Tess hihi uhm ja duidelijk buikje Marieke het zit op de goede plek en verder er ingeloven dat het goed. Millimeters lijken kilometers en die meten ze ook wel eens verkeerd volgens mijn gyn Logan dat zou best kunnen ik heb dan indd echt steken in mijn lies.
Hier even een minder dagje... Vanmorgen ineens een lagere temp gemeten (ik weet het, moet ik niet doen, maar zit er zo ingebakken inmiddels). Wel nog een test gedaan met een knalstreep als gevolg. Maar vandaag wat minder kwaaltjes. Borsten doen minder pijn en bijna geen weeïg gevoel gehad wat ik de laatste dagen had. Zat vanmiddag in de auto naar huis en kreeg wat krampjes en then it hit me.... Ben nu 5 weken en vorige keer ging het bij 5.2 fout. Afgelopen dagen was ik best relaxed en voelde me echt zwanger. Nu ineens best angstig.... Vind het echt eng ineens weer. Zou zo blij zijn als we twee weken verder zijn en de echo hebben.... Pffff.... Sorry, moest het ff kwijt....
Eindelijk 5+4! Een record gehaald Cins, gooi die thermometer weg. Je kunt toch niet tot november gaan tempen. Die temperatuur piekt en daalt wel vaker toch, misschien ook net even met je billen naast het dekbed gelegen
Cins hup die thermometer is straks voor in je kraamtijd weg ermee nu! Logan joehoe doet een vreugde dansje voor jou!
Hier helaas wat minder goed nieuws. Testen lijken wat lichter te worden. Denk nu toch echt dat deze zwangerschap helaas in een miskraam zal eindigen. Heb gisteren al heel veel gehuild dus tranen lijken wel op. Voor mij vervelend dat ik er nu niet achter zal komen door de kunstmatige cyclus en ik dus op deze voet door zal moeten gaan tot 30 maart. Pffff weet niet zo goed wat ik hier nu mee moet. Ziekenhuis is heel duidelijk geweest dat ik absoluut niet mag stoppen met mijn medicijnen omdat hun vinden dat hcg waarden niks zeggen en urine meer verdund kan zijn dan de vorige keren maar heb super erg de neiging te stoppen met die rot medicijnen zodat alles los kan komen. Alleen maken ze me bang dat ik dan misschien een zwangerschap afbreek die nog goed kan zijn. Wat denken jullie? Wat zouden jullie doen?
Logan yeah!! Super meid je eigen mijlpaal ben je nu voorbij. Ben er van overtuigd dat deze zwangerschap goed zal verlopen bij je 😘😘😘
Heb je foto's van je testen? Misschien kunnen we even mee kijken. En bedankt meid 😘 Ik hoop ook nog steeds voor jou:
Deze zijn allebei van vanmorgen. Streepjes kwamen dit keer wel al voor de controle streep wat de vorige keren niet zo was maar ze worden niet donkerder na mijn idee.
Als ik kijk naar alle testen met ochtendurine die ik heb gedaan loopt hij wel op. Maar als ik naar die van middag urine kijk zijn ze gewoon echt licht. Eerste foto waren die met ochtend urine 2e die met middagurine
Die met middag urine zijn inderdaad duidelijker, maar als ik kijk naar je ochtend rijtje zie ik dat hij oploopt. Misschien niet snel, maar zit stijging in. En Action heeft niet heel gevoelige testen ook.. Ik zou me nog niet echt druk maken hoor
wat naar sennie! ja ik kan je hier niet in adviseren aan de ene kant denk ik luister aan jezelf jij weet het beste, aan de andere kant de dokter zullen het wel weten? ik heb sinds gister bruin verlies tijdens het afvegen. ik moet eerlijk zeggen dat ik er ook geen vertrouwen er meer in heb,
Mariekerox wat naar meid maar bruinverlies hoeft helemaal niks te zeggen hé!! Kan gewoon wat oud bloed zijn. Dus nog niet zorgen maken hoor meid want het zegt echt niks!!!
Sennie lijken mij toch echt duidelijke strepen hoor! Niet opgeven! Wie weet, het is moeilijk maar zoooo zonde juist nu om op te geven. Het is goed dat je je realiseert dat het geen zekerheid is, maar tevens zijn alle kansen ook nog open. Geef het die kans meid! Knuffel!!! Logan yay!!!! Fijn!!! *kijkt nu schoorvoetend en beschaamd naar beneden* Ik kon het uiteraard vanmorgen niet laten, toch nog even getempt... Maar temp was hoger dan ooit tevoren! Dus dat was goed! Heb de thermometer ook meteen opgeborgen nu, das klaar! Voel m'n borsten ook weer aardig... We gaan er gewoon voor! Fijne dag iedereen!
Oh Marieke nee wat vervelend! Maar inderdaad wat Sennie zegt, hoeft niets te betekenen dus hou even vol! Duim voor je!
Sennie: ik zou zeker doorgaan met de medicatie. Anders krijg je misschien achteraf spijt! Ik snap dat het nog lang wachten is tot de 30e. Maar probeer vol te houden! Marieke: Wat schrikken meid. bij mijn oudste heb ik 3 weken lang bruinverlies gehad. Zolang het niet helder rood is, moed houden hoor!
Sennie ik vind ze behoorlijk donker die in de middag hoor en van de ochtend lopen ze mooi op... Ik doe een dansje voor je logan heel mooi die mijlpaal Marieke ik ben het met de dames eens kan ook oud bruin zijn... Hier vanaf vannacht 03.30 wakker gelegen weer zulke dikke krampen zo'n pijn weet dan even niet waar ik het zoeken moet weer alles af gegoogeld maar kon er niks concreets over vinden....dus maar weer afwachten gelukkig geen bloedverlies.. Wij gaan even een weekendje duitsland dus ik lees even weinig mee...en dan maar hopen dat het snel dinsdag is en ik voor de echo mag. Ik probeer positief te blijven hopen dat dat voor jullie ook geld.. Succes t weekend