waarde kan goed zijn hoor. De vraag is vooral hoe het oploopt. Dan zou je nog een keer bloed moeten prikken.

3. Satijnvlinder

Satijnvlinder Fanatiek lid

6 okt 2015
    1.383
    0
    36
    Sennie bij 4 weken is een de hcg waarde gemiddeld 25IU/L dat houd in dat jij gewoon prima zit! Zoals Linda al zegt je zou eigenlijk vandaag of morgen nog eens moeten testen op bloedwaarde dan pas zie je of het oploopt en of het dus goed zit. Deze waarde van nu is perfect maar zegt nog niks

4. Satijnvlinder

Satijnvlinder Fanatiek lid

6 okt 2015
    1.383
    0
    36
    Ik heb komende woensdag MvM over de vloer ;)

5. Sennie

Sennie Bekend lid

5 feb 2011
    666
    60
    28
    vrijwilligerswerk
    noord-holland
    Mijn huisarts vertikt het nog een bloedtest te doen dus ga het op een andere manier proberen of via het amc of via het gewone ziekenhuis hier.

Mariekerox hoop dat alles gewoon goed is!!
    Satijnvlinder spannend meid ben benieuwd hoe het zal zijn met mvm.

6. Logan

Logan Niet meer actief

Tess88, ik voel ook eigenlijk niks. En door de miskramen en de mmm ben ik ook heel zenuwachtig voor wat er komen gaat. Hopelijk is het snel eind april (12 weken) en kan ik genieten

Welkom Roms! Alleen klopt je handtekening niet hihi 15 november bedoel je denk ik ;)

Wat naar Sennie! Weet je echt zeker dat het te weinig is? :( Doe anders even een test en overmorgen weer dan kan je zien of het inderdaad afneemt...

7. MariekeRox

MariekeRox Fanatiek lid

6 nov 2015
    1.675
    807
    113
    Belachelijk hoe de huisarts met jou omgaat Sennie! Ik hoop dat het je
    Lukt om het ergens anders te regelen.

8. Logan

Logan Niet meer actief

Weet je al wat MariekeRox?

9. Roms

Roms Actief lid

23 jul 2014
    105
    0
    0
    Noord-Holland
    Hahaha nu zie ik t ook ja! Nog in de war geloof ik 🙈 ga t gelijk fixen.

10. MariekeRox

MariekeRox Fanatiek lid

6 nov 2015
    1.675
    807
    113
    Dames alles zit wel op de juiste plek. Maar kleiner dan verwacht bij 5 weken. Iemand ervaring mee?

11. Logan

Logan Niet meer actief

Een millimeter verschil is gelijk een paar dagen. Misschien hebben ze wel net verkeerd opgemeten. Wat moest je doen? Nog eens terugkomen?

12. MariekeRox

MariekeRox Fanatiek lid

6 nov 2015
    1.675
    807
    113
    Ja ik had al voor volgende week een echo staan
    Dus die hebben we laten staan en de 24ste hebben we ook een echo gepland. Ik vind dit toch maar heel spannend je gaat je nu toch weer afvragen of het allemaal goed gaat

13. Logan

Logan Niet meer actief

Het is ook spannend! Maar voor nu zou ik niet gelijk heel negatief gaan denken. Het zit op de goede plek :)

14. MariekeRox

MariekeRox Fanatiek lid

6 nov 2015
    1.675
    807
    113
    Je hebt gelijk logan. En ik heb er toch geen controle over. We wachten het maar gewoon af.

15. lindajl

lindajl Fanatiek lid

25 jan 2016
    1.917
    1.506
    113
    Vrouw
    Marieke, fijn dat het iig op de goede plek zit. Termijn is nog zo lastig te bepalen. Innesteling iets later en scheelt meteen een paar dagen. Fijn dat je snel weer een echo hebt.

16. let1985

let1985 Actief lid

26 jan 2016
    439
    0
    16
    Goed nieuws toch marieke! Fijn om te lezen..

17. Logan

Logan Niet meer actief

Ik had net toen ik nieste een steek links in mijn lies! Hoort dat bij bandenpijn? Kan dat ook nu al? Of is dat gewoon toeval geweest?

Ik begrijp je heel goed hoor. Vind het zelf ook doodeng! Elke keer naar de wc is weer spanning.

18. Tess88

Tess88 Actief lid

4 mrt 2015
    374
    0
    16
    Pfff wat een darmenbuik zeg.. Lijkt wel of ik in 1 week 5/10 kilo ben aangekomen

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      28,1 KB
      Weergaven:
      3
  19. lindajl

lindajl Fanatiek lid

25 jan 2016
    1.917
    1.506
    113
    Vrouw
    Wel een echt zwangerbuikje, ook al zijn het je darmen. Jammer dat je het dan nog zo moeilijk kan verbergen he.

Bij mij valt het gelukkig nog mee. Maar ben afgelopen tijd 5 kilo afgevallen en heb na een dieet minder last van mijn darmen waardoor ze voor de zwangerschap minder opgezet waren dan ik gewend was. Bij de jongste droeg ik met 9 weken al positiekleding, vooral omdat mijn darmen zo zeer deden. Nu hoop ik het wat langer te kunnen uitstellen.

20. Logan

Logan Niet meer actief

Mooi al! Ik heb ook zoiets haha. Het is ook al meer dan vorige week, als ik de foto's bekijk. :p

Deel Deze Pagina