♡Mama's tussen 1 en 15 November 2016♡ 2 november ♡♡Vlindertje23, 25 jaar, eerste kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing 6 november Loontje1, 32 jaar, tweede kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing Saare, 32 jaar, derde kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing 7 november Logan, 24 jaar, eerste kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing Kimb91, 24 jaar, eerste kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing 8 november MyMiracle, 28 jaar, tweede kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing 9 november Eki, 32 jaar, derde kindje - verrassing Satijnvlinder, 28 jaar, tweede kindje - verrassing Sop86, 29 jaar, eerste kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing 10 november Lindajl, 31 jaar, derde kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing Tess88, eerste kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing MariekeRox, 34 jaar, eerste kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing Cins, 34 jaar, eerste kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing 11 november Let1985, 30 jaar, eerste kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing 12 november Beccy, derde kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing Oliv, 35 jaar - ♂BOY ♀GIRL verrassing 13 november Julyn, 25 jaar, eerste kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing 14 november Sennie, tweede kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing Bea1988, tweede kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing 15 november Roms, tweede kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing Afsprakenlijstje MariekeRox - eerste echo - 16 maart MyMiracle - moeders voor moeders - 18 maart Sennie - moeders voor moeders - 21 maart Logan - eerste echo - 22 maart 16.00 uur MyMiracle - eerste echo - 22 maart 09.15 uur Eki - eerste afspraak en echo - 22 maart Tess88 - eerste echo - 22 maart Tess88 - moeders voor moeders - 22 maart Sop86 - eerste echo - 23 maart Lindajl - eerste echo - 24 maart 13.40 uur Loontje1 - eerste echo - 24 maart 18.30 uur Satijnvlinder - eerste echo - 25 maart Cins - intake vk - 25 maart 8:50 uur Cins - eerste echo gynaecoloog - 25 maart 10:45 uur Loontje1 - intake vk - 28 maart Loontje1 - echo Sennie - eerste echo - 30 maart Let - eerste echo - 31 maart Lindajl - intake vk - 4 april Cins - eerste echo vk (2e totaal) - 4 april 8:10 uur Sennie - verloskundige - 5 april Oliv - eerste echo - 5 april Julyn - eerste echo - 7 april In totaal tot nu toe; 0 BOYS 0 GIRLS 2 verrassing Wij steunen Moeders voor moeders: Logan - MyMiracle - Tess88 - MariekeRox - Cins - Vlindertje23 - Sennie - Satijnvlinder - Julyn - Oliv Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Soeee 4w3d - Poeliwoepi 5w2d - AngelaV 6w1d - Lauraa 4w6d Gebruik 'bevallingslijst' in de zoekfunctie voor het terugvinden van de laatste lijst.
Nee het is helemaal niet leuk voor ons en onze omgeving 😱. Maar de herkenning is fijn ☺️. Ik voel het inderdaad ook in mijn hele lichaam. Probeer er veel over te praten thuis en vroeg te slapen. Maar ik word ook erg veel wakker s nachts. Ik vrees ook voor op mijn werk. Daar hou ik me al maanden in tegen een collega. Het zou goed voor haar zijn als ik een keer de waarheid vertel. Maar niet op deze manier. Ik voel me bijna labiel. Maar het kan ook zo weer heel goed gaan en dan ben ik intens dankbaar en gelukkig. Heb jij dat ook?
Ja hoor, ook dat laatste is heel herkenbaar 😊. Ene moment ben ik een duivels, minuut erna is er niks meer aan de hand. Dan voel ik me weer intens gelukkig. Verwacht dan ook van mijn omgeving dat ze zo snel mee switchen he. Want als ze dat niet doen dan bombardeer ik ze weer met vragen waarom ze zo reageren 🙈. Hun flexibiliteit en geduld wordt wel op de proef gesteld zo. Nou hopen maar dat we er snel vanaf zijn. En alles voor een goed doel he 😊
Haha ja lekker ook zo een omgeving welke niet even makkelijk mee switched. Ik doe dat ook hoor. En ik vind op zo een moment ook echt dat manlief niet mag reageren of zuchten nog erger. Toen we er rustig over spraken zei hij ook nog dat ik af toe onredelijk ben 😱. Onredelijk? Ik ben wel redelijk maar ik reageer gewoon heel heftig 🙈 Bijna weer boos! Wel lief dat hij af en toe zei 😁.
Haha! Echt alsof ik over mezelf lees 🙈 Ik ben de godganse dag aan het snauwen. Die arme vriend van mij weet soms niet waar die het zoeken moet. Maar het hoort erbij he, zeg ik hem dan maar gelijk. Spannend Saare, ik merk zelf geen verschil in 'opgeblazenheid' maar ik heb niet veel symptomen en dat maakt me wel onzeker.
Heb ik ook Logan ( weinig tot geen symptomen, niet dat snauwen ). Alleen wat last van m'n borsten maar eigenlijk ook niet eens zo heel erg... Voor de rest, als ik niet getest had zou ik niks gemerkt hebben aan mijn lichaam dat ik zwanger ben. Maakt erg onzeker maar mijn collega vertelde dat zij tot ver in haar beide zwangerschappen nauwelijks kwalen heeft gehad. Dus dan maar mazzel dat ik niks heb? Moet nog 10 dagen wachten op eerste echo pff ik vind het spannend en hoop dat alles goed is!
♡Mama's tussen 1 en 15 November 2016♡ 2 november ♡♡Vlindertje23, 25 jaar, eerste kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing 6 november Loontje1, 32 jaar, tweede kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing Saare, 32 jaar, derde kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing 7 november Logan, 24 jaar, eerste kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing Kimb91, 24 jaar, eerste kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing 8 november MyMiracle, 28 jaar, tweede kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing 9 november Eki, 32 jaar, derde kindje - verrassing Satijnvlinder, 28 jaar, tweede kindje - verrassing Sop86, 29 jaar, eerste kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing 10 november Lindajl, 31 jaar, derde kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing Tess88, eerste kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing MariekeRox, 34 jaar, eerste kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing Cins, 34 jaar, eerste kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing 11 november Let1985, 30 jaar, eerste kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing 12 november Beccy, derde kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing Oliv, 35 jaar - ♂BOY ♀GIRL verrassing 13 november Julyn, 25 jaar, eerste kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing 14 november Sennie, tweede kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing Bea1988, tweede kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing 15 november Roms, tweede kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing Afsprakenlijstje Satijnvlinder - moeders voor moeders - 16 maart MariekeRox - eerste echo - 16 maart MyMiracle - moeders voor moeders - 18 maart Sennie - moeders voor moeders - 21 maart Logan - eerste echo - 22 maart 16.00 uur MyMiracle - eerste echo - 22 maart 09.15 uur Eki - eerste afspraak en echo - 22 maart Tess88 - eerste echo - 22 maart Tess88 - moeders voor moeders - 22 maart Sop86 - eerste echo - 23 maart Lindajl - eerste echo - 24 maart 13.40 uur Loontje1 - eerste echo - 24 maart 18.30 uur Satijnvlinder - eerste echo - 25 maart Cins - intake vk - 25 maart 8:50 uur Cins - eerste echo gynaecoloog - 25 maart 10:45 uur Loontje1 - intake vk - 28 maart Loontje1 - echo Sennie - eerste echo - 30 maart Let - eerste echo - 31 maart Lindajl - intake vk - 4 april Cins - eerste echo vk (2e totaal) - 4 april 8:10 uur Sennie - verloskundige - 5 april Oliv - eerste echo - 5 april Julyn - eerste echo - 7 april In totaal tot nu toe; 0 BOYS 0 GIRLS 2 verrassing Wij steunen Moeders voor moeders: Logan - MyMiracle - Tess88 - MariekeRox - Cins - Vlindertje23 - Sennie - Satijnvlinder - Julyn - Oliv Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Soeee 4w3d - Poeliwoepi 5w2d - AngelaV 6w1d - Lauraa 4w6d Gebruik 'bevallingslijst' in de zoekfunctie voor het terugvinden van de laatste lijst.
Logan Ze belde mij de dag na aanmelding en herkende me nog aan de telefoon. Haha ik zie mijn neefje niet heel vaak helaas. Hopelijk krijg ik snel aan de andere kant neefjes en nichtjes Roms en MyMiracle geniet ervan Cins, haha dat is ook een optie spa uit een wijnglas. Fijn he die mijlpaal over. Julyn, jij hebt gewoon recht aan te geven dat je eerder die echo wilt ivm een mk en deze wens heeft de assistent te accepteren. Ik zou terug bellen en aangeven dat dit met je afgesproken is door de vk en je graag die afspraak wilt vervroegen en dan dik maar aan dat stress niet goed is op je strepen staan hoor!! Saare herkenbaar haha van mijn vorige zwangerschap nu naar mijn idee niet zoveel last van Hier vandaag gewerkt ben kapot maar kan niet slapen. Halve dag moeten staan dat vind mijn buik iets minder. Heb extra vaak vervang gevraagd dat ik even kon "plassen"
Hier ook weinig symptomen. Beetje last van mijn borsten en bij vlagen misselijk. Vanaf gisteren ook een opgezette buik, vooral 's avonds. Gisteren een heel lief kaartje van mijn zus gehad met klavertje 4 er op en een zwanger zorgenpoppetje erbij.
Vanavond de vraag gehad of ik begin mei nachtdiensten van een collega wil overnemen. Ik ben dan als het goed is de 12 weken voorbij en dan hoef je geen nachtdiensten meer te doen. Ik wil ze dan ook echt niet meer draaien. Wilde nog niets over zwangerschap zeggen, maar wilde ook niet liegen. Heb gezegd dat ik er thuis naar zou kijken...... Misschien toch maar zeggen dat ik niet kan.achteraf zal ze dan vast wel begrijpen waarom.
Gewoon een smoesje Linda, en daarna kan je het altijd uitleggen... Wat leuk dat ze je herkende Satijnvlinder. Het is nu de derde keer dat ze me moet bellen, vorige keer herkende ze me niet haha! Sop86, inderdaad misschien ook maar blij mee zijn. Als ik eenmaal weet dat het goed is maakt het me ook niks meer uit. Ik doe hier mijn 6 weken dansje
Linda ik zou gewoon aankaarten dat je door privé omstandigheden niet kan. Heb je niks mee gelogen en dan word later duidelijk waarom. Waarom moet je ze trouwens van je collega overnemen?
Logan Yeah!! De 6 weken ben je nu in. Heerlijk gevoel lijkt me!! Julyn ik zou ook eerder een echo eisen als ik jou was. Je hebt recht op wat meer zekerheid na je MK. Linda ik zou ook gewoon aangeven dit niet te kunnen en dan zal ze later heus wel snappen dat het geen onwil is van jou kant. Wat betreft het korte lontje heb ik helaas ook last van. Maar dan vooral naar mijn dochtertje, het lijkt wel alsof ze nu precies weet op welke knoppen ze bij me moet drukken en ze luistert ook ontzettend slecht de laatste week. Heb echt een paar keer flink op mijn tong moeten bijten. Helaas voor ons wist ze ook al voor ik het wist dat ik zwanger ben dus krijg ook steeds van haar te horen dat ze de baby gaat knijpen en slaan. Hopelijk is dit gewoon even een jaloerse fase en zal ze daar overheen zijn als de baby er eenmaal is. Verder hier sinds 2 dagen wat meer last van mijn borsten maar niet echt noemswaardig heb door de weinige klachten ook steeds het idee dat er niks zit en de testen het fout hebben gehad. Nog 2 weken wachten tot de echo jeetje wat duurt dat dan nog lang zeg pfff!!
dames jullie hebben flink gekletst! de dames die bloed verliezen ik leef je met jullie mee! en inderdaad anders gewoon sneller een echo eisen. Ik heb geen bruinbloedverlies meer ga er dan ook van uit dat dit te maken had met de echo. en ook ik heb een enorm kort lontje mijn vriend vond me niet meer zo lief na het lezen van het boekje van Kluun weet hij dat hij nu overal ja en amen op moet zeggen
Sennie hou oud is jou dochtertje? Hier ook zo'n draakje dat precies weet hoe zo het bloed onder mama's nagels vandaan haalt
Mijn dochtertje is 2 jaar en 2 maanden en hoe oud is die van jou? Heerlijk hé van die gezellige niet luisterende dochters hahaha. Het lijkt ook altijd alsof ze weten dat je moe bent en niet veel kunt hebben. Tegenwoordig kan ze uren doorgaan over snoep of speelgoed wat ze per se wilt hebben poeh en dan midden in een winkel dat iedereen je aan kijkt of je de slechtste moeder bent op deze aardbol hahaha
Sennie, haha sorry ik moest wel een beetje lachen. De baby schoppen en slaan? Begint dat nu al Ik heb dat gevoel ook een beetje, dat de testen het gewoon fout hadden. Ergens hoop ik dat mvm me snel belt zodat ik die test nog kan bekijken. Gelukkig Marieke! Blij te horen dat je geen bloedverlies meer hebt
Hahaha ja erg he. En wij elke keer zeggen nee baby's zijn lief die geef je kusjes. Maar zij zegt dan nee ik vind baby stout hahaha. Ik kan ook niet wachten tot mvm komt hoewel ik ook wel bang ben want stel die test is ineens negatief!! Probeer er maar zo min mogelijk aan te denken en te genieten van het moment. Denk wel dat als ik op de echo een mooi hartje zie ik echt ga huilen hoor na alle spanning!!
Haha goed zo! Ik heb hetzelfde hoor, vorige keer was m'n test van mvm al zooo licht. Ben ergens wel bang dat dat nu weer gebeurd. En inderdaad ik ga zo hard huilen als ik dat hartje zie
Haha hier is ze voor mijn buik wel lief. Maar ze is een draak echt waar. Ze is nu 2 jaar en 1.5 maand dus ze schelen elkaar niet veel