Ik ook niet Logan. Ons meisje is helemaal gek op baby's en krijg vaak zelfs van wildvreemde te horen word het geen tijd voor een broertje of zusje. Of van zwager (waarvan zijn vrouw ook in mmm heeft gezeten) dat ze bij ons moet zijn voor een baby
Jawel dus ik ook dan denk ik kind vind der baby nichtje gewoon heel lief. En de andere waar we vandaag heen gaan die schoonzus klaagde dat het zolang duurde bij de 2de dat ik dacht lang 4 maanden zucht
Sennie mooie test hoor meid! Die onzekerheid begrijpen we allemaal denk ik.. Hier is mvm net geweest en het was een knaltest 😃, mag vanaf dinsdag gaan opvangen! Fijn weekend dames!!
Gisteren na mijn werk(restaurant) 3 dubbelfris in een wijnglas gedronken en niemand valt wat op.. Pak ik een bitter Lemon zeggen er direct 3, ben he weer zwanger?! Nee ik heb net 3 wijn gedronken pffff Daarna mee naar ons plaatselijke café, met de barman maar overlegd dat ik dubbelfris in een wijnglas drink als ik wijn bestel haha Gaat wel goed dit geheim houden maar mijn buik is echt niet normaal zo bol.. Wordt dat nog minder of loopt dat over in een buikje echt van de baby
Haha Tess, geweldig dat je dit zo hebt afgesproken met de barman! Heel leuk. Van mijn eerdere zwangerschappen weet ik nog dat dat darmenbuikje verdwijnt en bij mij begon pas rond een week of 14 dat m'n buik begon te groeien. Maar dit kan echt bij iedereen verschillend zijn. Wel mooi buikje trouwens!
Satijnvlinder, bijna iedereen vind baby's toch lief? Ik snap zulke mensen echt niet. Het zou in mijn hoofd niet opkomen het te vragen. Tess, haha dubbelfris hoe kom je er bij?! Mijn buik is ook zo, vooral savonds merk ik. Loontje! Goed zo Gaan jullie nog wat leuks doen van het weekend? Ik merk dat ik wel wil maar geen puf heb om op te staan
Hoi meiden! Mag ik ook op de lijst? Oliv, 35 jaar rond 12-11 uitgerekend en 5 april eerste echo. Gister gestart met moeders voor moeders. Echt een mooie test! Was echt wel blij want toch weer een stukje bevestiging.
♡Mama's tussen 1 en 15 November 2016♡ 2 november Vlindertje23, 25 jaar, eerste kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing 6 november Loontje1, 31 jaar, tweede kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing Saare, 32 jaar, derde kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing 7 november Logan, 24 jaar, eerste kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing Kimb91, 24 jaar, eerste kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing 8 november MyMiracle, 28 jaar, tweede kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing 9 november Eki, 32 jaar, derde kindje - verrassing Satijnvlinder, 28 jaar, tweede kindje - verrassing Sop86, 29 jaar, eerste kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing 10 november Lindajl, 31 jaar, derde kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing Tess88, eerste kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing MariekeRox, 34 jaar, eerste kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing Cins, 34 jaar, eerste kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing 11 november Let1985, 30 jaar, eerste kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing 12 november Beccy, derde kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing Oliv, 35 jaar - ♂BOY ♀GIRL verrassing 13 november Julyn, 25 jaar, eerste kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing 14 november Sennie, tweede kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing Bea1988, tweede kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing Afsprakenlijstje Vlindertje23 - eerste echo - 11 maart MariekeRox - eerste echo - 16 maart Sennie - moeders voor moeders - 21 maart Logan - eerste echo - 22 maart 16.00 uur MyMiracle - eerste echo - 22 maart 09.15 uur Eki - eerste afspraak en echo - 22 maart Tess88 - eerste echo - 22 maart Tess88 - moeders voor moeders - 22 maart Sop86 - eerste echo - 23 maart Lindajl - eerste echo - 24 maart 13.40 uur Satijnvlinder - eerste echo - 25 maart Cins - intake vk - 25 maart 8:50 uur Cins - eerste echo gynaecoloog - 25 maart 10:45 uur Sennie - eerste echo - 30 maart Let - eerste echo - 31 maart Lindajl - intake vk - 4 april Cins - eerste echo vk (2e totaal) - 4 april 8:10 uur Sennie - verloskundige - 5 april Oliv - eerste echo - 5 april In totaal tot nu toe; 0 BOYS 0 GIRLS 2 verrassing Wij steunen Moeders voor moeders: Logan - MyMiracle - Tess88 - MariekeRox - Cins - Vlindertje23 - Sennie - Satijnvlinder - Julyn - Oliv Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Soeee 4w3d - Poeliwoepi 5w2d - AngelaV 6w1d - Lauraa 4w6d
Vanaf nu heb ik gelukkig een redelijk drukke week. Veel werken, dus lekker veel afleiding. Beginnend met dit weekend 2 late diensten. Daarna is het nog minder dan een week wachten tot de echo. Zo spannend. Lijkt nog zo ver weg!
Duurt lang he dat wachten!! Ik ben 1 dag eerder voor de echo maar poeh het lijkt wel een eeuwigheid . Zodra we goed nieuws krijgen gaan we het de 25ste gelijk vertellen aan ouders, leuk!!
Vanmiddag een spoedecho gehad in het ziekenhuis, in verband met bloedverlies vanmorgen. Ik blijf maar bloed verliezen wordt er niet goed van.. maar alles is goed! Ik moet het bloedverlies gewoon maar negeren en opletten dat ik niet veel erger ga bloeden. Bloed nu sporadisch en is geen duidelijke oorzaak voor te vinden. Er waren 2 hartjes zichtbaar op de echo, wat een opluchting! Ook was het gele lichaam duidelijk zichtbaar in mijn linker eierstok! De kleintjes waren gegroeid, maandagavond alleen 2 vruchtzakjes en dooierzakjes te zien. Vanmiddag al zoals je op de foto kunt zien! Het is geen supermooie echo maar toch wel goed zichtbaar! Ik ben blij en ga toch zo voorzichtig aan genieten.
♡Mama's tussen 1 en 15 November 2016♡ 2 november ♡♡Vlindertje23, 25 jaar, eerste kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing 6 november Loontje1, 31 jaar, tweede kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing Saare, 32 jaar, derde kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing 7 november Logan, 24 jaar, eerste kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing Kimb91, 24 jaar, eerste kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing 8 november MyMiracle, 28 jaar, tweede kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing 9 november Eki, 32 jaar, derde kindje - verrassing Satijnvlinder, 28 jaar, tweede kindje - verrassing Sop86, 29 jaar, eerste kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing 10 november Lindajl, 31 jaar, derde kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing Tess88, eerste kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing MariekeRox, 34 jaar, eerste kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing Cins, 34 jaar, eerste kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing 11 november Let1985, 30 jaar, eerste kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing 12 november Beccy, derde kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing Oliv, 35 jaar - ♂BOY ♀GIRL verrassing 13 november Julyn, 25 jaar, eerste kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing 14 november Sennie, tweede kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing Bea1988, tweede kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing Afsprakenlijstje MariekeRox - eerste echo - 16 maart Sennie - moeders voor moeders - 21 maart Logan - eerste echo - 22 maart 16.00 uur MyMiracle - eerste echo - 22 maart 09.15 uur Eki - eerste afspraak en echo - 22 maart Tess88 - eerste echo - 22 maart Tess88 - moeders voor moeders - 22 maart Sop86 - eerste echo - 23 maart Lindajl - eerste echo - 24 maart 13.40 uur Satijnvlinder - eerste echo - 25 maart Cins - intake vk - 25 maart 8:50 uur Cins - eerste echo gynaecoloog - 25 maart 10:45 uur Sennie - eerste echo - 30 maart Let - eerste echo - 31 maart Lindajl - intake vk - 4 april Cins - eerste echo vk (2e totaal) - 4 april 8:10 uur Sennie - verloskundige - 5 april Oliv - eerste echo - 5 april In totaal tot nu toe; 0 BOYS 0 GIRLS 2 verrassing Wij steunen Moeders voor moeders: Logan - MyMiracle - Tess88 - MariekeRox - Cins - Vlindertje23 - Sennie - Satijnvlinder - Julyn - Oliv Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Soeee 4w3d - Poeliwoepi 5w2d - AngelaV 6w1d - Lauraa 4w6d
Ben ik zeker van plan Sop86, bah.. Die onzekerheid is echt drie keer niets hoor. Gun je echt je ergste vijand niet eens.... Ik ben heel blij dat ik de hartjes gezien heb. Ik heb woensdag alweer de echo in mijn eigen ziekenhuis dus hoef niet meer zo lang te wachten op de volgende.. Slaap lekker alvast allemaal!