Haha ik ook! Ik krijg gelukkig nooit vragen Als ik drie wijntjes per jaar drink is het al veel. Alleen de koffie valt op, als ik aan het werk ben. Normaal drink ik de een na de ander en nu smaakt het me totaal niet. Volgens mij heeft mvm mij gebeld, ben aan het werk en had een gemiste oproep van een vreemd nummer hier uit de buurt. Straks gelijk maar even bellen. Spannend Satijnvlinder! Wel je test showen he
Ik word steeds creatiever.. Tess wil je nog een wijntje? Nee dank je, neem straks nog wel wat.. 5 min later naar achteren lopen en een dubbel fris in mijn wijnglas schenken.. Ook erg blij met onze barman van het café in het dorp.. Met pasen zeggen we het aan de familie en hopelijk na de 10 weken pas aan de rest
Ik heb me ook aangemeld bij mvm nu wachten tot ze bellen... Mijn schoonzus was hier gister het is haar niet eens opgevallen dat ik niet rookte hihi
Haha gelukkig.. Tip: als ze het vragen waarom je niet rookt, zeggen dat je minderd en dat je gisteren 2 sigaretten gerookt hebt en daarvan baalt omdat je zo goed bezig was haha
Haha jullie smoesjes zijn echt goed! 😁 Ik heb dat gelukkig niet zo maar als ik bijvoorbeeld filet oversla op een verjaardag dan kijkt iedereen gelijk al hoopvol haha. Hier het nummer teruggebeld en het was inderdaad de vrouw van Mvm maar ze was niet thuis dus ik wacht haar volgende belletje wel af.
Mooie test satijnvlinder! Ik had gebeld en haar man zei dat ze niet thuis was. Staat er inderdaad vaag
Wauw Satijnvlinder wat een mooie knal test. Heerlijk van genieten!! Logan ze zal je vast wel terugbellen wanneer ze weer thuis is denk ik. Waarschijnlijk zal ze je snel inplannen aangezien ze altijd vanaf 6 weken het liefst willen 😄 Hier vandaag een drukke dag gehad en lekker in het zonnetje met mijn dochtertje naar de speeltuin geweest. Wel jammer van de koude wind maar dat mocht de pret niet drukken. Vanavond lekker lang uit tv kijken maar zo eerst maar eens douchen. Daar kan ik nu zo van genieten. Weten jullie eigenlijk of je als je zwanger bent nog heet mag douchen? Ik weet dat je niet naar de sauna mag maar weet niet hoe dat zit met douchen.
Je mag niet naar de Sauna als je het normaal niet doet als je regelmatig gaat is het minder erg maar ze adviseren wel de eerste 3 maanden en de laatste 3 niet te gaan. Qua heet douchen mijn verloskundige gaf destijds aan dat het niet zo heel erg was.
Hihihi deze smoes gebruik ik ook! Mijn collegas zeiden namenlijk eerst al dat zodra ik zou stoppen ik zwanger zou zijn.. maar als ik zogenaamd van het weekend nog gerookt heb dan kan ik moeilijk zwanger zijn hihihi
Ja en zo werkt het bij veel dingen gelukkig! 'Zo, was het gisteren laat en toch te veel gedronken' tot 'neem ik een broodje filet of eiersalade?' Met dit soort opmerkingen kom je vaak ook al heel ver!
Ik heb mvm gesproken! volgende week woensdag komt ze. Ben benieuwd naar de test hihi. Ik douche zelf eigenlijk altijd wel warm. Volgens mij kan dat prima
Ok gelukkig want ik hou echt van heet douchen hahahaha. Lauw douchen is niet douchen voor mij vind het dan al gauw te koud. Ik drink gelukkig ook nooit dus geen smoesjes op dat gebied. En roken deed ik al nooit buiten dus dat ik nu gestopt ben merkt niemand gelukkig. Maar blijft altijd lastig vind ik want ik ben echt super gek op salami en filet american. Dat is wel moeilijk te verbergen als je dat ineens niet meer eet hahaha Logan fijn vooruitzicht dat ze woensdag al komt. Ik tel persoonlijk de dagen af tot maandag want weet dat ik daarna nog maar 1 week hoef te wachten tot de echo zou hou ik de weken een beetje vol haha ben soms een beetje gek daarin
♡Mama's tussen 1 en 15 November 2016♡ 2 november ♡♡Vlindertje23, 25 jaar, eerste kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing 6 november Loontje1, 32 jaar, tweede kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing Saare, 32 jaar, derde kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing 7 november Logan, 24 jaar, eerste kindje - verrassing Kimb91, 24 jaar, eerste kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing 8 november MyMiracle, 28 jaar, tweede kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing 9 november Eki, 32 jaar, derde kindje - verrassing Satijnvlinder, 28 jaar, tweede kindje - verrassing Sop86, 29 jaar, eerste kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing 10 november Lindajl, 31 jaar, derde kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing Tess88, eerste kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing MariekeRox, 34 jaar, eerste kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing Cins, 34 jaar, eerste kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing 11 november Let1985, 30 jaar, eerste kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing 12 november Beccy, derde kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing Oliv, 35 jaar - ♂BOY ♀GIRL verrassing 13 november Julyn, 25 jaar, eerste kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing 14 november Sennie, tweede kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing Bea1988, tweede kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing 15 november Roms, tweede kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing Afsprakenlijstje MyMiracle - moeders voor moeders - 18 maart Sennie - moeders voor moeders - 21 maart Logan - eerste echo - 22 maart 16.00 uur MyMiracle - eerste echo - 22 maart 09.15 uur Eki - eerste afspraak en echo - 22 maart Tess88 - eerste echo - 22 maart Tess88 - moeders voor moeders - 22 maart Logan - moeders voor moeders - 23 maart Sop86 - eerste echo - 23 maart Lindajl - eerste echo - 24 maart 13.40 uur Loontje1 - eerste echo - 24 maart 18.30 uur Satijnvlinder - eerste echo - 25 maart Cins - intake vk - 25 maart 8:50 uur Cins - eerste echo gynaecoloog - 25 maart 10:45 uur Loontje1 - intake vk - 28 maart Loontje1 - echo Sennie - eerste echo - 30 maart Let1985 - eerste echo - 31 maart 17.00 uur Lindajl - intake vk - 4 april Kimb91 - intake en eerste echo - 4 april Cins - eerste echo vk (2e totaal) - 4 april 8:10 uur Sennie - verloskundige - 5 april Oliv - eerste echo - 5 april Julyn - eerste echo - 7 april In totaal tot nu toe; 0 BOYS 0 GIRLS 3 verrassing Wij steunen Moeders voor moeders: Logan - MyMiracle - Tess88 - MariekeRox - Cins - Vlindertje23 - Sennie - Satijnvlinder - Julyn - Oliv Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Soeee 4w3d - Poeliwoepi 5w2d - AngelaV 6w1d - Lauraa 4w6d Gebruik 'bevallingslijst' in de zoekfunctie voor het terugvinden van de laatste lijst.
Zo leuk! Mijn zwager en schoonzus kwamen vanavond langs om te vertellen dat ze gaan trouwen! Bruiloft is in september.. Ben dan 31 weken dus mag mooi een mooie positiejurk uitzoeken! Nu al zin in haha
Jaa hier ook een bruiloft in September! Zat ook al te bedenken.. Ben dan bijna 32 weken! Hoe leuk is dat terzijne tijd maar eens even kijken of er een schattig positie jurkje is waar we de buik in kunnen showen. Hele fijne reden om weer veel te veel geld uit te geven