1 t/m 15 november 2016 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door brammetje16, 28 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vlindertje23

Vlindertje23 Actief lid

15 dec 2013
    102
    0
    16
    Bah.. even een klaagmomentje hoor.. vandaag al de hele dag misselijk, als ik wat eet is het even weg maar het komt vrij snel weer terug.
    Nog niet boven de wc hoeven hangen maar dit gevoel de hele dag ia echt niets. Hebben jullie tips?
    Kan toch niet de hele dag door non stop eten haha...ik eet al minstens 6 x per dag kleinere porties maar dit helpt vandaag ook niets :(

2. Satijnvlinder

Satijnvlinder Fanatiek lid

6 okt 2015
    1.383
    0
    36
    Ik Heb dit vorige zwangerschap ook gehad enige wat hielp was de emesafene van de huisarts

3. Julyn

Julyn Actief lid

24 okt 2015
    363
    0
    0
    Julyn, jij hebt gewoon recht aan te geven dat je eerder die echo wilt ivm een mk en deze wens heeft de assistent te accepteren. Ik zou terug bellen en aangeven dat dit met je afgesproken is door de vk en je graag die afspraak wilt vervroegen en dan dik maar aan dat stress niet goed is op je strepen staan hoor!!

Ik ga morgen ochtend terug bellen... Ga de echo zo wie zo verzetten....
    Als het moet, dan nog maar later.... Ik heb de dag na de echo een bruiloft waar ik getuige ben... En ik zou niet willen dat ik daar niet van kan genieten..en de dag zou verpesten...!!
    Ik weet dat ik 90 % kans heb dat het deze keer wel goed is.. maar ik wil het risico niet nemen... Baal er ontzettend van dat die 10 % dat het mis kan gaan me toch meer bezig houdt dan ik zou willen...
    Maar ik zou het echt niet trekken als ik donderdag hoor dat het fout is en vrijdag als snikkende getuige aanwezig moet zijn... De andere kant is wanneer de echo goed is, kan ik natuurlijk nog meer genieten van het feest....Maarjaa wat is wijsheid...
    Ik hoop natuurlijk dat ik een week eerder een echo kan krijgen.... dan zou ik het wel doen.. heb dan eventueel nog wat tijd om mij te herpakken! Ik laat het morgen wel weten...

4. Logan

Logan Niet meer actief

Ik ben even kwijt of je een al een gyn hebt waar je heen moet maar anders zou ik lekker een andere praktijk bellen of een pretecho bureau. Zeker met een bruiloft de dag erna... Ik snap je helemaal.

Wat vervelend zeg! Ik heb geen idee wat er aan kunt doen eigenlijk...

5. Julyn

Julyn Actief lid

24 okt 2015
    363
    0
    0
    Loop niet meer bij de gyn... ze heeft me "los gelaten" na dat ik helemaal schoon was na een MK. Volgens haar was er geen reden om haar te blijven bezoeken... Dus moet nu weer via VK.
    Ga morgen ochtend bellen, hoop dat het lukten idd anders doen we eerst wel een pret echo... Mijn ervaringen waren bij mn eerste zwangerschap erg positief met deze VK praktijk, dat is ook de reden dat ik weer voor de zelfde heb gekozen!
    Misschien had de assistente haar dag vorige week niet.. we proberen het morgen nog eenmaal Vol goede moed.. :D

6. Logan

Logan Niet meer actief

Mocht je van de gyn niet voor een vroege echo komen dan? Ofis het echt helemaal klaar..?

7. Saare

Saare Actief lid

9 apr 2012
    191
    1
    0
    NULL
    NULL
    Julyn, gewoon zeggen dat je je zoveel zorgen maakt en continu zenuwachtig bent. Volgens mij kan ze je dan geen echo weigeren. Anders vraag je even of je met de vk zelf doorverbonden kan worden. Soms heb ik t idee dat assistentes getraind worden om vooral niet door te verbinden. Succes!!

8. Saare

Saare Actief lid

9 apr 2012
    191
    1
    0
    NULL
    NULL
    Vlindertje, dit gaat heel gek klinken, maar ergens ben ik wel jaloers op je misselijkheid. Je voelt je dan wel heel erg zwanger. Ik heb al twee kindjes, maar ook bij de vorige zwangerschappen nooit een moment misselijk geweest. Maar kan me echt voorstellen dat als je het continu voelt, je het dan echt niet meer trekt. Geen idee wat je ertegen kan doen. Ik lees kleine slokjes cola, ik lees gemberthee, of droge zoute crackers. Volgens mij is t voor een ieder anders. Even uitzoeken wat t beste bij jou past. Vanuit hier wel heel veel sterkte!!

9. Logan

Logan Niet meer actief

Dat jaloerse snap ik dan ook wel. Misschien als ik toch van de week boven de pot hang kan ik mezelf wel voor m'n kop slaan 😂

10. MyMiracle

MyMiracle Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.657
    2.872
    113
    Waar mijn huis woont
    Wat gaat het toch hard hier......gezellig hoor!

Julyn, wat vervelend dat de ass. zich niet aan een gemaakte afspraak wil houden. Ze had het op zijn minst even na kunnen vragen bij de k om ver plens een datum te prikken. Goed dat je terug gaat bellen! Laat je niet afschepen hoor!

Vlinder, watvervelend die misselijkheid! Helaas heb ik geen tips voor je.

Ik las ook wat over peuterpubers. Hier een meisje van 4. Ze weet het nog niet, daar willen we mee wachten tot het heg echt goed zichtbaar is. Anders duurt het zo ineens lang voor haar. Ze kijkt wel uit naar een broertje of zusje, ze heeft het er vaak over.
    Sterkte met de peuterpubers!

All
    Wij zijn weer terug van het weekendje weg. Helaas is mijn dochter ziek geworden met flinke koorts, dus we hebben veel binnen gezeten.
    De koorts is nu over, maar keelpijn en flink gesnotter is ervoor in de plaats gekomen.

11. Logan

Logan Niet meer actief

Aaahh wat sneu MyMiracles. Beterschap voor je dochter.

Hier dus inderdaad misselijk vanmorgen :p ben er blij mee hoor. Niet overgegeven gelukkig. Maar yay, symptomen kom maar haha! Nog een weekje tot de echo.

12. Sennie

Sennie Bekend lid

5 feb 2011
    666
    60
    28
    vrijwilligerswerk
    noord-holland
    Hey meiden

Mymiracel wat sneu van je dochtertje hoop dat ze zich snel weer beter voelt!!

Logan wat heerlijk dat je wat symptomen krijgt wel toevallig hier gisteren ochtend ook misselijk en bij opstaan ook gelijk honger heb ik nooit. Ik dacht nog dat het aan mij lag en het er niet bij hoorde. Maar vanmorgen wederom misselijk en heel veel honger. We lopen dus aardig gelijk op qua kwaaltjes hahaha. Wel een fijn idee dat er nu wat te voelen valt want dan weten we toch dat er iets gebeurt.
    Vandaag ook aardig moe en niet vooruit te branden maar heb mijn dochtertje belooft straks met haar naar de speeltuin te gaan dus daar zal ik dan ook aan moeten geloven. Ook het huishouden blijft helaas niet stil liggen dus dat zal ik dan ook maar moeten gaan doen. Bah zo geen zin in!!

Hoe is het voor de rest met jullie allemaal?

13. Roms

Roms Actief lid

23 jul 2014
    105
    0
    0
    Noord-Holland
    MyMiracle beterschap voor je dochtertje! Vervelend zeg... Hoop dat je weekendje weg wel geslaagd was!

Hier ook geen symptomen. Met een dochter van vandaag precies 4 maanden was ik al chronisch moe, dat merk ik niet eens meer haha!

Bij m'n vorige zwangerschap hielp een smintje tegen de misselijkheid. En vooral blijven eten zelfs als je geen trek hebt. Gelukkig nooit hoeven spugen, hoop dat me dat deze keer ook bespaard blijft!

Ik lig lekker op m'n bed m'n dochtertje in Oostenrijk. Familie is de berg op en zij ligt heerlijk te knorren. Dus pak ook even m'n rust.

Fijne dag allemaal! X

14. Sop86

Sop86 Actief lid

5 jun 2015
    314
    0
    16
    NULL
    NULL
    He Dames,

Hier nog steeds weinig symptomen behalve dat ik ook niet vooruit te branden ben... Zelf het kwartiertje naar mijn werk fietsen leek vanochtend een marathon... poef kwam helemaal kapot en kortademig aan. Gek!
    Verder heb ik echt GEEN honger of ergens trek in de afgelopen dagen. Met geweld verplicht ik mezelf wat boterhammen en fruit te eten maar niks smaak.
    Nog 7 dagen tot mijn echo!! spannend!!

15. Kimb91

Kimb91 Actief lid

30 nov 2015
    198
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,

Ik heb op 4 april de eerste echo en ook intake bij de vk. Kan iemand dit voor mij op de lijst zetten? :)
    express iets later ivm een laat ei, weten we zeker dat we dan het hartje moeten gaan zien! Dus wie weet veranderd de uitgerekende datum nog.. spannendddd..

Merk dat er best veel spanning op me afkomt bij de komst van zo'n eerste kleintje, weet ook nog niet zo goed wat me allemaal te wachten staat..

En dat humeur, tsja dat herken ik wel maar is bij mij deels ook te wijten aan het stoppen met roken :p gelukkig wisselt mijn stemming veel en voel ik me dus ook vaak genoeg dolgelukkig! :)

Fijn om te zien dat vele van jullie al edn mijlpaal hebben gehaald! Hopen dat heg voor iedereen goed blijft gaan!! Kijk nu al uit naar de eerste fotos van de echo's :p

16. let1985

let1985 Actief lid

26 jan 2016
    439
    0
    16
    20160315_151625.jpg

Net voor de echo geweest het is nog heel klein maar het zit op de juiste plek!! :) :)
    Vruchtzakje met dooier was mooi te zien zei de vk ze was er heel optimistisch over.
    We doen niet eerder dan over twee weken weer een echo want dan moet er hartactiviteit zijn...spannend

Maar voor nu ga ik genieten en heb me net even aangemeld bij mvm

17. Logan

Logan Niet meer actief

Aah gelukkig Let! Wanneer heb je de volgende echo?
    Sennie veel plezier! Het is niet echt lekker weer he? We gaan inderdaad aardig gelijk op haha
    Lekker uitgeslapen Roms?
    KimB, dus je termijn kan ook nog veranderd worden? Ik ga vanavond ff de lijst zoeken :)

18. Cins

Cins Actief lid

13 mei 2015
    281
    1
    16
    Amersfoort
    Let wat fijn!! Ik moest wel lachen want, eerlijk is eerlijk, bij zo'n echo heb ik nooit enig idee waar ik precies moet kijken.... ;) vast ergens bij het pijltje... ;)
    Maar goed te horen dat alles op de juiste plek zit en de vk optimistisch is!!!

19. let1985

let1985 Actief lid

26 jan 2016
    439
    0
    16
    Hihi nee boven de pijl onder de tekst daar zie je een holte dat is het vruchtzakje zover ik weet en daar zit het embryootje in geloof ik...

Logan ik moet nu gewoon 31 maart weer om 17.00 uur

20. MyMiracle

MyMiracle Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.657
    2.872
    113
    Waar mijn huis woont
    Dank jullie wel voor de beterschap wensen!

Let wat fijn dat deze echo goed was!

PS, vandaag 6 weken!!!! Nog 1 week tot de echo😍

Deel Deze Pagina