1 t/m 15 november 2016 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door brammetje16, 28 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Logan

Logan Niet meer actief

Satijnvlinder je kan natuurlijk ook zorgen dat er met de paasbrunch filet op tafel staat en dan zeg je 'oh nee, dat mag ik nu niet'. Moet natuurlijk niet de hele familie er zijn haha! En anders vertel je het gewoon en zeg je je man dat het je zus opviel dat je geen filet pakte en het daarom maar gezegd hebt.
    ;)

Mooie liedje Sennie!

Mooie test MyMiracle! Succes met werken weer. Mij valt het echt heel zwaar. Net het huis half gedaan en toen kon ik gewoon niet meer.

Gina, doe je aan sport? Goed hoor! Ik ga normaal 4-5x per week maar als ik nu 2x haal klap ik in m'n handjes :)

2. Satijnvlinder

Satijnvlinder Fanatiek lid

6 okt 2015
    1.383
    0
    36
    Whahahahaha dat eet ik sowieso niet :p Ach ja komt goed.

3. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Administratief medewerker
    Nederland
    Logan, ja normaal train ik zo vier keer in de week zeker. Maar ben tijdje terug even thuis komen te zitten ivm overbelasting en sindsdien echt moeite in het ritme terug te komen. Nu zo moe dat ik blij ben als ik alles red. Tegen man ook gezegd moet volgende week ook weer op gaan pakken. Merk al dat onderrug erg zeer doet en ik stijf ben. Dus moet weer wat gaan bewegen hahaha...

4. lindajl

lindajl Fanatiek lid

25 jan 2016
    1.919
    1.506
    113
    Vrouw
    Bij mij weet alleen mijn zus het, verder niemand. Zij is ook de enige die weet van de miskraam. Ik wil dat onze zoontjes als eerste het nieuws horen. Wel pas na de termijnecho. Hopelijk lukt het nu om het op de verjaardag van de oudste te vertellen. De jongens smorgens als er met zijn 4tjes zijn. En dan tijdens de verjaardag een extra taart maken (dikke buik of grote beschuit met muisjes)
    Hopelijk lukt het zolang te verbergen.

5. Oliv

Oliv Actief lid

7 feb 2016
    265
    4
    18
    NULL
    NULL
    Hoi meiden!

Hoe doen jullie dat met sporten.. Aangepast of alles hetzelfde?

Ik heb ontzettend trek in snoepkrijtjes en dan bedoel ik niet 1 of 3 maar gewoon een hele zak😱🙈. Dat een hele zak niet slim is snap ik maar zou het kwaad kunnen? Liever geen drop toch tijdens de zwangerschap?

6. Satijnvlinder

6 okt 2015
    1.383
    0
    36
    Haha Oliv het gaat om hoge bloeddruk die je kan krijgen van dropjes denk ik dat dit nu al zo erg zal zijn ;)

7. Oliv

Oliv Actief lid

7 feb 2016
    265
    4
    18
    NULL
    NULL
    Wel erg?

8. Logan

Logan Niet meer actief

Haha satijnvlinder, soms heb ik van die flauwe doch geniale ideeën :D

Qua sport, ik doe bodypump, Cxworx en een keer nog shbam voor de lol. Eerder ook bodyattack maar dat trek ik niet meer. Met de pump ben ik wel flink in gewicht teruggegaan.

Linda, leuk idee om dat zo te doen! Nog even volhouden.

Dropjes, tja ik doe het maar niet. Ik zou mezelf blijven afvragen 'wat als?' Als er toch iets gebeurd.

9. Satijnvlinder

6 okt 2015
    1.383
    0
    36
    Whaha sorry NIET ERG

10. Oliv

Oliv Actief lid

7 feb 2016
    265
    4
    18
    NULL
    NULL
    Haha satijnvlinder ik dacht al. Wel erg met een knipoog. Ik ben voor fruitbomen gegaan na 4 kotsmisselijk :)

11. Oliv

Oliv Actief lid

7 feb 2016
    265
    4
    18
    NULL
    NULL
    Fruitgums dus. Vier fruitbomen krijg ik nTuurlijk nooit weg

12. Satijnvlinder

6 okt 2015
    1.383
    0
    36
    Haha wou net zeggen snap dat je na 4 fruitbomen misselijk bent :p

13. Oliv

Oliv Actief lid

7 feb 2016
    265
    4
    18
    NULL
    NULL
    Ja haha minimaal! Ik dacht ik neem maar fruitgums want wijngums mogen natuurlijk weer niet 🙈

14. Satijnvlinder

6 okt 2015
    1.383
    0
    36
    Hahaha ;)

15. Satijnvlinder

6 okt 2015
    1.383
    0
    36
    Zo heb een blog heb hem net maar even helemaal bij gewerkt liep een beetje achter :$

16. Logan

Logan Niet meer actief

Haha logisch dat je na vier bomen misselijk bent :D

17. Kimb91

Kimb91 Actief lid

30 nov 2015
    198
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,
    gisteravond ineens opgeschrikt door bruinverlies :(
    Ik dacht echt dit is het daar gaan we dan.. in paniek vk toch maar even gebeld.
    zij kon me gelukkig weer wat geruststellen en vertelde dat er veel andere redenenen voor konden zijn. Zolang het niet rood was, meer werd of ik veel buikkrampen erbij kreeg dan hoefde er nog niks aan de hand te zijn.
    echo kon vervroegd worden maar dan is er ook weer de kans dat je geen hartje ziet.. en hoeveel stress krijg je daar dan weer van....
    Toch maar even afgewacht dus.. gelukkig dezelfde avond al bijna niks meer en vanochtendzo goed als niets, dus ben wel weer wat gerustgesteld. Al zorgt ieder wc bezoek weer voor veel spanning..

maar dat onbevangen gelukkige gevoel is wel echt weg.. man man wat is zwanger zijn toch eigenlijk ook eng.. :( moest het even kwijt!

18. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Administratief medewerker
    Nederland
    Oh jee dat kan ik me voorstellen idd! Ik had het in begin ook vooral bij naar de wc gaan. Door kracht zetten kreeg ik wat bloedverlies. Gelukkig goed gegaan.
    Kan ook door sex komen oid. Meer bloed en dunnere vaatwanden. Komt vast goed.

19. Logan

Logan Niet meer actief

Oh wat schrikken Kim! Wanneer mag je voor de echo nu? Inwendig kunnen ze wel iets zien nu

20. Kimb91

Kimb91 Actief lid

30 nov 2015
    198
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja inderdaad de vk zei al dat zelfs als je te hard hoest dit al kan gebeuren..
    en gezien het erg weinig was hoef ik me voor nu niet te veel zorgen te maken.
    de vk was trouwens erg lief, zo fijn hoe zo iemand je weer gerust kan stellen!!
    Ze zei dat het ook 1 tot 2 dagen kan aanhouden, dus gewoon mijn lichaam in de gaten houden. Als ik het toch niet vertrouw mag ik altijd bellen.

De echo hebben ik laten staan, ook om praktische redenen. Heb hem nu mooi tegelijk met de intake en VL heeft ook al vrij gevraagd. Daarnaast vind ik het zelf een prettiger gevoel dat er meer zekerheid is over de uitspraak of het wel of niet goed gaat. Mocht het niet goed dan verander je hier helaas ook weinig aan, de vk gaf ook al aan dat je er verder niks mee veranderd, het zou alleen zijn voor je eigen gevoel. Maar mocht het me echt niet lekker zitten dan mag ik altijd bellen om de echo te vervroegen.

Deel Deze Pagina