Logan inderdaad wat een bijzonder idee hé!! Is toch mooi hoe er nu wat in je buik groeit maar niemand die wat ziet of merkt zelfs jijzelf niet.
Mariekerox, Heel veel sterkte! Wat verdrietig voor jullie! Over een klein uurtje heb ik moeders voor moeders op bezoek.
Ik neem voor de zekerheid ook maar geen salami en leverworst. Moeders voor moeders valt me vooralsnog mee. Vorige zwangerschap heb ik bij elke keer vullen of overgegeven of kokhalzend en trillend bij moeten komen. Ik zag er ook ontzettend tegen op en overwoog heel eventjes om niet mee te doen. Maar toen het weer in 1 keer raak was voelde ik me toch zo gezegend dat ik het voor mezelf gewoon verplicht ben. Bij ons komen ze de bakken wel op een vaste dag, donderdag ophalen.
Logan op zich wel logisch dat je geen zin hebt om alles uit te zoeken. Ik had dat bij mijn dochter al wel gedaan want als ik voedingscentrum mag geloven mag je niks eten Ik vind MvM deze keer reuze meevallen maar ben nu ook niet misselijk Zo al voorbereiden voor het avond eten treffen
Ik heb vanmorgen ook al gekookt. S middags val ik gewoon bijna om van vermoeidheid en prikkende ogen. Lekker indonesesische rijsttafel voor twee dagen. Ik kook nu vaak twee dagen vooruit.
Oeh lekker!! Je ben van Indonesische afkomst? Gewoon nieuwsgierigheid. Ik heb een ei-spek brood gemaakt. Over uurtje kan hij de oven in voor 30 min en dan kunnen we om 18.00 eten
Inderdaad Sennie! Zeker als je mensen tegenkomt die van niks weten. Dan begin ik al bijna te gloeien hihi Hoe is je test Mymiracle? ❤️ Goed bezig Oliv! en hmm rijsttafel. Mag ik aanschuiven hihi? Satijnvlinder, klopt de lijst is behoorlijk lang maar ach. Waar ik me wel over verbaas is dat blikje redbull wat je mag. Ik ben zelf met vlagen wel wat misselijk en daarom zie ik wel wat op tegen de blauwe flessen vorige keren had ik er geen last van maar toen voelde ik me ook zeker niet misselijk.
Misselijkheid wordt steeds erger. Gelukkig nog niet hoeven overgeven. Rond avondeten is het het ergste. Koken is echt een ramp. Bij mijn zoontjes ben ik de eerste weken ook flink misselijk geweest en een paar kilo afgevallen. We zien wel hoe het loopt
Ik drink ook elke dag een blijkje energydrink geen redbull trouwens, daar zit geloof ik veel meer cafeine in dan dat goedkope spul. Ik drink verder geen koffie en alleen rooibos (=cafeinevrije) thee. Blijkje zit net zoveel cafeine in als 1 kopje koffie, dus moet kunnen
Nee niet van Indonesische afkomst. Mijn vriendin heeft me alles geleerd al jaren terug en ik kook het erg graag. Het is mijn lievelingseten. Aanschuiven mag hier altijd 😁 Vervelend he logan die misselijkheid vorige keer vond ik dat ook echt verschrikkelijk. Nu heb ik er minimaal last van. Heb je de vorige keer een zoon of dochter gehad. Op mij. Werk bleek dat de vrouwen het misselijkst waren bij een zoon. Ik had dat vorige keer ook. Nu dacht ik zou ik dan nu een dochter krijgen??? Zo maar een theorie. Dus als jij vorige keer een dochter had dan zou dat mooi daarbij aansluiten ☺️
Ik heb nog geen kindjes Oliv, dit is onze eerste . De vorige zwangerschappen gingen mis, ben nooit echt misselijk geweest. Ik hou me er aan vast dat het een goed teken is. Het enige nadeel is dat ik om vijf uur in slaap viel, net wakker ben en nog geen zin heb om te eten. Zal toch een keertje moeten Meen je Eki? Ik vind dat altijd zulke vieze dingen haha! Maar ja qua cafeïne zal het wel gelijk zijn. Ik neem dat toch zo min mogelijk.
Och sorry logan wat onhandig van mij. Mijn oprechte excuses. misselijk zijn is dan geen straf he. Ik heb bij mijn vorige zwangerschap minimaal avond gegeten tot 16 weken. Ik had daar ook zo een last van. Wat bij mij hielp is eerst iets te nemen met veel suiker, pepermunt of snoepje dat wekte wel wat eetlust op omdat je bloedsuiker spiegel stijgt. En lekker nemen waar je wel trek in hebt.
Maakt niet uit joh, kan je ook niet weten en dat doe ik hoor, ik pak nu gewoon waar ik zin in heb! Ik eet genoeg fruit dus die vitamines komen wel binnen. Maar poeh, tot zestien weken is wel lang of niet?
Gelukkig Haha ja best lang. Maar niet erg hoor. Veel fruit is toch een prima optie! Ik krijg ook meteen trek in een appel. En daarna naar bed. Want de vermoeidheid overheerst hier. Eet smakelijk voor straks!
Oliv oeh oeh in Brabant? Dan schuiven we morgen aan Je theorie zal denk ik niet voor iedereen kloppen, bij mijn dochter was ik 18 weken kots misselijk tot overgeven toe en schoonzus was bij de 1e niet misselijk en bij 2e in zkh gelegen voor uitdroging door spugen en misselijk zijn die heeft 2 meiden Linda wat vervelend zo misselijk zijn Eki, haha ik vind energie drank zo vies maar indd in de goedkopere zit minder van alles
Lijkt me erg vervelend dat misselijk zijn! Toch zou ik het momenteel ook wel willen. Heb zo weinig klachten dat het me onzeker maakt. Ben niet super moe, ook niet misselijk (beetje weeïg bij vlagen) en vandaag doen ook mijn borsten veel minder pijn... Had ik vorige week ook wel een keer en dag erna deden ze weer super pijn, maar zou momenteel toch wel wat meer klachten willen, al is dat ook maar schijnzekerheid... Nog een weekje voor de echo, zo spannend!
Kan ik me voorstellen Cins. Ik ben er ook heel blij mee het enige nadeel is dat ik nu ongezond eet en dat wil ik eigenlijk niet. Lekker weekend! En na het weekend en na maandag de echo! Vind het nu wel spannend worden.
♡Mama's tussen 1 en 15 November 2016♡ 2 november ♡♡Vlindertje23, 25 jaar, eerste kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing 6 november Loontje1, 32 jaar, tweede kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing Saare, 32 jaar, derde kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing 7 november Logan, 24 jaar, eerste kindje - verrassing Kimb91, 24 jaar, eerste kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing 8 november MyMiracle, 28 jaar, tweede kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing 9 november Eki, 32 jaar, derde kindje - verrassing Satijnvlinder, 28 jaar, tweede kindje - verrassing Sop86, 29 jaar, eerste kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing 10 november Lindajl, 31 jaar, derde kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing Tess88, eerste kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing Cins, 34 jaar, eerste kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing 11 november Let1985, 30 jaar, eerste kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing 12 november Beccy, derde kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing Oliv, 35 jaar - ♂BOY ♀GIRL verrassing 13 november Julyn, 25 jaar, eerste kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing 14 november Sennie, tweede kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing Bea1988, tweede kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing 15 november Roms, tweede kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing Afsprakenlijstje Sennie - moeders voor moeders - 21 maart Logan - eerste echo - 22 maart 16.00 uur MyMiracle - eerste echo - 22 maart 09.15 uur Eki - eerste afspraak en echo - 22 maart Tess88 - eerste echo - 22 maart Tess88 - moeders voor moeders - 22 maart Logan - moeders voor moeders - 23 maart Sop86 - eerste echo - 23 maart Lindajl - eerste echo - 24 maart 13.40 uur Loontje1 - eerste echo - 24 maart 18.30 uur Satijnvlinder - eerste echo - 25 maart Cins - intake vk - 25 maart 8:50 uur Cins - eerste echo gynaecoloog - 25 maart 10:45 uur Loontje1 - intake vk - 28 maart Loontje1 - echo Sennie - eerste echo - 30 maart Let1985 - eerste echo - 31 maart 17.00 uur Lindajl - intake vk - 4 april Kimb91 - intake en eerste echo - 4 april Cins - eerste echo vk (2e totaal) - 4 april 8:10 uur Sennie - verloskundige - 5 april Oliv - eerste echo - 5 april Julyn - eerste echo - 7 april In totaal tot nu toe; 0 BOYS 0 GIRLS 3 verrassing Wij steunen Moeders voor moeders: Logan - MyMiracle - Tess88 - Cins - Vlindertje23 - Sennie - Satijnvlinder - Julyn - Oliv - loontje1 Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Soeee 4w3d - Poeliwoepi 5w2d - AngelaV 6w1d - Lauraa 4w6d - MariekeRox 6w Gebruik 'bevallingslijst' in de zoekfunctie voor het terugvinden van de laatste lijst.
Spannend Logan! Jij hebt ook je eerste echo bij 7+1, ben zo benieuwd of je het hartje al ziet! Wij moeten nog tot vrijdag wachten, wat gaan de dagen ineens langzáámmmm......