Aaaah vlindertje wat mooi Oliv welkom Tess haha slim Logan tja sommige mensen. Het viel gelukkig mee, dochterlief was heerlijk aan het kroelen met neefje. Neefje jankt alleen naar iedereen behalve naar mij dus schoonzus keek me vreemd aan. Oh en 16 mrt komt hier MvM
Wauw vlinder wat een mooie echo daar mag je trots op zijn hoor!! Satijnvlinder dat schiet al lekker op 16 maart Spannend!! Hier nu het weekend bij mijn schoonfamilie. Heerlijk ik mag lekker uitslapen terwijl hun op mijn dochtertje Letten. Dus lig nu nog even stiekem te smokkelen in bed hahaha. Hier nog steeds niet echt duidelijkere symptomen alleen wat gevoelige borsten en af en toe lage rugpijn. Gisteren wel tijdens de grote boodschap (sorry voor het onsmakelijke) een paar keer flinke steek in mijn rechter lies. Herkenen jullie dit?
Leuk Satijnvlinder! Ik heb me gister aangemeld dus ben benieuwd wanneer ze komen. Geniet lekker van je neefje Lekker Sennie! Heerlijk uitslapen haha!
Mooie echo vlinder! Verlies je nog steeds bloed? Fijn dat je woensdag al weer kan! Oliv van harte welkom! Sennie, lekker zo'n weekend, geniet er van! Hier vrijdag avond spa appel en fruit uit een wijnglas gedronken omdat we vrienden op bezoek hadden, werkt ook super! Nog niet heel veel kwaaltjes trouwens behalve een lichte misselijkheid af en toe sinds gisteren en mijn borsten. Maar die zijn dan ook wel heel erg, man wat doen ze pijn!!!
Vlinder wat een geweldig mooie echo. 2 wondertjes tegelijk❤ Mvm komt hier de 18de. Ik kan jullie niet bijhouden dames.... Nu een weekendje weg, dus lees af en toe even snel.
Wauw Vlinder wat bijzonder! Ik ben op wintersport dus reageer ook nog niet veel! Spannend he dat afwachten op de eerste echo.. Ik maak als ik terug ben een afspraak. Mag ik ook nog op de lijst? Geniet meiden!
Sorry Roms! He-le-maal vergeten oh sorry ga het gelijk doen! Slim bedacht Cins! Dat is wel makkelijk als je thuis bent Fijn weekend Mymiracle!
♡Mama's tussen 1 en 15 November 2016♡ 2 november ♡♡Vlindertje23, 25 jaar, eerste kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing 6 november Loontje1, 31 jaar, tweede kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing Saare, 32 jaar, derde kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing 7 november Logan, 24 jaar, eerste kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing Kimb91, 24 jaar, eerste kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing 8 november MyMiracle, 28 jaar, tweede kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing 9 november Eki, 32 jaar, derde kindje - verrassing Satijnvlinder, 28 jaar, tweede kindje - verrassing Sop86, 29 jaar, eerste kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing 10 november Lindajl, 31 jaar, derde kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing Tess88, eerste kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing MariekeRox, 34 jaar, eerste kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing Cins, 34 jaar, eerste kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing 11 november Let1985, 30 jaar, eerste kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing 12 november Beccy, derde kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing Oliv, 35 jaar - ♂BOY ♀GIRL verrassing 13 november Julyn, 25 jaar, eerste kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing 14 november Sennie, tweede kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing Bea1988, tweede kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing 15 november Roms, tweede kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing Afsprakenlijstje MariekeRox - eerste echo - 16 maart MyMiracle - moeders voor moeders - 18 maart Sennie - moeders voor moeders - 21 maart Logan - eerste echo - 22 maart 16.00 uur MyMiracle - eerste echo - 22 maart 09.15 uur Eki - eerste afspraak en echo - 22 maart Tess88 - eerste echo - 22 maart Tess88 - moeders voor moeders - 22 maart Sop86 - eerste echo - 23 maart Lindajl - eerste echo - 24 maart 13.40 uur Satijnvlinder - eerste echo - 25 maart Cins - intake vk - 25 maart 8:50 uur Cins - eerste echo gynaecoloog - 25 maart 10:45 uur Sennie - eerste echo - 30 maart Let - eerste echo - 31 maart Lindajl - intake vk - 4 april Cins - eerste echo vk (2e totaal) - 4 april 8:10 uur Sennie - verloskundige - 5 april Oliv - eerste echo - 5 april In totaal tot nu toe; 0 BOYS 0 GIRLS 2 verrassing Wij steunen Moeders voor moeders: Logan - MyMiracle - Tess88 - MariekeRox - Cins - Vlindertje23 - Sennie - Satijnvlinder - Julyn - Oliv Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Soeee 4w3d - Poeliwoepi 5w2d - AngelaV 6w1d - Lauraa 4w6d Gebruik 'bevallingslijst' in de zoekfunctie voor het terugvinden van de laatste lijst.
Zow, de afgelopen dagen een beetje afwezig geweest. Wil me proberen niet al te druk te maken, dus kijk hier wat minder vaak zodat ik minder gekke dingen lees. Maakt allemaal best wel veel indruk op me.. En ben al zo'n gevoelig mens, enorme pieker kont! Maar ook ik heb eindelijk een afspraak met de verloskundige.. duurt me wel veel te lang en dat vind ik ook niet echt leuk... heb 7 april 1e echo das met 8 week en 4 dagen. Er was me beloofd dat ik vanaf 7 weken lans mocht komen, maar de assistent vond dat nergens voor nodig... Wel een beetje teleurgesteld! Vorige keer was het ergens tussen de 7 en 8 weken gestopt met groeien... en dat werd pas bij 12 weken ontdekt! Dus je snapt mijn frustratie misschien een beetje... Naja toch zit er helaas niets anders op dan wachten... de kwaaltjes zijn er gelukkig steeds meer, waardoor ik me steeds meer een beetje zwanger begin te voelen en vertrouwen krijg...
♡Mama's tussen 1 en 15 November 2016♡ 2 november ♡♡Vlindertje23, 25 jaar, eerste kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing 6 november Loontje1, 31 jaar, tweede kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing Saare, 32 jaar, derde kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing 7 november Logan, 24 jaar, eerste kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing Kimb91, 24 jaar, eerste kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing 8 november MyMiracle, 28 jaar, tweede kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing 9 november Eki, 32 jaar, derde kindje - verrassing Satijnvlinder, 28 jaar, tweede kindje - verrassing Sop86, 29 jaar, eerste kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing 10 november Lindajl, 31 jaar, derde kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing Tess88, eerste kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing MariekeRox, 34 jaar, eerste kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing Cins, 34 jaar, eerste kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing 11 november Let1985, 30 jaar, eerste kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing 12 november Beccy, derde kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing Oliv, 35 jaar - ♂BOY ♀GIRL verrassing 13 november Julyn, 25 jaar, eerste kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing 14 november Sennie, tweede kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing Bea1988, tweede kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing 15 november Roms, tweede kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing Afsprakenlijstje MariekeRox - eerste echo - 16 maart MyMiracle - moeders voor moeders - 18 maart Sennie - moeders voor moeders - 21 maart Logan - eerste echo - 22 maart 16.00 uur MyMiracle - eerste echo - 22 maart 09.15 uur Eki - eerste afspraak en echo - 22 maart Tess88 - eerste echo - 22 maart Tess88 - moeders voor moeders - 22 maart Sop86 - eerste echo - 23 maart Lindajl - eerste echo - 24 maart 13.40 uur Satijnvlinder - eerste echo - 25 maart Cins - intake vk - 25 maart 8:50 uur Cins - eerste echo gynaecoloog - 25 maart 10:45 uur Sennie - eerste echo - 30 maart Let - eerste echo - 31 maart Lindajl - intake vk - 4 april Cins - eerste echo vk (2e totaal) - 4 april 8:10 uur Sennie - verloskundige - 5 april Oliv - eerste echo - 5 april Julyn - eerste echo - 7 april In totaal tot nu toe; 0 BOYS 0 GIRLS 2 verrassing Wij steunen Moeders voor moeders: Logan - MyMiracle - Tess88 - MariekeRox - Cins - Vlindertje23 - Sennie - Satijnvlinder - Julyn - Oliv Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Soeee 4w3d - Poeliwoepi 5w2d - AngelaV 6w1d - Lauraa 4w6d Gebruik 'bevallingslijst' in de zoekfunctie voor het terugvinden van de laatste lijst.
Vandaag trouwens een mijlpaal hier: 5 weken en 3 dagen en zo zwanger als wat!!! Laatste keer ging het bij 5+2 fout dus ben hier wel heel erg blij mee. Voelt ook veel beter als vorige keer, borsten doen pijn, check, met vlagen misselijk, check, en enorm opgezette buik, check!
Julyn, idd heel fijn dat je kwaaltjes alleen maar meer aanwezig zijn. Cins, gefeliciteerd met de mijlpaal! Zo fijn als je zo aan je lichaam merkt dat je zwanger bent. Ik ben nu als t goed is 6+1 wkn. Ik merk de laatste paar dagen dat ik mij niet meer zo opgeblazen voel als de afgelopen twee weken. Iemand die ongeveer even ver is en dit herkent? Ook zijn mijn borsten voor mijn gevoel minder groot dan de afgelopen twee weken. Als ik ze aanraak, doen ze wel pijn, en sinds vandaag jeuken mijn tepels ook. Maar dus niet meer zo vol. Ik vind t allemaal maar spannend. De vorige keer is het misgegaan met 6,5 week. Misschien dat ik er deze week weer zo mee bezig ben. En oh ja, een symptoom wat absoluut dus wel aanwezig is: ik ben niet te genieten. Ik ben zo pittig en zooo licht geraakt. Snauw iedereen de hele dag af. En vooral manlief moet het echt ontgelden. En elke keer denk ik achteraf van nee, is niet redelijk van me. Maar ik kan het echt niet helpen. Schiet bij alles uit m'n slof. Iemand die dit herkent?
Hoi Saare, ik herken dat enorm. Ik was al aan het googelen wat ik hier aan kan doen. Ik vind het echt zo vervelend. En mijn partner is iemand die dan dan ook gaat zuchten en steunen en daar heb ik helemaal geen ruimte voor. Ik hoop echt dat dit niet te lang gaat duren want ik ervaar er echt stress van. Heb jij dat ook?
Oh fijn dat iemand het herkent, alhoewel het natuurlijk helemaal niet leuk is voor jou. Ja ik voel de hele dag door stress, voel die stress echt door heel m'n lichaam dan. Niemand doet t goed en reageer overal heel fel op. Mijn zus daarnet ook al weer even de les gelezen. Mijn man gaat er wisselend mee om. Er zijn momenten dat ik hem duidelijk zie slikken, en dat hij echt op z'n tenen loopt. En soms geeft ie zelf ook wel wat tegengas. Ik heb zelf ook al zitten Googlen haha, en het schijnt dat goede nachtrust helpt. Hoop echt dat dit overgaat, want die stress en continue 'aanvalstand' trek ik niet zo goed.