Dames ik mag van de lijst. Gister tijdens de echo was er al zo goed als niks meer te zien. Ik wens jullie allemaal een mooi zwangerschap toe!
Aah nee mariekerox! Wat kl*te! Hoe ver zou je nu moeten zijn dan? Sterkte meid en hopelijk snel weer een positieve test in handen!
Goedemorgen! Hier een goede dag *doet een zes weken dansje* en zojuist de eerste volle kratten voor MvM buiten gezet! Wat overigens nog wel een dingetje is want mijn schoonmoeder stond op onze oprit geparkeerd. Wonen vlak bij het ov dus dan parkeert ze hier. Hoop wel dat ze, als ze terugkomt, rechtstreeks in d'r auto stapt en niet naar de voordeur loopt, dan ziet ze de kratten achter het muurtje staan...... Tess wat een leuk nieuws! Gefeliciteerd! Erg leuk straks zo'n jurk uit te gaan zoeken!
Oh nee Marieke! Wat kl*te!!! Wens je heel veel sterkte meis, echt onwijs balen dit. Hou je taai en hopelijk snel een positieve test met plakbeeb. Dikke diggi knuffel!
Heftig Marieke rox. Heel veel sterkte! Ik lees dat salami niet zou mogen? Mijn verloskundige heeft aangegeven dat de salami uit de supermarkt wel mag??
♡Mama's tussen 1 en 15 November 2016♡ 2 november ♡♡Vlindertje23, 25 jaar, eerste kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing 6 november Loontje1, 32 jaar, tweede kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing Saare, 32 jaar, derde kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing 7 november Logan, 24 jaar, eerste kindje - verrassing Kimb91, 24 jaar, eerste kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing 8 november MyMiracle, 28 jaar, tweede kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing 9 november Eki, 32 jaar, derde kindje - verrassing Satijnvlinder, 28 jaar, tweede kindje - verrassing Sop86, 29 jaar, eerste kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing 10 november Lindajl, 31 jaar, derde kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing Tess88, eerste kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing Cins, 34 jaar, eerste kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing 11 november Let1985, 30 jaar, eerste kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing 12 november Beccy, derde kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing Oliv, 35 jaar - ♂BOY ♀GIRL verrassing 13 november Julyn, 25 jaar, eerste kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing 14 november Sennie, tweede kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing Bea1988, tweede kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing 15 november Roms, tweede kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing Afsprakenlijstje MyMiracle - moeders voor moeders - 18 maart Sennie - moeders voor moeders - 21 maart Logan - eerste echo - 22 maart 16.00 uur MyMiracle - eerste echo - 22 maart 09.15 uur Eki - eerste afspraak en echo - 22 maart Tess88 - eerste echo - 22 maart Tess88 - moeders voor moeders - 22 maart Logan - moeders voor moeders - 23 maart Sop86 - eerste echo - 23 maart Lindajl - eerste echo - 24 maart 13.40 uur Loontje1 - eerste echo - 24 maart 18.30 uur Satijnvlinder - eerste echo - 25 maart Cins - intake vk - 25 maart 8:50 uur Cins - eerste echo gynaecoloog - 25 maart 10:45 uur Loontje1 - intake vk - 28 maart Loontje1 - echo Sennie - eerste echo - 30 maart Let1985 - eerste echo - 31 maart 17.00 uur Lindajl - intake vk - 4 april Kimb91 - intake en eerste echo - 4 april Cins - eerste echo vk (2e totaal) - 4 april 8:10 uur Sennie - verloskundige - 5 april Oliv - eerste echo - 5 april Julyn - eerste echo - 7 april In totaal tot nu toe; 0 BOYS 0 GIRLS 3 verrassing Wij steunen Moeders voor moeders: Logan - MyMiracle - Tess88 - Cins - Vlindertje23 - Sennie - Satijnvlinder - Julyn - Oliv Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Soeee 4w3d - Poeliwoepi 5w2d - AngelaV 6w1d - Lauraa 4w6d - MariekeRox 6w Gebruik 'bevallingslijst' in de zoekfunctie voor het terugvinden van de laatste lijst.
MariekeRox heel veel sterkte!! Oliv, ik zal het hier eens na vragen. Maar op voedingscentrum staat niet doen, maar ja die zeggen dat je ook GEEN pathe of leverworst mag terwijl 2 jaar geleden je nog 2 dun belegde sneden mocht. Ik weet wel dat die vacuüm verpakte sowieso niet mogen en het wel verwarmd mag.
Ik ben wel benieuwd satijnvlinder. Ik ben sowieso van het niet doen als er ook maar een kleine kans is. Maar ik had begrepen dat de salami in de supermarkt niet rauw is en dat het daarom geen kwaad kan. Voedingscentrum neem ik inderdaad ook niet altijd serieus. Ik val nog steeds van mijn stoel als ik lees dat voor een baby en zijn eerste broodje vruchtenhagel een goed alternatief is. Hoe dan?! Maar goed dat denk ik dan ☺️
♡Mama's tussen 1 en 15 November 2016♡ 2 november ♡♡Vlindertje23, 25 jaar, eerste kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing 6 november Loontje1, 32 jaar, tweede kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing Saare, 32 jaar, derde kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing 7 november Logan, 24 jaar, eerste kindje - verrassing Kimb91, 24 jaar, eerste kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing 8 november MyMiracle, 28 jaar, tweede kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing 9 november Eki, 32 jaar, derde kindje - verrassing Satijnvlinder, 28 jaar, tweede kindje - verrassing Sop86, 29 jaar, eerste kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing 10 november Lindajl, 31 jaar, derde kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing Tess88, eerste kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing Cins, 34 jaar, eerste kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing 11 november Let1985, 30 jaar, eerste kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing 12 november Beccy, derde kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing Oliv, 35 jaar - ♂BOY ♀GIRL verrassing 13 november Julyn, 25 jaar, eerste kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing 14 november Sennie, tweede kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing Bea1988, tweede kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing 15 november Roms, tweede kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing Afsprakenlijstje MyMiracle - moeders voor moeders - 18 maart Sennie - moeders voor moeders - 21 maart Logan - eerste echo - 22 maart 16.00 uur MyMiracle - eerste echo - 22 maart 09.15 uur Eki - eerste afspraak en echo - 22 maart Tess88 - eerste echo - 22 maart Tess88 - moeders voor moeders - 22 maart Logan - moeders voor moeders - 23 maart Sop86 - eerste echo - 23 maart Lindajl - eerste echo - 24 maart 13.40 uur Loontje1 - eerste echo - 24 maart 18.30 uur Satijnvlinder - eerste echo - 25 maart Cins - intake vk - 25 maart 8:50 uur Cins - eerste echo gynaecoloog - 25 maart 10:45 uur Loontje1 - intake vk - 28 maart Loontje1 - echo Sennie - eerste echo - 30 maart Let1985 - eerste echo - 31 maart 17.00 uur Lindajl - intake vk - 4 april Kimb91 - intake en eerste echo - 4 april Cins - eerste echo vk (2e totaal) - 4 april 8:10 uur Sennie - verloskundige - 5 april Oliv - eerste echo - 5 april Julyn - eerste echo - 7 april In totaal tot nu toe; 0 BOYS 0 GIRLS 3 verrassing Wij steunen Moeders voor moeders: Logan - MyMiracle - Tess88 - Cins - Vlindertje23 - Sennie - Satijnvlinder - Julyn - Oliv - loontje1 Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Soeee 4w3d - Poeliwoepi 5w2d - AngelaV 6w1d - Lauraa 4w6d - MariekeRox 6w Gebruik 'bevallingslijst' in de zoekfunctie voor het terugvinden van de laatste lijst.
Hey dames! Marieke in dit topic nogmaals sterkte! Salami geen idee wat hierover bekend is, ik eet het niet dus hoef er verder ook niks mee. Wat betreft leverworst en dergelijke denk ik als het met mate is zal het toch niet zo'n probleem zijn... Begrijp nu wat mensen altijd zeggen over de lucht/geur van de bokalen van mvm, jee word er ook best beroerd van zeg 😬.
Mariekerox aaah nee meid wat heftig!! Heel veel sterkte!! Ik eet ook maar geen salami meer voor de zekerheid hoewel ik het wel heel erg mis hoor!! Hier vandaag na opruimen van de zolder ineens ff niet lekker geworden. Werd heel misselijk en duizelig. Dus maar gestopt want kon niet verder. Zelfs toen ik plat lag bleef de misselijkheid phoe waarschijnlijk iets te intensief bezig geweest. Net me dochter weer opgehaald van de peuterspeelzaal dus ga nog maar even plat op de bank. Ben ook kapot moe dus is misschien samen hang van omstandigheden. Gisteravond sliep ik gewoon af om 9 uur. Word met de dag moeier das nog wel lastig met zo een peuter die de hele dag vol energie zit hahaha. Hoe is het voor de rest met jullie? Al wat meer kwaaltjes?
Loontje voor leverworst geld 1 a 2 sneden niet meer omdat hier zeer veel vitamine A in zitten en als je dat te veel binnen krijgt kan de foetus dit niet afbreken. Haha ja ze ruiken niet heel lekker he Sennie, die vermoeidheid is zo herkenbaar!! Zo we wilde het mijn ouders na de echo pas vertellen maar vanmorgen zei mijn man toen we richting hun gingen dat we het wel konden vertellen. Dus hun weten nu van onze zwangerschap. Zijn ouders krijgen het pas met 12 weken te horen. Nu nog even samen in conclaaf of en wanneer we het mijn zusje vertellen. Hij wil dat tegelijk zeggen met zijn zussen. Maar we hebben met zijn zussen veel minder contact en die vertellen alles aan hun ouders
Mariekerox veel sterkte, wat een rot nieuws Ik zit te denken om mvm maandag te bellen, voel me langzaamaan wat zekerder over de zwangerschap en durf steeds meer positief te gaan denk Weet iemand van jullie of je ook kan kiezen op welke dag ze de flessen komen wisselen? Ik woon momenteel nog op een flatje en vind het toch niet zo fijn om het midden op de gallerij te zetten
Oh mensen, zit nu bij een gala met collega's, man wat een ding! Eerst zelf een pakje dubbelfris mee naar binnen gesmokkeld en door de dame bij de kapstok in een wijnglas laten gieten, en later met een ober een plan gemaakt voor bubbels (rivella met water), wijn (appelsap met water) en een 'oh ja, ik heb toch maar om een vegetarisch diner' gevraagd. Roept mijn baas meteen 'ik heb helemaal geen vegetarisch doorgegeven, hoe kan dat nou?' Wat een dingetje dit zeg.... pffff.... Oh en dan moet ik ook nog naar de toilet de hele tijd (waar ik nu op zit)!
Mariekerox wat naar, sterkte Vandaag sollicitatiegesprekken gevoerd, zat er een sollicitant bij met flink parfum op, elke adem weer een nieuwe hap luchtje. Maar volgens mij was ik de enige die er last van had Die hormonen ook...
Leverworst en Pathé heeft te maken met vitamine A. Zelf hou ik wel het voedingscentrum aan, anders kan ik blijven googlen. Haha Sennie, je kan het goed merken dus. Ik had gister na het werken ook wat steekjes en gelijk doodmoe. Toch teveel gedaan denk ik dan. Haha Loontje! Ik ben benieuwd wat ik straks van die flessen ga vinden. Satijnvkinder, lastig he, wie je het wanneer verteld? Het liefst zou ik het van de daken schreeuwen maar ik houd me in Kimb, geen idee of dat kan. Volgens mij hebben ze vaste afhaaldagen. Hahaha Cins je bent echt creatief zeg Eki, geweldig die hormonen Hier gister na het werken dus wat steekjes en helemaal kapot. Nog wel op kraamvisite geweest en wow wat bijzonder is het. Zeker als ik me bedenk dat ik aan het einde van het jaar zelf zo zit.