Hallo allemaal, Mag ik me aanmelden bij jullie? Ik ben Gina en in verwachting van mijn derde kindje. Ben al mama van twee heerlijke knullen en hebben afgelopen oktober besloten voor een derde kindje te gaan. Ik ben 13 november uitgerekend en heb 4 april intake en eerste echo. Ik heb eea terug gelezen maar niet alles onthouden. Zag twee dames met twee vrucht zakjes en helaas ook een dame waar het niet goed is gegaan, Marieke sterkte!
♡Mama's tussen 1 en 15 November 2016♡ 2 november ♡♡Vlindertje23, 25 jaar, eerste kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing 6 november Loontje1, 32 jaar, tweede kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing Saare, 32 jaar, derde kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing 7 november Logan, 24 jaar, eerste kindje - verrassing Kimb91, 24 jaar, eerste kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing 8 november MyMiracle, 28 jaar, tweede kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing 9 november Eki, 32 jaar, derde kindje - verrassing Satijnvlinder, 28 jaar, tweede kindje - verrassing Sop86, 29 jaar, eerste kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing 10 november Lindajl, 31 jaar, derde kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing Tess88, eerste kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing Cins, 34 jaar, eerste kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing 11 november Let1985, 30 jaar, eerste kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing 12 november Beccy, derde kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing Oliv, 35 jaar - ♂BOY ♀GIRL verrassing 13 november Julyn, 25 jaar, eerste kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing Gina82, derde kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing 14 november Sennie, tweede kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing Bea1988, tweede kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing 15 november Roms, tweede kindje - ♂BOY ♀GIRL verrassing Afsprakenlijstje Sennie - moeders voor moeders - 21 maart Logan - eerste echo - 22 maart 16.00 uur MyMiracle - eerste echo - 22 maart 09.15 uur Eki - eerste afspraak en echo - 22 maart Tess88 - eerste echo - 22 maart Tess88 - moeders voor moeders - 22 maart Logan - moeders voor moeders - 23 maart Sop86 - eerste echo - 23 maart Lindajl - eerste echo - 24 maart 13.40 uur Loontje1 - eerste echo - 24 maart 18.30 uur Satijnvlinder - eerste echo - 25 maart Cins - intake vk - 25 maart 8:50 uur Cins - eerste echo gynaecoloog - 25 maart 10:45 uur Loontje1 - intake vk - 28 maart Loontje1 - echo Sennie - eerste echo - 30 maart Let1985 - eerste echo - 31 maart 17.00 uur Lindajl - intake vk - 4 april Kimb91 - intake en eerste echo - 4 april Cins - eerste echo vk (2e totaal) - 4 april 8:10 uur Gina82 - intake vk en eerste echo - 4 april Sennie - verloskundige - 5 april Oliv - eerste echo - 5 april Julyn - eerste echo - 7 april In totaal tot nu toe; 0 BOYS 0 GIRLS 3 verrassing Wij steunen Moeders voor moeders: Logan - MyMiracle - Tess88 - Cins - Vlindertje23 - Sennie - Satijnvlinder - Julyn - Oliv - loontje1 Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Soeee 4w3d - Poeliwoepi 5w2d - AngelaV 6w1d - Lauraa 4w6d - MariekeRox 6w Gebruik 'bevallingslijst' in de zoekfunctie voor het terugvinden van de laatste lijst.
Welkom Gina Even een vraagje wat vinden jullie? Mijn ouders weten nu van de zwangerschap. Ik wil met de paasbrunch het eigenlijk ooj tegen mijn zusje vertellen. Het enige is dat mijn man vind dat we dan mijn zusje voortrekken op zijn zussen. Met mijn zusje heb ik echt een band, gaan regelmatig uitstapje maken met mijn dochter en we appen bijna dagelijks. Zijn zussen zien we alleen op verjaardagen en ze zullen (bijna) nooit uit hun zelf iets laten horen. Zijn ouders vertellen we het pas met 12 weken omdat mijn schoonmoeder der mond niet kan houden, dus het lijkt mij niet handig om het zijn zussen te vertellen want ik wist via schoonmoeder ook dat schoonzus destijds 10 weken zwanger was bijvoorbeeld. Ben ik nou echt zo raar dat ik het mijn zusje wel al wil vertellen?
Oh nee vind ik niet raar. Mijn zusje weet ook al, maar mijn schoonouders en mans broer ook niet. Niet dat ze het niet mogen weten overigens maar ik wilde het echt al delen met zusje.
Haha gelukkig! Vind het wel Lastig snap ergens wel wat hij bedoeld maar ja we hebben echt geen band met hen zoals we met mijn familie wel hebben. Mijn familie zien we wekelijks sowieso en appen en bellen veel, zelfs met mijn ooms (broers van van moeder) hebben we meer contact. Van zijn oudste zus moesten we het van een shirt af lezen tijdens een housewarming en daardoor wisten zijn ouders vrienden het eerder dan zijn en haar broers. Met de andere schoonzus hadden we destijds weinig contact omdat ze banden had gebroken toen de oudste bij de 1e kindjes als eerste zwanger was en zij al 3 jaar aan het proberen was toen en hoorde we van hun 2de zwangerschap het eerst van schoonmoeder en vervolgens konden we het lezen via fb. Zo goed zijn de banden zeg maar. De oudste zien en horen we dus alleen op verjaardagen en de jongste wil nog wel eens appen maar dat is een band die we na 4 jaar breuk weet op aan het bouwen zijn. Lang verhaal en jullie hebben der niks aan maar dan snappen jullie een beetje mijn reden
Ik snap hem ook wel maar als ik het zo lees heb je er eigenlijk weinig aan? Dan lekker laten wachten hoor. Zeker als ze hun mond niet kunnen houden.
Oh nee hoor, helemaal gelijk hoor satijnvlinder. Zeker je mond houden tegenover je schoonfamilie. Het is iets van jullie, blijkbaar voelden zij zich toen ook niet geroepen om het snel met jullie te delen. Je hebt echt recht op je eigen dingen en geheimen. Ik ben dan helemaal erg denk ik hoor 😊. Ik zou t mijn zusje dan allang verteld hebben en niet eens de noodzaak voelen dit met mijn vriend of man te delen dat ik het haar heb verteld. Is iets tussen mijn zusje en mij. Als ik het wel met hem deel, dan verwacht ik eigenlijk ook meteen dat hij daar geen mening over heeft 😊. Zijn gewoon vrouwendingen, en wij vrouwen willen snel uiten. Mannen hebben dat gewoon minder, dus verwacht dan ook geen tegenreactie. Zeg trouwens niet dat je het zo moet doen hoor haha. Missch ook niet zo goed voor de goede vrede in huis. Maar ik snap je helemaal, dat wilde ik even gezegd hebben. Xx fijne dag allemaal.
Satijnvlinder ik zou het mijn zus ook gewoon vertellen als ik jou was. Het is toch iets tussen jou en je zusje en aangezien jullie toch niet veel contact hebben met je schoonzusjes lijkt die noodzaak mij ook minder hoog!! Daarbij komt kijken dat je eigen zusje automatisch veel dichter bij je staat dan je schoonzusjes. Ik zie het probleem vanuit je man dan ook niet zo want achter gesteld zullen ze zich denk ik niet snel voelen als ze het met 12 weken horen. Ze zijn aan je verhaal te lezen toch niet echt met jullie bezig en jou eigen zusje wel. En neem ook aan dat jou zusje niet zal vertellen aan hen dat ze het al eerder wist. Maar je moet doen waar goed voelt voor jou als jij echt bang bent dat hier ruzie van ontstaat tussen jou en je man zou ik er nog even over na denken hoewel ik denk dat je man het je snel zal vergeven hahaha
Haha Saare het mooie is dat hij het perse aan mijn ouders wou vertellen. Ik kon wel wachten tot na de eerste echo Sennie, haha mijn zusje heeft totaal niks met zijn zussen dus zal ze zeker niks zeggen We hebben nog ff om te beslissen ik wil het na de echo vertellen denk paasbrunch dus hebben nog ff
Wilde nog even dit liedje van Marco borsato met jullie delen. Bij mijn dochtertje heb ik deze platgedraaid en nu word ik er wederom emo van haha https://youtu.be/ts_H3tUA8yE
Mijn man en ik bepalen zelf hoe en wanneer we het aan onze familieleden vertellen. Mijn familie weet het al, die van hem niet. Hij wil het na de, hopelijk goede, echo van dinsdag vertellen. All, Ik ben zohohoho moe😔!!! Slaap vreselijk slecht, vannacht weer een paar uur wakker gelegen. Overdag valt er geen land met me te bezeilen. Ik had nu ruim een week vrij, maar maandag begint het werk weer. Zou niet weten hoe ik dat moet gaan doen met deze vermoeidheid. Bikkelen maar.....
Sennie mooi he MyMiracle mooie test en haha weer een hele andere oplossing. Ik ga echt maar even met manlief praten heb nu al wel een paar keer aangekaart waarom ik vind dat zij minder rechten hebben.
Mooie test! Ik heb haast geen klachten, althans niet in vergelijking met de andere keren. Wel heel moe en opgeblazen. Mijn darmen doen raar en zeer en ben dus ook echt opgeblazen. Nou ben ik flink van mezelf dus valt niet echt op. Was sinds stoppen met roken en tijdje minder sporten al best wat aangekomen dus wil wel proberen dat nu weer op te.pakken, sporten dan hé, en op eten Letten zodat ik in elk geval niet meer aankom.