Logan, wat fijn! De eerste mijlpaal 😊 Sennie, ik zou toch echt proberen het los te laten en afleiding te zoeken. Als t inderdaad niet goed, dan houd je dit toch niet tegen. Er zit hcg in jr lichaam, de bloedtest heeft dit aangegeven. Ja inderdaad wel iets aan de lage kant, maar dit zegt nog niet alles. Er verschijnt gewoon een duidelijke streep op de testen. Hoe onwijs moeilijk ook, maar ik zou toch echt afleiding zoeken. En laat je lichaam z'n werk doen, vertrouw daarop. En zou vooral niet zelf gaan doktoren en stoppen met medicijnen. Zou echt even de echo afwachten en in de tussentijd doorgaan. Niet zelf je conclusies trekken. Ik heb zoveel verhalen gelezen van mensen die weken lang spierwitte negatieve testen hadden, en toch zwanger bleken. Heel veel sterkte in ieder geval. Temperaturen heb ik hier nooit gedaan, en ben t eigenlijk ook niet van plan 😊. Ik weet er eerlijk gezegd niet t fijne van en zou mezelfde kennende, mezelf alleen gek maken. Dus laat ik dat maar gaan. Hier verder alles oké, denk ik. Ik weet t eigenlijk niet. Valt me wel op dat ik deze zwangerschap veel langer menstruatiekrampen heb dan de vorige zwangerschappen. Als t goed is, ben ik morgen 6 weken en voel ze nog steeds. Ken ik niet van m'n vorige zwangerschappen. Gisteren een dag gehad met iets minder kwaaltjes, vooral m'n borsten voelden iets minder gevoelig en pijnlijk. Vandaag voel ik ze wel weer. Ze zijn wel pijnlijk nog, maar alleen iets minder vol dan de afgelopen twee weken? Iemand die dit herkent? Misselijkheid heb ik niet echt. En als ik iets van een vlaag van misselijkheid voel, dan is dit met name in de namiddag en avond. Vanochtend zowaar in de ochtend wat gevoeld. Maar snel wat gaan eten, en toen ging t al beter. Nooit gedacht dat ik zo blij van misselijkheid kon worden 😊 Fijne dag allemaal!
Ik heb nauwelijks krampen gehad. Minder kwaaltjes herken ik. Minder last van borsten, minder weeig gevoel. Bah, ben zo bang dat het weer mis gaat. Ik hang liever boven de pot, ik weet dat dat geen garantie is. Maar zou me een beter gevoel geven. Ik kan niet wachten tot de 24e. Dan wat meer duidelijkheid.
Sennie, heel eerlijk? De testen lopen op! Blijkbaar heb je de middag meer concentratie HCG maar lieverd heel heel eerlijk! Je maakt jezelf helemaal gek met zo vaak testen en daarmee extra onzeker. Ergens snap ik je maar met testen weet je nog niks zeker en je word zo onzeker. Sorry wil je niet voor je hoofd stoten. MariekeRox oud bloed is vaak niet erg maar wel vervelend. Let wat vervelend van je krampen. Veel plezier dit weekend. Linda, haha zak nog niet geplunderd? Saare, apart is dat dan he. Bij mijn dochter liep ik tot 10.5 week met ongi krampen en tot 18 weken kotsmisselijk tot dagelijks overgeven. Letterlijk bij cliënten de deur uit rennen om te kotsen werkte in de thuiszorg. Nu ben ik moe moe moe heel soms misselijk en alleen met opstaan en snelle beweging een steek
Snap jullie helemaal hoor dat ik niet meer moet testen maar heb toch nog even een kruidvat test er tegen aan gegooid. Had aardig last van ms krampjes en lage rugpijn dat ik dacht laat dan die die streep maar lichter zijn. Maar tot mijn verbazing een bijna knaltest. Begin het nu eindelijk los te laten nu ik zie dat de testen toch nog oplopen. En satijnvlinder je stoot me niet tegen het hoofd hoor meid ik snap wat je bedoeld en je hebt ook gelijk. Wat vinden jullie van de test? De bovenste test is van 2 dagen geleden.
Dank je satijnvlinder zo donker had ik hem nog niet gehad dus voelt wel heel fijn. Wel erge last van krampen en lage rugpijn hopelijk zegt dat niks.
Das een ontzettend duidelijke positieve test! En ook duidelijk opgelopen! Dus klaar nu, positieve instellen en vooruit kijken!!! Gefeliciteerd!!!
Oh en zonder te willen klagen hoor... Maar man wat voel ik me opgeblazen vandaag!!! Heb een buik dat wil je niet weten!
Hoe is het nu Marieke? Fijn weekend Let! Hopelijk geeft het je ook een beetje de rust die je nu wel kan gebruiken Maar onthoud, zolang je niet bloed is er niks aan de hand. Saare, ik heb ook geen kwaaltjes behalve een extreme vermoeidheid. Haha ik snap dat je blij word van misselijk zijn. Linda, oh hmm chips 😍 Heb ik ook zin in nu haha! Heb net poffertjes op Sennie, hij is opgelopen hoor! En nu stoppen met testen he! Cins.. Ik ook. Darmen lijken met de dag flinker te worden haha
Sennie hij is mooi opgelopen! nu lekker laten voor wat het is en lekker gaan genieten! Logan Ik verlies na de echo van gister wat bruinbloed. alleen met afvegen. volgens mij is het nu weer gestopt. Ik ga het loslaten heb er toch totaal geen controle over en als het niets wordt zal daar vast een reden voor zijn.
Ja denk ook dat het daarvan is ik heb ook pap2 dus bloed ook altijd iets sneller. We gaan het gewoon afwachten
Logan: mooie mijlpaal, wat fijn!! Sennie: ziet er hartstikke mooi uit die laatste test! En nu die dingen in de kast en genieten Saare: niet zoveel last van krampjes, ik kan me vaag herinneren dat ik het juist meer had bij mn vorige zwangerschappen. Toch grappig om te merken dat het elke keer weer anders is he. Mariekerox: klinkt logisch hoor! Meer dan afwachten kun je idd niet, maar ik zou me er niet direct druk om maken hoor (makkelijk gezegd hoor, i know ) Hier : we wilden eigenlijk tot de eerst echo wachten met vertellen, maar mn ouders waren vandaag hier en kon het toch niet laten moest het er gewoon met mn moeder over hebben haha. Ze vonden het allebei superleuk!! Morgen gaan we mn schoonouders inlichten en de rest moet nog wel eventjes wachten, iig tot de eerste echo. Verder gelukkig nog geen kwaaltjes, behalve moe. Elke dag is er 1, maar ben echt aan het wachten tot de misselijkheid begint, kan niet anders dan dat het binnenkort gaat komen helaas
Bah, onzekerheid slaat soms toch af en toe door hoor... Zo weinig symptomen.. wordt er niet goed van.. Terwijl een test toch zegt zwanger 3+.... Jullie ook zo weinig symptomen? Hier: - snel moe - blauwe aders zichtbaar op borsten - moeilijk naar het toilet kunnen gaan Hopelijk kunnen jullie me een beetje van me onzekerheid afhalen! Maandagavond een nieuwe echo.. x
Ik heb bijna geen symptomen ook, alleen dat ik moe ben. Verder niet echt... Tja de darmen maar dat ik heb wel vaker dus dat link ik niet direct aan de zwangerschap. Het liefst zou ik elke dag misselijk en zere borsten en wat nog meer willen hebben... Fijn Eki dat je ouders zo blij waren! Het is altijd leuk nieuws he
Marieke, van binnen is nu alles extra doorbloed in combi met pap2 kan die echo indd een kleine bloeding geven. Vlindertje, hier moe en best wat acne verder op soms bandenpijn na geen klachten. Eki, wat leuk het te hebben verteld Hier morgen verjaardag neefje. Zo geen zin in. Zeurende mensen of het niet tijd wordt voor baby 2, kriebelt het niet. Maar weiger het al te zeggen vooral aan die kant. Wil eerst echo afwachten en andere kant vertellen (mijn kant )